5 Mayıs 2013 Pazar

SEKİZTAŞ...

simdi güzide arkadaslarım daraldım bunaldım durdum dinledim sordum sorusturdum...
bir konu var ki...
yazsam bunlar kendilerini bi bok sanır.
yazmasam içimde kalır...
iki ucu boklu değnek yani.

minnak kedi...
kusura kalma azıcık yazıyorum:))

koyu kopkoyu bir fenerliyim ben.
yarı finalde elendik diye utanacak değilim.
helal olsun hersey bu çocuklara.
hiç utanmadım bu cumhuriyete ait olmaktan hep gurur duydum.
onur duydum.

galatasaraydan nefret ederim her fenerli gibi...
lakin bejekeyi az çok severdik biz...
gariban bunlar arabacı tayfası emekci arada gelsinler sampiyon olsunlar felan diye...

ikinci yıldızı yalvar yakar aldıklarında bile ses çıkartmadık....
bi ihtimal vardı...
bu çok serefli arkadaslar var ya...kabul etmez belki hak etmedik derler istemiyoruz bu esantiyon yıldızı derler belki dedik...

sebaya saygımızdan klübe saygımızdan sustuk.
kupayı hastanede yatan yalama federasyon baskanına hediye ettiklerinde bile...
hadi olur bi hata yaptılar dedik hos gordük.

sevgili arkadaslarım futbolla ilgilenenler bilir aslında...
türkiyede dort büyük felan yoktur.
3 büyükte yoktur.
ne kadar sevmesem de...
türkiye de 2 büyük takım vardır.
biri galatasaray...
biri fenerbahçe.

simdi durdum dinledim baktım sağa sola...
ulan o nefret ettiğimiz takımın taraftarı bile hakkımızı teslim ediyo...
bu bejekeliler de bi bayram sevinci.

sevgili kardeslerim bakın...
bi kere elalemin seyiyle gerdeğe girmeyeceksin...
annen baban oğretmedi mi sana?

konu avrupa olunca hele ağzını dahi açmayacaksın.
8 tane yediniz ulan.
boru değil yazıyla sekiz...sekiz.
rekoru kimse alamaz elinizden.
hakem 9. yu yemeyin diye maçı erken bitirdi geliyodu çünkü 9. u...
maç 88. dakikada bitti.
bu ayıp omür boyu yeter size.
e tabi utanmanız varsa yeter.
yoksa ne desek bos.

ben olsam kafamı gidip kuma gomerim...
sesimi de çıkarmam...
nası bi arlanmazlık bu yahu.
insan utanır biraz.

bide tutturmusllar yok efenim bejeke demek sereftir...
bejeke demek onurdur...
bejeke demek bırttır zırttır....

sizin serefiniz seref stadında kaldı abicim heyyyy....
sizin serefiniz seba da kaldı...
o tribünlerden ahmet dursun seba gitsin diye haykırdınız utanmadan unutmayın...
ben unutmadım.

tüpcü geldi...
hepiniz tüp bebek gibi bisi oldunuz lan...
tüp oldunuz tüp...
seref meref diye diye kendinizi avutuyorsunuz.

yapmayın...
adamın asabını bozmayın.

en büyük erdem nedir hayatta bilio musunuz?
insanın azıcık yüzü kızaracak abicim...

o skorbord rekorunuz kıralana kadar tarihte var olacak.
orada asılı kalacak...
bak bak utanma yukarıda...

8-0
yazıyla sekiz...sekiz...

kızarmıyosa hala yüzünüz...
bir sorun var demektir.
arsız oldunuz siz demektir.
çarsı arsızlığa karsı:))

sizi gidi arabacılar sizi...
adam dediğin çarsı pazar dolasmaz kardesim.
oturun oturduğunuz yerde.
için sıçın rezalet çıkarın kıçınıza basınıza koca gotünüze kartal dovmesi yaptırın bana ne...
feda meda seda hüda diye avutun kendinizi.

amma...
haddinizi bilin.
bize bulasmayın.
fenerbahçeye düsman olarak laf sokarak büyüyemezsiniz...
boyle güdük...
gotünüz yere yakın kalırsınız....
seref meref diye kıçınızı yırtarsınız.
korlerle sağırlar birbirinizi ağırlarsınız.

haydi haydi....
baska kapıya.
sizi gidi arabacılar sizi...
sizi gidi sekiztaslılar sizi...

haydi...
allah versin.




18 yorum:

PoLLy dedi ki...

metin-ali-feyyaz gitti, beşiktaş bitti; sevgili absalom..
çok da yüklenmemek lazım :))

absalom dedi ki...

polly:)))

bunu yazmasam çatlardım ama düsün.
çok daralttılar beni.
e ben de garip bi insan evladıyım:)))

PoLLy dedi ki...

bilmem mi?
boşver gitsin, düşene bir tekme daha atmak bize yakışmaz arkadaşım :)

şahika dedi ki...

valla ben bozbaykuşum abey. eheh :)

NzlGl dedi ki...

İşte bunu sevdim
yani fenerli olmanı
ve galatasaraylıları sevmemeni :))))

ben çamaşır asarken bile sarı-kırmızı mandalları yan yana getirmemeye çalışan çok az fanatik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bir tarafatarım.

ama bu 2A gitmeden eskisi gibi olamayacağım o başka

ağzına sağlık bende kardeş takım diyordum bu arabacı takımına ama değmezmiş....

absalom dedi ki...

pollyyyy günaydın:))
temem atmayalım tekme...

yannız nasıl bunalttılarsa beni...esip gürlemisim yahu ahahaaaa.

sahane bi hafta olsun.

kızlara selam:))

absalom dedi ki...

sahikaaaaaa :))
abey ne yahu ahahaaaa.günaydın günaydın.

sen bakma bana ben eser gürler cosarım geçer sonra:))
yannız boz baykus olmakta yakısır valla sana:))

absalom dedi ki...

nazlı gülllll:))

yahu diyordum nazlıgüle kanım kaynadı pek sevdim nedenki acaba diyordum...
oğrendim simdi sebebini:)))

efenim sahane bi gün olsun.
sahane bi hafta olsun.

Zeugma dedi ki...

Ben GS'liyim absalom...
Babadan, beşikten beriidir :)

Neyse ki onlara fazla kızmamışsın.
Ahahah :)

BJK'lileri pek severim. Fenevlilere saygım sonsuz bu arada tabii ;)

Çınar dedi ki...


Hi hi hi yaşasın cim bommm :)

Sevgiler

absalom dedi ki...

zeugma:))
ah ahh ne diyim.
babadan besikten didin canımı yidin.

bu bejekeliler iyi çocuklardı...
bi hal oldu bunlara kızmamın sebebi o...
bisey sanmaya basladılar kendilerini iki naber evlat deyince felan:))

o bakımdan.

ben bir centilmenim yoksa...
tebrik ediyorum sampiyonluğunuzu.

absalom dedi ki...

çınarrrrr:))

çok ayıp kınıyorum seni ahahaaaaa.

temem temem bugün size hersey serbest.
ama sadcece bugünlük:)))

Pabuc dedi ki...

Valla futbol fanatizmini hatta hiç bir fanatizmi anlmıyorum anlamak istemiyorum.
Galatasaraylıyım ama asla başka takımların taraftarlarına hakaret etmiyorum beddua hiç etmiyorum.Hatta fenerbahçelilerin içinde çok sevdiğim insanlar var ;asla farklı takımı tutuyor diye insanlardan uzaklaşmıyorum dışlamıyorum küçümsemiyorum.Spor biraz da eğlencedir savaş sebebi değildir diye düşünüyorum.

Neyse futbol da fanatiklik de işim değil ben sadece takımlar yurt dışından her hangi bir takımla oynarken heyecanla izler duamı ederim :) Bildiğin sıradan vatandaş işte...

he Türkiye'de 2 büyük takım vardıra da katılıyorum ;) Ama Uefa kupası alan 1. sırada ;)

İşin garibi de şu absalom
sevdiğim insanların çoğu Fenerbahçeli :) Gel de fenerbahçeyi sevme :))Neyse ki Beşiktaşlı tanıdıklarım yok ;)





şahika dedi ki...

arada arkadaşlarıma da yazarım öyle çok hoşuma gidiyo o kelime haha :)))

absalom dedi ki...

pabuçççç:))))

efenim bunu nasıl anlatırım sana iki dakkada bilemedim simdi:))

kisisel almamak lazım...
mesela mesela ben seni severim bilirsin.
gassaraylısın diye daha mı az seveceğim?
hayır.
eh bu kadar kusur kadı kızında da olur diyeceğim ahahahaa.

bi ornek daha...
canım ciğerim kaç yıllık arkadasım kardesimden ote adam besiktaslı...

derdim suydu,
bu dangalaklar meydanı bos zannettiler...

ha kendi alemlerinde ne yapıyolarsa yapsınlar bana ne.
amma meydan bos zannedince...
laf soktular laf soktular.
sustum.

bi bayram bi bayram sustum...

en son laz damarıma bastılar.
yazdım:))

hadi bak itiraf edeyim bizim oyküs var ya...
ona sordum.
ofkeliyim yazacağım diye.
yazma didi.

aradan biraz zaman geçti...
azıcık yazayım didim.
eh içinde kalacak yaz madem didi:)))

o derece daraldım yani anla...

yoksa bana ne elin arabacılarından.

anlatabildim mi aceba:))

absalom dedi ki...

sahikaaaaaa:))

seni gidi bozbaykus seni.
piki affediyorum o zmaan seni:))

Pabuc dedi ki...

insanın blogunun olması ne güzel bişey
özellikle sinirlendiği zaman ;)

Neyse beni dışlamamışsın ya gs liyim diye
gerisi benim pek de umrumda değil :)

absalom dedi ki...

pabuççççç aynen valla aynen:))
yoksa çıkacaksın odunla bi kaç kafaya vuracaksın basın derde girecek büsürü is:)))

aman efenim o nasıl laf seni dıslar mıyım ben:))
kaç tane karsı kıyının kızı var surada:))