7 Mayıs 2013 Salı

KEDİ ANNESİ...



simdi güzide arkadaslarım onceliklen sozüm meclisten dısarı aman deyim alıngan arkadaslar uzerlerine alınmasınlar...

malum anneler günü geliyo...
anneler kutsaldır...
tüm annelerin yasları ne olursa olsun ellerinden opüyorum simdiden.
beni okuyan annelerde var biliyorum.
gidiyorum okuyorum bloklarını bayılıyorum.
nasıl güzel anneler var.
nasıl güzel çocukları var ne mutlu onlara.

simdi efenim benim derdim baska...
dün benim uzaktan bi arkadasım geldi.
hanımkızımız 30 lu yasları devirmis yolun yarısına yaklasmıs...
e aldık gotürdük bi yere otutturduk.

anlattı ağladı anlattı ağladı içime fenalıklar getirdi.
efenim derdi sudur ablanın,
anne olamadım yasım geçiyo.
kediyle basbasa kalakaldım.
evinde büssürü kedi besleyen mutsuz yaslı kadınlardan olacağım...
hünkür hünkür fırrrrrk hünkür.
salya sümük.

saatlerce dinledim.
illa vardır sizinde çevrenizde benim arkadas gibi boyle çok güçlü gorünen...
beyaz yakalı kendi ayaklarının üzerinde duran.
az çok yas kemale ermis.
asla açık vermeyen bi yere girsin mesela rüzgarından üsürsün o derece...
herseye sahip...
dediğim dedik.
amma git bak ev haline...
mutsuz.
depresif.
dertli çileli.
yanlız.
yapayanlız.

simdi efenim...
esten dosttan biliriz az çok kadınların hormonları oynar belli bi saatten sonra biyolojik bisi bu...
anne olma içgüdüsü baskı yapmaya baslar bünyeye...
tamam eyvallahta.
anne olmak kolay bi is değilki abicim ablacım.
boru mu bu?

burdaki anneler anlatsın da bi dinle...
ya da gir bloklarını oku bi bak...
olmadı annene bak...
git sor bi ne çileler çekti nelere gogüs gerdi seni büyütmek için.

simdi sevgili ablacım benim,
hayatını inciğini cinciğini biliriz eski tanırız seni...
sen sadece ben ben bennnn en büyük bennnn diye dolas ortalıkta...
herkesi küçümse herkesi asağıla bu beni tasıyamıyo bu beni anlamıyo diye çevrenden kaçır cümle alemi...
onu terket bunu terket...
evlen en küçük bi sıkıntıda kaç...
en küçük bi sıkıntıya geleme...
bosa gül gibi adamı....

gez toz dene dene tekrar tekrar o olmadı bunun kası var sunun gozü var bunun gotü var onun bası var...
bul bi garibim daha evlen yine apar topar.
ilk günler melek sonra çirkef ol adamın burnundan getir anasından emdiği sütü zehir et...
en küçük sıkıntıda bencilliğin tutsun yine kosa kosa git bosa adamı üç gün sonra...

sonra hiçbisey olmamıs gibi sokaklara at kendini...
en büyük benim en büyük ben sadece ben diye diye gez ortalıkta...
sonra gel bana ben anne olamadım yasım geçti kedi annesi olucam diye bes saat zırla.

simdi sevgili arkadasım senden anne olmaz zaten.
yalama olmussun sen.
olmaz yani olsa tükkan senin.

once al bi külahını onüne düsün...
hiçbir fedakarlık yapmadan hiç zorluk olmadan anne olunur mu?
en kücük sıkıntılarda kosarak kaçarsan kimseye saygı duymazsan sadece kendin için yasarsan senden anne oluır mu?
çevrende bi tane es dost sevgili koca bırakmamıssın kaçırmıssın herkesi...
millet arkasına bakmadan kaçmıs senden...
hala bende bi sorun mu var acaba diye düsünmüyosun...
kimseye saygı duymuyorsun...
kendinden baska kimseyi sevmiyosun...
severmis gibi yapıyosun...
senden anne olur mu?

sana ben erdem merdem nutukları atmam bana ne...
ben ahlak zabıtası mıyım...
ne halin varsa gor dilediğin gibi yasa...
ama gelip bana ağlama.

al kedini aksamları yanına...
sarıl yastığına...
yanlızlığına çaresizliğine ağla...
sakın bana ağlama.

ileride 30 tane kediyi toplarsın bahceye...
kedilerinle mutlu mesud yasarsın.
bana ne be.


dipnöt,
efenim yeni tanıstığım geç tanıstığım nazlıgül bir yazı yazmıs annelikle ilgili bugün...
e kalp kalbe karsıdır derler...
bir anneden dinleyin siz de...
nazlıgülün fotoğrafından bile boyle bir pozitif enerji akıyo bana doğru...
size de oluyo mu:))

http://snmzmutfak88.blogspot.com/2013/05/anne-olmak-ne-kadar-yavrun-varsa.html

ayrıcana yazılarını tarzını tavrını pek sevdiğim...
capon balığını ısırasım geldiği güzel anne yaz günesinden de bir yazı bekliyorum annelik konusunda...
dost düsman hem kariyer hem aile kadınlığı hem annelik nasıl yapılırmıs oğrensin.

peçeteye de istek yazarım gonderirim bunu da burdan belirteyim:)))
yaparım yani.


38 yorum:

öykü dedi ki...

ben de kedı annelerı deyınce

allahımmmm:) kedılerle ılgılı bı yazı yazmıs absalom dıye
boyle keyıfle basladım yazıyı okumaya


tekır kedıler
sarmanlar
beyaz kedılerden bahsedıcez:)

yasasın oley derken

bı de baktım
olay cokkk farklı


bence bu abla evlenmesın

cocuk ıcın evlenmek

evlenmıs olmak ıcın evlenmek

sonucunda nerelere gıdıyor
goruyoruz

o cocukları da zıyan etmesınler dıyorum


ve YASASIN KEDILERIN KURTULUSU
dıye slagan atarak gıdıyorum


Bu arada bugun oglen her zaman gıttıgım bı restautantın kapısına

bu restaurant yemek artıklarını hayvan barınaklarına bagıslamaktadır yazısı yazmıs kocaman

bunu alkıslıyor ve bunun yayılması ıcın dıleklerımı evrene gonderoıyorum:)


sevgıler saygılar

kahve telvesi dedi ki...

Haklısın Absalom...o kız da haklı..Ama hakkın en büyüğü, kedinin diyorum..zavallı aç bilaç kalmasın, doyursun önce, sonra geçirsin o yağlı ipi boynuna...
Efendim, beyaz yakalıların en büyük sorunu işte bu.. Ama suç sadece onlarda mı, değil elbet..Bir kadın zeki, aklı başında, iyi bir meslek sahibi ise, karşısındaki erkek isterse dünyalar iyisi olsun, bir konuda eksik ise, kadının hayatını zehir etmiyor mu? Anasından emdiği sütü fitil fitil her biyerinden getirmiyor mu? Yüklenme bu kadar kızcağıza...O ister mi yastığa sarılsın, kediye sarılsın.. Her zaman derim, iyi bir adam, iyi bir koca olmayabiliyor..
İşte böylelerinin ( bu abla gibi ) başını küçükken ezeceksin.. Yani ya çok donanımlı olmayacaklar, ya da gözleri açılmadan evlenip " ben bilmem eşim bilir " moduna girecekler.. Anaerkil yapıdan, ataerkil düzene geçtiğimizden beri ne bu erkeklerden çektiğimiz ya hu !!! Kadının artıları bi gıdım fazla oldu mu " vay sen misin beni gözleriyle ezen" deyip, vurun abalıya yapıyorlar..
Olmaz efendim olmaz, bu kadar yanlı bi yazı yazılmaz.. Aha yazdıkça sinirleniyorum :))

absalom dedi ki...

minnak kediiiiiiii:))

yahu ben de severim kedileri bilirsin...
de simdi ben mi yannıs düsünüyorum.
bak sen kadınsın daha yakınsın bu hislere.
ben mesenin tekiyim.

yahu sen herkesi kaçırmsın cevrenden...
ben dahil.
bakma nezaketen ağırladık.

e abi neden ağlıyosun anlamıyorum ki?
neden beni bayıyosun:))

saygın yok kimseye...
bencilsin...
ne yasadığın iliskilere saygı duymussun...
ne yasadığın insanlara...

ailen bile illallah demis senden...

niye ağlıyosun?


neise...
sevdim o restoranı yasasın muhtar yasasın jale..
haydi tutusun elelel ahahahaaa

absalom dedi ki...

kahve telvesiiiii:))

yahu ne yazsam olmuyo ahahahaaaa.

efenim bakınız...
genelleme yapmadım tikkatinizi çekerim...
kisisel çok iyi tanıdığım birini yazdım.

çok donanımlı...
yüksek kalitede bembeyaz yakalı kadın tanırım ben sahane is kadını sahane anne olan aynı zamanda...

bu arkadasın sorunu baska...
kendi egosunu tatmin edemiyo bencillikte sınır tanımıyo isine gelmeyince kimseye saygısı yok...

e nasıl olacak bu isler sorarım sana:)))

olmaz yani olmaz.

ha dilediği gibi yasasın bana ne.
ama bana ağlamasın.

bana da yazık ben de anne kuzusuyum a aaaaa:)))

öykü dedi ki...

absalom aslında
sordugun sorunun ıcınde yanıtı da var:))

herkesı kırmıs dıyorsun senı de dahıl

evlenmıs ayrılmıs
yıkmıs dagıtmıs


bu olay aslında cıddı bı pısmanlık gıbı duuryor
sadece cocuk konusu degıl gıbı

derınlıkler var bu konuda

( yalnız olaya bakar mısın abla burda olsa uzanır mısınız su kanepeye deyıp terapıye alacak gıbı analız pesıne dustum)



neyse ben asıl konuma doneyım ve

evetttt
yasasın kedılerın bırlıgı yasasın barınaklara yemek gonderenler

ve yasasın tum kedı severler dıyorum:))

cerenmus dedi ki...

Her erkek nasıl baba olamazsa, her kadın da anne olamaz ama bizim toplumda bu "hadi hadi artık yaşın geldi, evlen çoluk çocuğa karış mürvetini görelim"cilik biraz fazla olduğu için, bazı insanlar da gereksiz yere evlenip evlenip boşanıyor, tam olayı idrak edemeyenler araya bikaç da çocuk sıkıştırıveriyor, olan o çocuklara oluyor falan.. Oysa karışmasalar, herkes istediği gibi evli-evsiz-kedili-kedisiz yaşayıp gitse.. Şu mahalle baskısı bitse.. Kediler ve çocuklar da rahat etse..

absalom dedi ki...

ben biliyorum zaten senin freudla bi akrabalığın var uzun zamandır hissediyordum:))

oyküs bak aslında...
sen bilirsin beni ben sevdiğim insanları kolay bırakmam.

amma illallah diyosun bi saatten sonra...
insan hiç mi ders almaz...
hiç mi ben de acaba bir sorun mu var diye sormaz kendine.

hep ben hep ben haklıyım ben ben bennnnnnnnn
olunca.
e kardesim hadi diyosun o zaman.

neise...
daralmısım zaten b ugünlerde...
laz damarım tutmus huysuzluğum üzerimde...
heyttttttt kedilere ozgürlük diyo minnak beyaz kedi dağılınnnnnn ulennnn ahahaaaaa

absalom dedi ki...

cerenmus...

kesinlikle katılıyorum sana...

yannız bu ornekteki arkadası iyi tanırım dedim ya...
bir gram mahalle baskısı yok üzerinde.

biyolojik saati bastırıyo bunun...

e malum bi yas sınırı var bi saatten sonra tren kaçıcak biliyor...
ve kendi kendine baskı altına giriyor.

o çocuklara hakikaten yazık.
eh kedilere de .

kahve telvesi dedi ki...

Tamam genelleme yapmadan, abla üzerinden konuşalım..Ama önce genel bi cümle söyliyeyimm. Kadın cinsi duygusal yoğunlukta yaratılmıştır, erkek cinsi de güç ve enerji. O nedenle yaka ne kadar beyaz olursa olsun, bir erkeğin gölgesi altında olmayı ister .Çünkü fıtri yapı bunu gerektirir.
Diğer bir konuya gelince, egosu yüksek insanların , o ego altında sakladıkları bir eksiklik, korku, zaafiyet mutlaka vardır. Bunu çözmek de ne senin ne benim vazifemiz efendim.
Yanlış anlamadıysam abla evlenip ayrılmış, hemi de iki kere.. Demek ki eşi olan zat-ı muhteremler olayı çözememiş..Neden ego gibi bir kalkan kullandığını anlayamamış.. Bak yine ablayı temize çıkardım :))
Ya hu bana ne de bu kadar uğraşıyorum milletin avukatlığını yapmaya ki ?
Ablacım, sen de azıcık mutevazı oluver, azıcık yapıcı davran, burnunu azıcık yere yaklaştır.. Sen kenara çekilcen biz Absalomla baş başa kalaciizzz, bozma aramızı..
Ha şunu da diyeyim.. ne yani insanlar hata yapamaz mı? Kötü huylarından zamanla vazgeçemez mi ? Belki abla yanlış yoldan döndü, halini arzetti..bana ağlamasın demek olmazzzz, ağlasın, işte o en zayıf anıdır. Al sen de intikamını Absalom.. Kız güzelliğine güvenme sivilce yeter, kariyerine güvenme aksi bi müdür yeter de... Çok batırdım ben..yeter bu kadar :)))

öykü dedi ki...

Absalom

pekı ona soylemeyı dusundun mu hıc bunları
var mı o kadar samımıyetınız
yanı...

tamam senı anlıyorum
haklısındır ama
bak
şurda şurda şurda... senın de yanlıs tutumlarından dogan sonuclar degıl mı bugun sıkayet ettıklerın?

bunca ınsanı kırdın gecırdın
katlanamadın
sabırsız kaldın
asabı oldun her ne ıse...


hıc kendıne bakmayı da dusundun mu


dedın mı?

ya da demelı mısın?

bazen bırılerının ayna tutması lazım ınsanlara
kendılerını gorebılmelerı ıcın

cunku bazıları ıcın bu
yalnız basına mumkun deıldır..

bır dostun bı arkadasın
bır dınleyenın ayna olması sarttır..

absalom dedi ki...

ahahahahaha yannız valla sahane analiz olmus...

efenim doğrudur 2 evlilik yapmıstır ikisi de çok kısa sürmüstür...
abiler de çozememistir asıl büyük sorunu...
çünkü abiler psikiyatris değillerdi:)))

kahve telvesi egonun altında sorun yattığından kesinlikle eminim seninle hemfikirim...
bu sebeple defalarca düzenli terapi onerdim oturdum defalarca konustum.

gittim dedi ama emin değilim tabi:))

iyi de...
ben nasıl çozeceğim sorunu ben de psikiyatris değilimki.
gariban bi adamım:))

zannetmem ya...
yolu yannıs mı doğru mu bilmem amma.
bildiğinden donmez arkadas.
ne burnu iner azıcık asağı ne totosu.

boyle gelmis boyle gider.

ebet ya basbasa kalacağız ahahahaaa.
bozmayalım arayı demi:))

yahu huysuzum bu ara zaten...
arızalar denk geliyo üst üste.
allah sonumuzu hayır etsin bakalım:))

absalom dedi ki...

oyküs defalarca....
kaç kere...
terapiler onerdim oturdum konustum kaç kere.

olmuyo yahu olmuyo.

biliorum tek basına çozemez de...
amma ben de bi yere kadar.
anası babası uğrasmamıstır yahu benim kadar.

bu hırçınlık bu agresiflik ukelalık kibir bak ağır konusuyorum bu çirkeflik nereye kadar?

olmuyo yani.

ben kaçtım artık.
beni bile kaçırdı oyle düsün.

Pabuc dedi ki...

Kendinizle barışık olunu bizim milletimiz kendinizi sevin öyle sevin ki; bencilliğiniz size her düşüncenizi, her yaptığınızı, her kendinize yontunuşunuzu doğru göstersin diye aldık biz!...

Sonra hep biz haklı olduk karşı taraf da haliyle hep suçlu oldu..Ve biz mükemmel olduk haliyle ve mükemmele mükemmel yaraşır diye de mükemmeli aradık durduk ...Aramaya da devam ediyoruz ;hatta ararken bir çok kişiyi de eziyoruz bir çok yüreği de dağlıyoruz...

Felsefik yazıya dönmesin yorumum zira anlamam felsefeden ama ,

Kimse kendine bakmadığı sürece evlenemeyecek
kimse bencilliğinden arınamadığı sürece iyi anne/baba olamayacak malesef..Çocuğu dünyaya getirmekle anne/bana olunmuyor (görünüşte oluyor ama manen olmuyor)kendini bir canlı karşısında hiç mertebesine indirebiliyor musun ? Asla yapmam dediklerini yapmayı göze alabiliyor musun ? Rahatından taviz vermeyi göze alabiliyor musun ? Başka biri için yaşamanın ne olduğunu biliyor musun ? Nefsinden geçmeyi göze alıyor musun ? O zaman dünyaya neden geldiğini de net olarak anlamak istediğine emin misin ? Zor işler bunlar absalom, kocaman yürek ister ;evlilik de ÇOCUK da :)

Pabuc dedi ki...

ilk paragrafı görmemezliğe gel ;o nasıl cümle kurmak resmen midem bulandı :)

absalom dedi ki...

pabuçççççç:)))

simdi efenim bence gayet güzel olmus yahu neden sevmedin o cmleyi ki...
ben anladım sen rahat ol;)

ikinci pragrafını ayağa kalkıp alkıslarım daha da bisey demem...
budur vallahi.

ya bilio musun bazen kızıyorum esip gürlüyorum yahu sen erkeksin bir kadının derdinden hislerinden anlamazsın çok hırpalama diyorum...

kasınıyolar pabuçççç hahahaaaa.

yahu nkendinden taviz vermeden anne olunur mu?
bu kendini erkeğe ezdirmek felan değil ki asla...
ne alaka ya?

lakin sen herseyde ben sana kendimi ezdirmem modunda dolasıyosan...
en küçük biseyde ezdirmemmm ruh halini tasıyosan...
olmaz ki zaten.

fedakarlık yapmadan o çileyi çekmeden uykusuz kalmadan anne olunur mu?
neden kutsal her dinde her toplumda anne?
boru mu bu?
anne yahu.

neise:))

alır kedi beslersin herkes mesud olur...
bak kediye de kıyamadım simdi ahahaaaaa.

ah ah ne hassas çocuğum ben:))


özii dedi ki...

Kediler stresi alır derler ama senin ablanın kedisi az gelmiş :)))
Şaka bir yana bu blogu okuyor mu arkadaşın? Seni de bunaltmış ama bence derdi sadece paylaşmak çözüm bulmak değil... hakkında hayırlısı olsun...

absalom dedi ki...

aha ozi geldi eyvah didim once:))
fırçasını atacak bana yine.
atmamıs bu sefer esref saatine geldim demekki.

okumuyor haberi yok...
benim çevremde pek bilen yoktur bloku.

ama derdi ney o zaman anlamadım ki?

özii dedi ki...

Sızlanası vardır o da sana denk gelmiş. Bazen sadece dinleniyor olmak yeter . Yoruma , yardıma gerek yok.
Diye düşündüm bilmem bilmiyorum dedim gitti :))

absalom dedi ki...

anladım:))
galiba.
heralde.
sanıyorum anladım :))

temem temem sen bugün durgunsun anlasıldı.

piki.

NzlGl dedi ki...

Sevgili absalom

öyle ince bir çizgi ki bu konu. Her kadın anne olmak ister. Ama bunu kaldırıp kaldırmayacağını bilemez ki. Bu hanım böyle görünüyor ama belkide çok iyi bir anne olabilirdi.
Belki de erkekleredir zoru :))))) !!!!!!

Kısmet, olmamışsa zorlamamak en iyisi diye düşünürüm her zaman.

Yazımı beğendiğine ve bıraktığın yoruma teşekkür ederim.
Yazımı yayınlamandan ötürü de çok mutlu olurum

absalom dedi ki...

nazlıgül:))

bence de her kadın anne olmalı...
bilemiyorum.
amma.
anne olmak biraz da bencilliği bırakmak gibi geliyo bana.

kendi annesine gitse sorsa...
nelere katlanmıs evladı içn.
her sıkıntıda kaçıp gitmis mi...
en küçük problem de bırakıp herseyi gitmis mi...
annesi cevap verecek amma.

olmuyo...


tabiki çok beğendim valla kalp kalbe karsı:)))

efenim tesekkür ediyorum izin verdiğiniz için.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

detaya girmeden diyorum ki; bence o arkadaştan sadece anne değil, insan olmaz...
önce insan olmayı öğrenecek, sevgiyi vermeyi, ilgiyi, emeği vs., sonra annelik arkasından gelir zaten...hem de dört dörtlük gelir ama dediğim gibi önce insan olmayı öğrenmeli...

absalom dedi ki...

aynurrrrrr müdürümmmmmmm:))))

geçsin su 19 mayıs artık...
bak dağıldım heba oldum arızalar hep üstüme üstüme geliyo sen olmayınca:))

temem temem...
amma ozledik valla bak pyküsle geçen kulaklarını çınlattık.
sana 20 mayısa kadar izin verdik:))

daha yazmadığım seyler var sana bi yazsam...
ağzın açık kalırsın bana inanmazsın aynur.

neise...

bekliciğiz seni domdort gozle.

NzlGl dedi ki...

absalom
uzun zamandır böyle keyiflenmemiştim. Hele de 'yine' zor geçecek bir anneler günü öncesi.

Bence de geç bir tanışıklık oldu ama en azından birbirimizden haberdar olduk artık . Bunu da ÖYKÜ'ye borçluyuz :)

Tekrar teşekkür ediyorum bu güzel 'dipnöt' :))))))) için.

absalom dedi ki...

nazlıgülllll:)))
günaydın günaydın.

aman efenim reca ederim pek güzeldi yazıya da çok uydu o bakımdan hani:))

evet evet geç olsun gü.ç olmasın derler...
neden zor geçicekki hem.
zor geçmesin yahu:))

e sahane bi gün olsun o zamanda.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Sürekli "yaşın geçiyor evlen, çocuk sahibi ol" diye baskı yapan biris vardı etrafımda zamanında ki çocukları çok sevmediğimi de cümle alem bilir. Hep de derler ya "anne olunca anlarsın bla bla bla.." diye..

E dedim tamam ben çocuk yaptım, verdiniz kucağıma o çocuğu. Peki ya ben o anda aslında anne olmamam gerektiğini anlarsam ne olacak?

Üreme güdüsü depreşmiş hanım kızımızın, yakında geçer merak etmesin :)

absalom dedi ki...

psikopat fareeeee:))

burdaki konu mankeni arkadasın sorunu su,
hem çok istiyor...
hem ona uygun davranmıyor yasamıyor.
e o zaman da olmuyor tabi...

sen bosver mahalle baskılarını yılma...
su akar yolunu bulur güzide arkadasım.

Yazgüneşi dedi ki...

Aaaaa ne güzel şeeetmişsin hakkımda
duygulandım ya resmen..

analık işte
hemen duygulandırır oluyo insanı biraz da

annaler günü muhalefeti ile
annelikle alakalı bir yazı yazacağım blog da nazik davetine icabet ederektene

pek bi teşekkür yağhu :)

Yazgüneşi dedi ki...

Absaloooommm
bak anneliğe dair yazcam söz verdim
o ayrıü
ama yıllar önce
nası bi anne olamadığımı yazmıştım uzun uzun
mutlaka okumalısın bunu
acık uzun ama
oku gene de
:)

http://aklimageldigince.blogspot.com/2009/12/cagn-modern-annesi-olmann-altn-kurallar.html

suvebeyaz dedi ki...

:)))
yaw bırak ağlasın, açılsın, hem bi canlıya bakılsın da yeter, ha kedi ha çocuk:)
şimdi efenim ben muhalafet olaraktan itiraz edicim, öyle bi içgüdü yok, sadece toplumsal öğretilmişlikler var, türün devamı için bir nebze hormonlarda destekliyo o kadar:)
ne benciller gördüm anne de oluyolar, baba da, eğer sadece iyi huylular çocuk sahibi olmuş olsaydı dünya yaşanılası bi yer olurdu:))
sorun hak edip etmemek değil yani, sorun kendini sevmemek, insanın başına gelen kötülüklerin anası o, içki filan diil:)
bir de hayat öyle bişey ki, elbet bir matematiği var ama, belirli bir formülü yok bu işin, şunu yaparsan mutlu olursun diye.Yeryüzünün en mutlu insanlarının bizim için türlü fedakarlıklar yapan annelerimiz olması gerekirdi, ki değiller.
Sözün özü, sevelim sevilelim, hayat nasılsa bildiğini okur:)

absalom dedi ki...

nessssss:))

ama bak anlasalım bi once...
zorlama yapma.
bu konu bi cepte olsun.
dilediğin zaman yaz.
aklında olsun ama sadece.

çok merak ediyorum çünküm.
eh iliskinizi de az çok takip ediyorum capon balığıyla:)))

deal;)


temem temem okuyacağım soz.
sağlam kafayla okuyayım.

:))

absalom dedi ki...

ahahaha muhalif geldi hanımmmmm:))

pek sevgili su ve beyaz...
simdi efenim ben kadınlar anne olunca dünyanın en mutlu insanları olurlar demiyorum ki zaten.
mesele de bu zaten.

hatta tam aksine...
kendi mutluluklarından feragat ederler...
çile yahu...
doğurması çile...
büyütmesi çile...
okuması yedirmesi içirmesi çile.
büyür evlenir çile evlenmez çile.

omür boyu çile yani:))

simdi isin esprisi su,
bu kadar sorumluluğun bu kadar uykusuz gecelerin emeğin kendi hayatından neredeyse feragat etmenin güzel bi karsılığı var demekki...
ki kadınlar anne oluyolar.
dimi ama.

o hissi ben bilemem bilemeyeceğim...

derdim su,
dilediği gibi yasasın insan...
amma hem once benim hayatım once benim mutluluğum ben mutlu olayım da yansın dünya modunda dolasıp ortalıkta...

hem de bebek istiyorum diye ağlarsan olmaz doktor.

birinden birini seçeceksin.
ikisi birden olmaz.olur diyen varsa gelsin bana bi anlatsın.

yaaaaaaa:)))

yazını da okudum fikrimi de soliciğim sen çocukların canına oku oku ahahahaaaa.
kınıyorum valla:))

VuslaT dedi ki...

Sevgili arkadaşım hikayenin başı yukarıda. Ama hikaye dediğime bakma. Bunlar benim yaşadıklarım..
Malesef..Sevgiler. Bu arada yaprak sarması sevdiğini unutmadım..:)

Burası bana yazdığın yoruma cevaptı. Akşam senin yazdıklarını okuyayım yine gelirim:))

absalom dedi ki...

vuslat...
ama boğazımı düğümledin be güzide arkadasım.
kıyamam yahu.

unutmamıssın demek:))severim çok severim.

VuslaT dedi ki...

Amaninnnn bi saat yorum yazdıydım silindi be kardeşim.

Neyse senin zırıldak arkadaşa selam söyle kafa ütülüyecek, bebe belik sahibi olmayı kabul edecek bir kafasız bulamaz sa beni evlatlık alsın. Ben her çeşit defolu anneye alışkınım..Aslan gibi melek anaya da, kendini ana sanana da alışkınım..:)

Yazgüneşi dedi ki...

ohoooo yazdım bilene ki
zaten aklımda vardı bi analar günü yazısı
erken geldi acık

bak bakalım
kafanda canlandırdığın gibi bişiy mi aciiibaaa..

göze çok romantik görünecek o net
de
anne olmak accip romantik bişiy aslında ya la
valla
:)

yoksa onca eziyete dediğin gibi ne demeye kalkışalım ki bu işe
ha pişmanlık var mı
ASLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

absalom dedi ki...

vuslatttt :)))
deme oyle deme vermem ben seni kimselere...

kedi isteyen kedisine baksın.
biz isimize bakalım:))

absalom dedi ki...

nesssssssss...
alacağın olsun vallahi alacağın olsun.
yahu ne yaptın?

ne diyim ben sana...
ne diyim simdi?

eline koluna anneliğine sağlık...
operim caponu gozlerinden.