9 Mayıs 2013 Perşembe

ANNE...



simdi güzide arkadaslarım...
bir yazı yazdım.

sonra tuttu nazlıgül çok güzel bir yazı yazdı üzerine..
linkini yayınladım...
sonra anneliğini tarzını tavrını capon balığını pek sevdiğim yazgünesine dedimki yazsana bi yazı...
ah demez olaydım.

sevgili arkadasım...
odunuz dedik meseyiz dedik sehpayız dedik amma...
o kadar da değil...
ağlatacak mısın beni gecenin bu saatinde.
vallahi alacağın olsun.
yazı yazmamıssın ki sen...
fotoroman yazmıssın.
eline koluna sağlık....

içime sinmedi linkleri aralarda derelerde kalsın istemedim bu sahane yazıların....
tüm arkadaslarım okusun istedim.


 http://snmzmutfak88.blogspot.com/2013/05/anne-olmak-ne-kadar-yavrun-varsa.html

http://aklimageldigince.blogspot.com/2013/05/bence-annelik.html


eh madem erkene çektik bu sene anneler gününü elbirliğiyle...

tüm annelerin...
anne adaylarının...
tüm güzide arkadaslarımın annelerinin ellerinden opüyorum...

basta annelerin annesi anneannem...
benim pek sevgili minnağımın annesi...
hayatta olmayan tüm annelerimizin mekanının cennet olmasını diliyorum.
anneler gününüzü kutluyorum.

teyze anne yarısıdır derler...
doğrudur.
teyzem anne yarısıdır...
ama ben anne yarısı olan halalar da tanıyorum.
küçük halalar.
aslında büyük halalar.

tüm teyzelerin de...
halaların da anneler gününü kutluyorum.

sevgili annem...
kolay değildi senin için absalomun annesi olmak..
serserinin tekiydi absalom...
içti mi kaldı mı düstü mü uçtumu derelerden tepelerden diye gecelerce uykusuz kaldın bilirim...
e ben sana daha ne diyeyim.
kendimi nasıl ifade edeyim.

saliha annem...
anneler günün kutlu olsun...
seni oz annem kadar severim...
ondan ayırt etmem...bilir misin?

erken kaybettiğimiz güzel elifin güzel anası...
aydınlık alnından...
goz kapaklarından operim.


simdi zaten üç kurusluk karizmamız var...
daha fazla karizmamızı çizdirmeden...
salya sümük ağlamadan gitmeliyim.

15 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

Ayyy işin içine bu sözcük girdimi karizma falan dağılıyo yeminne he..
hangi sözcük mü?
e
"anne" tabi..

hadi hadi
daalalım...
:)

absalom dedi ki...

nesssss:))

ben sana ne diyim...
vur deyince oldürülür mü:)

bundan boyle anneler gününü 9 mayıs ilna ediyorum madem kutladık simdiden.

e haydi dağılalım madem:))

MOR CAFE dedi ki...

yazını okuyunca yazı yazasım geldi annelikle ilgili.duygulandım...

absalom dedi ki...

mor cafeeeeee:))

yaz yaz...
ben de linkini vereyim buradan.

anneler sayfası olsun bu sayfa madem..

vay anasını yahu hiç hesapta kitapta yoktu.
ama sahane bisey oldu:)))

yippuuuuu

G.o.D dedi ki...

Sevgili absalom =) Bu nasıl bir duygusallık furyasıdır gidiyor. Hayır şikayetim yok yanlış anlaşılmasın ama baharla birlikte bünyem kaldırmıyor =)

absalom dedi ki...

ah gog ah godddddd:))

ben boyle değildim efenim ben mutlu mesud yasıyodum bir hani nası desem sehpa misali 4 kisilik yemek masası misali...

bu arkadaslar beni boyle duygusala bağladı bu ara.

kınıyorum:)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

her iki yazı da birbirinden güzel ve birbirinden özel olmuş gerçekten de...Yazgüneşi'ni zaten okumuştum da diğer arkadaşın yazısını sayende gördüm sağol

ve ben de günün anlam ve önemine binaen tüm annelerin, anne adaylarının, anne olmak isteyenlerin, anne gibi hissedenlerin bu özel ve güzel gününü kutluyorum...evlatlarıyla birlikte sağlıklı, musmutlu, güpgüzel günler, haftalar, yıllar diliyorum

sevgiyle...

absalom dedi ki...

aynurrrrrr:))

halalarda...
ama oyle her hala değil...
senin gibi halalar....
dayılarda dahil olsun bugüne.

sevgi saygı hürmet benden müdürüm.

absalom dedi ki...

aynur...
vallahi bak iltifat değil yazı eksik kalmıs...

ekleme yapmam gerek...
bir daha okuyunuz müsait olduğunuzda.

kendimi kınıyorum derhal.

NzlGl dedi ki...

Yazgüneşinin yazısı da çok güzel olmuş...
Ama Sevgili Absalom senin yazında yabana atılacak gibi değil.
Sayende hazır bekleyen gözyaşlarım iniverdiler :)

absalom dedi ki...

nazlıgülllll:)))

ama olmaz ki.
ağlamayın efenim.
valla siz ağlayacaksınız siliveririm yazıyı.


gülelim eğlenelim üç günlük dünya yahu:))

özii dedi ki...

Anneler için söylenecek şeyler ne buralardan ifade edilir ne ifade edilse de sığdırılır . Ama yazılan herşey çok özel çok güzel...

Biliyor musun? Doktordan çıkıp oğlum olacağını öğrendiğimde hıçkıra hıçkıra ağlamıştım. Sadece bu duyguyu hissedemeyecek diye...

Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum . Yüreklerde yaşayan annelerinde mekanı cennettir zaten...

Sevgiler...

absalom dedi ki...

oziiiii:))

ben senin anne olduğunu oğrendiğimde sasırmıstım çok...
neden bilmiyorum.
çok bahsetmedin belki ondandır.

valla o zaman benim için de ağla...
ben de hissedemeyeceğim.
hatta ukelalık yapıyorum bilmediğimm hiç bilemeyeceğim birsey için ahkam kesiyorum.

anneler gününü kutlarım...

kırmızı saçlı anne daha güzel annedir derim...
e pislik yapmasam olmaz:)))
yapıma ters.

VuslaT dedi ki...

:(( ben
:)) sen şanslı çocuk..
Tüm annelerin annler günü kutlu olsun.

absalom dedi ki...

vuslatttt:))

senin de senin de.
saadet annemin de.
hepinizin kutlu olsun.