30 Nisan 2013 Salı

GİZLİ KISKANÇ...



simdi güzide arkadaslarım baharı beklerken yaz geldi geçti diye baslayasım geldi...
ne lan bu hani bahar çiçekler felan direk yaz gelir mi abi...
buna da bünye derler ayarları bozuluyo sanki çok düzgünmüs gibi...

ne yazacağımı bilmiyorum su anda..
ısrarlara dayanamadım yazmaya basladım.
siz bilmiyosunuz ben yazmayınca mail bombardımanına tutluyorum neden yazmıyosun yaz yazzzzz yaz allah rızası için yazzzzzzz diye.
yalan yahu yalan kendimi  kandırmak hosuma gidiyor.

efenim starbaksta tuvaletlerde sifre varmıs yeni oğrendim...
eh az çok gideriz de hiç tuvalete girmemistim.
ne ki simdi bu...
buna halk dilinde sifreli sıçmak derler abicim...
bi bu eksikti.

iliskilerde bu sifre çok onemli bi hadisedir...
bak yakaladım konuyu.

fi tarihinde koca koca kadınlarla oturuyoduk konu feysbuk meysbuk mail sifrelerine geldi...
açık açık tabiki sevgilim bana sifresini verecek ben kontrol edeceğim ne var bunda dediydi 50 yasındaki kadın.
melül melül baktıydım.

efenim kıskanç olmayan kadın yoktur.
mümkünatı yoktur.
olsa tükkan sizin.

ha genelde soyle denir,
ben kıskanç değilim.
ben oyle değilim.
ben boyle değilim.
soyle değilim.

evet değilsin.
ama su anda değilsin.
ileride olacaksın.
büyüyünce kıskanç olacaksın.

ben kıskanç değilim diyen kıymetli arkadaslarım kıskançlar aslında...
lakin henüz farkında değiller.
gizli kıskanç onlar.

kıskançlığın tarifi de mühim tabi.
ben makul kıskançlıktan bahsediyorum.
senin saçını basını yolarım kıskançlığı var bide...

kim lan o yanındaki sürtükkk soyle soyle yırtarım lan ağzınıııı diye herkesin içinde kocasına bağıranı gordüm ben abi.
güpegündüz kadının biri geldi adres sordu diye kocasını caddenin ortasında tokatlayan kadın gordüm.
sevgilisinin bilgisayarına tonlarca para verip casus yazılım yerlestiren kadınlar gordüm.
bunlar kıskançlık değil ki zaten.
bunlar daha çok nasıl desem bir cesit ruh hastalığı.
kapatacaksın hastaneye.
iyilesince gideceksin alacaksın.

neise efenim her kadın ben kıskanç değilim der...
yalan soylemiyodur aslında.
sadece kıskanç olduğunun farkında değildir henüz.
çünküm kadının yaratılıs amacına terstir kıskanç olmamak...
.
neden yaratılmıstır kadın?
ben soyleyeyim,
bu oğlan milletine eziyet edeyim...
iki mutluluk gostermeyim burnuından getireyim.
dünyayı dar edeyim çile çektireyim çollere düsüreyim embesil yapayım kafasına yüzüne gozüne sıcayım...
sifreli sıcayım hemde hahahaaa.

budur.
kadının  yaratılıs amacı budur...

simdi efenim yaratılıs amacı bu olan bir varlığın...
kıskanç olmamasıı mümkün müdür?
sorarım size durduk yerde nasıl arıza çıkaracak?
bir süre sonra arıza çıkaracak konu biter abi...
e o zaman hemen kıskançlık devreye girecek.
sonu yok çünkü dilediğin kadar arıza çıkarabilirsin bu konuda.
sadizm denen bilim dalı sırf bu sebeple girdi kardesim literatüre.
bisey biliyoruz da konusuyoruz.

bu bakımdan hanımkız arkadaslarıma nacizane tavsiye veriyorum buradan,
orda burda ben kıskanç değilim değilimmmmm
değilim ben kıskanç değilimmmm diye dolasmayın.
yarın bigün yalancı çıkarsınız.
hani sen kıskanç değildin derler adama.
derler yani.

en iyisi simdiden bunu kabullenin...
gül gibi geçinin gidin.

güzide arkadaslarım
kadınlar birer çiçektir...
valla bak.

siz olmasanız biz ne yapardık nasıl yasardık...
mutlu huzurlu keyifli hayat olur mu yahu?
nasıl eziyet gorecektik nasıl çile çekecektik nasıl hidayete erecektik.
nasıl terkedilecektik nasıl zırıl zırıl ağlayacaktık ardınızdan...
nasıl sarkılar siirler romanlar yazacaktık...
kim iki günde bir,
senin için saçımı süpürge ettim allah bin kere belanı versin diyecekti sorarım size.

efenim siz olmasanız kim
kasımı kaldırdım derdimi anlamalı...
gozümü kaydırdım ne demek istediğimi bilmeli...
bacağımı ters cevirip kirpiklerimi oynattım beni anlamalı diye düsünecekti.
oğlan doğal olarak anlamadığı için 
beni anlamıyosunnnnn diye kim krizlere girecekti...

nasıl yasayacaktık biz siz olmasanız...
kim gozün kor olmayasıca
boyun posun devrilsin
aha çocuk sana cekmis gerizekalı olmus
beni ne doktorlar mühendisler istedi de vara vara senin gibi hodüğe vardım diyecekti.

kim bizi hizaya sokmaya calısacaktı
kim istediği kalıplara girdirmeye uğrasacaktı
kim yozgatın koyünden kalkıp fransa satolarında külkedisi hayalleri kuracak
sato mato goremeyince depresyopna girip beni bir prenses bile yapamadın diye oğlanın anasından emdiği sütü burnundan getirecekti...

olmaz efenim olmaz vallahi olmaz....
kadının olmadığı bir dünyada yasanmaz...

iyi ki varsınız...
iyi ki yanımızdasınız...
iyi ki basımızın tacısınız.

mazosizm denen sey de tam olarak boyle icat edildi iste.
acı çekmekten hoslanmak deniyo halk dilinde buna.
bisey biliyoruz da konusuyoruz.

ben kıskanç değilim diyen kadınlar bir dernek kursun en iyisi...
adını da...
valla billa ben kıskanç değilim abicim derneği koyalım.
rahatlayalım.


henüz üç yasındaaaaa bir kardesim varrrrrr
seni ondan bileeeee kıskanıyorummmm
kıskanıyorummmm
kıskanıyorum.

dırınım.


41 yorum:

MOR CAFE dedi ki...

valla ben kıskancım :) eşimin face şifresini bilirim hatta ben kullanırım onun hesabını ama o benimkileri bilmez.İstediğinde verdiğim cevap"ne yacapaksın kadın muhabbetlerimizi mi okuyacaksın" olunca vazgeçiyor :) onun dışında işyerindeyken izlemek için casus kamera falan koymayı çok üdşündüm ama o kıskançlıktan çok meraktan :) bence herkes kıskanır :) seven kıskanmalı :)

absalom dedi ki...

hahahhaaa
mor cafe budur iste.


dürüstsün valla ayağa kalktım alkıslıyorum seni.

budur.
buna itiraz edenleri anlamıyorum valla ahahahaaaa.

aneam kriz geldi kamera demek:))

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Şimdilik böyle bir huyum yok. Ki dediğiniz gibi sanırım hayatımda kimsenin olmamasından kaynaklıdır. :)
Ama olsa da şifresini falan isteyeceğimi hiç sanmıyorum. Bilme daha iyi. :)

absalom dedi ki...

uyusuk hayalperest:))

gün gelecek hayatında biri oalcak...
ve kıskanacaksın bak absalom dediydi dersin:))

buralardayız...
değisiklik olursa haberdar et aydınlanlanalım:))

kahve telvesi dedi ki...

Cok agirima gitti . Harakiri paklar beni bu saatten sonra . Biz neymisiz de haberimiz yokmus. Cok utandim cook :)

absalom dedi ki...

kahve telvesi:))

utanma yahu biz sizboyle sevdik boyle kabullendik...

düsünsene huzurlu mutlu keyifli bi hayat nasıl sıkıcı olurdu:))

sağolunuz varolunuz efenim
yapmayınız harakiri felan:))

Yazgüneşi dedi ki...

hıııı
durum buysa ben kadın değilim o zaman ya la
:p
neyim ki acaba
:D
puhahahahahhayyyttt

sabaha karşı eve gelse koca
nerdesin diye telefon bile etmem yani
o derece
o da bana etmez :)

uğraşamam ööle şifre mifre takip
işim olmaz

takip edilmeye ise hiiiççç gelemem..

biz karı koca insan diiliz zaar
:D

dip not: kadınlara bi sürü giydirme var yazında maşalla ya
karşı komşunun kocası camın önünden geçerkene perdeyi açmaya yeltendi diye katır katır kadın doğrayan adamlar var 3. sayfa haberlerinde
ben bilmem yaneeeee
:P

absalom dedi ki...

nesssssssss :))
yannız hakkaten arastırılması gereken bi durumsunuz bak soyleyeyim ben...
tez konusu olur sizden.
enteresanmıs:))

aman efenim estağfirulla ne giydirmnesi yok ole bisey:))

erkek kıskançlığı hakkında pek fikrim yok...
onu da kadın arkadaslar yazsın;)

Yazgüneşi dedi ki...

valla billa ekmek musaf (o da neyse) çarpsın yalan söölüyosam ki aynen de öyleyiz
sıfır kıskançlık
hem de karşılıklı...
te<z yazılır üstümüze hakkaten
emir verelim tez yazıla

ehühe :)

absalom dedi ki...

ahahaaaa
tez yazıla kısmısı sahane olmus yahu nes:)))

kullanırım valla ben bunu:))

termem inandım inandım...
sizin durumu bi inceleyelim...
ese dosta ornek olsun bari.


Yazgüneşi dedi ki...

valla aslen kötü örnek oluyoruz genel manada
:D

absalom dedi ki...

neden:))

seven kıskanır abicim
henüz üç yasında bir kardesim var seni ondan bile kıskanıyorum geleneğini yıktığınız için mi?

Yazgüneşi dedi ki...

yooo büü bi yere gidince arkadaşlarının karıları kırkbeş kere arayıp ben hiç aramayınca
ben istediğimi giyip istediğim yere gidip de büü arıza çıkarmayınca

kötü örnek oluyoruz

sevginin kıskanmayla naaalakası var
kıskançlık kendine güvensizlikten doğar bence
sevgiden diil
;)

absalom dedi ki...

anladım:))

valla seni kınıyorum nesssss.
hadi 45 kere aramıyosun 25 kere arar bi insan ama dimi...

ebet ebet kotü orneksin sen.
hahahaa

Yazgüneşi dedi ki...

ehüüü :P

absalom dedi ki...

kıymetli arkadaslar yazgünesi esi bi yere gidince 45 kere aramıyomus...
25 kere bile aramıyomus.
onu geçtim 15 kere bile aramıyomus.

onu dıslıyoruz o zaman ahahahaaa.

onun üzerine tez zamanda tez yazılacak siz uymayın ona ahahaaaaa.

Peyton Sawyer dedi ki...

Ben hiçbir zaman inkar etmedim kıskançlığımı. Zaten burcumu söyleyince (akrep) gerçek çıkacak ortaya saklamaya lüzum yok. :)
Yalnız yine de sevdiğim adamı kıskandığımı belli etmekten utanıyorum ben. Hoş bu utanma sebebi sorgulamalarımı ve cazgırlığımı engelleyemiyor ama. :D
Ah biz kadınlar. Ah. :)

absalom dedi ki...

peyton severim seni...
dürüst kızsın.
zaten kıskanç değilim desen direk babannene sikayet edecektim seni hahahaaaa.

niye utanıyosun anlamadım ki:))
utanma yahu.
nasılsa canına okuyomusun iste. hahahaaaa.

IŞIL dedi ki...

Bende bir anormallik var sanırım;kocam,Onu kıskanmıyorum diye çıldırıyor :))))Hiçbir şeyinin şifresini sormak aklıma dahi gelmedi,telefonunu karıştırmam evli de olsak her ilişkinin bir sınırı olması gerektiğine inanır ve saygı duyarım.Kıskanılmaya da gelemem (Özgür kız misali :) Bence öz güveni eksik insanlar kıskanç olur...

absalom dedi ki...

ısılllll :))

efenim bakınız...
yıllarca okuduk ettik arastırma yaptık bu teoriyi ortaya koyabilmek adına...
gecemizi gündümüze kattık.

bi yazgünesi çıktı...
simdi de sen.
dakka bir gol bir bizim teori çop oldu yahu hahahaaa.

ilginç...
bi yannıslık var bu iste amma.
istisnalar kaideyi bozmaz desem kurtarır mıyım gül gibi teoriyi bilemedim:))

G.o.D dedi ki...

Normalde kıskanırım ama karşı tarafa rahatsızlık vermemek için içimde tutmaya çalışırım. Ama görüyorum ki bunun için çatır çatır savaşan hemcinslerim daha huzurlu.

absalom dedi ki...

god...
my god gibi oldu bu ya neise:))

yahu sorma sorma o çatır çatır savasanlar fena çok fena.

ama sana bisey deyim,
içinde tutmakta pek sağlıklı değil biliosun.
bastırmıs oluyosun bir sekilde.
ve ilelebet bastırılmıs kalmaz hiç bi his.

makul olçüde anlatılsa oturulsa konusulsa sorun çozülür gibime geliyo.

çok iyimserim demi :))


Pabuc dedi ki...

Gerçi benim yorumum biraz sırıtacak burada ama olsun aklımdakini yazayım vazifen bu benim..

Absalom nasıl acaba nerelerde ki yine bloguna yazı girmiyor dedim ki ahanda yazı girmiş absalom bloga.
Şükür iyiymiş dedim...

Yazdıklarına katılıyorum (yazıyla ilgili tek yorumum budur)

iyi olmana sevindim gerisi teferruat :)

absalom dedi ki...

hahahaha karsı kıyının kızı ne vazifesi yahu:)))

iyiyim iyiyim.
azcık yaz geldi...
azcık dellendim...
azıcık siirlerini okudum...siirimsileri değil siirleri...
yüksek sesle düsün...
alçak sesle düsün...
farketmez benim için.
düsünüyosun en azından:))

yannız bak dayanamadım sormam lazım...
kaçamak yapmak yok.
kıskançsın sen demi?

evetse elma de...
hayırsa armut.

ben anlarım:)))

Pabuc dedi ki...

Kesinlikle erik
Yani can eriği gibi tatlı biri olmama rağmen gerektiği zaman ekşi de olabiliyorum :)

aşırı olmasa da kıskancım tabi ya
kıskanmayan insan mı var :)

absalom dedi ki...

hahahahaa yannız beni ters koseye yatırdın hiç beklemiyodum boyle bi cevap alacağın olsun:))

erik ne ya:)))

temem konu anlasıldı...
ben tatlıyım can eriğiyim amma daraltmasın beni eksirim diyosun yani anlasıldı hahahaaa.

yahu bide laz damarın tutarsa vay abinin haline.
aneam düsünemedim simdi:))

oy kıyamam ben o abiye ya.
hahahaaa

Pabuc dedi ki...

Sen kıyma ben kıyarım en acılısından :))))

Kıydırtmasın ne edeyim ,absalom :))

absalom dedi ki...

temem kıy zaten yahu ben kız tarafıyım napiyim:))

telef oldu gül gibi abi valla:))

cerenmus dedi ki...

Sen şimdi bizi sevdin mi yerdin mi, sen bize kötü bişi söledin sanki? :D Doğru ama, kıskanç olmayan kadın yok, sadece dozunu ayarını tutturabilen kadın var ;) Ama siz de kıskandırtmayın kendinizi canım, aaa!

absalom dedi ki...

cerenmusssss günaydın:))

kotü bisi demedim yahu...
kadınlar çiçektir didim.
siz olmasanız yasamanın manaası yok didim.
hayatın anlamı yok didim.
hahahaa

anlasıldı anlasıldı kıskanç tarafına seni de ekliyorum:))

e sahane bi gün olsun o zamanda.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Kıskanmayan kadın vazgeçmiştir der kaçarım...

absalom dedi ki...

psikopat fareeeeeeee:))

bu aralar kaçıp kaçıp gidiyosun farketmedim sanma:))

hayırlı haberlerini bekliyorum tiz zamanda;)


özii dedi ki...

oooyyy oyyy yazıyı geç gördüm bak şimdi çok kıskandım herkesi :))))))

kıskançlık yaparım kabul ediyorum ama aşırıya kaçıp huzursuzluk verme boyutunda değil... İçimde yaşarım sıkıntımı ...

Ama birde bunun kıskandırma kısmısı var ki işte o zaman için için gülmek bana düşer :))) Anında değişir ifadeler , bir bozulma filan
Öyle olmaz böyle olur :)))

Saygılar , sevgiler absalomcum :))

özii dedi ki...

bak bide bişey dicemm ama mail at da bak bii :)

absalom dedi ki...

günaydın vietnammmmm
günaydın bursaaaaaa:)))

olmaz efenim bi daha geç gorme kınıyorum seni sabah sabah ahahaaa.
tek ayak üstünde bekle bakiyim tahtanın onunde.

asırıya kaçma goreceli kavram ozi...
ne demek asırı?
asırı nerde baslar nerde biter sorarım sana:))

halk dilinde buna kıskancım adamın canına okurum diyolar...
ben demiyorum halk diyo:))

saygılar sevgiler esenlikler bizden efenim...
sahane bi gün olsun o zamanda:))

özii dedi ki...

Aşırı kelimesi burada aşırı olmuş. Yok öyle birşey :))) kıskandırırım o kadar....
Sana da en sahanesinden bi gün :)))

absalom dedi ki...

kıskandırırım...
ımmmm.

neden efenim neden ama...
bana bir tane sebep soleyiniz kıskandırmak için.

yazık değil mi yav..
ne fenasınız.
kınım kınım kınıyorum:)))

özii dedi ki...

Kına mi lazım :)))))

absalom dedi ki...

oziiii sen yine bana fena bisi dedin dimi:))

öykü dedi ki...

bu kıskanclık konusunda benım de dıyeceklerım var


herkes az cok kıskancım demıs okudum yorumları

cok ılgınc bende bu duygu eksık
tum samımıyetımle soyluyorum kı
ben hıc kıskanclık yasamadım

olmadı omru hayatımda bole bısey

kıskanmadım
hatta baska guzel bı kız gordugumde bak ne hos kız dımı dıye ben gosterdım

hıc kım arıyor kmden geldı o telefon dıye sormadım
telefonuna bakmadım

kusku duymadım


belkı aptallık:) bılemıycem ama



gercekten bu duyguyu bugune kadar hıc yasamadım

absalom dedi ki...

estağfirullah oyküs aptallık değil:)))

henüz yasamadın.
yasadığın zaman gorüselim ehehehee