7 Ekim 2013 Pazartesi

HAZIR...

şimdi güzide arkadaşlarım...
muhtemelen bugün herkeslerde bi pazartesi sendromu vardır...
insanlığı aydınlatamyı kendime vazife edindiğim için derin düşüncelere daldım...
ne yazsam ne yazsam da gelecek nesillere ışık tutsam diyerekten sabahleyin.

önce sevişmenin anatomisini yazayım dedim hazır yazılmışı var.
aşkın ızdırabını yazayım dedim hazır yazılmışı var...
bilinçaltının oyunlarını yazayım dedim hazır yazılmışı var...
psikanalizin dehlizlerinde dolaşayım dedim hazır dolaşılmışı var.
güvercinlerin evrimle ilgisini anlatayım dedim hazır anlatılmışı var.

çıktım evden yine derin düşünceler içerisinde...
aklıma kara kaşlı yar söle derdini ne bileyim ben senin cama geldiğini camdan sevdiğini gönül verdiğini türküsü takıldı...

yok dedim illa bişey yazmam lazım...
kadınları mı yazsam ilişkilerimi yazsam şahane iç dış politikamızı mı yazsam ne yazsam...
sonra hemen uzun süredir beklediğim k,itabı almaya gittim...
heyecenlandım.
en son ortaokulda zilli bi kız beni erkekler tuvaletinde öpünce bu kadar heyecanlanmıştım diye düşündüm içimden.

sonra telefon çaldı...
bi arkadaşım bak sana kimi  veriyorum dedi.
verdi birine bi hanımkız.
en nefret ettiğim cümleyi kuruverdi...
bil bakalım ben kimimmmmmmm hihihi.

lan sevgili hanımkız kardeşim nerden bileyim ben.
nerden bileyim ben.
hadi ipucu vereyim ben sana ortaokulda kız ayarlıyodum dedi haydi bakalım burdan buyrun.
abicim ben ortaokulu bitirdiğimde isa daha çarmıha gerilmediydi.
aynı sene gerildi muhtemelen ben nerden bileyim ortaokul yıllarımı.

ben dün akşam nerdeydin deesen sabaha hatırlamıyorum ki...
dün gece neredeydim mesela hayal meyal hatırlıyorum.
en son sahnede acıklı bi şarkı sölüyodum kaşlarımı küçük emrah gibi yaparak.
hatta mekandan bi kaç masa kalktı ben şarkı söleyince.

neise efenim en sonunda adını sölemek zorunda kaldı hanımkız vallada billada hatırlamadım ama ayıp olmasın diye hatırlamış gibi yaptım.
kimleri ayarladın bakiyim bana ortaokulda didim.
ayşe fatma süheyla melahat nazlıcan cerensu melike ece mece diye saydırdı hatun.
utandım ulan.
yok artık dedim.
valla dedi.
hepsini sen bana ayarladın yani öle mi dedim.
evet dedi.
bişey dicektim kıza da centilmen olduğum için demedim içimde tuttum.

sonra ofise gittim büsürü takım elbiseli mutsuz adamla öpüştüm teker teker.
sonra dağılın lan dedim burası parklar bahçeler genel müdürlüğü mü...
si a ey mi dedim bu ne...
hayde...

oturdum bilgisayarıma derin düşüncelerime daldım tekrar...

sonra kızdım yine...
ne yazacğım ulan dedim kendi kendime...
aşkla sevgi arasında ne fark var onu mu yazayım...
e hazır yazılmışı var...
kadınlar birer çiçektir mi yazayım...
e hazır yazlımışı var.
oğlanlar neden öküzdür mü yazayım...
veterrinerler odası yazmış daha önce hazır yazılmışı var.

sonra.
sıçarım lan dedim böyle hayatın içine.
e hazır sıçılmışı var.

yukarıdaki gibi bi ilan vermek istiyo bu aralar gönül.
çelenkli melenkli...
heyhat.
heyhat.

20 yorum:

kahve telvesi dedi ki...

E hani yazmamışsın bişey, ben de yazı okumaya gelmiştim :))))

absalom dedi ki...

kahve:))

e hazır yazılmışı var:))

Pabuc dedi ki...

Sen bunların hepsini yazmıştın absalom..

Şöyle yapalım sen binlerce çeşit insan tiplerini yaz ama tipi tip olanlarını yaz: Cin olmadan adam çarpmaya çalışan ama onu da beceremeyenlerden bahset mesela..

Sonra karşısındakini saf yerine koyup kullandığını sanan ama karşısındakinin kendisiyle dalga geçtiği fark edemeyenlerden ....

Ya da ne bileyim dünyayı kurtarıyormuş gibi yapıp aslında beş para etmez işler peşinde oalnları yazabilirsin...

e bileyim ipe sapa gelmez işler peşinde ,eşek parasıyla beş para etmez bir yığın kişi var onlardan bir ORTAya karışık yazabilirsin :)

Amaaaan sen yaz da ne yazarsna yaz absalom sonuçta biz hem okuyacaz hem de gülecez (öyle konsantre olmuşuz yazılarına) ama üzülme okurken ve kahkaha atarken bir yandan da düşünüyoruz yazdıkların hakkında..E bir kaç işi bir arada yapabiliyoruz Karadenizliyiz ne de olsa ;)

Bir de ''beni tnaıdın mııııı''diyenelere ''yoo tanımadım ''diyorum.O anki surat ifadelerini görmek süper oluyor sen de dene ;)

Absalom , beni tanıdın mı? Ben sana Lisede kız ayarlamayan o erkek fatmayım ;)

Ne ise ben gideyim iyice saçmalamanın tavanına yaklaşmadan..

Sevgiler saygılar Absalom...

absalom dedi ki...

ahahahhaa pabuçççççç:))

efenim aşkolsun sen dilediğini yazabilirsin buraya herşey serbest:))

bu beni tanıdın mı mevzusu korkunç yahu bide telefonda oluyo bu işler...

-beni tanıdın mıııııı
-????

müsait misin yok
naber yok
nasılsın yok
aradan yıllar geçti yok.

içimden,

sen beni tanıdın mı kardeşim...
senden sonra ben iflas ettim pavyona düştüm artık konsa çıkıyorum demek geliyor vallahi billahi karşı kıyının kızı ahahhahaaa

bu ne ya:))

Pabuc dedi ki...

Bir otobüs yolculuğunda filme dalmışım ...Biri geldi yanıma o malum soruyu sordu :''Beni tanıdın mı ?'' yoo dedim tanımadım.Bana diyo (bana ya bana diyoooo ) ben senin kuzeninin sınıfındaydım bizden bir alt sınıftaydın sen de....

Ben de dedim ki ''nee ben kendi lise arkadaşlarımı neredeyse hatırlamıyorum sizi nereden tanıyacam '' Surat ifadesini şimdi bile hatırlıyorum ;) ama el insaf ya bu kagada yapılacak iş mi ;kuzenimin sınıfındaymış vuuuu ..daha neler :)

absalom dedi ki...

ahahahhaaa

delirtmeyin pabucumu kardeşim ahahahaa.
delidir doludur laz kızıdır teperini attırmayın laz damarına bastırmayın:))

arkadaş valla hakkaten garip bu işler pabuç.
bilemedim.

yannız seninki de,
beni tanıdın mı?
ben senin amcanın karısının kuzenininin görümcesinin bacanağıyım gibi olmuş:))

Pabuc dedi ki...

Hiç kusura bakmasınlar ama
artık insanalrın bu saçmalıklarına kızmak yerine gülüyorum.Hatta yetmiyor anlatıyorum anlatırken de gülüyorum.

İyi de böyle abuk sabuk sorular sorulur mu yaa...
Ben hiç sormadım bunu ama soracam ahdım var :)

yok yani
beni tanıdın mı dediklerinde
insanın aklına bir yığın şey geliyor
La ben buunu nerden tanıyorum ki allahhhh :)
neyse işte garip dünyanın garip insanları bunlar..bir de tanımadım dediğinde tanıtma çabaşarı yok mu Allahım yaaa :)Tanımak istemiyorum da mı desem ki bundan sonra ;)

absalom dedi ki...

ımmm ama bak bu bitaktikdir biliyosun demi....
çok eski bi taktikdir benim gözüm biyerlerden ısırıyor sizi nerden tanışıyoruz felan:))

seninkilerin bi kısmı öle olmasın:))

Pabuc dedi ki...

Öyle ayrıntılı anlatıyorlar ki hatırlamak zorunda kalıyorum :)
Olmuyor yani unutmuşluğum varsa da insana ağız tadıyla unutmayı bile yaşatmıyorlar cık cık cık olmuyor yahu ;)

O ses türkiye yi izleyeyim ben kafam dağılsın ,Murat Boz espri yapsın Ebru gündeş yarışmacıları kapsın ;)

Hep iyi kal absalom ,lütfen :)

absalom dedi ki...

herzaman iyiyim merak etme:))
her zaman şahane...

eh arada daralıyorum..
çatıyorum birilerine geçiyo sonra:))

yannız ben o ses türkiyeyi izlemeyeyim...
bozar delikanlı adamı o ses mes ahahaha

olma mı:))

özii dedi ki...

evett evettt herkesin hayatının bir yerinde edilmişi vardır :) sonra yıllarca temizlemeye uğraşırsın da daha bi bulaşır :)))

bu arada fırca yiciiimm galiba çok yazı yazmışşsınn sevgili absalomm ben yetişememişimmm yineee...

haaa bu arada çelenkleri de baştan hazır ediyorlar onunda yapılmışı varr bilesinn :))

absalom dedi ki...

ahahhaaa

fırça hazır zaten olmaz öle tek ayak üstünde tahtanın önünde dikil bakiyim hocahanım:)))

edilmiş derken?
sıçılmış demek istiyosun muhtemelen:))

tabi bide sıvama..
üzerine tüy dikme muhabbeti var oralara hiç girmeyelim bence ahahahaa

dersleri kaçırmayınız.
kredi sistemi koydum bu sene...
krediyi dolduramayan mezun olamayacak bunu da burdan belirteyim:))

özii dedi ki...

:)))) sıvama kısmını ben açmıyımm demiştimm :)
hımm kredii anladımm kaç kredi lazım bakicizz artıkın anlaşıldı absalom :)

NzlGl dedi ki...

Eee bende yorum bırakmamayım ,
bırakılmışı var

Diye KIL bir espri yapıp gideyim :))))))))

su vebeyaz dedi ki...

:))))
absalom öldüm gülmekten:))) süper olmuş süper, bu mod iyi, sen böyle devam et:)

hayatın anlamını bulmaya doğru gidiyosun, az kalmış:)

Sokak Kedisi dedi ki...

Herkes ömür boyu hatırlanmak istiyor, hatırlamayanın da vay haline...

Benim bu konuda yazacaklarım ciltler doldurur, unutkanlık konusunda yüksek mertebelerde dolanmakta olduğum için, sıklıkla birilerine bakıp kim olduğunu çıkarmaya çalışırım :)))

Ölen eşinin cenazesinde, sözde ağlak suratında "sıradaki gelsin" ifadesi olan adamları hatırladım karikatür ile :)

absalom dedi ki...

öziiiii:))

seçmeli derslerin var ama bilahere seçelim dersleri ahaaha.

absalom dedi ki...

nazlıgüllllll:))

şahane oldu valla...
gerçi hazır şahanesi var:))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzzzz:))

hayatın anlamını da çözdüydüm ben bi ara...
gerçi hazır çözülmüşü var ahahahaaa.
nerden dolandı bu laf dilime bi sene felan konuşurum artık:))

gerçi hazır konuşulmuşu var:))

arayı açmaaaaaaaaaaaa
hazır açılmışı var deme sakın küserim valla:))

absalom dedi ki...

sokak kedisiiiii:))

efenim ben de hatırlamıyorum valla artık.
hem bana ne abicim.
aradan kaç sene geçmiş hayatlar farklı yaşamlar farklı...
beni tanıdın mı?
tanımadım lan eşşolueşşek dicen o olucak:))