4 Nisan 2013 Perşembe

DELİ...

simdi güzide arkadaslarım genelde soyle duymusumdur insanlardan,
oh hayat sana güzel.

simdi bunu soyleyince birisi içimden kafa atmak geçiyo o vatandasa.
centilmen olduğum için gülümsüyorum sadece.

pek sevgili kardesim hayat hepimize aynıdır...
ha parayla pulla olçüyosanız aynı değildir tabi bosa okumayın yazıyı.
dünyanın heryerinde tarihin her doneminde ask acısı aynıydı mesela.
insanlar kıçlarına tekmeyi yiyince aynı ağıtları yaktılar.
aynı belaları bedduaları okudular.

kadınlar o zamanlarda çiçekti mesela:))
sütten çıkmıs ak kasıktı.
melaikeydi hatta.
simdi de aynı.
oğlanlar o zamanda oküzdü.
halen oküz.
evrim mevrim hakgetire.

darwin denen sakallı arkadas evrim teorisi bulurken sırf burda çuvalladı zincirin eksik halkası budur.
bu oğlanlar neden evrim geçiremedi oküz olarak kaldı binlerce yıldır diye.
çıkamadı isin içinden.
evrim zinciri eksik kaldı sırf bu sebeple.

insanlar doğuyodu olüyodu...
olene torenler düzenleniyodu.
yine et yeniyodu.
kasaptan almıyodukta gidip avlıyoduk tek fark bu.
ay bana kıymayı iki kere çek kasap beyciğim diyemiyoduk.
kafaya odunu yiyodun deyince.

bir elma yüzünden cennetten
kovulan arkadaslar var yahu.
git migrosa kilosu 2 milyon al bi kilo ye.
migros olsa o zaman hepimiz simdi cennetteydik mesela.

iliskilerde aynıydı bence...
simdi melaike kadınların bize ettiği eziyeti havva ademe yapmadıysa ne olayım.
inanmıyosanız gidin ademe sorun.
bi otursun da anlatsın ne çileler çektiğini.

ha nerden bulayım ademi derseniz gidin mecnuna sorun...
adam çollere düstü kardesim karı karııııı diye.
bak...
abazallık o zamanda varmıs temekki.
simdi yok mu?

icatlar yapıldı kesifler yapıldı uzaya gidildi aya gidildi elektrik bulundu ampul bile bulundu:))
ama duygular aynı...
acılar aynı.
kederler aynı.
mutluluk aynı.
mutsuzluk aynı.
coskular aynı keyifler aynı...
kavgalar aynı dovüsler aynı.
senin için saçımı süpürge ettim lafı bile aynı.

evrende yasam arıyolar simdi...
bulsunlar uzayda yasamı...
disi olan ırk erkek olan ırka senin için saçımı süpürge ettim tü allah belanı versin demiyosa kızınca...
ben daha yazı yazmam.
o kadar net konusuyorum.

güzide arkadaslarım...
hayat sana güzel diye birsey yoktur.
hayat herkese aynıdır.

onu ya sen güzel yaparsın.
ya sen çekilmez yaparsın.

yoksa hayatın umrunda mı olduğunu zannediyosun sen?
hayata küstüm mesela...
tavsan dağa küsmüs dağın haberi olmamıs meselesidir o.

binlerce yıldır insanoğlu değisik sekillerde ana ihtiyaçlarını gideriyor.
ihtiyaçlar aynı...
sekli değisik sadece.

yemek içmek üremek...
ha bide gotünü sıcak tutacaksın.
bu kadar.

hadi karnın açken mutlu ol bakalım...
susuz kalınca mutlu ol bakalım.
ısınamadın totos açıkta kaldı üsüdü hadi mutlu ol bakalım.

hayat sana güzelmis.
sana da güzel kıymetli arkadasım.
hem belki de mutlu olmak için yaratılmamısızdır.
nerden biliyosun?

belki fausttaki gibi tanrı insanın hamurunu kararken seytan kuyruğunu sokuvermistir hamura çaktırmadan.
nerden biliyosun.
gothe den iyi mi bilcekesin.
semsiyeyi bile o abi icat etti.

hüznü de yasayalım kederi de yasayalım acıları da yasayalım aslanlar gibi amma...
mutsuzluğu hayat tarzı haline getirmeyelim reca ediciğim.
hadi simdi antidepresan var idare ediyonuz.
iki bin sene once olsa nolucaktı?

-mutsuzum bey
-al kafana odun mutlu musun simdi
-evet bey çok mutluyum

bu mudur?

ha olmadı ben hala mutsuzum diyosanız isi deliliğe vuracaksınız güzide arkadaslarım...
kesinlikle ise yarar.
demedi demeyin.

kendimden biliorum.

insanlarrr elele tutusssaaaaaa
kardessss olsaaaaaaa
uzansak sonsuzaaaaaaa
la laaaaa laaaa

yaaaa.



54 yorum:

Pabuc dedi ki...

Yorum yapmayayım ya süper olmuş :)
Hayatın umurunda değil haklısın be absalom...Hayat sana güzel be absalom :)))))

absalom dedi ki...

hahahahaa
hayat sana da güzel be karsı kıyının kızı:))

ama hakkaten hayatın umrunda değil.
değildir yani.
olmaması lazım.
kocca hayat.
biz kimiz be.
küsüyoruz felan:))

Çınar dedi ki...


Ewet evett hayat sana güzel be güzide arkadaşım :)))
Şahaneydi, zevkle okudum. Yine :)

Sevgiler

öykü dedi ki...

Hayat Batuhan ' a guzel

Benım bıldıgım bı tek ınsana guzel hayat

O da Batuhan

Batuhan kım?


Batuhan tv de yemek programı yapan
kendısıyle cok barısık
hayata toleransla yaklasan
ve cok guzel yemekler yapan
bı de yedıtepe unvsınde hoca olan:)

guzel bı ınsan

evet evet bence de HAYAT BATUHAN a guzel.

cerenmus dedi ki...

"Herkes delidir aslında, ama deliliğini analiz edebilene filozof denir" demiş Ambrose Bierce :) Ben de deliye her gün bayram, ondan bu neş'emiz diyor ve Allah bozmasın amin diye de ekliyorum!

yesari dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

çınarrrrrr :))
merci efenim merci.

hayat bana güzel diye diye inandıracaksınız beni en sonunda o olacak:)

yesari dedi ki...

Allahım galiba ilk 4 yorumda olacağım. her zaman 3462345. yorumu yazıyordum. insanlar hangi ara geliyor yorum yazıyor diye sinir oluyordum. neyse;

bir elma yüzünden cennetten
kovulan arkadaslar var yahu.
git migrosa kilosu 2 milyon al bi kilo ye.

güldüm be n baya. fena değilsin yani ahhahahah

not: yorumlara edit özelliği istiyorum.

absalom dedi ki...

oyküs:))

batuhan kim bakiyim.

hahahaaaa.
dur ya tanımıyorum abiyi bi bakayım.

e gozümüz yollarda kaldıydı valla.

öykü dedi ki...

http://www.skyturk360.com/programdetay.asp?id=61


boyle gorulebılır mı bılmıyorum:)


bı tıklayın derım


ben sevıyorum onu:)

absalom dedi ki...

cerenmus:))

dim,i ama dimi.
olmadı isi deliliğe vuracaksın analiz kısmını yapamıyorum ben:))

ebet.
en kotü günümüz bole olsun.

absalom dedi ki...

yesariiiii:))
efenim yorum değildi onlarrrr ay dilimde tüy bitii.
es dost sohbet ediyor kaynatıyoduk.
a aaaaa.

yorumlar edit ozelliği mi.
piki.
hahahaaa.

ah bide ne olduğunu bilsem seni mi kıriciğim.

oğrenirzi editleriz.
merak etme sen.

absalom dedi ki...

temem batuhanı not aldım derhal bakiciğim.

kimmis bakiyim bu batuhan hahaaaaa.

gerçi sen seviyosan iyi çocuktur kuskum yok.

bakiciğim kürk mantolu madonna:))

öykü dedi ki...

:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tek bir yazı içinde o kadar şey anlatmış, o kadar çok konuya değinmişsin ki alkışlıyorum seni Sevgili Absalom...hem de ayakta...

ancak bu kadar güzel ifade edilebilir, ancak bu kadar güzel yazılabilirdi...yine alkışlıyorum...hem de yine ayakta :)

şimdi bir laf var onu kullanıcam, annem hep söyler böyle lüzumsuz konuşan insanlar için

"hayat sana güzel be..." diyenler acaba düşmanın g.tüne kılıç mı sallıyorlar...

daha da bişey demiyorum...ve gidiyorum :)

absalom dedi ki...

pek sevindirdin beni.
çorbayı bile affedebilirim :))

absalom dedi ki...

hahahhahaaa aneam kriz geldi...
ne sahane bi laf boyle aynurrrrrr.
ne varsa eskilerde var yahu.

efenim ne anlatmısım ki?
bi daha okuyum ne yazdığımı :))
bi ben mi anlamadım ki:))

yesari dedi ki...

la sen koskoca blogspota nasıl yoruma edit özelliği ekleyeceksin. kendini fazla büyütüyorsun gözünde.:)))))

absalom dedi ki...

operim ellerinden annemizi unutmayım...

bak simdi valla iltifat değil.
seni yetistirmis yahu.

funda gelmesin oralara.
bak ben nasıl geliyorum:))

öykü dedi ki...

hmmm:) corba affoldu

super o zamanda

absalom dedi ki...

temem temem gogıla girer bakarız edit ne demek diye a aaaaa.
ne kızıyosun.

tavsan blogspota küsmüs blogspotun haberi olmamıs:))

absalom dedi ki...

affoldu demedim.
düsüniciğim belki dedim.
hiç kaytarmayalım:))

öykü dedi ki...

fena:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sağolasın...Funda'nın geleceği yok zaten, ben seni ve kıymetliyi bekliyorum artık
bütün yemekleri sizin için yapacağım geleceğin master şefi güzide arkadaşım...
:)))

absalom dedi ki...

fena tabi:))

absalom dedi ki...

piki pek güzide arkadasım:))

ohooo aynur.
ben yapana kadar o kadar kadın budu kofte var arpacaık soğanlı yemekler var:))

bide tenbelim ben soledim miydi:))

funda zaten sana geleceğine çalıstay mı ne oraya gitmis...
takip etmiyorum sanmasın hahaaaaa.

kınıyorum:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

geldi o çalıştaydan geldi...konuşuyoruz biz telefonda uzun uzadıya her daim

hey Yarabbim, herşeyi de bilir, hiç birşeyi de unutmaz :))))

absalom dedi ki...

bilirim:)))

sevdiğim inasnaları takip ederim.
deli diyolar bana ama değilim:))

takılıyorum ve size takılmayı pek seviyorum aynurrrrrrr:))

levent beye saygılarımı hürmetlerimi iletmeyi unutmayınız.
ben unutsam da siz unutmayınız lütfen.

çiçek bahçelerinde kalınız her daim.





Mahmutun güncesi dedi ki...

''hayat herkese aynıdır.

onu ya sen güzel yaparsın.

ya sen çekilmez yaparsın.''

Yazdığınız bu lafın üzerine bence birşey yazılmaz.İnsanoğlu kendinden ziyade etrafında sebebi arar durur.Hep arar...Arasın bakalım.

absalom dedi ki...

mahmut bana oyler geliyorki daha çok arar:))

olmayan bisey bulunur mu?
valla bulunmaz bence:))

e sahane bi gün olsun o zamanda:))

Evren dedi ki...

hayat bana güzel... ;)

mesela hala elmayı dalından yiyorsan, ya da badem çiçek açar açmaz çağlasını dalından koparıyorsan...

hayat güzeldir... hala!

absalom dedi ki...

evrennnnnnn :))

don artık yuvaya don.
topla herkesi kaçıyolar arazi oluyolar sen olmayınca.
ya da kafalarına sert biseyle vur kulaklarını çek.
kalem at ne biliyim:))

herkes yerinde huzurlu olsun.
bakma sen bana.
ben deliririm geçer sonra bilirsin.

ozledim ama seni çok.
bilesin.

özii dedi ki...

hayat delilere güzel desek :))

absalom dedi ki...

tamam diyelim ozi seni mi kırıciğim:)))

deli taklidi yapmak daha çok ise yarıyo ama bak benden solemesi:))

özii dedi ki...

zaten taklit yaparak eğleniyoruz :)
yoksa Bakırköy' de toplanırdık :)))

absalom dedi ki...

oziiiii:))

temem biz kadıkoyde toplandık.
siz bakırkoyde misiniz?

özii dedi ki...

Sustum tememse temem :))))))

absalom dedi ki...

oziii günaydın:))

susma yahu.
fener maçı vardı o yüzden toplanmıs deliler kadıkoyde.
hem ne anlıyolar su futboldan bilmiyorum:))
bi topun pesinde 22 adam kosuyo:))

sahane bi hafta olsun o zamanda.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
özii dedi ki...

Günaydın a yetinemedim ama iyi günler ve iyi bir hafta dilerim...

Hem neden herkese bir top vermiyorlar ki yazık adamlara yaw . Koş dur :)))))))

absalom dedi ki...

ebet yetisemedin tahtaya yazdım geç gelenler ozii diye zaten :))

merci efenim merci...
iyi yetmez sahane olsun...
fazlasını isteyelim dimi:))

yazık ya vermiyolar herkese birer top uğrasıp duruyo çocuklar doğru diyosun:))

özii dedi ki...

geç kağıdı getirdim :)

absalom dedi ki...

günaydın:))

efenim geç kağıdı getirirken bile geç gelen birini daha once gormemistim hahahaaa.

günaydın günaydın oziiii.
sahane bi gün olsun.
hayat bayran olsun:))

Vişnap Macide dedi ki...

absalom ben geldim ben geldim.Çok bunaldım mutfakta gülümseten çok güzel yazını okudum, güler yüzlü sohbetler gördüm mutlu mesut moraller depolayarak döndüm gidiyorum mutfağıma hoşçakal:))Güzel yüreğine sağlık..

IŞIL dedi ki...

Çok zorlamamak lazım bazı şeyleri;olduğu kadar olmadığı kader :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
absalom dedi ki...

visnappppp:))

temem temem daralınca gel sen bana uğra bi nefeslen sonra don mutfağa:))

yannız hakikaten alacağın olsun o midyeli pilav neydi oyle yahu:)))

absalom dedi ki...

ısıl:))

gelin ata binmis ya kısmet demis...
diyosun yani:))

nil dedi ki...

Migrostan alışveriş yapmayasım geldi :) Zamanında açsalarmış cennetlikmişiz meğer :P

Bu posta bu yorumu yaptığıma göre hayat harbi bana güzel :))

Not: Erkek anası olarak erkekleri öküz bulmuyorum en azından çocuk olanları :P, anası yetiştirememiş geyiğine de kesinlikle karşıyım hani söylimm dedim.

absalom dedi ki...

nil:)))
ben de tansastan yapıyorum alısverisi uzun zemandır...
kırgınım migrosa:))

efenim not kısmına ne diyim simdi:))

"oküz depiller...en azından çocuk olanları" hahahaa

değiliz değiliz oküz değiliz biz...
amma...
eninde sonunda bu yafta yapıstırılacak her erkek evladına günü geldiğinde.
kaçarı yoktur:))

-merhabe birtenem
-ay okuzsun iste
-nooldu yine tatlım?
-sus sus daha konusmuyorum senle unuttun demi?
-neyi?
-ay sus ne unuttuğunu bile bilmiyosun
-???

hahahaaaaa.

üzgünüm benim pek kıymetli hem koyu fenerli hem izmirli koç gibi yiğenimin basına da bu gelecek nil...

operim berkin gozlerinden:))

bu aksam azcık fenerli çetos yesin izin ver:)))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
NzlGl dedi ki...

Bak bunu hiç düşünmemiştim

Aaaa burada ortak düşünüyoruz

hahahhahahhaah

deliliğe vurmak ??? onuda denemiştim ama
yeniden denemekte fayda var bahar geldi nasıl olsa:)))

yazını bunları söyleyerek okudum absalom,
daha sık görüşeceğimiz belli oldu :)))
sevgiler

absalom dedi ki...

nzlgl :))
kesinlikle daha sık gorüselim zaten:)

vuralım deliliğe yahu...
baska türlü çekilmez bu hayat:))

hosgeldiniz efenim.
beni mesud ettiniz.

absalom dedi ki...

bu arada nzlgl kısmı ne güzel gibi algılamısım niyeyse:))

nazlı gül müs simdi oğrendim...
ne sahane bi isim bu.

bir daha size ngzlzgl felan demiciğim efenim.

nazlı gül diyeceğim.

müsadenizle tabi:))