10 Mart 2013 Pazar

EÇS...

simdi güzide arkadaslarım ben felsefe sosyoloji kriminaloji psikoloji aşkoloji bakteriyoloji biyoloji fizyoloji ekoloji teknoloji üroloji antropoloji gibi konularla ilgiliniyorum bilirsiniz...
ki yazılarım da bu yönde hahhahahaa
yannız ben bile güldüm.
neise.

efenim...
felsefe önemli bi hadisedir...
ergenlik çağlarımızda aslında felsefe denen seye bodoslama gireriz hepimiz farkında dahi olmadan...
ergenliğe giris sınavı yapılsa mesela EGS...
sorular söle olurdu,

ben kimim?
neden yasıyorum?
mutluluk ne?
burası neresi?
yasama amacım ne?
kimse beni anlamıyo?
bu dünyanın adaleti yok?
herkes benden nefret ediyo?
ben de herkesten nefret ediyorum
berkecan neden benden hoslanmıyo gidiyo zilli süheyladan hoslanıyo?

kıymetli arkadaslarım o zamanlar hepimiz dünyayı kurtaracak hepimiz bir fark yaratacaktık...
kimimiz atom mühendisi olacaktık...
kimimiz ünlü bi ressam...
kimimiz ünlü bir futbolcu barcelonada oynayan...
kimimiz ünlü bir basketbolcu...
kimimiz kansere çare bulan doktor olacaktık...
kimimiz yeryüzündeki kötüleri temizleyen en kahraman rıdvan.
kimimiz oscar alacaktık elinde heykelle memlekete selam gönderecektik.

en mutlu en basarılı biz olacaktık...
herkes bizi tanıyacaktı...
dünyalar güzeli karımız dünyalar yakısıklısı kocalarımız olacaktı...
fransa satolarında yasayacaktık...
12 odalı 5 banyolu 7 tuvaleti olan evlerde...

kurmadık mı böyle hayaller?
kurmayan var mı?
hala da kuruyoruz.

kim 10 sene sonra ben hımbıl bi adam olacağım götüm göbeğim kocaman olacak bu karının da dırdırı çekilmiyo yahu diye hayal kurar güzide arkadaslarım?

kim basenlerim de iyice büyüdü...totoş kocaman oldu sığmıyorum eski elbiselerin içine ay saçım basım da rezil...pamuklu pijama giyip götü devirip yatacağım tüm gün diye hayal kurar?

EGS den hepimiz çaktık temem çocuktuk hepimiz iyi de...
EÇS den neden çakıp duruyoruz?
ergenlikten çıkma sınavını neden geçemiyoruz?

devir değisti...
insanlar değisti...
zaman mekan değisti...
amma sorunlar aynı...
lambadan bir cin çıkacak...
dile benden ne dilersen diyecek...
3 hakkın var...
bu mudur?

mesela loto moto oynamamızın birincil sebebi budur...
kaçımız hayallerinde bana çıkarsa sunları sunları yapacağım diye hayaller kurmadı?

geçenlerde bir kısa belgesel seyretmistim bilmem nerede gine mi yeni gine mi papua mı bilemedim....
üzerinde sadece kıytırık bi sort olan üstü çıplak ayakları çıplak bir adalı abimize piyango sana çıkarsa ne yaparsın diye sordu muhabir...

benim kurduğum hayali senin kurduğun hayali anlattı birebir...
3 tane ev alacağım 5 tane araba alacağım kardesime düğün yapacağım vesaire.
allahtan önce direk karıyı boşarım demedi...
anında bosarım harem kurarım...mesela bunu demeyen erkek evladı var mı ki bilemedim simdi:))
yannız abi içinden geçirmediyse ben hiç bisey bilmiyorum demektir.
adam çökmüs çünkü...farkettim ben çökertmis yenganım.

velhasılı EÇS sınavı çok zor bir sınav...
çakıp duruyoruz geçemiyoruz bi türlü...

güzide arkadaslarım...
soru su,
nihai hedefimiz nedir?

nihai hedef paraysa 5 katlı havuzlu evse lamborgini arabaysa bred pitse ancelina coliyse devam edin kurun loto toto hayalleri lambadan çıkan cin hayalleri bana ne...sizin hayallerinize mi karısacağım.

amma...
nihai hedef mutluluksa sayet...
var olan imkanlarla,
nasıl mutlu olunurun hayallerini kursanıza o zaman.
su EÇS sınavını bi zahmet geçiversenize o zaman.


eskiler alıyorum
alıp yıldız yapıyorum
e benim  neyim eksik ben de rakı sisesinde balık olmak istiyorum.







9 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben o sınavdan başarıyla çıkanlardanım :)) yani bana göre başarı bu tabi...herkese göre değişebilir bilemem

sonuç olarak mutlu olunuz efenim, her zaman, her dönem, her dem :)

karikatür de hayatın özeti gibi yalnız :))))))))

e şahane bi pazar olsun o zaman...

absalom dedi ki...

aynurrrrrr :)))

ne m utlu sınavı geçenlere...
efenim sozüm meclisten dısarı zaten.

sırf karikatürü koyacaktım yazısız amma hadi iki satır yazayım dedim hazır meydan bos hazır pazar...
hazır bugün beni günese çıkardılar:)))

ebet ebet sahane bi pazar olsun.
sapsahane.

MAYRI dedi ki...

Hadi bu sınavları geçtik diyelim kardeşim.... öbür taraftaki sınavları netcez abiii...

Bugün hava kapalı.. ağladı ağlayacak bahara erdik ereceğiz...içimiz sıkıldı... deniz güneş kum..... benim tatilim geldi....

Sıkıldım arkadaş oynamıyorum... yaşasın tembellik...

Sepet sepet yumurta sakın beni unutma....Unutursan küserim gözlerinden öperim...

ooo pembe patiklerde noluyo ki.....

absalom dedi ki...

günaydın mayriiiiii:))

ya bence EÇS sınavından çakarsak öbür sınavda isimiz yas gibi geliyo bana...

unutur muyum seni:))))

tenbellik iyidir...
de...
ara ra ce eee de.
e ozlüyo insan :)))

sahane bi hafta olsun o zamanda.

Funda TC dedi ki...

ohoooo ben mutlu üzeri mutluyum hatta fevkin fevki miydi ha ondan işte:)
en büyük zenginliğin sağlık ve huzur olduğunu gerçeğini akla-ruha yerleştirirse insan evladı, herkesin evinin önünü temiz tutması neticesi her yanın temiz olması misali herkeşler mutlu mesut olur yaşar gideriz anasını satayım...
gerçi arada atarlanmak ta lazım diye düşündüm şimdi hemen...
bilemedim o kadar yazdım sen aradan seç yorum niyetine olanı :)

MAYRI dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MAYRI dedi ki...


İyi bir hafta geçirmen dileği ile kahveler benden....

_________________$_$$
________________$$$$$
_______________$$$$$_____$
_______________$$$$$_____$$$$
____________$$_$$$$$$____$$$$
___________$$$$$_$$$$$$__$$$$
____________$$$$$__$$$$_$$$$
_____________$$$$_$$$$$_$$$$
_____________$$$$_$$$$_$$$$
______________$$$_$$$___$
_______________$___$
___________________$
______________________
__________$$$$$$$$$$$$__________
_____$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$____________$$$$$$$$$$$$__
_____$$$$$$_________________$$$$$_$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$_______$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$___$$$$$
________$$$$$$_______________m$$$$____$$$$$
_________$$$$$$_____________a$$$$_$$$$$$$$
___________$$$$$___________n$$$$__$$$$$$$
____________$$$$$_________o$$$
______$$$$$$$$$$$$_______n$$$$__$$$
__$$$$$$$$$___$$$$$____$$$$$__$$$$$$$$
$$$$$$$$________$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$
$$$$$$$$_________________________$$$$$$$
_$$$$$$$$$$______________________$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.

absalom dedi ki...

fundaaaaaaaaaa:)

atarlanmak iyidir iyidir de hayat tarzi haline gelirse fena:)

ne mutlu efenim size esen kalin şen kalin zati...

saygilar hörmetler sunuyorum.

absalom dedi ki...

mayriiiiiiiiiiii:)

ebet ebet sahane bi hafta olsun....