22 Eylül 2013 Pazar

ÇARŞ....


şimdi güzide arkadaşlarım...
gezi olayları bu memleketin tarih dönümüdür henüz farkında değiliz...
ben söylüyorum yazın bir kenara.

sekiztaşla ilgili bir yazı yazmıştım.
bu protesto olaylarında o kadar yücelttti ki medya mudya.

şahsen acabe bu arabacılar konusunda yanıldım mı diye düşündüm...
yalan yok.
memleket zaten rezalet.
yazıyı silsem mi?

bu entellektüel....
karizmatik....
muhalif....
çarşı denen arkadaşları sizin yorumunuza bırakıyorum.
yukarıdaki fotoğrafta çimeni görünce koşan arkadaşlar bakınız:)).

çarşı plastik sandalyeye karşı.
çarşı çimene karşı...

bravo arkadaşlar...
şahane bi iş yaptınız.
yarın fenerliler geldi karıştırdı bizi...
günahımız yok derseniz şaşırmam:))

haydi bakalım...

bizim mahalle.
sizin rezalete karşı.

6 tane yemeyi alışkanlık haline getiren salakları...
ihya ettiğiniz için ayrıca bravo.

eh ne diyeyeim...

çarşı...

okullar olmasa nasıl güzel yönetirdim şıu milli eğitim bakanlığını....
şu fenerbahçe olmasa herşey çok şahane olacak...
herkesten 6 yiyen salaklar evimizde bizi yeniyo....

karşı saldırıya geçeriz sandalye mandalye sökeriz hücuma geçeriz gireriz sahaya....
herkesi döveriz.
aneam çimende varmış burda...
çayıra yayılalım.

:))

çarşı....
ilk hedefiniz akdenizdir.
ileri.

gülsem mi ağlasam mı?
bilemedim.

allam ya bu ne rezalettir bana biri bunu açıklasın:))

haydi çayır var ver elini çarşı kardeş....
haydi
hoppa.
yayılın.

ama artık susun.
bi susun.

heryer çayır çimen....

haydi hoppa:)))





6 yorum:

Funda TC dedi ki...

Ne yapsalar Çarşı nın adını lekeleyemezler...
Fenerbahçeliyim ama yükselenim ÇARŞI!
heyyyyt :)

NzlGl dedi ki...

Ya ben böyle düşünmüyorum Absalom.
Artık bu futboldan çıktı :( artık kim kötüleniyorsa o hedefte oluyor. Bu bakımdan Çarşı yok edilmeye çalışılıyor gibime geliyor.
Bu yüzden Çarşı'ya destek.....diyorum

absalom dedi ki...

fundaaaaaa :))

bırak yahu şunları...
siyasate girsinler eyvallah ama.
hazımsızlıkları var arkadaşların futbolda ne yapsalar olmuyor olmadıkca çene düşüyor.

sırf laf başka bişi yok:))

günaydın o zamanda:))

absalom dedi ki...

nazlıgül valla katılamıcam sana...

çarşı yok edilmez zaten kimse üzülmesin.
maça giden arkadaşlarım var yahu.
sahaya giren.

hani yaptıkları işi felan sölesem insanın aklı çıkar kimse ummaz.
ama adamlar sahada.

daha şimdi b iri geldi maçtan geliyo...
sahaya indik diye hava atıyo:))

olmaz yani bunlardan olmaz.

şahane bi hafta olsun o zamanda.

G.o.D dedi ki...

Tek Tek harika bireyler olabilen insanlar, bir araya geldiklerinde sürü psikolojisinin çaresiz esirleri olurlar =) Canını sıkma da geri kalanı maalesef yorumlamayacağım kötü bir tablo =)

absalom dedi ki...

god:))

sürü psikolojisi demi.
eğitim felan dinlemiyo valla.
çayır görünce koştu arkadaşlar ki benim de arkadaşlarım var içlerinde:))

neise...
beter olsunlar bana ne:))