11 Ekim 2013 Cuma

ALDIRMA BAYRAM ALDIRMA...

şimdi güzide arkadaşlarım insanlarla sohbet etmekten sıkıldım artık...
yeminlen zevk almıyorum.
şu uzaylılarla felan bi iletişim kursak alsak iki üçtanesini bi rakı sofrası kursak sarar mı sohbet?
bilemiyorum.

-memleket nere kardeş
-uzay
-neresinden içinden mi?
-?????
-ben de çorumluyum abi çorumun aşağıkadirce köyü
-?????
-bu hortumlar ne işe yarıyo abi çekince geliyo mu bunlar aneam geldi lan eşhedü en laaaa ilahe illalahh

neki lan şimdi bu?

bugün bi arkadaşım ergenlik çağına giren oğlu için endişeleniyodu...
kız arkadaşı oğlana erotik mesajlar atıyomuş annesi de okuyuvermiş krize girmiş.

eh dedim ben yıllardır sölüyorum kadından korkmayan allahtan korkmaz diye inanmıyodun bana...
yaaa dedim.
bişey biliyoruz da konuşuyoruz.

bayram yaklaşıyo kurban kesmicem ben hayatımda kurban kesmedim lan böcek görsem evde onu kesemem ben..
sinek kesemem.
öle deve koyun kuzu nası keseyim.

uzayda da var mı kurban adeti merak ettim bak.şimdi...
mesala andromeda galaksisisinde deve kesiliyo mu ki?
mesela A3042 galaksisinde tavuk...
C4556 galaksisinde baluk.
-ne kestin bu kurbanda uzaylı kardeş?
-aynalı sazan.
ne bileyim ben.

neise kıymetli arkadaşlarım herkesin kurban bayramını kutluyorum...
gülün eğlenin tatil yapın sağa sola sataşmayın...
şu sünepe melahati bile kocası tatile götürdü biz kös kös oturuyoruz evde diye adamların başının etini yemeyin.

bol bol hayal kurun....
kendisi küçük ama bahçesi büyük bi evde 
tüm maaile toplanmış hayal edin mesela...
çocuklar çimlerde koşuyo yaşlılar dedikodu yapıyo erkekler içiyo kadınlar karpuz gibi yatıyo onu hayal edin.

olmadı hayallerinizi genişletin....
iki uzaylı kıstırmışız meyhanede...

-uzaylı abi bea nolucak bu memlekeetin hali beaaaa
-???
-ben bi büyük içer kalkarım acaip içerim yani
-neyi?
-rakı lan rakı türkiş kebapp rakiiiii türkiş delayttt bildin?
-???
-bu kadınlarr var ya bi türlü çözemedim be uzaylı abi terketti gitti beni...oysa ne hayallerimiz vardı ya benimsin ya toprağındı fırk
-toprak?
-toprak lan bildiğin toprak işte ağlamıyorum gözüme bişi kaçtı
_????

yook be abicim uzaylı sohbetide sarmadı beni...
öküz gibi oturuyo lan karşımda...
karıda karıya benzese hortumu var lan karının meme yok bu nası karı

-uzayın neresindenim demiştin bacım
-içinden
-bu hortumu şöle tutsam noluyoooo
aneam karı değişti lan yaratık oldu eşhedü en laaaaaa

oldu mu?
olmadı.
böle sohbet olmaz olsun.

en azından uzaylı hatun dürüst çıktı...
direk yaratık.
bizimkiler melaikeye benziyo sonra içlerinden yaratık çıkıyo abicim.
olmaz yani...
yaratıksan yaratıksın neden saklıyosun...yaratık olmak ayıp değil ki...dürüst olmamak ayıp...
direk çık ben yaratıkım de kurtulsun insanlık demi ama.

neise efenim tekrardan herkese şahane bi bayram dilerim...
bayram gelmiş neyime...
deliye hergün bayram...
akıl akıl gel götüme takıl...
gelin ata binmiş ya nasip demiş gibi bayramla ilgili klişeleri kullanmamanızı reca ederim.
baydı artık.

yukarıdaki karikatür ne alaka derseniz...
kurban dedin mi benim aklıma günah keçisi gelir.
heryerde vardır bitane illaki...

keçi kesecekseniz bayramda kesin ama günah keçisi kesmeyin olur mu?

bayram geldiiiiii
hüzünlendimmmmm
bennnnnn yineeeeeeee.

durdurun bayramı başım dönüyor....

bayramın sesine bak aşka davet ediyorrrrrr.

penceremin perdesiniiii havalandırannnn bayrammmmm.

beni bu dertler oyalarrrrr
aldırma bayram aldırmaaaaaaa
bayram aldırma.

gönül gözün olayım
kalbine ben dolayım
nasıl bi bayramsın sen
sıfatına sıçayım.

syukarıdaki güzide dörtlük bana ait değildir...
aşık veysel dizeleridir eleştirilerinizi veysel abiye yapınız.

hadi kalın sağlıcakla.
cümleten iyi bayramlar.
baş baş.

15 yorum:

NzlGl dedi ki...

Hahahhahaaaaa
bu kadar birbiriyle alakası olmayan konuları böyle ustaca birbirine bağlayarak harika bir yazı çıkarmışsın yine Absalom :)))
Bayramları hiç sevmiyorum ama bu bayram yazısına bayıldım...
Keyfin bol olsun .....

öykü dedi ki...

kecılerı kesmeyınız

bayramınız kutlu mutlu olsun


İnsan Yavrusu dedi ki...

iyi bayramlar.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Hoş bir yazı.Size de iyi bayramlar.

Adsız dedi ki...

hahaha en çokta nasılbir bayramsın sen sıfatına sıçayım işte bu bende bu bayramdan nefret ederim 14 yaşında evlenmiş evlendiğim günden beri domestrik hatta majestik olmaya çalışan ben düşün anadolunun bağrından çıkan çocuk gelin(hani bügünlerde tüüüüü demek modayaaa)bu bayramı hiç sevmedim nasıl bir bayram olduğunu bilemedim 35 yıllık hayatımda hiç böyle şeyler hissetmedim bu ne yaaa nerden çıktı bu bayram:(((((((((

absalom dedi ki...

nazlıgülllll:))

şahane bi bayram olsun tatil olsun gönüller bir olsun efenim:))

çok merci iltifat ediyorsunuz.
o sizin harikalığınız efenim.

absalom dedi ki...

öyküüüüü:))

bu keçi meselesine hiç girme bence bak zararlı çıkarsın çekirge:))

absalom dedi ki...

insan yavrusu size de efenim hepimize:))

absalom dedi ki...

mahmut merci efenim bilmukabele.

absalom dedi ki...

mahmut merci efenim bilmukabele.

absalom dedi ki...

adsızzzz:))

dyr yahu sakin ol üzülme bu kadar...
bayram gelmiş neyimize zaten boşver:))

ben de hissetmedim aslında...
bayram seyran.
hüzünleniyorum ben bhyarmalarda yahu nedense.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

benim ne işim var buralarda yalnız başıma Absalom
ben annemle, kardeşlerimle, Yavru Kartallarımla olmalıydım bayramda
peki ne işim var benim buralarda :(

ne bayramı, ne seyranı
yok böyle birşey
bayram gelmiş neyime :(

hadi iyi bayramlar olsun bakalım...

absalom dedi ki...

aynurrrrrr:))

siz ayrı mı kaldınız bu bayram:((

gönüller bir olsun ama.
bi dahaki bayrama işallah.

Büşra Bayram dedi ki...

"bi gece de uzaylıların istilasını uğrayalım,ne biliyim yan komşu zombiye dönüşsün döner bıçaklarıyla ona dalalım.yok arkadaş.sıfır adrenalin"

absalom dedi ki...

büşra anlaşıldı sana ekşın lazım...

ne bileyim bi sipider men
bi süpermen
bi betmen felan:))

olmaz efenim oplmaz.
az hareket lazım:))