14 Mart 2013 Perşembe

HÜZÜNDE LAZIM BÜNYEYE...

güzide arkadaslarım...
her zaman savunduğum seyler ilkeler oldu hayatta...
zaman içerisinde değisti tabi evrimler geçirdi.
en önemlisi bana gore,
hayata iyi yanından...
olumlu yanıdan...
pozitif yanından bakmaktı...
bakmaya çalısmaktı.

lakin hüzün de lazım bünyeye.
her daim lay lay olmaz.

zaman içerisinde aldığım tavırlar ve durus biçimimle bir takım algılara sebep oldum kendi hakkımda...
kederimi belli etmeyi tercih etmedim.
hüznümü belli etmeyi tercih etmedim.
ağlamayı zırlamayı sikayet etmeyi tercih etmedim.
tercihti bu...
seçimdi.
benim seçimim.

zor günler oldu tabiki kimin olmadı ki...
o zor günlerde önemsediğim insanlara daha iyi destek olabileceğimi sandığım için...
metanetlli durmaya çalıstım...
dik durmaya çalıstım...
onlara baslarını koyup ağlayabilecekleri sağlam bir omuz vermeye çalıstım.
ben bir sekilde hallederdim.
ama onlar önceliklerimdi.
önce onlardı.
bundan sonra da önce onlar olacak.
değer verdiklerim...
kıymet verdiklerim.

tabi bu davranıs biçimim bir takım yargılara sebep oldu zamanla...
absalom tınmaz absalom ferahtır absalom kalpsizdir absalom duygusuzdur...
halk dilinde absalom öküzün önde gideni diyolar buna:))
e ne yapalım.
varsın desinler.

bir kayıpta kendini yerden yere atanlara ağlayacak omuz verdim dimdik...
üç gün sonra en çok ben ağladım doğal olarak en çok ben üzüldüm...
sen çok üzülmedin dediler.
vallahi...açık açık yüzüme soylediler.
onlara zor günde dayanacakları sağlam bir omuz vermeye çalısırken ben...
acıları yarıstırdılar.
acılar yarısır mı kıymetli arkadaslarım?
kimbilebilir kimin içinden ne geçtiğini?

varsın olsun pisman değilim hakim bey...
sevince boyun bükülür...
büktük boynumuzu.
yine olsa yine yaparım...
yine bükerim boynumu.

neise...
neselerde kederler gibi saf ve sonsuz olamaz...
hüzünde lazım bünyeye...

güzide arkadaslarım...
hepimiz sevdiğimiz insanları kaybettik...
bunda  sonra da kaybedeceğiz...
kural böyle.
kırdık sardık yaralarımızı...
mezarları otlar nasıl bürürse...zamanda acıları oyle sarar diye avuttuk kendimizi...
sarkılar dinledik türküler dinledik hatıralara daldık ağlastık artlarından...

bugün benim hüzün günüm...
ayıp mı?
e hüzünde lazım bünyeye.
ben cennete 4 melek gönderdim...
4 kınalı kuzu.
kimbilir sizin kaçar tane meleğiniz vardır cennette?

bugün hüzünlüyüm arkadas ayıp mı?
kimse tutmasın beni...
rakı içerim ben bu gece...
kolay mı melek göndermek cennete?
ayrıca neden bu resim geliyor melek deyince her zaman gözlerimin önüne?

haydi serefe...
tüm kınalı kuzulara....
tüm meleklere.

bir iğnenin ucunda kaç  melek dans edebilir?

kimbilir.



20 yorum:

Pabuc dedi ki...

Bazen sözler yetersiz kalır durumu anlatmaya...

Diyecek söz yok; bu da geçecek hayat acılarla daha güçlü kılacak seni..Öyle diyorlar bilemiyorum :/

Allah sabır versin...............................

absalom dedi ki...

pabuççççç:)))

tesekkür ederim saol varol karsı kıyının kızı...

tüm meleklerden bahsediyorum aslında nedense bu çocuk resmi geliyor aklıma.

0 4 melekten biri ananemdi mesela.
ne alakaysa?

neise...

sabrı veren biri var.

hem az yazıyosun bu ara...
farketmedim sanma.

kınıyorum.

Pabuc dedi ki...

Anaanne ve diğer meleği tahmin ettim diğerleri de ya yakın akrabalardandır ya da sevgili...Hepsine de Rahmet diliyorum.Kişi sevdikleriyle beraber olacak diyorlar Ahirette işte bu bizim sabrımızı güçlendiriyor...

Evet yazmıyorum,yazdım da ne oldu ;)

Kınamalar senden/ve diğer dostlardan gelsin başım gözüm üstüne

absalom dedi ki...

pabuç...
inanmaksa mühim olan ki oyle olduğunu düsünüyorum....
avuntumuz budur.
elbet bir gün bulusacağız:))


yazdım da ne oldu ne demek yahu?

Pabuc dedi ki...

Elbet bir gün buluşacağız şarkı gibi oldu,kulağa hoş geldi ya hu :)

İnşaallah aynı yerde en güzel yerde buluşuruz sevdiklerimizle.Aksini düşününce çok tırstım ;)

Yazıyorum da ne oluyor olacaadı :)Herkes ara ara yazıyor artık ben de öyle yapacam işte

absalom dedi ki...

e tabi elbet birgün kavusacağız:))

aksini düsünme düsünme ben de tırsıyorum yoksa :)))

piki...
nasıl istersen.
ama ben aklıma gelince kafam esince...
herkes nasıl yapıyor diye bakmadan yazaciğim.
bilgin olsun :)

herkes kim bu arada?

hahhhahaaa

temem temem sustum:))

Zeugma dedi ki...

Cennete melek göndermek ve anneanne...
İşte benim de hatırladığımda hüznün dibine vurduğum ve gözyaşlarımı tutamadığım tek neden.
Başladı başlıyor yine şu an....

Mekanları cennet olsun absalom.

absalom dedi ki...

günaydın zeugmaaaaaa:))

simdi efenim iyi olmalıyım güçlü olmalıyım aman ağlamamalıyım aman aman modumuz var hepimizin genelde.

herzaman iyi olmak zorunda değiliz...
değiliz.
makul olçülerde olarak tabi...

sahane hüzünlenirim bunu da burdan belirteyim:))

sonra koyarım hüznü yan cebe...
kronijklestirmemek lazım hüznü de neseyi de.

e sahane bi gün olsun o zamanda:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

söyleyecek bir söz yok bu durum karşısında Sevgili Absalom
Rabbim rahmet eylesin senin 4 meleğine ve herkesin meleklerine

hüzün...zaman zaman deli dalgalarla gelip gönlümün kıyısına vurur...
Ahmet Özhan söylüyordu galiba

ve evet senin de dediğin gibi "hüzün de lazım bünyeye"

absalom dedi ki...

aynurrrrrr :)))

çok merci efenim amin amin hepimizin meleklerine.

hüzünü aldım dün gece bünyeye...
bugün eski formuma dondüm yine:)

aksama allah kerim hahahaaaa.

aksam oldum hüzünlendim ben yine olmaz yani.
olur mu yahu bilemedim simdi.

bi siir yazsana soyle en efkarlısından :))

KAMİKAZE dedi ki...

Absalomcum Allah sabır versin:/

Mekanları cennet olsun meleklerinin..

daha iyi olmana çok sevindim.Allahım bundan sonra iyi günler,mutluluklar göstersin sana ve ailene,hepimize.sevgilerimle:)

absalom dedi ki...

sanemmmmmm :)))

hepimize hepimize.
ben aslında hepimizin kayıplarındanı kastetmek istemistim.

iyiyim tabiki...
amma yasarım hüznüde.
pek sahane yasarım.
geçer sonra.

benden de sevgiler sana...
egeye.
geleceğim eninde sonunda:))

KAMİKAZE dedi ki...

Gel gelll bekliyoruz:))umarım en kısa zamanda olur:)

absalom dedi ki...

geicem gelicem....
severim ben zaten egeyi.

e günaydın o zamandaaaa:))))

hatice avcı dedi ki...

Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Yazdıklarınız çok güzel.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

absalom dedi ki...

hatice herkese aynı seyi yazıyo olma sakın:))

seni 3 kisi yada 30 kisi takip etmesinin arasında fark yok.
valla yok.

herkese aynı seyi yazıyosun dimi:)))

yazmıyosan açık açık ozür dileyeceğim senden.

Sokak Kedisi dedi ki...

:(

absalom dedi ki...

:))

geçti geçti.
ara ara geliyolar gidiyolar.

:))

NzlGl dedi ki...

Her kayıp benden bişeyler götürüyor....
Yinede ben hep gidenlere üzüleyim yenileri olmasın diyorum

Sana ara ara geliyorlar bense ara ara gitmelerini istiyorum.....

absalom dedi ki...

nzlgl...

o çaresizlik yok mu ah o çaresizlik...
elinin kolunun bağlanması.

o koyuyor iste adama.