18 Mart 2013 Pazartesi

İMANÖLÇÜCÜ GELDİ HANIM...

simdi güzide arkadaslarım geçen gün bi abimiz aradı gorüselim tavsiyene ihtiyacım var didi...
eh piki dedik kaç yıldır tanırız.
dinledik derdini nacizane tavsiyemizi verdik.
konu kadere geldi.
bir tek soru sordum yahu bir tek.

bizimki rakı içerken birden din uleması oluverdi anasını satayım...
içinden hoca çıktı abinin.
haydaaaaa.
atilla mayda.

kıymetli arkadaslarım benim dinle dindarla onla bunla isim olmaz...
herkesin hayatı kendine derim.
bana ne derim ki en sık kullandığım laf budur.
bana ne.
iyi de...
bir de karsılığı var demi bunun,
sana ne.

diaolog suna yakın geçti,

-senin imanında bir zayıflık gorüyorum zaten

simdi efenim abilikte bi yere kadar benim tepemin tasını attırmasınlar.
ben mülayim kuzu gibi bir garip oğlanım.
ama beni daraltırsan çamur olurum.
yapısırım üstüne valla sıyrılamazsın.
laz damarıma basmayın benim.

-sen iman olcücü müsün bole bi aletin mi var ne ara olçtün beni?
-yok yok gozlemliyorum seni bir sıkıntı var sende
-ne sıkıntısı var?
-ibadetlerini yapmıyosun(eliyle rakı sofrasını isaret ederek)
-dangalak mısın abicim sen rakı masasındayız lan beraber içiyoruz saka mı bu?
-yok yok senin imanın zayıf

ulan seytan diyo kalk iki tane yapıstır suratına sıç ağzına burnuna kalk git.

-sen müslüman mısın?
-elhamdülillah
-kitabını ngerçek olduğuna inanıyor musun?
-masallah
-okudun mu kitabı?
-isallah
-bırak isallahı abi okudun mu kitabını
-okumadım
-neden?
-e televizyonda büsürü alim var onları dinliyorum 
-yani bir tek kitabın var ve 50 senedir bir tek kitabı okumadın ole mi?
-o zaman bu alimlere ne gerek var
-simdi küfür edeceğim ama terbiyemi bozacaksın bak kaç senedir arkadasız abi kapatalım bu konuyu

giderken kafayı buldu sarıldı bana ağladı...
beya bildiğin ağladı.
simdi güzide arkadaslarım bu iman olcen adamlar var mıydı onceden bana mı denk gelmiyodu...
yeni mi türedi bunlar.
bu nedir ya allasen.

herkes bi müslüman bi müslüman...
en iyi en büyük müslüman.
senin imanın zayıf.
yahu kardesim ben mi yannıs biliorum,
senin peygamberine verilmedi imanı olçmek yahu sen kimsin lan.
nası bi günaha girdiğinin farkında değilsin daha.
kimbilir allah katında kimin daha kıymetli olduğunu?
var mı bilen?

nasıl bir arsızlıkla nasıl bir rahatlıkla bunu solüyolar vallahi anlamıyorum...
rakı içiyosun senin imanın zayıf deyen pezevengin elinde rakı kadehi var ya valla saka gibi.

yapmayın kıymetli arkadaslarım varsa yannısım düzeltin...
kimse kimsenin imanını değerini bilmez bilemez.
sadece ben bilirim demis benim tanrım.
tanrının adına karar vermeyin.
çarpılırsınız götünüz basınız yamulur valla.

sonra da vay efenim orümcek adama namaz kıldırdılar...
penguene ordeğe basortüsü taktılar...
barbi bebeği türbana soktular diye ağlıyosunuz.
müstehak.

süpermene kurban kestirmeyen namerttir.
sindirellayı hasemaya sokmayan müfteridir.
batmanı hacca gondermeyen serefsizdir.

e boyle gote...
boyle tarak gerekir.

heytttttttt.
daraldım bak yine:))

yareppim sen aklımı koru.
amin.

dipnöt,
bugün  tarihin gördüğü en büyük savunma zaferinin yıldönümü...
ZEUGMA harika bir is çıkardı bir seri yazdı bu konuda.
herkese tavsiye ediyorum.

zor amma...
o kahramanların bize haklarını helal etmelerini diliyorum.





31 yorum:

Pabuc dedi ki...

Tam benlik (yorum yapmama açık yanii) bir konu olmuş absalom.
Sen bana neden dimedin imanını zayıf olduğunu
irtibatı keserdim en azındn seninle!!

Yazıyı okurken çok güldüm çok..İçim kan ağlıyordu ama kahkahalarımı da durduramadım kusura bakma absalom...

Seninki yine rakı masasında seni yargılamış imanını elinden almmış :))) Seni bir hiç yapmak için azmetmiş! Ona benzer kişiler herkesin etrafında var emin ol...Biri de beni göstererek :''İşte bazıları(yani ben) da böyle kitaplar (aşağılama var burada) okuyor işte''diye sizi dinin zayıf halkaları içine katı veriyorlar...
Peki senin imanında inancında bir değişiklim oluyor mu ? Yoooo ! onun için napacaksın
uzaklaşacaksın yanlarından..
Ya, ya da azını burnunu kıracaksın ki bir daha başkasına aynını yapmasınlar (aha benim de keçilerim geldi)

Yorum çok da uzasın istemiyorum ama; Peygambere verilmemiş yetkileri kendilerine verilmiş sayan bu zavallıları önemsemeyeceksin...Ne diyim yani..

Absalom ya rakı masasındaki birinin böyle yargılamalar yapması da ayrı bir komik olmuş cidden (yanlış anlama benim bildiğim sarhoş biri bile olsa insanın imanı içtiği şeye bağlı değildir)

Abiye selamlar ...İnsanın imanıyla ilgili yanlış itham kişinin kendi imanından götürebilir dikkatli olsun..aman ha !

Pabuc dedi ki...

Pardon bir de;
şunu belirtmek istiyorum..Ben de dini emirlerin alaya alınmasını, üzerine gülünecek şeylerde konu edilmesini onaylamıyorum..Hatta içimden içimden kınıyorum...Çünkü din ya da farzlar hafife alınacak konular değil..Saygı beklendiği kadar saygı da duyulmalı diye düşünüyorum...

Sevgiler..

absalom dedi ki...

pabuç gül yahu zati vallahi gülmelik konu...

yahu tabi olmuyor olmazda zaten ama ayar oluveriyorum bole yargılanınca laz damarım kabarıveriyor napiyim.
adam olsunlar canımı yesinler:))

abiye bende de selamlar hahahaaa.
uzaklasamıyosun iste kaç senedir tanıdığın biri pat diye bunu yapıveriyor.

bide utanmadan bi daha bu sartlarda senle içmem dedi ya:)))
kamera sakası valla.

neise...
anladı hatasını galiba ayrılırken sarıldı ağladı dana.

biliorum senin hassas konun olduğunu karsı kıyının kızı.
benim imanım zayıf sende beni okudun hadi bakalım sende zayıfladın.

okuma bole seyleri hahaaaaa.

of offfff.
gülüyorum ağlanacak halimize be pabuç.
ne yapayım?

absalom dedi ki...

yahu pabuç tabiki...
tabiki saygı duyacaksın.
fikre bile saygı duyuyoruz kutsala nasıl saygı duyulmaz.
mesele inanıp inanmadığın değil.

amma elinde rakı kadehiyle milletin imanını sorgulamayacaksın abi.
döverim:))))

odunla döverim hemde hahahaaaaa.

Pabuc dedi ki...

Absalom ,
insanlar Cennetten arsa alıyor köşkler kuruyor da seni beni beğenmiyorlar işte.Burjuva onlar biz neyiz ki :) Halk işte:))Ezik ,imanı zayıflar!!!...

İyiki bizi hesaba çekecek olan yine Rabbimiz !Onun Rahmeti her şeyi kuşatmış ...Dini konulara dalmayacam ama eskiden böylelerine kızıyordum
şimdi cesaretlerşne hayret ediyorum sadece..

Ahirete gidip gelmiş,Cenneti Cehennemi halkıyla görmüş gibi konuşmamak lazım bir faniye yakışmaz böyle şeyler :)Büyük cesaret bu tip ithamlar vesselam...

absalom dedi ki...

karsı kıyının kızı bunlar cahil cesareti...
o yüzden cesurlar.
biz iyi kotü az çok okuduk ondan tırsıyoruz dikkat ediyoruz lafımıza sozümüze.

adam daha kitabını okumamıs yahu 50 sene olmus omrü ama bi tane kitabını okumaıs.
ama sor.
herseyi o bilior.
tv deki hocalar ole diyomus.

neise bende girmem genelde bu islere bilirsin beni amma...
bu imanolçücülere ayar oluyorum.
çok daralıyorum.
ki beni çileden çıkarmak hakikaten meseledir çıkmam ole kolay.

hakikaten ya...
cennetten arsa alıyolar.
ben ne diyorum ki:)))

allah akıl fikir versin.
sonlarını hayr etsin.
amin.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aslında bu konuda fazla yorum yapmaya gerek bile yok
sen öyle dersin, öbürü böyle
bu şunu savunur, şu bunu savunur...geçtim ben onları

ne demişler; parayla imanın kimde olduğu bilinmez...ama Rabbim herşeyi bilir, görür...

absalom dedi ki...

aynurrrrr:))

aslında soleyecek çok sey var bu densizlere de...
saygılı çocuğum ben.
hani sanki melaike hahahaaaaa.

kisi fikrini savunsun asla lafım yok...
dilediği kadar savunsun.

amma yargılarda bulunmasın diğer kisi hakkında.
yoksa bana ne.
ne istiyosa düsünür.

"ama Rabbim herşeyi bilir, görür..."

ah iste bütün ümidim bu.

bu arada funda geldi mi?
hahahahaaaa
çatliciğim.



Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok Funda gelmedi henüz
yaz tatili için burada olacak inşaAllah

herkesleri bekliyorum ona göre :)
kıymetliyi al ve gel...o kadar söylüyorum işte :)

absalom dedi ki...

aynurrrrrr:)))

ay isallah isallah.
bak bi evrenin balkonuna çok ozendiydim kısmet olmadıydı.

simdi sizin bahcenize çok ozeniyorum...

temem mesaj alınmıstır.
geliyoruz :))))

Pabuc dedi ki...

Günaydın absalom kardeş :))))
İmanını kuvvetlendirdin mi ; papatya çayı ve ada çayı iyi geliyormuş bir dene istersen :) (estagfurullah)

Güzel bir gün olsun hepimiz için...Hepimize aklımızı kullandığımız ,bolca sevgi saygı içerisinde olduğumuz bir gün olsun...

absalom dedi ki...

günaydın sayın pabuççççç:))

valla sek kahve iyi geliyosa acaip kuvvetlendi sabah sabah hahahaaa.

ebet sahane bi gün olsun o zamanda.

Vişnap Macide dedi ki...

Merhaba absalom vallahi ilkin karıkatüre çok güldüm sonrası yazdıklarına .İyi geldi bana hay sağolasınız.Böyle bir muhabbetle yüzümü güldürdünüz ya Rabbim de sizlerin yüzünü güldürsün.O arkadaşına büyük ihtimal rakı yaramamış çarpmış çarpılmış garibim:))Neyse ben gidim .Haa aslında bu türlere ben de çok kızıyorum ve bunlar o kadar çok çoğaldılar ki yani ayaklar baş başlar ayak oldu yazık.

absalom dedi ki...

visnapppppp:))

gülelim efenim zaten keder keder nereye kadar ama dimi:))

abiyi rakı mı çarptı bilmiyorum amma az kaldı ben çarpıyodum dua etsin efendi çocuğum :)))

bu türler çoğaldı demi eskiden bu kadar yoktu bunlardan yahu.
allah sonumuzu hayr etsin.
amin.

:))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Mahmutun güncesi dedi ki...

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.Keyifle okudum.
Adam,arapça selam veriyor karşılığında türkçe bir selam verdiğinizde ''Allah'ın selamını verdim'' diyerekten sizi uyarmaya kalkıyor.İşte o durumlara geldik.

absalom dedi ki...

mahmut merhaba...tesekkür ederim efenim keyifle okuyunuız zaten:))

bi garip durumlara geldik evet.
bindik bi alamete gidiyoruz kıyamete.

hayırlısı bakalım.

UykusuZ dedi ki...

Din halkın afyonudur demiş Karl Marx.
Şu üç kelime benlik oluşturmada önemlidir, banane, sanane, onane

absalom dedi ki...

abi ne alemdesin?
das kapital diyosun yani:))

suvebeyaz dedi ki...

hahaha imansız absalooomm:))) abiye saygılar sevgiler:))
ayıkken bunları söylemesi daha acı olurdu inan, ölen nöronların hatrına affeyle derim:)

UykusuZ dedi ki...

yaşıyorum işte bi şekilde, hala hastanedeyim, haftasonu saatlik izin şeklinde

absalom dedi ki...

günaydınnnn suvebeyaz:))

tabi siz gezin tozun viyanaları biz abinin dırdırını çekelim iman olçtürelim:))

affettim ya napiyim kaç senelik dostumuz...
oküz moküz çekicez artık:))

absalom dedi ki...

seviniriyorum ara ara gelmene haber vermene bilesin...
selam olsun akdenizden egeye.
uykusuz abimize.

en kısa zamanda rakı içelim diyorum ben sahsen bilakis.
yoluna girince hersey.
balık senden rakı benden.

mekanıda kura çekeriz neresi çıkarsa artık:))

cem dedi ki...

bak buralarda Namaz kılmayanın cenaze namazı kılınmamalı diyenler de var. Bu bahsi geçen tiplerden çok üredi bu ara; rakı masasında din sorgulaması da ayrı bi konu zaten :)

ben de öyleyim sen gibi, bana ne derim de son zamanlarda beni de bi üst kısımda bahsettiğim tipler delirtmeye başladı...

Du ben senin tepenin tasını attırayım da bakayım nasıl yapışıyorsun :)))) bak ben laz değilim ama ben de Trabzonluyum, ona göreeeeee :)))

absalom dedi ki...

cem ebet ya yanılmıyorum ben çoğaldı bunlar demi...

delirtmeye sunun için baslamıstır kendimden biliorum,
artık senin dinine imanına imanının derecesine laf etmeye basladılar.
hani kodummu oturtacaksın o olacak.

attırma tepemi yav hemseriyiz surda karadeniz karadenizdir sevgili kardesim:))

delidir doludur amma delikanlıdır karadeniz insanı.
tamam doğu karadeniz diyelim:))

UykusuZ dedi ki...

Alkol yasak, renkli renkli haplarım var. Sen iç benim azımın suyu aksın, olur mu? Olmaz. İnşallah o günler de gelir diyelim

absalom dedi ki...

tabiki gelecek o günler.
enseyi karartmayalım.

güzel günler goreceğiz uykusuz.
günesli günler:))

haberlerini eksik etme.

MAYRI dedi ki...



ve de kimene ...

<:))

absalom dedi ki...

günaydın mayriiiiii:))

ebet kime ne.

bücürükveben dedi ki...

Çok güldüm Allah da seni güldürsün absalom:))))örümcek adama namaz kıldırmışlar ya, diğer saydıklarını da yapabilirler:) rakı içerken sana dinsiz diyen adamın daha o tek kitabı okumamış olmasına da şaşırmadım okusa zaten rakı içmezdi:))adam da haklı tv'yi aç her kanalda bir tane -sanki tövbe tövbe evliya var! Hepsi Kuran'da (ben Türkçe tefsirinden tamamını okumuştum vaktiyle) hiç bahsedilmeyen şeyleri cennet'e gidip görmüş orada enaz 6 ay kalmış gibi ayrıntılarıyla tasvir ediyorlar! Valla nutkum tutuluyor..kabre girince neler olacağını adam tek tek anlatıyor mesela! millet de adamın ağzına bakıyor! Kuran'da o söylediklerinin bir tanesi yok acaba tefsir eden atlamış mı?:)
her şey olacağına varacak inşallah ülkemiz bu sahte dindarların eline kalmaz...:(
kal sağlıcakla

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

çok pardon çok pardon kaçırmışım affınıza sığınırım bu konuda....

aynen öel valla...
abi ya da abla ölmüş...
sonra canlanmış gelip anlatıyo şöle böle diye.

o arkadaşlarla tanışmak istiyorum bir an önce ahahahaaaaa.

tekrar çok pardon.
burda mahcup odun ikonu var.