21 Haziran 2012 Perşembe

DOĞAL SELEKŞIN...



şimdi güzide arkadaşlarım bugün için hiç etliye sütlüye karışmayacağım işime yoğunlaşacağım herkese embesil gibi gülümseyeceğim kimseye bozuk atmayacağım kitap dergi okumayacağım ntv spor dan başka kanal açmayacağım diyerekten kararlar aldım.

pabuç kod adlı pek sevdiğim bi arkadaş vardır durdu durdu...
sabah sabah sevgi anlaşmak değil midir anlaşamadığı inanı sevebilir mi biri deyiverdi.
hadi buyrun.
şimdi ben bu konuda bişi demezsem çatlarım.
derhal derin düşüncelerime daldım iç dünyama yolculuklar yaptım...
astral seyahate çıktım nepal tibet çin min bi turladım geldim.

neise efenim...
kadın karşısında her erkek zavallıdır.
şu ana kadar olmadıysa bile bir gün gelecek olacaktır.
kadın için ya da yüzünden savaşlar çıkmış imparatorluklar yıkılmış tarihin akışı değişmiştir.
halk dilinde buna kadından korkmayan allahtan korkmaz diyolar :))

bunların en meşhurlarından biri de truvalı helendir.
truva filmini izlemeyen var mı?
işte o helen.

kıymetli arkadaşlarım büyük düşünürlerin düşünce dünyasının seyrini değiştiren çığır açan feylosofların neredeyse tamamı karşısına kadın çıkınca hebele hobele diye sesler çıkarmışlardır.
klasik oldu artık koccaman niççe...
"kadınlara giderken kırbacınınızı alın" diyen niççe...
lou salome tarafından at arabasına at diye bağlanıp bir de utanmadan kırbaçlı fotoğraf çektirmiştir...
bir kadının bundan daha iyi bir intikamı olabilir mi?

bu dallamaların zaten çoğu her konuda büyük fikirler üretmiş akımlar yaratmış lakin aşk konusunda tek satır yazmamış solememişlerdir.
halk dilinde buna gotleri yememiştir diyolar.
ben demiyorum halk diyo.

bu çığırlar açan adamların neredeyse hepsinin kadınlar hakkındaki fikirleri çarpıktır...
şimdi araklayıp feysbuka koyduğunuz aforizmaların sahiplerinin kadınlar hakkındaki fikirlerini bilseniz oturup hünkür hünkür ağlarsınız.
sebebi ise istisnasız hepsinin neredeyse abaza olmasıdır.
kadınlar tarafından küçük düşürülmüş reddedilmiş terkedilmişlerdir oküzler.
halk dilinde buna kedi uzanamadığı ciğere mundar der diyolar.

gelelim benim teorime...
efenim biz seveceğimiz kişiyi bilinçli olarak seçemeyiz malum.
halk dilinde buna gonül aka da konar boka da diyolar.
e o zaman neremiz seçiyo bu kişiyi?
bilinçaltımız.
iç güdü.
peki neden bunu seçmiyo da onu seçiyo?

içgüdü dene şey biraz karaktersiz bi arkadaş...
gidiyo güzeli anlaşacağını benzer huyları taşıyanı seçmiyo...
kendinde eksik olan şeyleri taşıyan birini seçiyo.
tamamlanabilmek için.

hadi seçtin.
bununla da yetinmiyo utanmıyo sıkılmıyo gidiyo tutkuyla bağlanıyo.
bir sonraki neslin mükemmel devamını sağlayabilmek için.
bir sonraki nesil için kendi neslimizden feragat ediyoruz aslında.
halk dilinde buna karasevda diyolar.

işte tüm mutsuz ilişkilerin acıların trajedilerin sebebi budur sevdalarda.
kıymetli arkadaşlarım bilinçaltı oturup konuşacağı anlaşacağı güzel bulduğunu seçmediği...
dallamalık yapıp eksiklerini tamamlayacak birini seçip bağlandığı için...
ilişkilerin geneli sıkıntılı oluyo.
halk dilinde buna bi çocuk sevdim oküz çıktı diyolar...
ben demiyorum.

aşık olacağımız kişiyi bilinçli olarak seçemediğimiz sürece bu paradoks kaos devam edecek.
e ay ne cici kız ben buna bi aşık olayım.
ay ne hoş oğlan dur şunu bir seveyim diyemeceğimize gore.
hiç boşa uğraşmayın.
halk dilinde buna evlenince aşk bitiyo diyolar.
ya da ilişki yıprandı felan diyolar.

teorim budur...
doğanın insana kahpe bir oyunudur.
ha bu teori daha once ortaya atıldı yazıldı çizildi yürütmüşsün lan bunu derseniz direk küserim bunu da belirteyim.
herkesin teorisi kendine kardeşim.
herkesin heleni kendine.
gonül kimi severse helen odur.

halk dilinde buna helenim helenim güzel helenim
beni bırakıpta gittin helenim...diyolar.
türkü solüyolar.

yaaaaaa.

pabuç yaktın devrelerimi sabah sabah alacağın olsun :)))

81 yorum:

Pabuç dedi ki...

O değil de bak aklıma ne geldi.
aşk aşk dedikleri tamamen uydurulmuş bir şey olmasın!..Hani moral bozukluklarının /stresin suçlusu hep bahar/havalar olur ya aşk da
belki öyle bir şeydir..Yapılan yanlış seçimlerimiz
için suçlayabileceğimiz bir olgu!

Olur mu olur..Yanlış kişiye abayı yakıp yüreciğimizi dağladığımızda ve yanlış seçimle kararan yüreciğimiz için
kızıp durduğumuzda elimizin altında bir günah keçimiz
olsun diye keşfedilmiş bir kelime AŞK olabilir..Böyle durumlarda aşk oka değil de ...a kondu deriz çıkarız işin içinden..Hep suçlu aşktır bizim seçimlerimizin
hiç suçu yoktur biz hem masum hem de bağrı yanığızdır :)

Cidden ay ,yoksa aşk diye bir şey yok mu ula yoksa bu tamamen bir uydurmadan mı ibaret ..şimdi de benim kafam karıştı iyi mi :)

Kimin seviyorsan Helen odur güzel söz tam tersi düşünüldüğünde de (bayanlar için) kimi seviyorsan Brad Pitt mi yani bu da çok iyi yaa :))

Ya bak ben konuları seçeyim sen böyle yaz ,ben de konu çok sen de de yazma kabiliyeti :)

Saygılar sevgiler karşı kıyının delikanlısı..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

biz de kader kısmet diyelim bari

Absalom yaktın beni...senin de alacağın olsun :)))

Pabuç dedi ki...

Küçük ama önemli bir not: Lütfen bloguna paylaşım butonu ekler misin ? Rica ediyorum:)

cecil dedi ki...

kaşlarımı çatıp ciddi ciddi bir cümle yazacağım şimdi sana salom ;

-mesele ne biliyormusun..
karşıdakini sevdiğimizi sanarken hatta söylerken"! aslında düpe-düz kendimizi seviyoruz da farkedemiyoruz
nokta

absalom dedi ki...

pabuç valla mahvettin beni sabah sabah hahahaaa.
yahu sakin bi gün geçiricektim bugün.
nerelere gotürdün beni :))

senin de kafan karışsın tabi :))))

senin teorinde iyi amma.
tutkuyu nereye koyucaz o zaman?
o tutkulu duyguyu.

bizler zaten hep masum hep yaralı hep bağrıyanığız pabuç a aaa olur mu aksi:)))

milletce sütten çıkmış akkaşığız.

saygı bizden karşı kıyının kızı ;)

absalom dedi ki...

aynurrrrrrrr :)))

hep pabucun başının altından çıktı vallahi günahım yok.
sabah sabah attı ortaya konuyu.
yaktı devrelerimi.

ben de madem ben yandım herkes yansın dedim ahahahaaa

absalom dedi ki...

pabuççççç :)))

ekleyeyim de.
paylaşım butonunun ne olduğunun bilmiyorum :)

absalom dedi ki...

aneam dişi niççe geldi hahahaaa.
bide kadın feylosof yoktur diyolar:))

cil niççe der ki...
biz karşıdaki kişiye değil...
karşıdakine hissettiğimiz o duyguya aşığızdır.

akrabalık felan yok demi abiyle :)))

cecil dedi ki...

erkek ırkını anlamaya çalışmaktan herşey oluruz valla biz herşey..

absalom dedi ki...

efenim anlamaya çalışmayacaksın sorun burda...
olduğu gibi kabulleneceksin.
olduğu gibi sevmeye çalışacaksın.
ya da vazgeçeceksin.

once sevip sonra istediğimiz şekle sokmaya kalkıyoruz sonra da karalar bağlıyoruz hahahaaa.

anlama boşver cil..
herşeyi anladıkta o mu kaldı anlayacağımız.
direk sev gitsin.

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

gölgelik adlı bloga girmeye teşebbüs edince virüs uyarısı veriyor, dolayısıyla giremiyoruz. bu işe bir el atar mısınız sayın absolman. duydum ki el attığınız her işi anında çözüp, insanları mutlu ediyormuşsunuz.

absalom dedi ki...

acıdan geçtim güzelleştim yok yahu yannış bilgi gelmiş size...
el becerim sıfırdır benim darwinin okuzlüğü ben napiyim.

cecil girecek norkun denen arkadaşı listeden çıkaracak konu kapğanacak ta.

cecilllllllll.

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

bu da mı bi oyun, buda mı doğanın çirkefliği, bu da mı gol değil....

Allahımmmm...

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

bu da mı bi oyun, buda mı doğanın çirkefliği, bu da mı gol değil....

Allahımmmm...

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

artık nasıl bir eşk-i yürekten yazdıysam, iki kere yayınlanmış yorum.

cecil dedi ki...

ya noluyor ?
norkun la ne alakası var? bi dolandırmadan desene bana?
exp.dan girinnnnnnnnnn!

absalom dedi ki...

temem teme insanları mutlu ediyorum galiba ole diyolar....
en azından bi kısmı doru bilgi.

rolax :))))

absalom dedi ki...

arkadaşım siteye giriyosun uyarı işareti çıkıyo...
norkun.blogspot dan dolayı bilgisayarınıza zarar verebilir bu site diyo.
budur dolandırmıyorum.

daha açık nası anlatıcam:)))

absalom dedi ki...

iki olsun üç olsun bizim olsun :)))

cecil dedi ki...

çıkardık listeden ..
bakalım olcek mi..

absalom dedi ki...

cecil listeden çıkarmadan sorun çozüülmez.
iletiver arkadaşa ona da birinden bulaşmıştır.
kendi problemini çozsün.

absalom dedi ki...

dur deniyorum.

Pabuç dedi ki...

buradan ekleyebilirsin. Yazılarını twitter face de paylaşmak bizim de hakkımız okuyucuların olarak :)

http://bklik.blogspot.com/2011/06/paylas-butonu-ekle.html

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

sorun çözülmüş, bak absolman her derde devasın..:)) yoksa kusura bakmayın ama explorer dan girmezdim, en fazla o bloğa girmezdim...:)

absalom dedi ki...

hahahahaa aman efenim beni şımartıyosunuz...
okuyucu lafını pek sevmiyorum.
sen okuyucu olunca ben yazar olmuş oluyorum hahahahaa aman ne hadiime pabuç.

temem deniyorum.
teknoloci ozürlüyüm malum.

absalom dedi ki...

merci efenim merci...
o sizin devalığınız :))

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

Allah için ben de öyleyim, devayım da bi kendime devalığım işlemiyor.

absalom dedi ki...

pabuç piki bu paylaş butonu ne işe yarıyo tam olarak?

absalom dedi ki...

e terzi kendi soküğünü dikemez...
halk diyo ben demiyorum :)))

Pabuç dedi ki...

Okuyucuların yazılarını twitter ya da facebookta paylaşabiliyorlar :) Malum sen de ilginç yazıyorsun biz de haliyle yazılarını herkes okusun istiyoruz onun için rahatsız ettiydim seni :)

absalom dedi ki...

estağfirullah yahu ne rahatsızlığı...
yaptım gibi ama sayfada bişey değişmedi.

değişmesi lazımdı demi?

Pabuç dedi ki...

değişmesi gerekmese de butonların yazının altında çıkması lazımdı :/ olmadı gitti..biz artık kopyala yapıştıra devam edip paylaşacaz ne yapalım..Sanırım senin blog temanla alakalı bir durum bu...Bir ara (boş zaman bulursan )temanı yenile :)

absalom dedi ki...

temem ama denedim en azından :)))

bi ara hallederim bu konuyu ben.
karşı kıyının kızının bi isteği olmuş kırk yılın başı yapmayacak mıyız :))

şahika dedi ki...

oh oh absalom döktürüyor bu ara aman nazar değmesin :))

şahika dedi ki...

bu arada sağ üst köşedeki yerimi yeni gördüm, tişikkür ederim efenim ne diyeceğimi bilemedim.. :))

absalom dedi ki...

konuyla ilgili bi yorum beklerim...
beklerim yani.

e beklentilerimi yükselttin şahika:))

temem temem herşeyi akışına bırakıp....
keyiflenelim azcık.

a aa kızıcam ama hem oykuye hem sana.

şahika dedi ki...

Valla benim aklıma Arthur Schopenhauer amca geldi hemen. :) Kadınlar konusunda başarışız olanlardan biri de o diye okumuştum.

Ve kadınların aşk arayışlarını taa evrimsel sürece kadar götürüp, tercihlerini de, aslında yaşamlarını garanti altına alacak, çocuklarına en iyi şekilde baba olacak erkeklerden yana yaptıklarını falan..

Bilemiyorum böyle miydi, araştıralı çok oldu şu Aşkın Metafiziği adlı kitaba sarmıştım bir ara okumadan okumuş kadar olmuştum ama çok oldu şimdi. :))

şahika dedi ki...

nöt:
ismini yazarken kopya çektim itiraf ediyorum
eheh :))

absalom dedi ki...

şahika valla ben tenbel olduğum için kopya da çekemiyorum direk ole şopenhaur felan yazıyyorum :))

kadınlarla ilişki konusunda başarılı olan bi tane feylosof gostersene bana :))

evlenirsin...
karın iyi çıkarsa mutlu.
kotü çıkarsa feylosof olursun hahaaaa.
halk diyo ben demiyorum :)

şimdi efenim abi fecidir.
tolstoya çehova nihil nihil başımıza bu belayı saran turgenyeve babalara ve oğullara...
yannış hatırlamıyosam wagnere bile...

tüm edebiyat dünyasını tüm düşünce dünyasını sanat dünyasını etkilemiştir bu garip arkadaş...

niççeyi zaten saymam direk oğrencisi.
bakma pala bıyık azcık yüksek tondan atıp tutunca...
terkedilip coşup çok bağırınca golgede bırakmış gibi gorünür ustasını...

yine de...
sen aşkın metafiziğini okuma.
dedim ya.
pek çarpık düşünceleri var bu dallamaların kadınlar hakkında:)))

şahika dedi ki...

:))) valla o kitabı merak etmiyor değilim ama şimdilik önceliklilerim arasında değil neyse ki :))

absalom dedi ki...

alma onceliğine zaten :)))

ben bulsam bile selahattin abinin çevirisini gondermem.

gerek yok şahika :))

hani oğrencisinden biliyordum amma bu çarpık fikirleri...
ustasından yeni okuyorum daha :))

ben sana meleklerle yaşamak...
kişisel gelişism...
nlp...

aynaya bakıciğiz ben mutluyum diyeceğiz on defa mutlu olacağiz.
haydi bugün güzel uyanacağızzzzz.
hop.
uyandık.
gibi kitaplar gondereyim hahhahaaaa.

kal sağlıcakla.

azcık gülümse.

vallahi küseceğim.
bunu da burdan belirteyim.

şahika dedi ki...

Ben çok gülen biriyim absalom zaten
hatta tel taktıralı kapatamıyorum da ağzımı çocuklar korkuyor artık benden :)))

küsme küsme
gülüyorum ki ben
;)

suvebeyaz dedi ki...

:)))))
süper tespitler tebrik ediyorum valla, şopenaur amca kadar ümit vadediyosun:))
aşk diye bişi yok absalom yok, hepsi uydurma:)

absalom dedi ki...

temem şahika anlaştık o zaman küsmüyorum :)))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzzz :))
merci efenim merci o sizin süpperliğiniz.

de...
daha dün evleniyodun gozlerin parlıyodu şimdi aşk yok diyosun :)))

muyurt dedi ki...

:D bakış açısı çok doğru.Bilim her alanda çok gelişti az kaldı ışınlanıcaz da neden hala şu duygulara müdahale edemiyorlar.Mesela yanlış ise o adam yada kadın unutuverelim hemen o saniye de. Yeni başlangıçlar yapabiliriz böylece. Sırf bilim gelişmediği için ben hala ama hala acı çekiyorum üstüne üstlük evde kalıyorum :D İtirazım var böyle kadere.Artık bilinç altıma,gönlümü az biraz laf geçireyim bende.

sevgiler Muyurt :)

suvebeyaz dedi ki...

:))))
bak bi konuda anlaşalım, aşka inanmamak başka bişi, aşık olmak başka:)))
yine evleneyim diyorum üstelik abiyi bulmaya çok az kaldı:)) ama aşk insanoğlunun uydurması, kendini önce mutlu sonra mutsuz etmek için:)

VuslaT dedi ki...

AYNUR'DA GÖRDÜM SENİ. GEDEM Bİ BAKAM DEDİM, GELDİM, EE BİR AŞK PROFU İLE KARŞILAŞTIM:) BENİM HÜZÜNLÜ SATIRLARDAN SONRA İYİ GELDİ BURA. ACIK DOLAŞAM BAKAM. AKŞAM çAYIN VARMI. sEN SABAH YAZMIŞSIN BEN AKŞAM AKŞAM OKUYCAM DA...

absalom dedi ki...

muyurttttt :))

dur sen ben bilinçaltı üzerine açlışıyorum bu ara.
çoziciğim kurtarıcığım insanlığı bu ızdıraptan.
az dayan :)))

absalom dedi ki...

bak bi konuda anlaşalım su ve beyaz :)))

aşka inanmadan nasıl aşık olunuyo.
once bana 5 yaşındaki bi çocuğa anlatır gibi anlatınız.

temem sonra anlaşırız.

:)))

absalom dedi ki...

VUSLATTTT İYİ Kİ GELDİN :)))

aman efenim daha o mertebeye erişemedik doçent felan desen eh bi derece...

yazma ole hüzünlü şeler yahu ben de sana bi uğrayayım du sen :)

sen azcık dolaş bakam hahahaaa.
eskişehirle sivrihisarla bi ilgin var mıdır bu arada :)))

çayım olmaz mı emret...
delikanlı adam bi saatten sonra çay içmez derler amma eşe dosta çay olma mı :)))

aynur bole sıcacık candan arkadaşları niye saklıyosun bizden niye tanıştır mıyosun aşkolsun :))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sayemde meşhur oluyorsun bak
seni yavaş yavaş Kadir İnanır yapcam :)))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ay aman yanlış falan anlaşılırım şaka niyetine söylediğim birşey için...sen zaten meşhursun o harika profil fotonla...ve yazdıklarınla...ve ve ve yorumlarınla

toparlayabildim mi acep :))

absalom dedi ki...

hahahaaaa
yahu ne yannış anlaşılması aynur rahat olunuz efenim:))))
.
daha beni tanıyamadınız mı...
kim takılır bole şelere.
kim inanır.
kadir inanır.
hahahaaa.

yannız ben annamam kayıtlı kuyutlu beni kadir inanır yapıcaksın :)))

herkeşler şahit.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok valla bir an korktum yanlış anlaşılmaktan...olur ya...üzülmek ve üzmek istemem kimsecikleri

şu Türkan da çıksaydı ortalığa
Kadir olman daha bi hız alırdı yaaa neise
dedim ya yavaş yavaş...
:))))))))

absalom dedi ki...

yok yahu..
bunlara alınanın ya ergenlik sivilceleri vardır ya omür boyu ergen kalacaktır....
rahat olunuz efenim.
çok rahat hatta.

sen beni bi kadir inanır yap.
o türkana gostereceğim ben gününü:)))

Marla Singer dedi ki...

olduğu gibi kabullenmek yada çekip gitmek lazım kuzum da iyice tadı kaçmadan hatta bazen cılkı bile çıksa gidemiyor ki insan, başta tutku ama sonra kesinlikle alışkanlık falan değil bildiğin ya yalnız kalırsam korkusu hatta bir daha ya sevilemezsem korkusu...bizde mesela huylar alınganlıklar sevinilen şeyler üzüldüğümüz saçmalıklar hırslar hep aynı, adam inanamıyor kendi kız versiyonunun olmasına...senin kuram doğruysa ilişkimizin geleceği sıfır mı ne :)))

KAMİKAZE dedi ki...

Absalomcum çok güzel yazmışsın yine:)keyifle okudum.Domates suyu arkadaşımızın bloğunda yaptığın yorum için teşekkür ederim efendim:))

absalom dedi ki...

pelişşşşş :))

efenim kabullenmek onemlidir...
lakin klasik en başında ilişkinin kabullenilir kabullenmiş gorunur ya da.
üç gün sonra değiştirme proceleri çabaları başlar.
sonra allah sonumuzu hayır etsin durumlarına gelinir :)))

yok yahu sen benim teorime bakma aynen devam aşka...
bpşver geleceği carpe diem ;)

absalom dedi ki...

kamikazeeee :))

merci efenim merci.
bilseydim sana da ısrar ewderdim ya neise.
bi dahaki, sefere :)))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
MAYRI dedi ki...

Absalom neler oluyor yazılar gitmiş...
<:?

absalom dedi ki...

mayri:))

yazılar gitti...
ara verdim biraz.

ben ne yapıyorum yahu burda moduna girdim...
dur ben yazı yazayım bu konuda hahahaaa.

saygılarımı kabul buyurunuz lütfen.



Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
absalom dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ablasom
neden yazmıyorsunuz?

Ayşin

Adsız dedi ki...

aşkolsun absalom: ayşinin yorumunu beyendin ekledin. benimkini de sildin ha:((

absalom dedi ki...

ayşin merhaba :)

neden yazmıyorum...
zor soru.
valla sıkıldım azcık.

sonra bi arkadaş dediki,
kardeşim eşek kadar adamsın...
memleket meseleleriyle ilgilen ne bu kakara kikiri ayıp didi.

e valla doru didim.

memlekette perişan malum...

e oyle işte :))

gerisi iyilik güzellik.

absalom dedi ki...

adsız kiğm silmiş neden silmiş nbasıl silmiş:))

yok yahu aşkolsun ne sbeğenmemesi.

siz yazınız ben yayınlarım.
ne demek efenim.
vazifemiz.

:))

Adsız dedi ki...

Absalom olsun siz yine de yazın memleketin halini.
Ayşin


Ankara dedi ki...

Merak ettim 21.09.2012 cuma gunu annenizi doktora goturdunuz mu?

absalom dedi ki...

ayşin teşekkür ederim yazmayı planlıyorum memleketi zaten...

bakalım bakalım.

absalom dedi ki...

ankara :))

hayırdır?

Ankara dedi ki...

Sadece "Bu kadar olmaz" diyecektim....

absalom dedi ki...

ankara ankara güzel ankara...

ben anlamıyor...
ne demek istedi sen.
nası diyolar sizin oralarda?

açık konuşmak.

yoksa rakı güzel...
kebap güzel.

Rahime dedi ki...

Acik konusuyum o zaman: sizin yazilariniz, hani su yanlislikla sildikleriniz, bloglarda surf yaparken ilgimi cekmisti bazi yazilarinizi okurken gozlerimden yas gelinceye kadar gulmustum sonra tum yazilarinizi okudum. Sonra bazi tahminler yurutmustum Kuf kedisiyle evlendiginiz ve adinizin Korhan olduguna dair, fotografinizi da gordum ya da oyle sandim. Sozunu ettigim gun ankarada bi Doktorda sizi gordugumu sandim. Iste hepsi bu...eger gordugum siz olsaydiniz yok artik raslantinin boylesi diyecektim....

absalom dedi ki...

rahime :))

yannış tahmin yürütmüşün.





Rahime dedi ki...

Pardon....

absalom dedi ki...

yok efenim pardona gerek yok estağfirullah:))

sadece bloktan tanıdığım arkadaslardır...
ikisi de kaliteli güzel insanlardır.

zaten beni ancak kafa doktorunda gorebilirsin fiziksel olarak gayet sağlıklıyımdır:)))




absalom dedi ki...

ımm 2 ay gecikmeli cevap olmus...
asıl benden pardon.