29 Ekim 2013 Salı

SALINCAK...


herkesin kahramanı kendine kardeşim...

git kendine kimi kahraman seçiyosan seç.
bana ne.

ister humeyniyi kahraman yap kendine...
ister corç vaşingtonu...
ister fidel castoru...
ister madonnayı...
ister maradonayı...
ister şeyh halil ibrahim efendiyi...

git istersen kriptondan gelen süperimin meni yi seç kahraman kendine...
ister elini örümcek ısırınca götün götün duvara tırmanan çakma kahramanı...
ister noel baba azıcık adam olsaydı bacadan girmezdi kapıyı çalardı diyen dallamayı...

amma...

ben salıncağa binerken bir çocuk gibi gülümseyen bu adamı kahraman seçtim kendime...

aman deyim aman...
sakın ha...
bak uyarıyorum seni çocuk.

benim salıncağıma dokunma.
sakın ha.

bu salıncak ebediyyen sallanacak sevgili dallama kardeşim...
aklından çıkarma.

yol yakınken dön...
üzülürsün...
yapma...
boş yere umutlanma.

yapma.
adamın asabını bozma...


kıymetli arkadaşlarımın bayramını kutlarım.

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Ne güzel bir bayram yazısı olmuş, yüreğine sağlık, o salıncak hep sallanacak, dokunanmaya kalkanı akrep soksun:)))
29 ekimin kutlu olsun:)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Güzel bir yazı.Keyifle okudum.
Bir kaç gün sonrasını tahmin edemeyenle,bugünleri tahmin etmiş büyük bir insan yanyana getirilemez bile.Atatürk,her zaman var olacak ama diğerleri bugün varsa yarın yok.Güç olduğu sürece yalanacak,pohpohlanacak güç gidince yok olup gidecekler.
Atatürk,yoktan yeni bir ülke yaratan insan her daim yaşayacak.

Yazgüneşi dedi ki...

Hah işte ondan..
benim de kahramanım bu salıncaktaki güzel adam
nokta...

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))
geç oldu ama pardon pardon.

teveccühünüz efenim.

absalom dedi ki...

mahmut herkesin kahramanı kendine:))

bizim kahramanımız aynı demek ki.

:))

absalom dedi ki...

nesss:))

capunu öp benim için yahu valla özledim.

az uzak kaldım.

dur sen dur...

uağanleri eşi dostu dolaşayım ben bi.