17 Nisan 2013 Çarşamba

ELMA...

simdi güzide arkadaslarım oğlan milletine tarih var olalı beri zulüm yapıldı çile çektirildi...
neden yedin o elmayı diye.
abi yediren kadın dicen.
olsun yine de yemeyecektin sen diye cevap gelecek biliorum ben.

kıymetli arkadaslarım halen aynı kurallar aynı tabular devam etmekte...

erkekler ağlamaz diye basladılar once...
ki ben bu lafı bir kadının icat ettiğine yüzde yüz eminim.
neden?
boyle bi laf koyayım ağlayamasınlar...
ben istediğim gibi ağlayayım zırlayayım trip atayım kendimi yerden yere atayım duvarlara vurayım isteklerimi boyle yaptırayım...
o garibim azıcık daraldı gozleri mi doldu.
hoop.
erkekler ağlamaz diyeyim sıçıp kalsınlar.

garanti boyle arastırın inanmıyosanız.

erkekler kahkalarla gülmez...
erkekler parmak arası terlik giymez...
erkek adam yılmaz bunalmaz daralmaz sıkılmaz yıkılmaz...
en son yesari yeni kural koydu,
erkek adam salata yemez dedi.
hadi bakalım.

bitmedi kardesim bu oğlanların çilesi bitmez de zaten.
kıyamete kadar basına vurulacak o elma...
simdi iphone 4 girdi aypon 5 çıktı almalıyım almalıyım diye kıçımızı yırttığımız apple ın amblemini bilio musun sen?
iste o elma.
o ısırık.
tek bir ısırık.
sonra kıyamete kadar çile...

mesela ben ayvayı yedik lafını hiç anlamam...
tamam kadınlar kullansın bunu.
ama biz oğlanlar elmayı yedik dememiz lazım.
olmuyo yani.

efenim konumuz yemek...
yemek yemek.
simdi okuyorum yemek bloklarını da tabi...
sahane isler çıkarıyo arkadaslar ki meraklıyım yemek hadisesine...
büyüyünce ahcı olaciğim.
ascı da olabilir emin değilim.

yemek yerken insanları tanıyabilir miyiz diye soruyo yesari...
erkekler tanınır mı?
kadınlar tanınır mı?
nerden bileyim ben akil adam mıyım.

simdi buradan güzide hemcinslerimize sesleniyorum....

sevgili kardeslerim tüm meseler odunlar haydi tutusun elele ben giderim ormana hey ormana türküsünü soyleyerek halay çekelim...
kulak verin bu gariban absaloma...
ki artık ununu eledi eleğini duvara astı bu oğlan...
her zaman sanslı hergeleydi...
yemek konusunda da sansı yaver gitti.
amma siz benim kadar sanslı olmayabilirsiniz.

klasiktir evleneceğim hatunda ne ozellikler olsun diye düsünür durur benim kırılgan nazik duygusal hemcinslerim.
simdi size o sırrı veriyorum.
hayatını buna adayanların bulamadığı...
üzerine romanların siirlerin yazıldığı nepalde tibette çinde maçinde cevabı aranan o büyük bilinmeyen...
bir kadını nasıl sececeğim?
kaç bin yıldır aranan sorunun cevabını ben biliyorum.
sizlerle paylasıyorum.
yeterki dünya daha aydınlık daha güzel olsun.

kıymetli hemcinslerim bir hatunu seçerken...
kasına gozüne boyuna posuna huyuna suyuna bakmayın...
sakın ha.
direk sokun mutfağa...
bi soğan doğratın.
sır budur.
sır soğan.
bu kadar.
bildiğin soğan.

iste ak got kara got orda çıkar ortaya...
orası er meydanıdır...
bosverin huyu kotü olsun...
size ne.
nasılsa çileyi çekeceksiniz...
boyu güdük olsun size ne...
nasılsa 3 boyut var evrende dikey yatay paralel evrenler felan.
kası gozü berbat olsun size ne...
verirsiniz 3 kurus 2 saatte nicole kidman yaparlar adamı ne berberler var.
o vereceğiniz 3 kurusa da acımayın sakın...
dısardan pizzaya sushikodan sushiye odeyeceğiniz parayla nicole kidmanı bırak hatunu ancelina coli yaparsınız kuran çarpsın.
bunlar hikaye.

mutfakta iyi mi bi hatun...
hiç düsünmeden evlilik planları yapın.
hatta plan mlan da yapmayın direk evlenin.

sonra size,
ühüüü sen boyle değildin çok değistin diyecekler.
inanmayın.
ilk canlının ortaya çıkısından bu yana değismeyen tek cins oğlan cinsidir.
evrim geçirmeyen tek canlı oğlan denen canlıdır.

hala 5 bin yıllık atalarının geleneğini devam ettirir.
yemek ye...
sıvı bisiler iç...
soyunu devam ettir.
bu kadar.

o elmayı da yemezdik amma...
bi dangalaklığımıza denk geldi muhtemelen.
gerçi ben biliyorum havvanın neler teklif ederek o elmayı yedirdiğini.
yapıcak bisey yok artık.

o teklife hepimiz o elmayı yerdik.
cenneten kovulacağımızı bile bile.
yokluğun gozü kor olsun.
helali hos olsun adem abimize.

hepimiz güzeliz hepimiz çiçek...

hepimiz ademiz hepimiz elma...
haydi tutun elimi gidelim ormanımıza...
biz gideriz ormana hey ormanaaaaaa.
hey.
hey.
hey.

35 yorum:

Pabuc dedi ki...

Pilavdan bütün olarak çıkan bulyon mu yazdırdı bunları sana absalom :)))))))

absalom dedi ki...

pabuç çok fenasın:))

Pabuc dedi ki...

öyle deme absalom,cidden süper bir yorumdu kahkaha attırdın :) o bulyon nasıl bütün çıktı aklım almıyor bu da büyük bir kabiliyet olmalı :)

Pabuc dedi ki...

He bir de o yenilenin elma olduğu kesin değil,o meyvenin ne olduğunu hepimiz oraya gittiğimizde (ki O meyve ağacı Cennetteydi hatırlatırım) göreceğiz..Hep beraber hangi meyve yüzünden buradayız diye ;)

öykü dedi ki...

Ya bız ?

ya bız
kadınlar !

o elmayı yedırdık dıye
yıllardır
tarıh boyu

ıkıncı sınıf yasamamıza ne demelı?

adam yerıne konmamıza

sen sus kadın ! dıye yumrugun basımızdan eksık olmayısına ne demelı

neymıs

adem e elmayı bız yedırmısız

eee
onun hıc mı aklı yoktu
hıc mı sucu yoktu yerken
o da bılıyodu yasak bu elma yememek gerek dıye
nıye demedı havvaya

havvacım bak canım sekerım yeme sunu
gel bız onun yerıne surdan mıs gıbı kırazları
dızı dızı karpuzları
efendıme soyleyeyım
ıncırlerı ( ki hıc sevmem)
salkım salkım uzumlerı yıyelım
oy hayatım benım
tek ki şu elmayı yemeyelım nıye demedı

nıyeeeeeee
bak yıllardır
kadın adam yerıne bıle konmuyorsa
hep o elma yuzunden
:(


adı elma yarası
kadını ayrı yakmıs
erkegı ayrı


not ; yazarken bıle ıclendım:) nasıl bı yaraymıs bu
ılk cagdan bu yana gecmemıs


absalom dedi ki...

sorma sorma...
fıtratına ters demis ya yesari.
hakikaten ters.
fizik kurallarına yerçekimi kanununa evrenin yasasına ters yahu.

ne cevherler var hayatta yaaaaa:))


efenim parantez içinde yazdıklarınızı soyle yorumladım,

sen yaz yaz boyle yazıları...
iç rakıyı hemde sulu sulu...
zor gorürsün onun hangi meyve olduğunu...
ama ben sana solerim merak etme.

hahahaaaa.

absalom dedi ki...

oyküs:))
sakin ol yahu valla hsilendin sen boyle bir enerji patlaması oldu hahahaaa.



"eee
onun hıc mı aklı yoktu
hıc mı sucu yoktu yerken
o da bılıyodu yasak bu elma yememek gerek dıye
nıye demedı havvaya "

cevap veriyorum,
diyemez.
diyemez.
demez.
niye desin deli mi:))
isin biyolojik kısmı bu.

romantik kısmı su,
zehir olsa yer elinden sevgilinin.
cenneten bile vazgeçer.

ha sonra tırım tırım gider çollere ne yapyım ulan ben hay kafama der...
orası ayrı konu hahahaaa.

temem temem.
sakin.
geçti.
sakin oyküs.
kediler..
kelebekler.
derin nefes.

:))

öykü dedi ki...

kedıler kelebekler mı ?

hah gectı gectı:)))


sımdı sakin

nefesss


ohh evet ne dıyroduk hayat guzel:)

absalom dedi ki...

yaaaaaaa.

temem sakiniz...
seviyoruz ademi havvayı elmayı.
muhtarı jaleyi.

ohhhmmmmm.
tibet.
minder.
ohmmm.

:)))

öykü dedi ki...

valla bı anda hersey yoluna gırdı

kedı deyınce:))


ommm
evet evet kesınlıkle yok bısey

hayat cok guzel

absalom dedi ki...

evet ohmmmmm.
bak gordünnü hahahaaaa.

yareppim kedileri de sen yarattın elmayı da.

bu nasıl bi çeliski diyeceğim.
hikmetinden sual olunmaz...
diyemiyorum.

sakiniz.
güzeliz.
yine mi güzeliz yine mi çiiçek...
hamdolsun
taze mi bitti topik
canın sağolsun.

djjjjjj

bu aksam bunu çal:)))

kahve telvesi dedi ki...

Ne vardı azıcık değişselerdi bu oğlanlar...aşırı suçluluğun verdiği enerjiyle yüklenmeselerdi bu kadar kızlara, bayanlara...

Pabuc dedi ki...

Pardon parantez içini yanlış algılamışsın küççüüüüük bir hatırlatma yapayım da düzelsin yanlış algılar .

absalom absalommm biz rakı içinlere Cenneti bırakmayanlardan değiliz :) Biz günahlarıyla insan olduğunun bilincinde olan ve Cennet için ya da her şey için Yalnızca Onun Rahmetine sığınanlardanız :)

Neyse anlatabilmişimdir derdimi e o zaman gitme vakti ;)

Et bulyon önce suyla eritilirse bütün halinde ağıza gelmez ,dip not :))))

absalom dedi ki...

kahve telvesi:))

değismeyen birseyi...
değismeyecek olan birseyi...
değistirilmesi mümkün olmayan birseyi.
değistirebilir misin?
hamur bu.
malzeme bu.

değismemis değismeyecek bir seyi ısrarla değistirmeye çalısmaktan çabalamaktan mutsuz oluyo bence kadınlar:))

asırı suçluluk kısmını anlamadım...

basitlik dersen anlarım.
terliksi hayvan dersen anlarım...
odun dersen anlarım...
ama asırı suçluluk kısmısını anlayamadım:))



absalom dedi ki...

hahahahhaaaa
karsı kıyının kızı hassas yerinizden dokunuyorum bildiğim için...
düsmeyiniz tuzağıma:))

ben seni bilirim.
sen beni.

dipnot kısmında aynı seyleri soyleyeceğim hahahahaa

fenasın.

yesari dedi ki...

sersem yaa..
üniversitede bir hocamız şöyle demişti. "dünyanın en pahalı pilavını üniversite mezunu kadınlar yapar"
döküp saçtığı için değil elbette..

saygılar..

absalom dedi ki...

deme sersem o da anne kuzusu...

valla yesari bunun için üniversite mezunu yetmez...

harvırddan 3 kere...
mit den 5 kere...
oksforddan 7 kere felan mezun olmak gerekir.
kolay is değil.
nano teknoloji gibi bisey bu.

sana da saygılar...

erkeklerin salata yemesine ozgürlükkkkkk.

NzlGl dedi ki...

Şöyle bir etrafıma bakıyorum da 'Adem ve Havva'dan geçilmiyor.

Arada farklı otlar var ama onlarda seçilmiyor:(

Havvanın suçu üzerimize kalırsa bizde Adem'lerden !!!!!!!!!!!!! intikam almaya devam ederiz....

özii dedi ki...

ağla ağla bence sende ağla . En çok da o elmayı yediniz diye ağla .. Dur bak daha neler neler yersin sen :)
İşin şakası tabii...

Okurken gülümsedim :))
Kim koymuş o yapmaz etmez gibi saçma kuralları. Yıkın o kuralları zaten çok karşıyım . herkes mutlu olsun yaww.

dediğin gibi hayat güzel ammmaaa o elma bazılarının boğazında kalsın e mi ? ama ölmesin :)) diyerek küçük ! bir iç döküş yapıp gidiyorum :)))

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Bir odun olaraktan halay başı olabilir miyim? Lüütfeeeeeen :)

Yazgüneşi dedi ki...

Bunca yazıya aklıma gele gele Giyom Tel geldi
iyi mi
:D

ben de bayaa bi değişiğim zaar
:P

suvebeyaz dedi ki...

:)))))))
koptum valla absalom:) kesinlikle katıldığım bir konu vardır ki, oğlanlar evrimini yüzyıllar önce durdurmuştur ve kesinlikle değişmezler, ama hatun kısmı sürekli değişir, evliliklerde de değişen kadınların bakış açısıdır aslında, adam aynı adamdır:) yüzlerce örnek var etrafımda bir kez yanlış çıkmadı bu gözlemim:)
elmayı da saflıklarından değil, meraklarından yemişlerdir:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yazıyı da yorumları da okudum...söylenebilecek herşey söylendiği için ben diyecek birşey bulamadım

bildiğim bir tek şey var...o da bu iki farklı cins olduğu müddetçe her zaman farklı yaklaşımlar olacaktır

sizler öyle söyleyeceksiniz, bizler böyle...onun için aha da boşver gitsin diyorum :)

e şahane bi haftasonu olsun o zaman :)

absalom dedi ki...

nazlıgül:))
efenim onceliklen pek geç cevap yazabiliorum ozürlerimi sunarım.

intikamı bıraksanız artık:))

hayat daha bi güzel olacak sanki o zaman:))

kaç bin yıldır intikam intikam iyice deli oldu bu oğlanlar da o bakımdan hani:))

saygılar efenim.

absalom dedi ki...

oziiiii:))

"dediğin gibi hayat güzel ammmaaa o elma bazılarının boğazında kalsın e mi ?"

kısmı küçük bi iç doküs mü?
emin misin :))
valla küçüğün buysa büyüğün nasıl olur bilemedim hahaaaaa.

"ama ölmesin :)) "kısmı yumusatmaya yetmiyo bi kerem...

efenim biz elmayı sadece ve sadece sevgilinin elinden zehir olsa yenir mantığıyla yiyoruz.

yaaaaa.



absalom dedi ki...

psikopat fareeeeee :))

aman efenim ne odunu estağfirullah...
dısarda bu kadar odun mese kütük kalas bilumum tahta cinsi varken siz odun olur musunuz hiç...

kadınlar çiçektir.
hahahaaaa.

absalom dedi ki...

nesssss :))

yok yok ben biliorum seni bahar geldi sana bi haller oldu...
normal karsılıyorum o bakımdan hahaaa.

güyom tell demek.
enteresan hakkaten.

gerçi elma elmadır.
ne diyim:))

bahar geldiğinde mi ben boyle olurummmmmmmm :)))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz :))
dimi ama dimi.
odun nasıl değisir yoksa demi.
hani sehpa olur yemek masası olur vitrin olur...
ama ozünde odundur iste yahu zorlamanın alemi yok:))

elmayı yemesi meraktan değil değil...
yeryüzünde bi tane kadın var düsünsene.
elma değil incir ağacının kabuğunu versen yerdi bence adem abimiz.
napsın garibim.

ah ah bitmez bizim çilemiz:))



absalom dedi ki...

aynurrrrrr :))

yahu sen nasıl birlestirici yapıcı sarıcı bi insansın :))

ben girmem bu toplafra herkes sevdiğine kavussun diyosun yani.
su ve beyaz bile hahahaaa.

sahanew bi hafta sonu olsun ebet ebet:))

IŞIL dedi ki...

Bildiğim tek şey;ne sizinle ne de siz olmadan yaşanmıyor hayat :))
Pilav için de el almak lazım :)Başka türlü olmuyor.

absalom dedi ki...

ısıl:))

hayatı yasama kısmını bilmiyorum amma pilav konusunda kesinlikle sana katılmaktayım...

aynı malzemelerle aynı sürede aynı sekilde ben yapıyorum plastik gibi oluyo yahu:))

su el alma meselesine bi el atsana nerden alınıyo bu el?
nasıl oluyo?
bi anlatta aydınlansın insanlık.

Ahu dedi ki...

:)))

absalom dedi ki...

ahu:))

simdi efenim bu fena bi gülümseme b,iliosun demi:))

ya, güldüm eğlendim gülüsü.

ya da bu ne biçim bi odun...
allah kahretmesin onu gülüsü hahahaaa.

ben optimist bi vatan evladı olarak birinciyi üzerime alındım...
napiyim:))

Ahu dedi ki...

:))) Çok güldüm eğlendim gülüşü :))

absalom dedi ki...

temem:))

offf korktuydum bi ara valla.