4 Şubat 2013 Pazartesi

PAMUK...


simdi güzide arkadaslarım hayata dair tavsiyeler vermekten insanları aydınlatmaktan yoruldum...
higgs bozonunu yazacağım bugün inat ettim.
hayat hayattır iste yahu nedir ki yani...
eninde sonunda pamuğu takacaklar sana bu kadar.
tek sıkıntı gotün çok kalkmayacak bu hayatta.
zor olur sancılı olur sonra pamuğu takmak.
benden soylemesi.

seninki de pamuk benimki de pamuk onunki de pamuk...
aa bu benim makyaj pamuğumun markası değil taktırtmammmmm.
olur mu?
olmaz:))

o bakımdan gül gibi geçinin gidin...
adamın asabını bozmayın.

yok efenim arkamda olümsüz eserler bırakmak istiyorum felan yannıs isler girmeyin bu triplere...
ne bırakacaksın yahu savas ve barıs mı yazacaksın?
suraya iki kıytırık çiziktiriyoruz iste o kadar.
e=mc2 yi mi gelistereceksin nedir yani...
kayalıklar bakiresi mi çizeceksin?
olmaz.

arkamdan beni iyi ansınlar...
yahu ansalar ne anmasalar ne...
ne olacak yani iyi andılar diyelim ne olacak?
pamuğun kalitesi mi değisecek.

simdi efenim bakın çevrenize...
bir tane ben mutluyum ulan diyen biri var mı?
yok.
varsa benlen tanıstırın elini opücek kuran çarpsın.
herkes bir çilekes herkes dertli herkes isyanda...
herkes küçük emrah küçük ceylan gibi dolanıyor ortalıkta.
acıların çocuğu herkesler.
antidepresan kullanmayan yok neredeyse...
herkes depresyonda...
bi depresyondan giriyolar obüründen çıkıyolar...
gir-çık otomatik.

neden boyle peki?
sorun ne?
ben soyleyeyim kıymetli arkadaslarım...
toplumsal sistem sizi eğiyor büküyor ve yarısa zorluyor...
onun var senin yok...
onun çocuğunun var senin çocuğunun yok...
onun arabası senden daha iyi...
onun evi senden daha büyük...
statü...

amma...
eğer freud adisi bizi kandırmıyorsa gerçek kimliğimizi karakterimizi çokkk küçük yaslarda alıyoruz...
aileler motive edeyim derken...
halk dilinde gaza getirmek deniyo buna...
olümcül hata yaparlar...
kıyaslarlar.

bak senle aynı sartlardaydı simdi nerede...
bak senle aynı donem mezun paraya para demiyor...
bak aynı mahllede büyüdünüz evini aldı arabasını aldı çocukta yaptı...

aslında tamamen iyi niyetlidir yaptıkları...
o yaptı sen de yapabilirsin demek istiyorlardır.
ama sonucları olümcüldür.

tabiki para iyidir gereklidir...
amma hersey değildir...
tabiki kariyer iyidir...
amma hersey değildir...

çok sevdiğim ve yıllardır tanıdım arkadasım evlenirken müstakbel esiyle soyle bir konusma yaptı yakınen sahidim...

-gülüm bak biraz daha sabredelim evlilik ekonomisi yapalım güzelce dayaylım doseyelim evimizi rahat olalım zora gireriz iliskimiz yıpranır
-gerek yok daralma sen ruhum beraber kazanırız beraber yaparız yavas yavas yaparız benim esyalarım var yeter bize bir sene b,ir seyi değistirirz obür seneye baska seyi
-gülüm oyle olmaz elalem ne der bak laf olur soz olur bilirim bu isleri
-kime ne yahu benim yuvamdan kime ne ben sadece seni istiyorum herkesin düsüncesinin canı cehenneme
-etme eyleme canım simdi boyle bir sey düsünüyorsun ileride bir kızgınlık olur bir laf edersin olürüm daha iyi
-edersem namert olayım hersey ikimizin ben sadece seni istiyorum ne esya ne baska bir sey

hazırlıksız olarak evlendiler...
yine ben sahidim:)))
nikah sahidi hemde.

daha 2. ayında ilk ekonomik sıkıntılarında ilk tartısmalarında ne dedi biliyor musunuz kızcağız...
onun var benim yok...
su sümsükün durumuna bak bana bak...
benim ondan neyim eksik...
çok ucuza gittim...
bir daha asla boyle ucuza gitmeyeceğim.

yahu kardesim vur adamı daha iyi...
ben senin ananı avradını sülaleni demekten ne farkı var?
hatta boyle sovse daha bile iyi.
can evinden vurulur mu insan?

simdi kıymetli arkadaslarım kızcağıza asla kotü kız diyemem asla ve de asla...
çok ta severim.
siz de sakın demeyin laf soyletmem aman deyim.

amma iste o toplumsal baskı...
es dost baskısı...
aile baskısı...
psikolojik tabiki hepsi.
yıllardır beynine kazınan benliğine islenen hissi ortaya çıkardı.
benim ondan neyim eksik.

bu kadar.
yazının bütün ozeti budur.
benim niye yok.
benim neyim eksik.

yapmayın güzide arkadaslarım...
bir pamuğu alın karsınıza aksam...
uzun uzun bakın.
o pamuk size birseyler anlatır.
daha dün kakara kikiri yaptığımız insanlar yok simdi...
daha dün aksama maç seyredelim dediğimiz insanlar yok simdi...
daha dün onemsediğimiz sevdiğimiz sevmediğimiz insanlar yok simdi.
yok yani yok yok.
yok.
yapmayın.

bakın uzun uzun pamuğa...
pamuk ta size baksın.
bi süre bakısın.

ha 
ne diyon lan sen yarın benim ekmeğimi pamuk mu verecek diyen olursa direk küfür ederim...
bunu da burdan belirteyim:))
valla ederim.

erkut korkutma lan dedini hayvan herif hahahaaaa.

abicim higgs bozonunu yazacaktım konu yine karıstı...
bu bozonun ozgür kadınla pamukla ve pamuk prensesle bir ilgisi var demekki...
bi pislik var bu iste amma...
bilemedim:))

hadi kalın sağlıcakla...

10 yorum:

Pabuc dedi ki...

Dünya malıyla (mal insanlar değil kasdettiğim) ilgili hiç bir şikayetim olmadı hep çok zengindim belki ondandır :)) ama manevi sıkıntılar yüzünden şikayet ettiğim olmuştur...

Ya yorum bırakamayacam bi şeyler söyleyecem diye.Yazıya koptum absalom başka da bir şey yok.Milletin sayfalarca afilli kelime/cümlelerle anlatmaya çalıştığını bir çırpıda kendince süper de bir şekilde anlatmışsın :))

Duman'ın ''aman aman'' şarkısı geldi aklıma..amaaaaaaan yaşayalım işte anı zehir etmeden ne kendimize ne de etrafımızdakilere ..ölecez ya ölecez..

absalom dedi ki...

pabuççç:))

efenim senin olmaması yetmiyor iste mesele burada.
iliski kurduğun insanın kaygıları sorunları seni manevi olarak etkiliyor.
yol su elektrik olarak donüyor yani sana:))

merci efenim aman beni sımartma pabuçççç:))
afilli kelimeler de yazacağım hahaaaaaa.
dalgalarla geldin bulutlarla gittin diye :)))

sarkıyı pek severim.
o zaman bugünü aman aman günü ilan ediyorum.

azıcık toparladığını kırmızı pabuçlardan anlayacağım bunu burdan belirteyim :))

bak beni sımartma dediydim:))

Pabuc dedi ki...

Yazıyı okudum sonra dedim ben bu yazıyı her bir sosyal paylaşım mekanlarıyla paylaşayım dedim ..dedim demesine de o alanlarlarda nasıl ağır abla tablosu çizdiysem bu yazıyı paylaşsam tırlatmış muamelesi görürüm korkusuyla (!!) bir durdum ve gmailden paylaştım ben de :)) İlla paylaşacam ya...

Sen şımarmazsın be öyle birisin sen ,yani ne kadar iltifat alsanda çizginden tavana yaklaşmazsın :))


Kırmızı pabuçlara sıra gelince o ameliyatta sağ salim çıkarsa geri döneceka aramıza ;)

absalom dedi ki...

hahahaaaaaa

aneam kriz geldi valla pabuççççç.

zaten sımarıksın zaten tavanda malzeme diyosun yani askolsun sana hahahaaaaa.

paylas yahu benim yazım senin yazındır...
gecen aksam kuzeni aradım eltimdeyim dedi...
senin eltin benim eltimdir dedim:))

lan manyak senin eltin olmaz dedi bana kuzen...
elti ne bilmiyorum ki karıstırıyorum daha doğrusu.

neise...
kırmızı pabuçları bekliyeceğiz.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Daha dün ben gibi evde kalmış bir arkadaşla muhabbet ediyorduk. Dedi ki arkadaş" bacım ya demet akalın haklı galiba, kimler kimler koca buldu da biz bulamadık"
Dedim ki, sağlığın sıhhatin yerindeyse yemişim kocayı..

Herşey boş aslında, ne için sidik yarışına gireriz hiç anlamadım şu yaşıma kadar, şükür ki öyle yarışların içinde de yer almadım.
Haaa varsa benle yarış yapan benden habersiz bilmem ama :)

Daha çok yaz absalom, hayatın sırrını senle çözmek istiyoz biz :)

absalom dedi ki...

psikopat fareeeee:))
aman efenim gonendirdiniz beni.
çozelim hayatın sırrını tabi hahaaaa.

yannız feci gaza gelmis durumdayım ben bir ay hergün yazarım bu gidisle:)

yahu hakkaten yemisim kocayı ağrımayan basınızı ağrıtmayın gül gibi geçinip gidelim suralarda:)))
koca neymis.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

zaten iyi bişey olsa adına "koca" denmezdi derdi rahmetli anneannem hahahaha, haklıymış kadın valla..

absalom dedi ki...

e yani dimi dimi hahaaaa.
nur içinde yatsın tüm ananeler.
ne varsa eskilerde var zati.

cem dedi ki...

amaaaannnnn herkese pamuksa arkadaş pamuk gibi insan olalım gitsin, hobaaaaaa....

absalom dedi ki...

cem :))

e ben de onu diyorum ya iste.
hadi hobaaaaa

;)