17 Şubat 2013 Pazar

BLOK...

simdi güzide arkadaslarım...
isteyen kücümsesin isteyen dalga geçsin isteyen onemsiz bulsun...
bu blok denen  sey onemli bir hadisedir.

genelde "bana boyle oğrettiler" lafını kullanırım...
hayata dair kendi doğrularımı ifade ederken kullanırım bu lafı.

kisisel olarak bu camiaya girdiğim için pek mutluyum.
sahane insanlar tanıdım.
kimiyle tanıstım kiminin yüzünü dahi gormedim.
kimini sevdim kimine kızdım.
insanın yazdıklarıyla bir fikir sahibi olabilirsiniz.
bir lafıyla bir cümlesiyle b,ir tepkisiyle.

hikaye bu isler derseniz deyin bana ne.
ben bu camia da kimleri tanıdım kimleri...

bas tacı sazanı tanıdım oncelikle...

evreni tanıdım ustadı...hayat yazan kadını...balkonunda rakı içeceğim diye hayaller kurdum.
mayayı tanıdım sonra hüzün yazan kadını...
atesi tanıdım adanalıyık dedim çipil gozlüm dedim...
parpaliyi tanıdım sonra...telefonda "ben baska türlü bir seyim" dedi mesela bana kendini tanıtırken...
blok adını soyluyordu...bana boyle bir pas verilir mi kardesim ben bin sene bunun esprisini yaparım hala da yapıyorum...

aysema oğretmenimi tanıdım sonra...
nasıl aydınlık nasıl ayakta nasıl vatansever nasıl elleri opülesi...
oyküsü tanıdım sonra...kırılgan narin...güzel gonüllü...
psikopat fareyi tanıdım sonra...kahkahasını bile bilirim siz inanmayın isterseniz...sahane kahkaha atar...
küfkedisini tanıdım delidir ne yapsa yeridir...
peytonu tanıdım sonra...hüzünlüdür amma pek iyidir.

spesifiki tanıdım kaybolur ortalıktan ama rapunzeldir o benim içim kafası bozulur saçlarını turuncuıya boyayıverir hafif delidir...
yesariyi tanıdım...yesari acaiptir gariptir ama sahanedir...
pabucu tanıdım sonra...karsı kıyının kızı...baska soze gerek yok.

pelisi tanıdım...
bi yazar ben anlarım delirmis yine...sol omuzdaki pelis yazmıs...
bi yazar tamam derim sağ omuzdaki pelis yazmıs...
mayriyi tanıdım sonra...hani git kucağına uzan sacımı oksa de...oyle sıcak...oyle anaç...
zeugmayı tanıdım...kaç senedir tanırım kırk yıllık dost sanki...

sahikayı tanıdım sonra...
bilgi surda desen bisiklete biner gider üsenmez.

aynuru tanıdım sonra...
adına siirler yazılan kadını...inanmıyorsanız gidin bakın...adına siirler yazıldı...
secili tanıdım sonra su ve beyazı...su ve beyaz ne dediydim rakıya su koyarsan beyaz oılur dediydi susup kaldıydım...
fundayı tanıdım sonra...atlılarrr atlılarrr siiri her aklıma gekdiğinde gülümserim...babası mekanı cennet olsun jon gibi...inanmıyorsanız gidin bakın.

duyguyu tanıdım yazgünesini tanıdım...
nasıl güzel kızları var nasıl güzel anneler...
e benim güzel yeğenim fatma pınarı tanıdım...
sanki elime doğdu...

saskın kovayı tanıdım sonra...
hem meslektas hem anne hem de komsu iyi mi:))
iyi komsu amma.
muyurtu tanıdım sonra...
nasıl fenerbahçeli nasıl pırıl pırıl...
gozleri gülüyor yahu.
hele üzerinde çubuklu varsa...
papatya taç takacağım evlenirken ben ona.

eylülü tanıdım sonra blokumun dizaynı ona ait asla değismeyecek...ilk goz ağrımdır...bakmayın sen tenbelsin o yüzden değistirmiyorsun demesine...asyayı tanıdım...kore çorbalarını kore hayranlığını...bak o da ilk goz ağrım.

elizayı tanıdım sonra soğuk sehrin sıcak kadını...benim yenikaramürsel sepetim...

ismini yazmadığım daha arkadaslar vardır ne olur kırılmasınlar bana...
amma boyle kaliteli insanlar tanıdım arkadas...
nerden anlayacaksın demeyin bana...
anlar insan.
e gidin hepsi orda.
hepsi burda.

velhasılı blok iyidir blok candır...
tilkinin donüp dolasıp geleceği yer kürkcü tükkanıdır.
bunu da burdan belirteyim:))

küçük bir değisiklik yaptık yazıda.
bir kusurumuz varsa affola.



dip nöt,

hayal meyali...
cem i...
akdenize gelipte beni tee giderken haberdar eden sokak kedisini...
ve bana telkırma sal yapan kamikazeyi atladığım için...
biraz once pencereyi açtım ve ben eseğim diye bağırdım caddeye...
bunu da burdan belirteyim.

48 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de seni tanımaktan dolayı mutlu olanlardanım Sevgili Absalom

anaaeem çok duygulandım
sanırım ağliiciim...sen hep böyle dersin değil mi :)

seviyorum ben burayı, buradakiler, burada olmayı...kucak dolusu sevgiler gönderiyorum :)

absalom dedi ki...

aynurrrrrrr ağlama ağlama senin hep gülmen lazım:)))

yahu vallahi kırk yıllık dost gibi hissediyorum...
yaslandıkca duygusal oldum ben yahu hahahaaaaa.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

senin de dediğin gibi burada öyle güzel insanlarla karşılaşıyor ki sanki kırk yıllık dost gibi...hem de yüzyüze tanışmadan

bence sen yaşlanmazsın :)
hayata böyle bakan biri yaşlanmaz kesinlikle :)

absalom dedi ki...

hahahhaaaaaa
aman efenim merci merci...
siz güzel bakıyorsunuz ondandır.

bak hem sımardım hem yanaklarım kızardı utandım.
temem en çok sımardım hahahaaaaa.

yahu aynur vallahi oyle ama.
hakikaten es dost akraba gibi hissediyorum.
napiyim.

aneam hislendim:)))

aysema dedi ki...

Oldu mu şimdi Absalom, gözlerim doldu durup dururken, içlendim, gururlandım... Ben de hem seni hem blog dünyasını seviyorum. Bazen gerçek dostlardan daha gerçek dostlar var burada. Hiç görmediğiniz, tanımadığınız insanlar size yüreğini açıyor daha ne olsun. İnsan tanımak isteyenler blogları okusun, çok şey öğrenecek hayata dair...
Anladığım kadarıyla Uykusuz'un biraz zamana gereksinimi var, geçecek buna inanıyorum. Desteğin mükemmel, ona iyi gelecek biliyorum. Güzel günler göreceğiz çocuklar, kara gün kararıp kalmaz, her gecenin bir sabahı vardır değil mi?
Sevgilerimle...

absalom dedi ki...

oğretmenim dolmasın gozleriniz aman aman...
vesile olmayayım en azından.

tabiki güzel günler goreceğiz...
günesli günler.

saygılarımı kabul ediniz lütfen.

Pabuc dedi ki...



Ben de buna benzer bir yazı yazmıştım bir zamanlar.Ve dediklerine katılıyorum öyle güzel insanlar tanıyoruz ki ...Ben ön yargılarımı yıktım burada tanıdığım kişiler sayesinde!..Hatta gündelik hayatta bir yerde oturup sohbet etmeyeceğim(belki edemeyeceğim) kişilerle burada uzun sohbetler ettim ve ön yargılarımdan dolayı kınadım kendimi :)

Teşekkürler adımız geçmiş yazınızda absalom :)Var olasın...Senin de koca bir yüreğin var belli ,hemi de boş olanlardan değil...

Uykusuz kim tanımam ama senin gibi bir dost kazanmış ne mutlu ona..Dönsün en kısa zamanda o zaman aranıza :)

Saygılar karşı kıyının delikanlısı..

aysema dedi ki...

Sevgili Absalom,
Şimdi Uykusuz'un blogundan geliyorum, okudum birkaç yazısını. Durum düşündüğümden daha ciddiymiş. Desteklerimiz ona iyi gelebilir, hele gitme olanağın varsa git derim ben de...

Pabuc dedi ki...

Her ne kadar Pazar günlerini sevmesem de ''İyi Pazarlar Absalom''

Ve;
http://kararli.blogspot.com/2013/02/farkl-bloglardan-alnt-yazlar-3.html

umarım kızmasın ;)

absalom dedi ki...

pabuççççç:)))

yahu inan bana ekibi toplayıp baharda su senin piknik yerine gidelim diye düsünüyorum yahu:))
deliriyo muyum ben?
yok yahu daha delirmemem lazım hahahaaa.

absalom dedi ki...

oğretmenim...
ben yine de azıcık kulağını çekin derim.
siz bilirsiniz:)

elimden ne geliyorsa yapacağım emin olabilirsiniz.
oyle oyun bozanlık yok:))

absalom dedi ki...

pabucccccc:)))

yahu askolsun neden kızayım.

dur geliyorum.
aneam fena seyler yazdın dimi:))

iyi çocuktur demis ol bari hahahaaaa.

Zeugma dedi ki...

Nasıl güzel, nasıl duygusal yazmışsın var ya. Giriş bölümüyle başlayıp ana temaya doğru adım adım gidiyor...

En doğru tanımı bulmuşsun, evet. Neredeyse 5 yıl olacak. Aynı sevgi ve saygıyla devam edebildiğine göre sen onu 40 yıl say, doğrudur absalom. Çok teşekkür ederim. Sen de benim en sevdiğim blog dostlarımdansın, baş tacın sazanımla birlikte hem de :))
Yazdığın konu her ne olursa olsun blogunda ayrılırken mutlaka ve mutlaka tebessümle ayrılmama neden olan, değerli bir dost...

Uykusuz kendini çok iyi yetiştirmiş, son derece donanımlı, daha da önemlisi yüreği sevgi ve merhametle dolu çok çok iyi bir insan.
Tek sorunu; hayatın iniş-çıkışlarını, özellikle de inişlerini bizlerden çok daha yoğun yaşaması ve kendini yıpratması. Hem de aşırı derecede yıpratması...
Blogunu okudum ve epeyce üzüldüm tabii.....
Uykusuz, bunları okuyorsan sana sesleniyorum:
Kalk bi silkelen arkadaşım. Bu kadar güçsüz müsün sen? Ölüm dahil hayatın sıraya binmiş nice sillesini yaşıyoruz hepimiz. Böyle koyverme kendini.
Zayıf bir insan değilsin ki sen. Çarelerini bizden iyi biliyorsun aslında, yalan mı?

Buraya gelip yazacaklarını okumak benim için o kadar önemli ki şu an...
Hadi, bekliyoruz.
Lütfen Uykusuz...


Hayal Meyal dedi ki...

beni tanımıyorsun ama :S

barfuss barefoot dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nida ersin dedi ki...

Duygu dolu postlarındaki samimi yaklaşımların göz ardı edilirmi? herkesin yaşamında etkin iç döküntüleri var vefasızlara nispet olurcasına ki yeterli mi? gönül bağımızdakiler başka baharlardan buketler derleme sevdasındayken..

Tanrı senin yüreğine insaları sevmeyi onüre etmiş,ah bide şu kırılganlıklar olmasa kişi benliğinden beyninden silemediklerini itiraf edebilse-de yüreğinin sesini muhatabına duyurabilse...

"Bir yumaktaki ip gibiydik" diyebilmek;( itirafı ne denli zormuş seneler önce öykü'lerde buluşur Esin'lenerek dertleşirdik postlarında ama yeniler girince insanların yaşamlarına eskilere bir çizik atmak bireylerin doğasında var..
Yürek söylesede bazan naçar hasretliği,unutluyor sevgiler buhurlanmış bir mevsim gibi,sitemkarlıkta umar olamıyor...

Dostluklar arkadaşlıklar zamanla belleglerdeki yerini samimi hissedebildiklerine bırakıyor ve-de heyat! deyişimizi postlarımızdaki cümlelere gizliyoruz..

İnsan acip vurgun yediğinde hatırlıyor en derinlerinde gizemle koruduklarını dokunmazlıklarını kaleme dökemiyor,bende öyleyim,,söyleyemediklerim(izi) içimizdeki acılı yumağa sarmalayıp hayatımızın efsunlu derinliklerinde yaşatmakla yetiniyoruz...

ahhh ! bana burcu'nun şiirini hatırlattın Absalom abim :(

Ben seni ilkbaharlara bıraktım/dalda yaprak ol,tomurcuk ol,çiçek ol diye/biliyorum,sende beni bir gün terk edeceksin/Eylül sarısına/dalların uçlarında sallanan son yapraklara/ne-olur,Güneşle örtün üstümü/bari ölen yanımdan arda kalan ışıkla buluşsun...

Yaşamak herşeye rağmen güzel mi? yaşanmışlıklara endeksli değişken mi?

Funda TC dedi ki...

ailede bir fırlama olur kuzen yeğen...
Onun gibisin gözümde tam serseri :)
aneaaaaam beni de ağlatcen olum :)

absalom dedi ki...

zeugma...
çok merci efenim çopk merci hislerimiz karsılıklıdır.
ben de pek sever sayarım sizi bilirsiniz.

uykusuz konusunda fikirlerim yazdığım gibidir.
ben bu isin pesini bırakmam;)

absalom dedi ki...

hayal meyal:))

vallahi efenim plan program olmadığı için takkada tukkada yazdım atladığım arkadaslar olur illa diye de not düstüm hatta:))

ben sizi tanırım ayrıca:))

absalom dedi ki...

nida unutmam yahu unutulmaz bazı seyler...
e sohbetleri tabi ozledim amma her zaman insanın ayarı olmuyor bilirsin...
arada salter atıyor arada kayıs kopuyor arada daralıyor bunalıyor insan kaçıyor.

olsun...
bi kahvenin kırk yıl hatırı vardır bizde.
kırdığımız gonülleri de lamasını biliriz.
e insanız hepimiz tanrı değiliz.

burcu bizim burcu mu:)))

absalom dedi ki...

fundaaaaaaaaa :))
ben eskiden serseriydim simdi uslandım artık hahahaaaa.

aman deyim ağlama.
yazmam bi daha:))

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

:) güzel insan, ne güzel yazmışsın yine...

absalom dedi ki...

psikopat fareeeeee :))

merci efenim o sizin güzelliğiniz.
pek ara verdiniz hani hatırlatayım da:))

cem dedi ki...

ben de cem, tanışalım :)

absalom dedi ki...

:))

yahu sevgili kardesim boyle bi daraldım yazıverdim aniden...
biliordum kaçıracağım es dost olacak.

ben absalom seni tanırım...
tanıdığıma memnunum.

idare ediniz durumları.

KAMİKAZE dedi ki...

Çok güzel yazmışsın Absalomcum:))

Uykusuz arkadaşımızın eskisinden daha iyi olacağına tüm kalbimle inanıyorum.Allah yardımcısı olsun..

KAMİKAZE dedi ki...

Benim sana yaptığım şal vardı ya göremedim:((

absalom dedi ki...

kamikazeeeeee :))

efenim vallahi bi daraldım oturup yazıverdim düsünülmüğs planlanmıs bisey değildi...
ben unutur muyum bana yaptığın tel kırma salı:))
kusuruma bakmayınız yoksa sizi pek severim bilirsiniz.

kendimi affettiriciğim soz :))

KAMİKAZE dedi ki...

Ne demek rica ederim absalomcum 😊takılmıştım ben.şaka yaptım 😊

KAMİKAZE dedi ki...

Bende seni çook severim bilirsin 😊

absalom dedi ki...

:))
bilirim.

olsun ben dip nöt ekliyim de kamikaze...
pek korkarım sevdiğim insanları kırmaktan :))

aman deyim:))

KAMİKAZE dedi ki...

Cep telefonundan yazmıştım da gülücük işaretleriydi onlar:))

Eksik olma Absalomcum.iyi ki varsın.

absalom dedi ki...

çok merci efenim sizde ssizde...
karsılıklıdır hislerimiz:))

UykusuZ dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
absalom dedi ki...

ne utanması yahu hahahaaaa.
kiğmler neden utanmıyor sen mi utanacaksın yani?

buyuruyorum derhal.

absalom dedi ki...

buyurdum...
benim erisimim yokmus abi:)))

ses ver bloguna yaz ya da secille beni bulustur.
telefonla en azından.

sana mail atıyorum telefonumu...
secildi ayıp olmasın ilkokul arkadasın yanıolmıyorum isallah.
lütfen ona ilet benim telefonumu.

fötö değismis farketmedim sanma bu arada:)))

UykusuZ dedi ki...

Abim sana hastanenin telefonunu gondermiş olmalı mesajla benim tel kullanma şansım yok sadece 4-6arası öğleden sonra telefon edilebiliyor.

absalom dedi ki...

uykusuz çok rica ettim ama gondermedi...
unutmustur araya kaynamıstır bisey olmustur.
ben tekrar rica eder alırım.
ararım.

selam olsun sana akdenizden :))

MAYRI dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MAYRI dedi ki...

Bu alemde bana destek veren ilk üç kişiden birisin...Teşekkür ederim Absalom....


Nerdeyse şımarıyordum sınırdan döndüm valla....

Severek ve zevkle takip ettiğim.... ben ne yorum yazayım şimdi diye telaşa düştüğüm geçiştiremediklerimdensin....

Sevgilerimle.


░▄██▄██▄ /\",,¸/\. /\",,¸/\
░███████(=•_•=)(=•_•=)
░░▀███▀__/●\|.... /●\__
░░░░▀░_(ö¯)\|/( ö¯)(¯ö)\|/(ö¯)

absalom dedi ki...

:))

mayri sımarınız efenim zaten.

çok tesekkür ederim iltifat ediyorsunuz.
sevgiler saygılar benden.

UykusuZ dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
absalom dedi ki...

tabi abi...
tüm yazıyı mı?

MuyuRt dedi ki...

ben evlenemicem bu gidişle ama sen yinede tak o papatyalı tacı olur mu Absalom :) Sevgiler.

absalom dedi ki...

temem.
takmazsam gozüm açık gidicek zaten:)))

UykusuZ dedi ki...

sadece yorumlardaki bunu barfuss barefoot dedi ki... Barfussun yorumunu yani, teşekkürler

absalom dedi ki...

;)