5 Şubat 2013 Salı

SENİN ANNEN BİR MELEKTİ YAVRUM...

simdi güzide arkadaslarım higgs bozonu denen seyi açıklayacağım inat ettim...
fizikci değilim bir kusurum varsa affola.
fizikci arkadaslar uyarsın beni yannıs yaparsak.
ama sakin sakin.

malum bu memlekette film sahnesinde hamamda oğlanlar opüstü diye hamamcılar federasyonu baskanı basın toplantısı yaptı yahu...
kınıyorum bizim hamamlarda oğlanlar opüsmez dedi.

boyle bir alınganlık var nedense üzerimizde millet olarak...
o yüzden fizikciler kızmasın bana.
kimyacılar kızsın...
hatta herkes kızsın ama fizikciler kızmasın.

sahi neden bu kadar alınganız biz?
yıllardır birini gormüyorsun...
ki bu acaip bi muhabbettir bir arkadasın arar bak sana kimi veriyorum der pat diye birine verir...
verdiği arkadas nedense hep soyle der,
bil bakalım ben kimimmmmm hahahahaa.
mal gibi kalakalırsınız.

içinizden ana avrat dümdüz gidersiniz amma birsey diyemezsiniz...
ay sen misin mustaaaa ay sen misin ceren felan dersiniz...
bi saat bu muhabbet sürer...
bilemedin bilemedin hadi bi hakkın daha varrrrrr hahahaaa.

ulan be dallama...
ulan hayvan oğlu hayvan ben nerden bileyim senin kim olduğunu...
ses tanıma aygıtı mıyım ben?
hem büyük ihtimalle seninle en son ilkokulda gorüstük.
benim hayatımda neler oldu neler geçti biliyo musun sen?
iflas ettim koprü altında yattım tecavüze uğradım belki...

en sonunda ben mahmut der karsıdaki...
e mahmut kim?
bilemezsiniz.

yapmayın kıymetli arkadaslarım boyle seyler yapmayın...
biz de anne kuzusuyuz.
bize de yazık.

neise efenim ne diyoduk ebet yıllarca gorüsmediğin biriyle karsılarsın...
daha selamın aleyküm demeden a aaaa gotün kocaman olmus gorüsmeyeli deyiverir...
tamam buna alınılır mesela.
amma herseye de alınmak olmaz ki...

dün bir rakı sofrasında yine bu konular açıldı is kıskançlığa geldi...
evli bir arkadasımız hikayesini anlattı esiyle dialoglarını anlattı ki inanıyorum esini de tanırım çünkü:)))

-hayatım bi bardak su getirir misin?
-hangi karılardan su istedin lan daha once

-askım sana en sevdiğin yemeği yaptım
-kaç karıya yemek yaptın lan daha once

-ben hep matematik oğretmeni olmak istemistim sen?
-he tabi çıtır lise talebeleriyle asna fisna dimi sapıksın lan sen

-kuzum bir saat gec kalıcam toplantıdayım yemekteyiz
-hangi karıların koynundasın lan soyle çabuk soyle

simdi efenim bu uzar gider vallahi durum boyle...
baktım bizim arkadasa soyle bi...
hani tamam yengenin kıskanç olduğunu biliriz de...
bu kıskançlık değil ki abi...
direk tutacaksın kollarından kapatacaksın bi hastaneye...
azcık sakinlesecek orda.
sonra yine çıkar istersen.

baktım hakkaten arkadasa uzun uzun...
garibim dedim ya.
acıdım vallahi çocuğa.
tamam herkes kıskanç hepimiz kıskancız amma...
bu nedir abicim?
allah muhafaza.

yapmayın kıymetli arkadaslarım hayatı zindana cevirmeyin...
ben sunu bilir sunu soylerim aldatacak adamı-kadını zincire vursan seni yine aldatır zaten...
amma hem kendinize hem sevgiliye boyle azaplar yasatmayın.
olmaz yani.
olmaz.

üç gün sonra bebe felan olacak...
simdi bu arkadas yaslanınca o klasik,
"senin annen bir melekti yavrum" lafını nasıl soyleyecek?
yalan soylenir mi el kadar çocuğa?

yannız simdi hem alıngan hem kıskanç kadınlar dernek kurup basın bildirisi açıklarlar mı vallahi korkarım...
deli değiliz bizzzzz...değilizzzzzzz.
kıskançlık hakkımız soke soke alırızzzzzz...alırızzzzz.
o erkeklerin hepsi sapık çükleri kopsun isallah...isallahhhh.

olur mu?
vallahi ben artık pek sasırmıyorum hersey olabilir...
ben de gider abazan esirgeme kurumu açarım karsılık olarak bunu da burdan belirteyim.


kıymetli arkadaslarım tamam hepimiz sevdiğimiz insanı kıskanırız gozümüzden sakınırız amma...
reca ediciğim isleri bu hale cevirmeyiniz...
hem kendinize hem abimize-ablamıza eziyet etmeyiniz...

hem ben higgs bozonunu yazacaktım nasıl olacak bu isler bilemedim...
biri beni durdursun.
dur deyin bana...
dur deyinnnnn....deyinnnnn.

tamam tamam her anne bir melektir...
kabul ediyorum.
biz de zaten çocuğun biyolojik babası değiliz psikolojik dayısıyız.

o kadar :))


4 yorum:

Şaşkın Kova dedi ki...

Komşu komşu huuu... Gurbet elden selam olsun... Başlamışsın ya yine yazmaya seneler önce kaybettiğim kardeşimi bulmuşum gibi sevindim :)) Belli ki bişeyler yaşanmış ama yine belli ki artık geride kalmış.
Absalom benim sağım, solum, önüm, arkam, her bi yanım bu alınganlarla dolu. Çekilir dert değil yemin ediyorum, alıp başımı nerelere gidem, kemiksiz dilimi ne edem bilemiyorum. Higgs Bozonu'nu anlarım da alıngan insan psikolojisini anlayamam sanıyorum...

absalom dedi ki...

saskın kovaaaaaa :))
memleketten de gurbete selam.

ay çok merci efenim çok merci bilmukabele...
gonendirdiniz beni.

sorma yahu bu hakkaten sıkıntılı bi is...
ben de ben de.
higgs bozonunu cozdüm evrenin sırlarını anladım hayatın manasını cozdüm bunları cozemiyorum.

mecburen çok takılmamaya calısarak evet evet hehe felan deyip gecicez baska da yolu yok galiba.

pek sevindim yahu sabah sabah seni gorünce.
e sahane bi gün olsuın artık:)))

Pabuc dedi ki...

blogunu seviyoruz sayıyoruz ilgiyle okuyoruz AMA paylaşım butonu ve maille takip butonu olsa süper olur diye de düşünüyoruz :)

Bi zahmet el atı ver şu işe absalom

absalom dedi ki...

merci merci pabuç hislkerimiz karsılıklı...
da...
bunu daha once de solemistin bana ben de beya uğrasmıstım becerememistim.

format eski ondan olmuyo formatı değistirmek felan diye anlasmıstık en sonunda.

yoksa takip butonu istemis pabuç koyma mı insan:)))