29 Eylül 2013 Pazar

KADINLARI ANLAMAK...

şimdi güzide arkadaşlarım geçen gün bir dost meclisinde bana şöle bir cümle kuruldu;
kadınları anlayamıyorum.

derhal derin düşüncelere daldım...

ben kadınları anlamyı 11 yaşımda felan bıraktım...
yumurta gibi parlak bi oğlandım o zamanlar...
felekle ve çenberiyle henüz tanışmamıştım.
kuzuydum kuzu.

kızın biri bana tutulmuş ama nasıl fırlama nasıl fırlama...
okul çıkışlarında beni denk getirip konuşmak istiyodu.
ben utanıyodum.
hatta bi gün elinde mektup beni kovaladıydı.
yakalasa mektubu verecek.
ben kaçıyodum o kovalıyodu valla şaka değil...

duvarlardan atlıyodum atlayamaz diye...
o da atlıyodu.
en son beni kısrtırdı kuytu bi köşede.
verdi mektubu.
hiçbişe demeden çekti gitti.

işte o duvar dibinde çökmüş kan ter içinde elimde kokulu kağıttan mektupla otururken hayata bakışım değişti kıymetli arkadaşlarım...
kadınları anlamaktan sonsuza kadar vazgeçtim.

sevgili hemcinslerim...
size dost tavsiyesi kadınları anlayamıyorum diye gidip sağda solda ağlamayın zırlamayın...
karalar bağlamayın.
kadınlar anlaşılmak için değil.
sevilmek için yaratılmışlardır.
sevin gitsin.

yine geçen başka bir dost meclisinde kadınlar ne ister diye sordular bana...
lan ben freud muyum hayvanoğlu hayvan her boku bana soruyosunuz.
freud bile psikanaliz diye bişi icat etti psikolojide devrim yaptı...
yok oidepus yok carmen elektra diye çığır açtı.
birtek kadınları anlayamadım dedi.

ama freuddun çözemediğini bu gariban absalom çözdü kıymetli arkadaşlarım...
bana o soruyu soran dallamaya şöle bi baktım...
3 numaralı bakışımla.
ve usulca cevap verdim sesimi azcık hırıltılı çıkarmaya çalışarak karizma olsun diye;

kadınlar arabası yoksa araba ister...
arabası varsa ev ister...
evi varsa yazlık ister...
gümüşü varsa altın ister...
altını varsa pırlanta ister...
pırlanta varsa zümrüt ister...

efendi oğlan bulduysa serseri ister....
serseri bulduysa efendi ister...
huzur varsa kavga dövüş ister...
kavga dövüş varsa huzur ister...
oğlanın annesi iyiyse kötüsünü ister...
kötüyse iyisini ister...

oğlan zenginse kibirli der fakirini ister...
fakirse melahatin var benim yok der zenginini ister...
aşk arıyorum der üç gün sonra sıkılır ya kıçına tekmeyi yer ya kıça tekme atar sonra oturur ağıtlar yakar....
salya sümük ağlamak ister...
ağlıyosa gülmek ister...

sana bir bakışıyla ne istediğini ne istemediğini anlamanı ister...
anlamayınca sen beni hiç anlamadın der anlayanı ister...
anlayan daha yaratılmadığı için yaratılmayanı ve yaratılmayacak olanı ister...

kıskanç olsan kıskanmayanını ister...
kıskanmasan sen beni sevmiyosun der kıskancını ister.

at üstünde prens ister...
fransada şato ister...
monaco prensesiyle görümce olmak ister...
prens çarlsla kocasının bacanak olmasını ister...

kaş üstünde göz ister...
dam üstünde bel ister...
iş üstünde kuş ister...
gobi çölünde duş ister.

bunlar imkansız olduğu için...
fizik kurallarına evrenin yasalarına aykırı olduğu için...
astrolobiyolojiye bile ters olduğu için.

depresyona girer...
çıkar...
tekrar girer...
tekrar çıkar.
tekrar girer.

sonra iliişkiyi bitirir...
yeni bir gariban oğlanın hayatını çürütmek için yeni aşklara doğru yelken açar.


yetti mi dedim bana soru soran dallamaya...
dallama cevap vermedi...
içinden mırıldanarak kalktı gitti.
küfür etti gibime geldi ama tam anlayamadım.


sonra masadakilere döndüm...
kadınlar birer çiçektir dedim.
sadece su ister.

su akar yolunu bulur.
durum budur.



mini mini bir kuş donmuştuuuuuuu
pencereme konmuştuuuuuuuuuuu
aldım onu içeriyeeeeee
cik cik cik ötsün diyeeeeee
pır pır ederken canlandııııı
ellerim bak boş kaldı.




dipnöt,

bunu yazmazsam çatlarım güzide arkadaşlarım...
geçen çok eski tanıdığım bir arkadaşımla karşılaştım...
kensdisi doktordur genetikcidir...
lakin dışardan bak çıkarıp cebinden üç kuruş vermek geçer içinden o derece paspaldır...
ama kral çocuktur.
beni görünce ortakımmmm der sarılır hemen.

efenim bu dallama arkadaşımız profesör olmuş o gece öğrendim onu kutlamaya gelmişler...
aynu zamanda da ara ara yurt dışına çıkıp kaliteli inekleri kopyalıyolarmış genetikci ya.

ortakım dedi ineklerin içinde o kadar çok kaldım ki...
inek memeleri artık bana erotik gelmeye başladı dedi karısının yanında.
lan dedim mustafa.
aramıza mesafe koyalım lan bi süre görüşmeyelim allah belanı versin dedim ne diyeyim ahahahaa.

yareppim sen aklımı koru:))

52 yorum:

Müjde Dural dedi ki...

:)))))))))))))))))))var var öyle dengesiz kadınlar ama ya erkekler bir de onları analiz edeydin bak Hülya Avşar gibi dünya güzeli kadını bile boynuzluyorlar...

Müjde Dural dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

müjdeeeeee :))

dengesiz kadın çokta dengeli var mı onu bilemiyorum işte ahahahaaa
sözüm meclisten dışarı...
burdaki eş dost hepsi dengeli onlara lafım yok :))

müjde çok zordun çalışmadığım yerden çıktı ama öğreniriz yahu...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Ablasom
Yazdıkların KESİNLİKLE doğru ve ben noktasına, virgülüne kadar katılıyorum....(Buraya gülücük mü yoksa ağlak yüzümü koysam bilemedim)
Ne kadar inkar etsek de aynen böyleyiz....
Ben bile okurken fenalık geçirdim.

Bu yazı konusu 'kadınlar' diye lafı size getirmeyeceğim. Ama bununla da ilgili bir yazıyı beklemiyor değilim:)))))))))))))))

İyi haftasonları dileğiyle..........

absalom dedi ki...

nazlıgülllllll:)))

doru dimi doru ahahahaa
valla dürüsttün sen teprik ediyorum çünkü bunları yapıp asla yapmam diyenler çok çevremde.
hepsi birer melaike kanatları bile var ahahaaa

ebet şahane bi haftasonu olsun o zamanda.

Müjde Dural dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bücürükveben dedi ki...

dur dur gerek kalmadı, buldum ama bak bu sefer de kedi resmi olmadan çıkıyor yorumum Allah bu blogger'ı bildiği gibi yapsın diyorum:)))))

absalom dedi ki...

ahahahahaa
sinirlenme sinirlenme...

şahane bi gün.
şahane bi pazar olsun:))

Pabuc dedi ki...

Teşekkürler
bu günün tebessümü için...

absalom dedi ki...

reca ederim vazifemiz sayın pabuç:))

Büşra Bayram dedi ki...

Selam!

Pazar Pazar sağlam güldüm, teşekkürler :D

absalom dedi ki...

gülelim be büşraaaa:))

her zaman gülelim nedirki bu çile demi ama:))

NzlGl dedi ki...

Absalam tam da bu yazının üzerine Facebook'da bu yazı çıktı iyi mi?


Kadınları mutlu etmek zor değildir aslında, yeter ki samimi olun onlara.
Çiçek almayı unuttum değil; param yoktu deyin mesela.
Patron mesaiye bıraktı değil, arkadaşlarla çıkacağız deyin onlara.
Arkadaşlarınızla çıkmanıza kızıp, dudak düşürüyorlarsa da; sizle daha çok vakit geçirmek içindir o tafralar da.
Yoksa turşunuzu kurmayacaklar;emin olun hiç bir zaman asla.
Aldığınız çiçekler değildir onları mutlu eden, duygularınızı somutlaştırıp kalbinizi ellerine bırakıvermenizdir; yüzlerindeki çocukça tebessümü ettiren.
Ve kalbinizin çiçeklere dönüşmüş halidir onları güldüren.
Bu yüzden vazgeçemez kadınlar çiçeklerden, o çiçekleri kalbinize benzettiklerinden.
Yoksa çiçek çok da önemli değildir, zira ben hiç görmedim kadınlardan çiçek yiyen.
Sahiplenilmeyi sever kadınlar; “kendi ayakları üstünde durma felsefeleri” güçlü görünme kaygısından.
Hesap sorar gibi değil, tebessümle “nerdeydin” dediğiniz zaman; size tüm günü anlatıverirler o an.
Ama sıkıldığınızı belli etmeyin; otobüste bir kaç durak ayakta gittikten sonra, biraz oturup tekrar yaşlı teyzeye yer vermek zorunda kaldığını da anlattığı zaman.
Dinlenilmeyi sever kadınlar; düşüncelerine değer verildiğinde eşsiz bir huzura kavuşurlar.
Düşüncelerine değer verdiğiniz an, yine karlı çıkan siz olursunuz o zaman, sizi yere göğe sığdıramazlar; o kadar büyütürler ki taşırırlar sizi odalardan sokaktan.
Çocuktur aslında bütün kadınlar; bu yüzdendir nazlanmalar; elinde değildir ki; hala içindedir elinde pamuk şekeri saçında kurdelayla koşturan küçük kızlar.
Ve annedir bütün kadınlar; bu yüzden her zaman sizden bir adım ötede yaşarlar; çünkü geleceğinizi onlar kurarlar.

absalom dedi ki...

ahahahahaa
nazlıgül bilmiyorum ama bunu yazan bir kadındır iddaya girerim:))

annelik kutsal kabul o bi kenara...

ama diğer konularda bunu yazan arkadaşı sen bana bi gönder de konuşalım ahahahaaaa.

Zeugma dedi ki...

Döktürmüşsün yine absalom :)))

Çok keyifliydi okumak..

Gülmekten bi hal oldum..
Allah da seni güldürsün :))

Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

zeugmaaaaaa:))
çok merci efenim çok merci.

arayı açtık bu ara açmayalım fazla.

allah senide güldürsün hepimiz güldürsün yahu:))

Sokak Kedisi dedi ki...

Ah be şekerim, "istemek" sadece kadına has bir zayıflıkmış gibi yazmışsın.

Halbuki "insanın" en büyük zaafı değil mi "dahasını" istemek :)

Yetinmiyoruz, kendi eksiklerimizi başkasına mal etmeyi seviyoruz, keşkelerimiz hep başkaları kaynaklı mazeretlerimize yaslanıp sigara içiyor ağaç diplerinde.

Not: Son satırı okuyup da bir anlam vermek için uğraşma, nasıl bir benzetme oldu da böyle çıkıverdi elimden bilmiyorum, ben de şaşkınım :)))

Gaza geldim, ben de yazıcam :)

absalom dedi ki...

sokak kedisiiiiiii:))

efenim erkeklerle ilgilinmiyorum aslında onları çok iyi tanımıyorum ondan kadınları yazdım.
sen de biz öküz oğlanları yazıver ahahahaaa.

temem o cümleyi ne sen yazdın ne ben okudum kimse görmedi aramızda kalsın :)))

Funda TC dedi ki...

seni bu konunun ordinaryusu ilan ediyorum absalom hele bu cümleyi yazdıktan sonra:
"kadınlar anlaşılmak için değil.
sevilmek için yaratılmışlardır.
sevin gitsin."
helal sana :)

absalom dedi ki...

fundaaaaaaaaaa:))

hahahhaaa efenim değirmende ağartmadık bu saçları :)))

aman efenim estağfirullah ne ordinaryüsü...
utandırmayınız beni reca ediciğim.

şahane bi hafta olsun o zamanda:))

la laaa la laaaa la laaaaaa

su vebeyaz dedi ki...

:))))
çoook gerçekçi çoookk yerinde tespitler :)

her iki cinste manyak be absalom, kadınlar da erkekler de aynııı bence:)

Allah ıslah etsin demekten başka ne gelir elden:)

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzzzzzzzzz:))

arada uğraaaaaaaaaaaa.
özlüyorum eski günleri.

benim cinsi bilemicem onu sen yaz.
ahahahaaa

herkes bildiği konuyu yazsın abicim.

iris dedi ki...

elektra'yı geçtim, carmen demişsin, beni özlemişsin gibi geldi :)))

absalom dedi ki...

carmennnnnnnn:)))

izin verdiydim sana malum nedenlerle.
özledim tabikine.

hoşgeldinnnnn:))

iris dedi ki...

hoşbuldummm :))
ben dee özledim ben deee!
yazı süper olmuş bence lakin kadın-erkek diye sınırlamamak lazım...
vakt-i zamanında senden daha iyilerini bulabilirim diyen bir sevgilim olduydu, gelgelelim ben daha iyisini buldum, o ise gelen haberlere göre yalnızlık içinde kıvranıyormuş :))
zira insan istiyor işte... hee bazen belasını tabii o ayrı :D

absalom dedi ki...

özle zatennn kayboşldun ortalıktan ama affettim seni mazaretin geçerliydi yani:))

kadın erkek diye ayırmıyorum yahu...
erkek milletini çok iyi tanımadığım için...
çalıştığım yerden yazıyorum:))

kesin dönüş mü yaptın ölesine mi geldin acilen bildir bakalım küçük hanım:))

rapor verrrrrrrr
ahahahaaa

iris dedi ki...

:)) benim çocuklar da aynen öyle diyor, çalıştığım yerden sorsaydınız 100 bile alırdım diye :))
takip ettiğim herkesi okumaya çalışıyorum. ama yazasım pek yok ne yalan söyleyeyim :)
içimden sana sataşmak geldi :))

absalom dedi ki...

hahahahaaa
sataş sataş...

ssen bana sataşmadan duramazsın zaten.
buldun gariban absalomu sataş bakalım:))

kahve telvesi dedi ki...

Off offfff, bu erkekler daha " anlama" aşamasını geçemedi ki, anladıklarını uygulamaya başlasınlar...Yok yok benim ömrüm yetmez o günleri görmeye... Dağılın kızlar, herkes başının çaresine baksın....

absalom dedi ki...

ahahhahaa
kahve ama yapma böle a aaaaaa.

anlaşılamayacak birşeyi anlamaya çalışmak beyhude çaba:))

senin ömrün değil başka galaksiye gitsek ben farklı şeler olacağını düşünmüyorum ahahahaa

hiç boşa yormayalım kendimizi..
gül gibi geçinip gidelim.

tamam hayatım
evet kuşum
haklısın bitanem
anlaşıldı aşkitom

konu budur:)))

kahve telvesi dedi ki...

Bence de öyle Absalom, ne bu kadınları anlayalım, çözelim çabası..boşverin, anlıyormuş gibi yapın..yeni icat çıkarmayın kısacası :)))

iris dedi ki...

eveeet,
sana sataşmadan duramam :))
garibanmış :D
ayrıca aşk olsun yani... o kadar da ne istediğimizi bilmez değiliz hani... abartma vronskyciiiim :)

absalom dedi ki...

:)))))

garibanım tabi..
kendi halinde kuzu gibi bi oğlanım.

"ayrıca aşk olsun yani... o kadar da ne istediğimizi bilmez değiliz hani.."

o kadar da demek ahahahahaaa

bak şekerim burdan şu anlam çıkar,
kendimizi bilmemiz ama o kadar da değil hahahhaaa.

yakaladım sobe:))

hadi ama sen dürüst kızsındır.
kabullenelim artık bunları carmenciğim:))

iris dedi ki...

kuzuya bak hele :))
herhalde şekerim :) arada kararsız olabiliriz ama siz de arada çok hödük olabiliyorsunuz, yapacak bir şey yok... birbirimizi olduğumuz gibi kabul edeceğiz :))

absalom dedi ki...

ah ah ahahahaa hödük ne kelime:))

bildiğin öküzüz biz inkar eden yok ki ahahhaaa.

idare ediyoruz yahu...

kadınlar birer çiçektir;)

siz olmasanız ne yapardık biz ahahahaa.

düşünsene büsürü tipsiz erkek dolaşıyo ortalıkta))

iris dedi ki...

bence düşünmeyelim :))

absalom dedi ki...

bence de ahahahhaaa
ay içime fenalık geldi düşünmeye başlamadan bile:))

iris dedi ki...

fenalık gelmeyecek gibi değil ki :))

absalom dedi ki...

ama bşde tersini düşün:))

heryer kadın...
aneam cinayetler artar valla.
hahahaa

kadının en büyük düşmenı kadındır şekerim biliyosun:))

iris dedi ki...

şom ağız olma şekercim :)) kötü fena şeyler söyleyip duruyorsun :D

absalom dedi ki...

piki olmiciğim...

uslu çocuk oliciğim:))

piki carmen
haklısın iris
çok doru sölüyosun so

ahahahaaa

iris dedi ki...

afferim benim uslu şeker absalomcuuma :))
artık so değilim cicim, yeni kısaltmam ddt :D tam amacına uygun :D

absalom dedi ki...

temem ddt:))
anlaşıldı...

gördün mü ne kadar usluyum:))

amacını bilahere öğreniciğim o zaman:))

iris dedi ki...

aaa hemen söyliim amacımı, tüm haşeratı yok etmek :D

absalom dedi ki...

ahahahahaa

çok açıklayıcı oldu herkes anladı:))

ben yine anlamadım bi ara sorarım.

valla özlemişim seni:))
aneam duygulandım bak.

iris dedi ki...

ben dee özlemişim çok!
benim de sana soracaklarım var :))
konuşuruz ki...

absalom dedi ki...

konuşalım ki:))

bir hayal kur dedi ki...

hımm tam klasik türk kızı versiyonu bu tanımlamalar..

yok mu?,e çook...
he ama aksiyok mu? e o da pek çok;)

işte o aksi olanlarla karşılaşsın her türk gariban evladı:)

absalom dedi ki...

bir hayal kur:))

bir hayal kurdum aksi var mısdır aceba diye...
ııhh yok yahu hayalde bile olmadı yani ahahhaaa.

varsa bildir ama eşe dosta haber vereyim:))

bir hayal kur dedi ki...

var var :) az olmaları yok oldukları anlamına gelmiyor yahu diimi:) sadece sen karşılaşmamaışsındır:))

böyle dedüşünmek gerek:))

absalom dedi ki...

:))

piki sen öle diyosan öledir bir hayal kur...
çevremdeki hemcinslerim de karşılaşmadığı için böle bi teori geliştirdimdi.

ben bu konuyu bi araştırayım:))