9 Şubat 2013 Cumartesi

EN BÜYÜK BİZİZ BASKA BÜYÜK YOK...

simdi güzide arkadaslarım...
ya bana oyle geliyor...
ya tek tip tek model insanlar olmaya doğru hızla ilerliyoruz.

mesela hepimiz çok namuslu çok dürüstüz...
piyasa serefsiz dolu.

hepimiz vefalıyız kadir biliriz kotü gün dostuyuz...
etraf kazık atan sırtından vuran insanlarla dolu.

hepimiz en iyi dostuz en iyi sevgiliyiz en iyi karıyız en iyi kocayız...
karsımızdaki en asağılık en anlayıssız sevgili...en hodük en oküz adam.

hepimiz sütten çıkmıs ak kasığız...aman nasıl duygusalız nasıl hassasız...
karsımızdaki alçak sahtekar düzenbaz kalpsiz.

hepimiz dobrayız düsündüğümüzü ne olursa olsun korkmadan soyleriz...
karsımızdaki saman altından su yürütür içten pazarlıklıdır ıvırır kıvırır.

hepimiz en fedekar en iyi anneyizdir babayızdır...
kimse bizim gibi fedakarlık yapmamıstır...
yememisizdir yedirmisizdir içmemisizdir içirmisizdir...
ne sıkıntılar çekip okutmusuzdur...
sırf onlar için hayatımızı yasamamısızdır...

iyi de...
simdi sizin yetistirdiğiniz...
bizim yetistirdiğimiz bu çocuklar...
neden ağzını açınca her zaman heryerde her ortamda,

eheme meheme fikti sombi...
soktu tombi...
kukumi.
zukuma bombi...
popona hunni...
diyo arkadas?

biri bana bunu açıklasın.

standartları sağladık mümkün mertebe...
elimizden geldiğince...
amma...
okumayı kendilerimi soktü ne?

azıcık yardım edeydiniz...
yazık yav.

19 yorum:

Pabuc dedi ki...

Bu yazıyı sana yazdıran sebebi merak ettim ben şimdi, iyi mi :))

bir de ben hiç bir zaman en iyi ben demedim ama en kötü sensin de demedim kimseye..Zaten biliyorum var bende bir gariplik..

birimiz birimizden üstün olsa ne olacak ki üslik bunu milletin gözüne gözüen neden sokalım ki ne saçmaa :) Pamuk yazısı geldi aklıma :)))

Hadi sana iyi akşamlarrr absalom..

Pabuc dedi ki...

Benim de Türkçe öğretmenim ilgilenememiş benimle, onun için kelime/cümle yazacam diye abuk sabuk şeyler yazıyorum (misal üstteki yorumuma bakınız)

absalom dedi ki...

pabuççççç:))

hemen anlatayım neden yazdığımı,
bir takım insanlarla tanısıyosun.
yahu herkesin hikayesi aynı.
aynı aynı tıpatıp.

isimler yerler felan değisik...
gerisi aynı.

bunlar çok vefalı çok iyi çok dürüst çok kalender çok fedakar...
karsıdakiler hep vefasız.

yas cins eğitim statü ayrımı yapmıyorum.
hikaye hep aynı.

bi süre sonra anlatılanlar bana,
fikimi sokti eheme takti
meheme suphi gibi geliyo.

artık hayatımın amacını buldum:))
hikayesi değisik olan birini bulmak.
ve hidayete ermek hahahaaa.

estağfirullah estağfirullah abuk sabuk değil onlar zaten konumuz da dilbilgisi değil.

nasıl anlattığının onemi yok.
hikaye aynı olunca
eheme meheme takti oluyo:)))

ve ben çok sıkıldım artık.
gencecik insanlar bile konusunca meheme geliyo aklıma.
gel diyecen kolundan tutacan sokağa çıkarıcan...
aynı cins aynı yaslarda tanımadığın birini çeviricen sokakta...
anlat diyecen.

aynı hikayeyi anlatacak.

hadi iddiaya girelim:)))

yazık yav.


absalom dedi ki...

konu budur efenim :))
yannız beni iyi tırstırdınız ekip olarak alacağınız olsun hahahaaa.

o kazandibine sorarım ben:))

Pabuc dedi ki...

bunların hepsi okulda dersleri kopyayla geçmeye alışık olmamızdan kaynaklanıyor..

Dün derslerden kopya çekenler şimdi de sıkıntıları kopya ediyorlar ve her zaman ''ben kopya çekmiyordum hocam,arkaaş çekiyordu'' diyoruz ..

Sen de haklısın insan merak ediyor sürekli şikayet ettiğimiz bu kötüler haksızlar nerede diye..Zaten Mısır piramitlerini de uzaylılar yapmış acaba hep suçlanan birileri de onlar mı ? Olur mu olur...

Ya birincisi bizden İLK defa biri tırstı ya ben buna gülmeyeyim de ne yapayım :)

İlk tırsan da sen oldun ya buna da hem gülüyorum hem de şaşırıyorum :)

Bir de ; absalom bir daha yazamaya ara verme bak sonra benim yorummlar hep ilk 5 de oluyor,ben alışık değilim böyle şeylere :)

Sana iyi hafta sonları korkak insan :))))

absalom dedi ki...

yannız çok feci bakıs acısı vallahi alkıslıyorum...
sıkıntılarımız bile fotokopi.

gülme gülme:))

insan korkar tırsar onem verdiğini kırmaktan üzmekten yahu.

ne bilsin tuzağa düseceğini kazanı dibini felan hahahahaa.

yorum değil bunlarrrrrrr:))
sohbet ediyoruz.
elazığda attı zaten bi tane hahahaaa.

elazığlı değilim amma atana bakılmaz her zaman:))

neise...

simdi fasıla gidiyorum pabuç...
varsa bi isteğin direk soyleyelim.
seni seven olabilirden baslayacağız...
yannız benim için bak yesil yesilden çıkarız...
çıkarız yani heralde çıkabilirsek:))

var mıdır bir sarkın?

not,
mangalın yanında kola içilmez kısmısını kaçırmadığımı belirtmek isterim....

e sahane bi haftasonu olsun o zamanda.



Zeugma dedi ki...

Yorum ayarlarını ne yaptın öyle absalooom???
Sayfa değişiyor, yazarken yazıyı göremiyoruz ama..
Bak işte ne yazacağımı unuttum :))

Zeugma dedi ki...

-Yerleşim'i tıkla..

-Sol tarafta açılan menü'den ''Yayınlar ve yorumlar''ı tıkla...
Şimdi sayfanın ortasında YORUMLAR yazan yerden Yorum Konumu'nu gör ve...Seç..
Bence ''açılır pencere'' yap..

Şu anki seçeneğin ''tam sayfa '' olmasın da ne olursa olsun yahu :)))

absalom dedi ki...

zeugma günaydın:)))

becerebildim galiba...
aslında ben oynamıyorum bu aletin ayarlarıyla amma...
neise.

e sahane bi pazar olsun o zamanda.

Zeugma dedi ki...

Günaydın absolom kardeşşş :))

Evvet, olmuş, güzel olmuş..

E, o kadar ara verirsen blogger yeni ara yüze geçer ve istediği ayara getirir, senin haberin bile olmaz böyle. Hiç sevmedim bu son ara yüzü.
Bi sürü problem!

Zeugma dedi ki...

Hmm..
Şimdi yazındaki ana temaya gelelim...

Ben şahsen bir şey söyleyeceğim zaman ''hepimiz, bütün insanlar, bütün erkekler, bütün kadınlar, herkes'' gibi terimler kullanıp genelleme yapmaktan, herkesi aynı teraziye koymaktan özellikle sakınırım....

Bırak diğer insanları, kardeş kardeşe bile benzemiyor be absalom.
Bunların arasında çocuğunu dilendireni var, katili var, sapığı var, hırlı-hırsızı var, şeriat yanlısı, Atatürk düşmanı, denlisi-densizi, kendini Allahın elçisi sanıp o zavallı haliyle sana din öğretmeye kalkan geri zekalısı,ukalası, dangalağı..

Ohooo....
Saymaa devam etsem var ya..sayfalar almaz....

Özetle; senin dediğin gibi..
Şerefsiz dolu ortalık...

Adsız dedi ki...

yorumum yayınlanmadı ama ya :)))) öncelikle eski güzel blog günleri ahh ahhhh....sonracığıma evlilik şöhrete hakkaten zararlıymış bkz. absalamun eski günleri ( 100 yorum ) ve şimdisi ( 10 ) yorum...Sazanı öpüyorum bu arada belirteyim....ve gelelim ehem mehem fikti sombiye fasılın hastasıyım, rakıyı susuz severim, gerdan kırmak isterim ama hanımefendi kişiliğimden ödün vermem, arızalıyım, omuzdaki pelişim

absalom dedi ki...

zeugmaaaaa :)))

bir fotokopi durumumuz var yahu...
hakkaten bi süre sonra sıılıyo insan.

bak bu yazyı yazmadan yanılmıyorsam 1 günm once bir versileyle 3 kisiyle tanıstım yeni daha hiç tanımıyorum,
onlar da birbirini tanımıyor.

biri sıkı bir firmada yonetici...
biri issiz...
biri oğrenci...

daha ilk saat 3 ünün de hayat hikayesini ayrıntılarıyla biliyordum...
3 ü de çok çileler çekmis çok seyler atlatmıs hep iyi niyetli olmus hep dobra olmus...
ama gel gor ki karsısındakiler hep serefsiz çıkmıs:))

simdi zeugma,
burda bir sıkıntı var yahu:))
yok mu?

e sahane bi hafta olsun o zaman da...
p.tesi sendromu olmasın.
hayat bayram olsun:)))

absalom dedi ki...

pelissssssss:)))

don artık yuvana don pelis.
bak buralar pek ıssız es dost herkesler kayıp...
bari sen don.

omuzlardaki pelislere bile razıyım valla hahahaaa.

yannız hakkaten don...
gel benim sayfada yaz gerekirse kırk yılın bası yaz.
valla bak saka değil:))
sen bunu bi düsün.

memlekete selam.
sahane bi hafta olsun.

Neyranca.. dedi ki...

merhaba ben çaçaron blog ,bloğumun adresi ve içeriği değişti http://neyranca.blogspot.com beklerim...

absalom dedi ki...

çaçaron tabiki gelirim tesekkür ederim...
ayrıca aldığın kararı tamamen destekliyorum.

nazara inanırım.
kem goz felan değil bu tamamen iyi niyetli bile olsa nazara inanıyorum.

onemli olan sen anne yüreğini ferahlat.
bütün mesele budur.

Neyranca.. dedi ki...

teşekkürler absalom,sabahtan beri uğraşıyorum ama değdi.Yüreğim kuş gibi ferahladı,face imi de temizledim.Önüme geleni sildim valla.Oh ne güzelmiş.Zaten fazlalığı hiç sevmem hayatımda..:)

absalom dedi ki...

e bütün mesele bu zaten çaçaron:))

yüreğin ferahlasın yeter.

operim yeğenimi gozlerinden:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.