13 Mayıs 2013 Pazartesi

DR. EMOTO...

simdi güzide arkadaslarım kendimi bilimsel deneylere verdim bu ara...
semsiyeyle ilgili deneyler yapıyorum.
semsiyeyi açıyorum kapıyorum gozlemliyorum analiz yapıyorum.

efenim fi tarihinde arkadasım bir sohbenin...sofben mi o yahu bilemedim simdi...
yıllarca ar-ge sinde çalıstı...
hepsinden küçük hepsinden randumanlı hepsinden az yakıt tüketen olacak diye diye yıllarını verdiler.
ve daha piyasaya çıkmadan bizi evine davet etti gururla bize gosterdi duvara asmıs.
çok heyecanlı çok mutlu...
nasıl dedi gülümseyerek.
baktım...
bildiğin sofben lan bu dedimdi.
sıçtım batırdımdı yani bi de sıvadımdı.
üzerine tüy bile dikmis olabilirim.
neise.

o arastırmacı gazeteci bilim adamı arkadasım bana geçenlerde dediki,
dr masaru emoto ya bi goz at...
ne dedim bu yeni araba markası mı?
suziki honda toyota gibi hani.
hayvanlık yapma goz at sen dedi.

efenim attım ve büyülendim...
bu toyota arkadas su kristalleriyle ilgileniyo...
mesela aynı suyu alıyo farklı kaplarda donduruyo...
birinin yanında klasik müik çalıyo birinin yanında metal...
klasik müzük çalınan su kristali pırıl pırıl kristalize...
metal çalınan kristal kaos halinde renkler birbirine karısmıs resmen kristalin yapısı bozulmus.
su aynı su.

sonra alıyo yine aynı sudan ornekler...
birinin üzerine güzel sozler yazıyo...
seni seviyorum mesela...
diğerinin üzerine olumsuz sozler...
allah bin kere belanı versin mesela...
aneam sonuç yine müzükteki gibi...
olumlu seyler yazılan kristal sahane...
diğeri yine kaoıs halinde karanlık silik.

bu arada japonca allah bin kere belanı versin nasıl deniyo ki merak ettim simdi bak...
neise...

simdi bu toyota abimiz bunla da yetinmiyo...
bu deneyleri defalrca tekrarlıyo ve fotoğraflıyo...
su kristalleri düsünceye soze müziğe tepki veriyo yahu...
sekil değistiriyo.

ve sonra da ekliyor...
düsünsenize diyor,
insanın %70 inden fazlası su...
düsünce gücü bir kristale bunu yapıyosa...
insanı nasıl etkilemez?

ve devam ediyor,
dünyanın %70 inden fazlası da su...
dünayayı nasıl etkilemez?

simdi kıymetli arkadaslarım,
sizin aracılığınızla bu dr masaru emoto denen arkadası kınıyorum buradan...
sevgili kardesim sen benim bilimsel çalısmayı araklamıssın süslemissin püslemissin piyasaya sürmüssün lan...

ben yıllarca insanın kalbi yüzüne vurur dedim...
bazılarına suratın gotüme benziyor dedim kızdılar hatta bana...
insanın düsünceleri niyeti suratına vurur bakın suratlarına kiminde nefret vardır kapkaradır nemruttur meymanatsızdır....
diğeri pırıl pırıldır nur vardır.

sen al benim kaç senelik çalısmamı yürüt...
sonra düsünce gücü insanı etkiler bilimsel olarak kanıtladım de meshur ol...
yazıklar olsun...
yani illa gozlerimiz çekik mi olacak...
illa adımız araba markası mı olacak...

yıllarca semsiye açılır mı açılmaz mı diye deneyler yaptık...
saçımızı beyazlattık semsiye yüzünden.
sen simdi onu da araklarsın.
gider dünyaya satarsın.

alacağın olsun.
yazıklar olsun.
tez zamanda semsiyelere gelesin isallah.

dipnöt,
yukarıdaki karikatür ne alaka derseniz...
vedaları beceremem ben.
o bakımdan.


24 yorum:

VuslaT dedi ki...

Haaa haaa ha aa ilahi çocukkk. Öldürdün gülmekten gerçi okurken sık sık bip sesleri geldi ekranımdan ama gülerek başladım haftaya..Sayende..
Sevgilerimle..

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Etkilenmenin su yüzünden olduğunu bilmiyordum. Değişik. :)
Ve veda kısmını anlamadım.

absalom dedi ki...

vuslattttt :))

temem bip seslerini atalım sonra yine gülelim:))
gülsün yüzün:)

absalom dedi ki...

uyusuk hayalperest hemde çok değisik...
bir fırsat olupta bakarsan kristal ornekleri felan var.

hatta pirinçle yapmıslar deneyi bak soyle,

pirinç aynı pirinç azıcık haslamıslar...
bildiğin pirinç.
ayrı kavanozlara koymuslar...

birinin üzerine olumsu sozler yazıp yapıstırmıslar.
diğerine olumsuz sozler hakaret falan.

aylar sonra olumlu sozlerin yazıldğı pirinç aynen dururken diper kavanozdaki pirinçler kararmız bozulmus çürümüs.

acaip bisey.

veda kısmını ben de anlamadım:))
yazıyı bağlayamadım.
o bakımdan ahahaaa.

PoLLy dedi ki...

haydi ateyizler, bunu da açıklayın :D

Ben çok inanırım böyle şeylere, "biz" çok inanırız.. Çünkü biz, cam kenarındaki menekşeleri ile konuşan bir neslin çocuklarıyız :))

absalom dedi ki...

pollyyyyyy:))

dimi ama dimi...
ben de inanırım yahu enerji menerji acaip isler bu isler.

cam kenarındaki menekseleri ile konusan bir neslin çocuklarıyız...

oy oy oıy...
sen bu aralar tamamen edebi oldun sahane oldun farkındasın demi:)))

öykü dedi ki...

bı daha boyle guzıde bır procen varsa
hemen gıdıp patentını alacaksın
telıf haklarını alacaksın kı
boyle baskaları susleyıp pusleyıp benım dıye ortaya cıkmasınlar

bır de

anne karnındakı bebeklere de klasık muzık dınletıyorlar
o sekılde buyuyen cocuklar relax oluyormus
ıyı huylu oluyormus
oyle dıyorlar

ben de bunu ekleyeyım dedım
bılımsellıgı desteklemek acısından:)


absalom dedi ki...

merci asistanım merci...
sen olmasan bu çalısmaları yapamazdım zaten:)))

efenim o konuda var bu toyota arkadasta...
yanılmıyosam soyle,

bebek bir sıvıda bekliyo...
ve o0 sıvının çoğu su...
doğal olarak bebeği de etkiliyo.

mesela küfür...
etkiliyo.
olumlu bi aile ortamı etkiliyo.
diyolar.

yani su etkileniyor...
doğal olarak ta bebek etkileniyor.
diyolar.

ben patente basvurdum amma...
semsiyeye patent vermiyoruz dediler ahahahaaa.



Pabuc dedi ki...

Bilimin babası sen olmayasın absalom ;)

''Araklanan deneylerin görünmez yüzü absalom '' :)

Suyu dize getiren sözler etkiler insanı ne hale getirir bee! Yüzü nurları yazmışsın ya aklıma geldi
,çoğu insan beni ilk gördüğünde çok suratsız ukala kendini beğenmiş sanıp sonra düşüncelerini geri alıyor.Ben hangi guruba giriyorum ki acaba ;)sonra da seni çok yanlış tanımışım diyorlar yazııııkk ;)Acaba kendi kendime olumlu sözler mi söylesem ki !

Sevgiler...

absalom dedi ki...

bilimin değil de...
semsiyenin babası ben olmalıydım pabuçççç:))

sen direk yay grubuna giriyosun merak etme rahat ol...
kendine soylemekte uyar.
su sudur kimin solediğinin onemi yoktur ne solediğinin onemi vardır.

sonuçta arkadasın bilinci yok ne dersen ona tepki veriyo:))

hırpalama diğer konuda da kendini o kadar bide burdan soliyeyim...

:))

PoLLy dedi ki...

teşekkürler sevgili absalom, o senin şahsi acayipliğin :))

özii dedi ki...

o zaman en güzel düşüncelerle içelim güzelleşelim gayet yerinde bir laf olsa gerek...

ama birde şu var ki kötü bir şeyle karşılaşınca "su iç sen onun üstüne " derler ya . O zamanda kötüyü mü kabul edeceğiz yani... Olmadı galiba :)))


Ayran güzeldir mesela sağlık için dersek güzelleştirir di mi?


Neyse sen şemsiye işine odaklan :)))

NzlGl dedi ki...

Karikatürle başlayan kahkahalarım yazı boyunca devam etti absalom :)))))
'bela' kısımlarında gülmem tavan yaptı
ama en harikası dipnöt du

vallahi başka şeyleri bilmem ama kristallerle aramdaki tek ortak nokta metal müziği sevmemem:))))))))))))))))

enteresan
olabilir gibi geliyor.....

iyi geceler

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

güzel düşüncenin güzel sonuçlar getireceğine herzaman inandım zaten...aha bu da kanıtı gibi oldu :)

Öykü'ye de söyledim şiirler için 19 Mayıstan sonra ben hazırım Absalom

günaydın :)

absalom dedi ki...

pollyy valla kabul etmem o senin acaip sahaneliğin:))

absalom dedi ki...

oziiiii:))

bak bunu düsünmemistim evet ya içelim güzelleselim lafı da burdan geliyo demekki:))

ayran demek...
once üzüm simdi ayran.
yarın ne gelicek basımıza bilemiyorum vallahi:))

neise ben semsiye isine odaklanayım:))

absalom dedi ki...

nazlıgüllllll:))

gülelim eğlenelim zaten 3 günlük dünya yahu...

yine mi güzeliz yine mi çiçek:))gelsin dr toyoyo buna da karıssın bakiyim ahahaaa.


e sahane bi gün olsun o zamanda.

absalom dedi ki...

aynurrrrrrrr:))

vallahi ben de inandım...
kısa vade de olmasa da mutlaka getirisi olur diye düsünmekteyim.

capon abimiz bildiğin kanıtlamıs utanmamıs fotoğraflamıs bide:))

temem biz seni bekliyoruz :))

suvebeyaz dedi ki...

:)))
senden çalmış öyle mii, gerçekten süper:)))

ama ben bunu yıllaaaar evvel okumuştum bi yerde yaa, bu yeni bi çalışma diill:))

çıkarımları güzel de, yaptığı tümevarımlar bir pozitif bilimci gibi diil pek:)

kesin olan bişey var ki, bilinç herşeyi değiştirebilir...

Siyah Kaknus dedi ki...

Uyanık adamlar nolcek,biz öölemi
söölüyoz söölüyoz kimse tınmıyor
caponun biri ispata giriyor
oh
tam isabet
eee,kadermi diicez buna da :)))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

yahu evet beyadır varmıs bu abi ben bizim arkidis soleyince haberdar oldumdu...

ha yeni kitap çıkarmıs onun pr ıdır muhtemelen:))

nooldu yahu nasıl haber yok ?
ben yannıs yere yazıyorum dimi:))
du geliyorum.

:))

absalom dedi ki...

siyah kaknus:))

demicez ahahaaa.

mücadele ediciğiz...
biz yıllarca nazar dedik...
goz değer dedik...
aman dedik.

elin oğlu geldi arakladı...

olmaz...
olamaz kınıyorum :))

Yazgüneşi dedi ki...

ohooo bizim atalar çoktan buldu onu ya la
kırk kere ne söylersen o oluuur
sonracıma
aklıma gelen başıma geliiiiirrr
efendime söliiiim
iyi düşün iyi olsuuuunnn..

sen de atalardan araklamışın farkında diilsin
bizim kırkbin yıllık kültürü taa uzak doğulara götürüp dolandırıp getirip bize geri satıyolar
hah bunu da dedim işte
içim raaat etti :P
iii mi

absalom dedi ki...

nesss:))

dimi ama dimi...

yahu ben atalardan araklıyorum da...
elin caponunun benden araklamasına kızıyorum iste.


temem iii:)))

ama bahar bitsin artık nesss nıormale donsün yahu ahahahahaaa.