7 Mart 2013 Perşembe

SENİ SEVİYORUM...


simdi güzide arkadaslarım sayın pabuç bir yazı yazmıs...
özeti su,
"seni seviyorum" demek...
ya da dememek.
iste bütün mesele bu.

simdi efenim benim ailem hiçbir zaman bana seni seviyorum demedi.
hani odun da olsam evlatlarıyım seviyolardı heralde.
soyle bir fikir gelisiyor o zaman,
e onlar da ailelerinden duymadılar  o yüzden söleyemiyolar.
tabi o zamanlar yoktu böyle seyler.
ebet ebet yoktu.

iyi de...
ben duymadığım halde soleyebiliyorum nolucak simdi?
piki neden?
eğittim kendimi çünkü.
zorladım.
"seni seviyorum" diyebildim aileme...
esime dostuma.
zaten bir kere soleyince rahatlıyosun omuzlarından yük kalkıyor.
gerisi geliyor.
isin güzeli sen soyleyebilince karsındaki de rahatlıyor.
o da soleyebiliyor.
yoksa tabu olarak kalıyor arada.

sevdiğimi hissettiğim an direk soylerim arkadas...
yok efenim hareketlerimden zaten anlamalı...
tavırlarımdan anlıyordur...
bakıslarımdan anlıyordur...
yada anlasın.
anlamalı...

ben anlamıyorum arkadasım birinci sınıf oküzüm ben anlamıyorum.
duymak istiyorum ben.
sadece bilmek yetmiyor bana.
duymakta istiyorum.

bide bisey icat etmisler boyle biri kıçından uydurmus herkesler üzerine atlamıs.
çok soyleyince anlamsızlasır anlamını yitirir.
çok seni seviyorum demicen arada dicen kıymetli olucak.

güzel kardesim nerden biliosun?
anlamını nasıl yitiriyo yahu bi anlatın bana...
bunun değerini anlamını olçen bi alet mi var?
aneam çok soyledin olçüyorum dıtttttttt tüh değeri düsmüs...
ühüüüü.
e alet ole diyo ağlamayın.
ne aleti bu?
sevgimetre.
nasıl yane...
bakınız burda 2 santim düsmüs sevginizin değeri.
ühüüüüüü.

ha bide su modeller vardır,
seni seviyorum diyosun amma tavırlarından anlasılmıyo.
abicim insanoğluna yaranamazsın zaten.
dünyanın en sahane cümlesini solüyosun yaranamıyosun.
solemiyosun sevmiyo oluyo...
solüyosun değeri düsüyo.
simdi ağzımı bozucam o olucak.

kıymetli arkadaslarım...
tamam zor oluyor biliorum inanın biliorum yasadım...
tavsiyem sevdiklerinize gururla seni seviyorum deyin...
tavsiyem sevdiğinizi hissettiğiniz an.
ıvırmadan kıvırmadan seni seviyorum deyin.
dile getirin.
bilmek baska seydir...
duymak baska sey.

bakın üzerinizden nasıl bir yük kalkacak...
nasıl hafifleyeceksiniz.
ben duymadım o yüzden soleyemiyorum derseniz sizden sonraki nesilde sizden duymamıs olacak...
bu boyle gitmez.
zinciri kıracak biri lazım.

ikili iliskilerde de...
hissettiğiniz an yapıstırın.
yok ne düsünür yok ne hisseder yok ne tepki verir...
bana ne abi bana neeeeeeee.
ben hissiyatımı solüyorum.
karsılığı allah bin kere belanı versin ben seni sevmiyorum hatta nefret ediyorum olur en kotü...
iki ağlarız iki zırlarız düzeliriz.
hiç yapmadığımız sey mi sanki?

güzide arkadaslarım "seni seviyorum" dünyanın en sahane cümlesidir...
anlamını felan yitirmez solemekle.
ha bu lafı yalama yapanlar yok mu?
var...
onlarıda bi zahmet anlayıverin.

amma dinleyin bu gariban absalomun sozünü...
soyleyin bıkmadan usanmadan soleyin...
duyun duyurun...

karsı kıyının kızı konuyu siz açtınız...
hadi onden buyurun.



dipnöt,
ben mesela büyük fenerbahçeye "seni seviyorum" diyebiliorum her an rahatlıkla.
bugün kazanmasaydı dahi:)))
e kazanınca herkes sever...
sevilirken herkes sever...
kolay o.

mesele,
sevilmiyorken sevebilmekte.



17 yorum:

Pabuc dedi ki...

Seni seviyoruz absalom :)) Bunu duymak için mi yazdın yazıyı anlamadım ki :))

Sevmek güzeldir söylemek de güzeldir ama işte diyemeyince diyemiyorsun iişte..ama söylemelisin sana katılıyorum.Cesur olmak lazım sevgi konusunda...Dilimizi korkak alıştırmamalıyız :)

Bu günden tezi yok sevdiğim herkese söyleyecek sevdiğimi..Tutmayın ulaaa beni ;) Fena gaza geldim...

Ben de duruyorum duruyorum enteresan konulara değiniyorum :))
Bir de sen yeni konu açsan da ben de esinlenip yazsam absalom kardeş :D

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günümüz insanının diline pelesenk olmuş onca anlamsız lakırtı varken, seni seviyorum gibi anlamlı bir söz de oluversin ne olacak yani...

sevdiğini söylemek, hissettirmek, bildirmek, anlatmak lazım her zaman...

söylediklerine aynen katılıyorum Absalom...

absalom dedi ki...

hahahhaa ebet ebet bunun için yazdım pabuçççç:)))

yahu o kadar sıkıntılı bi is değil...
ilk sefer sıkıntılı.
sonra gerisi geliyo zaten.

gaz değil efenim aman deyim ne gazı hahahaaa.
adamın laz damarına basarım hafif lazım bunu da burdan belirteyim:)))

absalom dedi ki...

aynurrrrrr :)))

yahu geliyorum esin dostun yazısını okuyorum...
senin spor salonunu da okudum bu arada hahahaaaa.

bu pabuç beni gaza getiriyo valla.

çok merci efenim...
sevmek hadisesi tartısmaya açıktır amma...
seviyorsan solememe hadisesi tartısmaya açık değildir benim nazarımda.

bi kapı açıcı olamadım ya ona yanarım :)))

saygılar akdenizden egeye.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bütün kapıları açarız...sevgiyle :)))

absalom dedi ki...

vallahi aynur bu pas sonrası golü atar dedim ,içimden yazarken tam:)))

nasıl zarif nasıl güzel attınız golünüzü...
ayağa kalktım alkıslıyorum efenim sizi:))

Pabuc dedi ki...

Hafi Laz nasıl oluyor ya hu:) Ben katıksız Lazım mesela..Gerçi konuşamıyorum ama olsun :)

Nazenihayat dedi ki...

amaninn ben de segde büyümüş sevgi görmemiş sevgiyi bilip söylemeyen insan azsanan lardandımm o hissedilen içi çoşulup söylenemeyen şey degilmii aman diyemedim de

Nazenihayat dedi ki...

amaninn ben de segde büyümüş sevgi görmemiş sevgiyi bilip söylemeyen insan azsanan lardandımm o hissedilen içi çoşulup söylenemeyen şey degilmii aman diyemedim de

absalom dedi ki...

efenim kısmen laz sole oluyor,
%25 laz...
ama harbi laz o %25 :))

hafif değil de...
hafiften gibi.
oy pabuç maç vardı bugün anla daaaa hahaha.
alma kelimeleri cımbızla.

sizi bilioruz efenim o yüzden araya sıkıstırdıydık:))

bi daha maç günü yazı yazarsam :))

absalom dedi ki...

nazenihayat:)))

soledin yahu soledin...
anladım ben:))

"içi çoşulup söylenemeyen şey" demek hahahaaaa.
vallahi çok yasa.
bu kadar güzel tarif yapılır valla:))

Parpali dedi ki...

Breh breh breh... son cümleye gel hele :)

absalom dedi ki...

parpali ben büyüyünce feylosof olucaktım...
büyüdüm mese kütüğü oldum.
mukedderat iste:))

polly dedi ki...

bana bir mail yoluyla ulaşman mümkün müdür ki acaba?

absalom dedi ki...

mail dediğin nedirkine polyyyyy:))

telepati yoluyla ulasırım ben sana...
e tibette bosuna oturmadık kıç kadar minderin üstünde:)))

günaydın.
sahane bi pazar olsun.

MAYRI dedi ki...

Pazar pazar tatildeydik ya absalom şunun sırasında tembel tembel dinleniyoduk...

şimdi tut

Goncama seni seviyom desem ...

ben de seni diyecek ....

beni seni ne demek lo.. şimdi ne demek istiyo bu kaynanamın oğlu....

şunu açık açık söle bizde anlıyalım di mi ne demek istiyon...

Ah bir diyebilsek
Biz şu iki kelimeyi
Suç bize öğretmeyen
Anamızda babamızda
Lakin onlarda suçsuz suç
O kelimeyi sözlüğe koyanda
Madem diyemiyoz bizde yazıp çizelim

ʚϊɞ ✿⊱╮.٠•●♥ ❤ I ❤‎ U


absalom dedi ki...

:)))

mayri hadi sen sanatcısın cizebiliyosun soleyemesende.
hem cizemeyip hem soleyemen ne olacak:)))

el kol isaretleriyle anlatsınlar bari hahahaaa.