3 Şubat 2013 Pazar

ORTAYA KARISIK...

simdi güzide arkadaslarım bi ara kaybolduk uzaklastık blok camiasından...
gerci es dost tanıdık herkes kayboldu ya neise.

bu zeman zarfında o kadar ısrarlar oldu ki hislendim kuran çarpsın...
dön nolur absalom lütfen absalom yalvarırım dön yoksa kendimi yüksek tüksek tepelerden atarım kıyarım bu cana hayatımın anlamı manası kalmadı misali mesajlar aldım.

yalan yahu yalan...
aldığım mesajlar genelde soyleydi,
-o bloktaki bebek senin mi?
-senin değilmis hani benim  mesajlarımı yayınlayacaktın iyi olmus cocuğun da olmamıs allah belanı versin
-bir pislikten daha kurtuldu blok cok mutluyum allam
-layığını buldun dönme bir daha buralar sensiz daha huzurlu yalaka

e haliyle duyguılanıyor insan...

kıymetli arkadaslarım...
doğal olarak insan bir süre sonra daralıyor bunalıyor sıkılıyor bloktan...
aile sorunları oluyor bir iliskiye baslıyor bir iliskiyi bitiriyor evleniyor cocuğu oluyor intihar ediyor felan...
uzaklasıyor.
buradan cağrı yapıyorum dönmeyen gassaraylı olsun:))

ayrı kaldığım donemlerde birseyler oğrendim karpuz gibi yatmadım oyle...
sabretmeyi oğrendim mesela...
zor kararlar almayı...
kararları sabırla uygulamayı...
sonucları için kimseyi suçlamamayı...

bir insan için aldığımız ve uygulamaya koyduğumuz kararların arkasında durmayı oğrendim.
sonuçları için o insanı suçlayamayacağımızı...
bunun sadece bizim kararımız seçimimiz olduğunu oğrendim.
ask mesk isleri gibi algılamayın reca ediciğim bunu...
es dost akraba hersey dahil.

insanın çabalar gosterip uğraslar verdikten sonra hayal kırıklığına uğraması doğal olarak bir ofke ve kızgınlık getirir normaldir bu...
bu ofkeyi bastırabilmeyi oğrendim.
kısasa kısas yapmamayı kendimi tutmayı oğrendim.
seçimlerimden dolayı kimseyi suçlayamacağımı sitem edemeyeceğimi oğrendim.
etmemem gerektiğini oğrendim.

"bana bunu nasıl yapar" cümlesini oğrendim...
malum hepimiz de bir kücük emrah küçük ceylan modu vardır isler istediğimiz gibi gitmeyince...
oysa biz kararlar almısız biz secimler yapmısız biz uygulamaya koymusuzdur...

is seciminde es seciminde dost seciminde hep boyledir bu isler...
hayal kırıklığına uğradığımız an "bana bunu nasıl yapar" duygusu gelisir.
ofke kızgınlık belirir...
intikam duygusu kıprasır...
zaman gitmistir para gitmistir...
hakarete uğramıssındır belki...
asağılanmıssındır belki...
küçük düsürülmüssündür belki...
iftira atılmıstır sana belki...
kısaca itin münasip bir tarafına sokup sokup çıkarılmıssındır belki...
ben demiyorum halk diyo bu münasip kısmı:))

herkesi karsına almıssındır belki...
herkesi yanıltmaya calısmıssındır belki...
kendini bile kandırmıssındır belki.

kontrol edeceksin ofkeni kızgınlığını arkadas...
sitem etmeyeceksin...
herkes bilir ben de bilirim o hayal kırıklığının yarattığı boktan duyguyu...
sen kendi capında elinden gelen herseyi yapmıssındır...
çok cabalamıssındır.
çok taviz vermissindir...
ama sana gore...kendi çapında.
iste "ulan yapılır mı bu bana" cümlesi de burdan cıkmıstır.

ne yapacağını soyleyeyim ben....
iceceksin sıcacaksın karalara bürünüp zırlayacaksın gerekirse amma...
bunlar benim secimlerimdi diyeceksin...
bırak intikamı...
beddua etmeyeceksin...
sitem dahi etmeyeceksin.
güzel günlerin güzelliklerin hatırına...
tesekkür edeceksin...
hakkını helal edeceksin.

yüce halkım buna,
adım hıdır
elimden gelen budur diyo.

tabi bir de deveye diken insana fren yakısır diyo halk...
bunu bilmeyen var mı:))
sanmam.
bunu bile bile girdiysen bir yola...
sikayet etmeyeceksin.

iste bunları oğrendim güzide arkadaslarım yokken...

yıllarca cabalarsın yeri gelir gider tibette kıç kadar minderde oturursun icsel yolculuklar yaparsın astral seyahatler yaparsın tayt giyip ohmmmmm ohmmmm diye kıcını yırtarsın oğrenemezsin de...
iki hadise olur hayatında...oğreniverirsin.

iste hayat boylesine sahane bir deneyimdir.
iste hayat boylesine essiz bir deneyimdir.

size de tavsiye ederim...






dip nöt,
kaybolan tüm arkadasları taciz ediciğim zillerini calıp kacacağim blok sensiz bir hiç diye toplantılar düzenleyeceğim kırdıklarımın gonlünü alacağim...,
bunu da burdan belirteyim...
hadi iddiaya girelim:)))

dip nöt2,
kanki duy sesimi canına oku onların...
gambit gambit

dip nöt3,
oyle,
baba sıcacağım yer kalmadı ağzınıza yüzünüze sıctım hala sıcıyorum heryerlere herkeslere sıctım napıcam ben simdi nereye sıcacağım demekle olmaz bu isler.

e gel bi arabanın tavanı kaldı bari oraya sıc demekle de olmaz bu isler.

sıcarken utanacağımız gozeteceğimiz kollayacağımız gozümüzden sakınacağımız birseyler olmalı....
diye bir karara vardım biraz once.

e sıcmanın da bir adabı var yahu.

dip nöt4,
higgs bozonuna takıldım bu ara bunun ozgür kadınla bir ilgisi olmalı

dip nöt5,
kütleyle ilgili bu konu yazacağım :)))

dip nöt6,
tübütak higss bozonu nedir allahaskına diye bir yazı gondermis cern e...
dosyası sayısı su...
tarih su...
bizi bilgilendirmenizi arz ederim demis.

dip nöt7,
cern yazıyı anlamaya calısırken basbakan cıkıp,
ey cernnnn
eyyyy fransa...
ey isviçre...
ayağınız denk alın demis

dip nöt8,
ana muhalefet baskanı cıkmıs...
bu tayyip neye ey diyosa yannıs diyor biz bu cern denen seyi destekliyoruz ama once cern ne demek bunu bi anlamamız lazım demis.

dip nöt9,
yüzüne kurban olduğum basbakan yardımcısı arınç abimiz çıkıp...
bunlar tanrı parcacığı arıyolar...
elhamdülillah müslümanız.
tanrıyı hele parcacığını aramak ne dine ne insanlığa sığar demis...
az fırca yiyince...
ama onları anlıyorum ben olsam ben de arardım demis.
gozleri dolmus.

dip nöt10,
cern konuyu anlayamadık daha ayrıntılı anlatın lütfen demis.
kimse anlamamıs...
tek anlayan,
Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü Prof. Alparslan Açıkgenç olmus...

"Bakış açısı önemli. İslami bir bisiklet üretilebilir. İslam'a göre ameller niyete göredir. Allah'ın rızasını gözeterek ve insanlara faydalı olması öncelenerek üretilen bir bisiklet İslami bisiklet olur..." demis.

e ben daha ne diyeyim?
kime gideyim?


20 yorum:

Peyton Sawyer dedi ki...

Özlenmişsin be absalom:)

absalom dedi ki...

peyton;)

Pabuc dedi ki...

Hoşgeldin absalom gözümüz yollarda kalmıştı (inanırsan)

Tamam gözümüzü yollara diktiğimiz yoktu ama seni burda gördük bi sevindik yani,özlemişiz yazılarını.Gerçi4.nottan sonrasını okumadım ama olsun ana yazıyı okudum üzerinde düşündüm (öyle böyle değil bildiğin tefekkür ettim ) ve öyle işte..

Kendine iyi bak - bu dengesiz hayat içinde- kendine ,karşı kıyının delikanlısı...

Pabuc dedi ki...

Bir ara gelip notları da okuyayım ,ayıp olmasın :)

tebessümle kal absalom..

absalom dedi ki...

karsı kıyının kızı:)))

tabiki haddime değil amma...
o iki çift kırmızı pabuçlar sahaneydi..
bu ne yahu:)))

daraldım çığlık atasım var atarım hatta gibi:))

4. nottan sonrasını ben yazmadım zati:)))
temem temem ben yazdım.

ben ne yazdığımı biliyomuyum ki hahahhaaaaaa.

absalom dedi ki...

pabuc:))

ne fenasın yahu...

olmaz...
ayıp olmaz.
rahat ol reca edeceğim.

Çınar dedi ki...


Her yazına yorum yap/a/mıyordum ama hep -severek, beğenerek- okuyordum. ( Bu bir itiraftır) :)

Ve evet özlemişim yazılarını iyi ki geldin.:)

Sevgiler

absalom dedi ki...

çınarrrr :)))

merci efenim çok merci.
bendeniz de ozleimisim buraları.

sevgiler benden.
aneam bak sımardım hahahaaa

temem temem sımarmadım.
sakinim.



Pabuc dedi ki...

Notları okuyayım diye geldim ama şunu da demeden geçemeyecem.

Allah aşkına ben böyle yorumların başlarında yorumlarımı görmeye alışık değilim genel de 100.yorumdan sonra gelir (anca yetilir) yorumumu yazardım .Şimdi bir garip oldum böyle ilk 10 a girmiş popçu gibi hissettim ;)

He o kırmızı pabuçlar geri dönecek ama şu sıralar çıldırmaya az kalmış halimi en iyi ifade eden resim bu olduğu için şimdilik böyle devam :)

Ben ne yapacaktım yaaa

gidip ben bi notları okuyayım hele..

100.yorumda yine gelir bir yorum bırakırım artık ;)Eskisi gibi...

küfkedisi dedi ki...

anaaaa bebeğin mi oldu leeeeennnnn :))

absalom dedi ki...

pabuççççç :))

günaydın efenim.
yorum değil onlar bunlar yahu es dost toplanıp sohbet ediyorduk ekip halinde:))
dağıldı ekip.

bakalım toplarız belki yine;)

yannız çıldırmaya az kalmıs halini sahane ifade etmis resim bunu da belirteyim...
yeter uleynnnndiye bağırıyo :))

e sahane bi gün olsun o zamanda.

absalom dedi ki...

hahahahaa

he bebeğim oldu he:))

ne bebeği yahu bebek kim biz kim...
kedi aldım sana inat.
bakalım hangimizin kedisi daha psikopat olacak :))

arada ses veriniz...
çok ayıp kınıyorum.

küfkedisi dedi ki...

harbiden mi? ama ben ikinciyi de aldım, ailemiz genişliyor :)))

absalom dedi ki...

valla harbiden begüs:))

ben ikincyi alamam.
yasalar bir diyor:))

küfkedisi dedi ki...

valla :)) kızımdan sonra bir tane de oğlum oldu, sokakta açlıktan ölürken kurtarıp eve aldık sonra kıyamadık bir daha bırakmaya :)

absalom dedi ki...

büyük konusmamak lazım tabi bakma sen bana.

sevdiriyo esekler kendini.
bana bile:))

hatta canan diye aldık yavruyu...
can çıktı veterinerde.
doktoruna yannıssın sen kız bu uleynnn diyecektik te...
utandık.

erkek çıktı canan:))

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

dipnötlerine kurban, dönmeyen gassaraylı olsun hahahahah

absalom dedi ki...

:))

ebet olsun:)

küfkedisi dedi ki...

boş ver can olması daha iyi, kısırlaştırma ameliyatı falan daha kolay oluyor erkeklerin.

absalom dedi ki...

yapıldı ablası zaten;)

e koy senin yavruların fotosunu felan da bi gorelim yahu.

kırk yıllık kopekciyim...
bu yastan sonra kedici oldum valla:))