31 Ağustos 2013 Cumartesi

KAN...

şimdi güzide arkadaşlarım...
öncelikle herkesin 30 ağustos zafer bayramını kutluyorum.

bu memleket çok kahraman çıkardı...
öle padişah sultan felan değil...
çakma padişah sultan felan hiç değil...

nene hatun...
halide onbaşı...
nezahat onbaşı...
halime çavuş...
çete emir ayşe...
kılavuz hatice...
sayamadığım daha niceleri...
nice isimsiz kadınlar...



dekolte giyen kadınlar tecavüzü göze almalıdır..

kadın gazeteciye ben sizin apış aranızı çekip yayınlıyo muyum...

hamileler sokağa çıkıyo iğrenç görünüyo beyinin arabasına binsin gezsin bu ayıptır terbiyesizliktir...kanatlısı kanatsızı havada uçuşuyor...

düğünlerde eşinin dans etmesine izin veren erkek pezevenktir...

kenenin ısırıp ölümüne sebep olduğu yaşlı kadının cenaze namazında 
fuhuş arttı ondan böle oldu...

tecavüze uğrayan kadınlar dert etmesin doğursun devlet bakar...

merdivenlerden kızlı erkekli çıkıyorlar diken üstündeyim diyen milli eğitim müdürü...

banklarda kızlı erkekli oturuyolar çok çirkin diyen bakan...

kadıköy vapurundan inen kadınları gördüm çok rahatsız oldum diyen başbakan.

kadınlarla erkeklere ayrı olimpik havuzlar yapacağım dedi en son.
zaten bence kadınlar bunlarla aynı havuza girmesin abicim.
allah muhafaza...

ve şerife bacı...
üzerine kar yağmasın diye hırkasını top mermilerinin üzerine seren...
yavrusu üşümesin diye bebeğinin üzerine uzanan...
soğuktan ölene kadar yavrusuna ana sıcaklığını veren.

ve fatma seher erden...
nam-ı diğer kara fatma...
büyük taaruzda 700 kişilik çete kuran...
bunlardan 43 ünün kadın olduğu...
esir düşen kaçıp çetesinin başına geçip destanlar yazan...
çetesinin çoğu şehit düşen kara fatma.
emekli maaşını kızılaya bağışlamıştı.

şimdi o kızılayın başkanı çıktı...
helal kanla helal ilaç yapacağız dedi.
diğer kanlar bozuk demekki.

ben de katılıyorum yapsınlar...
kan bozulunca bi daha ayar tutmuyor çünkü.

17 yorum:

özii dedi ki...

Biri bozuk kan meselesi diğeri de beyinlerinin başka şekilde -ki varlığı tartışılır.-başka yerlere çalışıyor olması.

Zihniyet bozuk olduktan sonra hersey ters gelir. Bak yine çok kızdım :(

özii dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bücürükveben dedi ki...

Kadıköy vapurundan inen kadınları görüp rahatsız oldum da mı dedi? Ben kaçırmışım...!!!

şimdi bu altta saydığın rezalet sözler için küfür etsem kapıya polis gelir, dahası senin de başın derde girebilir..ben kendi kendime edeyim 4 duvar duysun buraya yazmayayım..

nene hatun ve diğer kadınlarımızın mekanları cennet olsun Allah onlardan razı olsun
amin

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

öylesine uğradım...ne var ne yok diye...çok şey var ama hiçbir şey yok...boşuna demiyorlar bu memlekette kadın olmak zor zenaat diye...neyse öyle işte

okuyunca kendimi iyi hissedeceğim bir yazı yazsana Sevgili Absalom...iyi değilim ama olmak istiyorum...

öykü dedi ki...

Aynur la aynı fıkırdeyım
mutlu bı yazı bekliyoruz senden

kedıler ıcın olabılır bu yazı mesela
ne dıyosun oykuuuu deme

nolur kı kedıler ıcınde bı yazı yazsan
mesela bahcedekı sarman ı anlatabılırsın

( sıır gecesı de olabılır )
yemek tarıfı de olabılır

mutlu bı yazı olsun
ben de Aynur gıbıyım.

MAYRI dedi ki...

kim ki o kadınları hayattan koparan, el kaldıran, hakir gören, küçümseyen...o kadınlar kadar kafalarına taş düşsün....

absalom dedi ki...

ohmmm ozi ohmmmm.
derin nefes.

yahu aslında kızılmayacak gibi değil de.
böle başa böle tarak diyesi geliyor insanın.

e şahane bi pazar olsun o zamanda.

absalom dedi ki...

müjde söledi söledi de bizim anlı şanlı basında sansürlendi bu konuda hiçbi gazetede doru dürüst yayınlanmadı.

bi ertuğrul özkök yazdı bi kaç kere.
beğeniriz beğenmeyiz ama bir tek o cesaret edebildi bunu yazmaya.

ha gözden kaçırdıysam yazanları affola.

absalom dedi ki...

aynurrrrrr iyi yaptın uğra arada tabi ce ee de.

yahu yazacağım da.
başlıyorum.
daralıyorum bunalıyorum kayıveriyor yazının içeriği.
yazmasam da olmuyor.
öle işte.

temem.
yazarım ilerleyen zamanlarda.

özletmeyin efenim sizde kendinizi ama.

absalom dedi ki...

öyküş...
yahu 30 ağustosta baktım caddelerde ne bi bayrak var doru dürüst ne bi bişey.

daraldım yazıverdim malum planlı programlı değil.

neise.
güzel günler göriciğiz çırpı.
karartmayalım enseyi.

absalom dedi ki...

mayriiiiiii:))

valla bence de...
artık taş mı düşer ne düşer bilmiyorum ama bişey düşsün mümkünse:))

Vişnap Macide dedi ki...

Güzel paylaşım için çok teşekkürler sevgili absalom..

Sokak Kedisi dedi ki...

Küfür ettim okurken her satırında. Bugünün haberlerini takip ederken ettiğim gibi tıpkı.

İsteklere katılıyorum, kedilerden yaz bize sen. Hep iyi huylarını ve sevilecek taraflarını anlat ama :))))

Akdeniz bayraksız, Marmara gaz saldırısı altında. Ege güzeldi be Absalom, her yer kırmızı - beyaz, her yer aydınlık ve dostluktu... Zor geliyor şimdi bırakıp, dönmek.

Çaresiz, dönücez elbet :)

NzlGl dedi ki...

İşte o 'bozuk kanların' kimlerde olduğu belli....

absalom dedi ki...

vişnappppp:))

sen daralınca bana geliyodun ben de daraldım senin mutfağa geleyim bari biraz:))

absalom dedi ki...

sokak kedisi:))

ben de katılıyorum arkadaşlara eğlenmemiz lazım ara sıra:)

eh egeye selam olsun.

absalom dedi ki...

nazlıgül görüşemiyoruz efenim:)

tamamen senden kaynaklı meşe absalom dersen küserim bunuda belirteyim hahaaa