22 Kasım 2013 Cuma

ZAMAN LAZIM...

şimdi güzide arkadaşlarım hazır herkesler kaçmış blog aleminden...
ulan dedim kendi kendime oturayım bi yazı yazayım...
kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşkkür ederim emine diye başlayan mesela.
ahahaha

bak şimdi benim zamanımda böle anketler meşhurdu şimdi de varmı ki?
çok küçükken mesela büyüyünce ne olmak istersin diye bi soru vardı.
herkes sallardı bişiler.
bi arkadaşım büyüyünce şezlong olucam yazmıştı.
valla bak yeminlen.
şezlong?
büyüdü hakkaten şezlong oldu ayrı konu idealist bi arkadaşımdı.
takdir ederim kendisini.

yine geçen bi arkadaşım dedi ki...
bu arada ben sanki herşeyi çözen adamım anasını satayım kelin merhemi olsa misali...
beraber olduğu hanımkızla bi karar almışlar.
azcık ilişkimize ara verelim demişler.
sen ne düşünüyosun dedi.

ben uzun yıllardır düşünmüyorum dedim bıraktım düşünmeyi.
düşündükte nooldu ha nooldu?
bi sokrates mi olduk...
bi kant kunt mu olduk...
bi ömer hayyam mı olduk...
noolduk?
gariban dallama bi absalom olduk.

neise efenim kaşlarımı küçük emrah gibi yaptım...
içimden oy garibim diye geçirdim...
sıçtın olum sen hatun ceketi almış gidiyo lan diyemedim tabi...
ilişkilerde ara vermek bazen iyi gelebilir dedim.
ama kendim bile inanmadım valla.

bu ne abicim şimdi yeni moda oldu bu zaten...
defol lan iliğimi kemiğimi kuruttun hayattan bezdirdin beni allah bin kere belanı versin diyemiyosun.
biraz zamana ihtiyacımız var biraz ara verelim diyosun...
olur mu?
olmaz.
olsa tükkan sizin.

tabi bi de şu geyik vardır...
ki bunu her sölediğimde çevrede ren geyiği var mı diye kontrol ederim.
kahrından ölür gariplerim çünkü bu kadar geyiği ben geyik olduğun halde yapamadım diye...

bırak...
seviyosa döner.
hahahaa

hıncal uluç kullanır bunu en sık...
ki abimize bakarsanız hiçbirinin dönmediğini sap gibi yanlız yaşlandığını anlarsınız.
size somut kanıt.
döner mi a bicim alla alla.
zaten zor kaçmış.
etrafta cillop gibi çocuklar var.
döner mi?

eşyanın tabiatına ters.

valla kıymetli arkadaşlarım...
bana göre...
biraz zaman verelim ara verelim demek aynen şu demektir...

kardeş ben seni sallıcam ama sallayamıyorum...
yazık iyi adamsın kıçına tekmeyi basamıyorum...
o kadar huysuzluk ettim bi defolup gitmedin...
kıyamıyorum ama....
senden olmaz bana abicim.
hadi tak sepeti koluna herkes yoluna...

demenin modern şeklidir...

valla yanılıyor da olabilirim...
bunu deneyen ve tekrar devam eden bi çift gören duyan varsa lütfen acil bana bildirsin...

tabiiiii 
ahahaha
bi de şu var...
sen çok iyi bi insansın...
ben seni haketmiyorum...
sen daha iyilerine layıksın.

kardeşim buna benim bile lafım yok.
bunu yiyen bi salak varsa...
adresini telefonunu bana bi gönderin.
valla söz.
arıcam.

ben absalom kardeşim....
nasıl bi gerizekalısın sen mutlaka tanışmamız gerek ben bu konuda araştırmalar yapıyorum diye ahahaha.

tabi benim aklıma garip garip sorular da geldi ama arkadaşa soramadım zaten izole olmuş hayattan garibim...

ara vermek ne demek lan?
hayır ara nasıl verilir mesela?
hadi ara verelim hopppp.
verdik.
bu mudur?

neler serbest neler yasak bu arada?

merhaba nasılsın demek serbest mi?
özledim seni demek serbest mi?
ben nerden bileyim...
hayatımda hiç ara vermedim ki...

bilen varsa bunun kriterlerini bi yazsın bana...
yazık oğlana...
pek te seviyo...
ben bildireyim garibime de ona göre davransın.

of offfff.
noolacak bu memleketin hali bilemedim.

zaman lazım...

yannız bi dünya güzeli olayım...
yapacağımı biliyorum ben.
ya...
hadi hayırlısı.

39 yorum:

kahve telvesi dedi ki...

Yine döktürmüşsün Absalom, derin derin... Hani diyorum senden 2-3 dene daha olsa, bu millet aydınlanır. Ara vermenin bitirmeye giden yola girizgah olduğunu anlar tüm garipler ama yok işte. Bi denesin yani bu alemde...
Neyse bu kadar sululuk yeter...
Ara vermeye değil ama, ara sıra yani ayda yılda bir, herkes 1-2 gün yalnız kalmalı, kafa dinleyip canının istediğini yapmalı fikrine pek bir sıcak bakıyorum. Lakin elbette ki, önceki halin kuralları aynen geçerli olarak..
Kestane kebap, acele cevap diyerek bitiriyorum...

absalom dedi ki...

telveeee:))

bu millet aydınlanmaz bak baştan belirteyim...

wstağfiruulah efenim mahcup oldum yanaklarım kızardı...
tamam tamam kızarmadı a aaa
ama hoşuma gitti yalan yok alla alla:))

efenim ben o 1-2 güne hava boşluğu diyorum bu şart...

ama allasen söle telve...

biraz ilişkimize zaman tanıyalım diye bişi var mı yahu?

kahve telvesi dedi ki...

Var tabi Absalom... Zaman tanıyalım.. Bu arada ben nasıl bahaneler uyduracağımı bulayım.Hem etrafa da bi göz atalım.. Bulursak yenileri ne ala, olmazsa el mahkum geri döner geliriz gibi bişey.. Ya, ben milletin günahını mı alıyorum acaba, bak mütereddit oldum şimdi...

absalom dedi ki...

hahahahaaaaa

telveciğim valla ayağa kalktım şaka zannediyosun hakkaten kalktım alkışlıyorum şu an seni ahahaha

yaşa
var ol
nur ol
müterreddit ne yahu bu arada ahahhaa
olma mitttefif mütterit felan:))

aneam kriz geldi kuran çarpsın

kahve telvesi dedi ki...

Ya ortalık çarpılmışlarla dolu zaten, sen bi eksik kal...
tereddüt ettim demek istediydim, bir an o geldi aklıma.. Sen bana bakma, kendim antikayım ya, lisan da öyle işte ..
Napalım, idare edeceğiz artık bir birimizi :)

absalom dedi ki...

yahu ediyoruz zaten...

sen şu ara vermeden biraz daha bahset...
valla yazı yaz.
bişiler yap telve ahahaha

bu garibim oğlanlara yazık yahu

bi el at şu işe:))

kahve telvesi dedi ki...

Aman aman kalsın, dalga geçiyorsun sonra benle :)
Hem sen yazmışsın yazılması gerekeni zaten Absalom, bana ne hacet..
Şeytan azapta gerek diyor, ilk harflere bakma, anlamlı bişey yok diyerek, konuyu bağlıyorum :)

absalom dedi ki...

aşkolsun:))

valla hiç dalga geçmedim.

sadece benim salak saçma espirilerimi anlayabilecek..
kaldırabilecek gibi hissettim.

tamam ya hhahaaa

azcık dalga geçtim ne var ne var:))

bana da yazık.
ben de anne kuzusuyum.
bak kaşlarımı yaparım küçük emrah gibi görürsün gününü.

kahve telvesi dedi ki...

Olsun, dalgayı da izale ederiz dicem, bak sakın izale ne diye sorma aaaaaaaa.
yazarken geriliyorum heeee..
Küçük Emrah modası geçti, sökmez bana. Başka bişey bul, düşünürüz.. Olmadı, zaman tanıyıp, yorumlara azıcık ara veririz Absalom..
( Bu arada başka bloglarda karşılaşırsak selam vermek serbest )

Pabuc dedi ki...

yorum felan yapamayacam sadece şu ifadenen anla sen yorumumu;

:)))))))))))))))))))))

Seviyoruz seni Absalom ,bu yazıyı arkadaşına da okut bence (nasılsa o senin absalom olduğunu bilmiyor)

Sevgiler...

Sokak Kedisi dedi ki...

"defol lan iliğimi kemiğimi kuruttun hayattan bezdirdin beni allah bin kere belanı versin " neden diyemiyoruz harbiden :))))

Pişti olmuşuz, ben de sözde 3 yıllık bir efsane yazmıştım bugün, "sol yanımda çok acım var" diyen bir arkadaşıma delirip :))))

Özletme

absalom dedi ki...

ahahhaa
başka bloglar ne yahu telve...
karşılaşırsak bana bi hişt de.

olmaz doktor ara verelim biraz ahahaha.

ama ben küçük emrahın kaşlarını seviyorum napiyim...
hep o kaşları örnek aldım...
onlarla büyüdüm...
o kaşlar beni var etti telve.

yannız kendimeden utandım valla şu an ahahaha

bu arada izale ne:)))))

absalom dedi ki...

pabuççççççççç:))

yahu beni sevdiğini biliyorum çok merci çok merci.

de...

çoğul konuşunca şımarıyorum bak baştan belirteyim:))

selamlar karşı kıyının kızı.

absalom dedi ki...

sokak kedisiiiii:))

asıl sen özletme.
bak sözün var öle giderayak aramayacaksın bi daha.
kınıyorum.

sol yanımda acım var diyen arkadaşa selam olsun:))

ama kıyamam ya.
hakkaten kıyamam.

nese...
diyemiyurz.
ara verelim diyoruz.
azcık kendimize zaman tanımamaız lazım diyoruz.
ahahaha

yazarken bile güldüm valla.

asıl sen özletme hıh.

Pabuc dedi ki...

Not: Şımarmayacağını bilecek(pardon tahmin edecek) kadar tanıyorum seni gibi gibi. Yazını face de paylaştım biraz da orada gülelim dedim ;)

absalom dedi ki...

:))

daha ne kadar şımarabilir diyosun yani...
bundan daha fazla şımarıklık olamaz...

bi yerde de durur işallah diyosun yani.

anladım pabuç.

bu arada ben bloku pek özlemişim:))

Büşra Bayram dedi ki...

Öyle blog yazıları okuyorum ki, döneyim lan diyorum. Misal bu.!

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Ben şezlong olan arkadaşı merak ettim :)

absalom dedi ki...

büşraaaaaa:))

dön be ya...
dön nedir ki yani:))

absalom dedi ki...

psikopat fareeeee:))

dur ya onu bilahere yazayım ben hakkaten...

ben ressam olmak istiyodum ressamın re si olamadım adam şezlong olucam dedi oldu anasını satayım:))

şahane bi gün olsun o zamanda.

Büşra Bayram dedi ki...

http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com/2013/11/tamam-be-dondum.html

Absolam işte bu! :)

özii dedi ki...

Oyy Oyyyy neler olmuş burda. Yazı ayrı , yorumlar ayrı bir tebessüm. Gülmek ne güzel yaaa...

Neyse gelelim asıl konuya üzüldüm valla çocuk adına. Ara vermek demek "olmuyor bu iş" in kibarcası bence. Gerçi senin tabirin hepsini 100 e katlar ya, olsun ben öyle diyeyim.

Ilişkilerde ara vermek isteği büyük bir sıkıntı. Kaldı ki ben hep erkeğin ara verme isteğini duydum bu biraz değişik olmuş. Belli ki çözümlenmeyen birşey var ya da başka biri. Biri varsa açık olmak lazım, ara vermek demek yerine dürüstçe gitmek en iyisi. Ama bu çözümlenmesi güç bir şeyse de kaçarak olmaz. Ara vererek neyi çözersin ki? Konuşarak çözemedikleri mi ? Gittikçe daha da zorlaşır sanki. Alırsın karşına gözünün içine bakarak anlatırsın. Olmuyorsa olmaz zaten, oluyorsa da ne ala...ötelemek olmaz

Neyse şimdi bi ara verip düşünelim bakalım :)))) bu arada sen de bu kadar ara verme yahuu. Bak kızıp yakacam blogu filan :))

absalom dedi ki...

büşraaaaaa
atarlı büşra ahahhaaa

hoşgeldin:))

absalom dedi ki...

öziiiiiii:))

ara verdin mi ı-ıhhhh olmaz diyosun yani o iş:))
eyvah yahu ne dicem ben şimdi bu dallamaya?
yazık yahu o da anne kuzusu kıyamam...

ara vererek neyi çözersin?
ımm ben bilmediğim için yazı yazdım zati efenim...

evlere gidip derin derin düşünüyolar mıdır ki acep?
olur mu olmaz mı?
böle olursa şöle olur...
öle olursa böle olur...
bu olursa şu olur
o olursa bu olur ahahaa

bilemedim aişar bu konu beni abi:))

yak gitsin be bloku nedirki yani...
sen yanmasan ben yanmasam blok yanmasa nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...

heyttttttt

coştum ahahaa
tutun beni.
tutun.

absalom dedi ki...

ha bu arada öretmenim canım benim:))

öretmenler gününü şimdiden kutlarım...
senin nazarında tüm öretmenlerin.

sen bir anaaaaaa
sen bir babaaaaa
herşey oldunnn artık banaaaaa

la laaa laaaaaa la

NzlGl dedi ki...

Bu kıvırtmalar !!!!!!!!! yüzünden hayatımız boşu boşuna tükeniyor haberimiz yok.
Düz ol. İstemiyorum de bitsin.
Zor bir ilişkiyi yürütmekten daha zor, kopmuş bir ilişkiyi kopmamış gibi davranarak sürdürmek...
Ama böyle bir konuyu bu şekilde anlatmak da sana mahsus Absalom:)))))

Şezlong abiyi bende merak ettim :))))

absalom dedi ki...

nazlıgülllllll:))

valla efenim ben de aynı sizin gibi düşünmekteyim ama eşin dostun fikrini almadan garibime bişey demek istemedim:))

efenim çok merci çok merci beni gönendiriyosunuz...
mahcup oluyorum.

tamam ben bi ara yazayım şezlong abiyi söz ahahahaa...

özii dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili absalommm.

Şaşkın dedi ki...

Piki absalom, "ilişkimize biraz zaman tanıyalım, hatta epeyce bi ara verelim" diye Başkızanımıza söylesek, o da belki boş bulunup "hı hı" der olma mı?

absalom dedi ki...

öziiiiiii bana bunlarla gelme gelmeeeeee :))

şahane bi hafta olsun o zamanda öretmenim.

:))

absalom dedi ki...

şaşkın kovaaaaaaaa:))

ben defalarca dedim efenim olmaz ara mara yok durmak yok yola devam dedi şahsen bana:))

daha kızamadığım büsürü meslek grubu muhalefet vatandaş gasteci asker felan varmış...
onlara da kızmadan hayatta olmaz diyo yani.

"ELİF" dedi ki...

Uzun zamandır uğramıyordum sana özlemişim yazdıklarını..
bir söz var ya "Seni gerçekten seviyorsa döner gelir"Bende bu sözün yalancısıyım.Hiç döneni görmedim ama yinede bir umut..
Sevgiyle..

absalom dedi ki...

elif:))

arada uğra ama böle olmaz arayı açmayalım:))

valla ben döneni ne gördüm ne duydum amma umut dünyası doru sölüyosun...

ha şöle dönebiliri bak buna inanırım...

gider dener dener başkalarıyla terkedilir defalarca ona gider olmaz buna gider olmaz...
perişan olur.

bakar olmuyo...

seni unutmaadım diye döner ahahahaa

bak bunu hem gördüm hem duydum:))

bücürükveben dedi ki...

:))))kesinlikle, % 100 katılıyorum absalomcuğum, biraz ara verelim demek tam da analiz ettiğin anlama geliyor, "bırakacağım ama yapamıyorum"...:))
eline sağlık gülerek okudum
sevgilerimi bıraktım

absalom dedi ki...

müjdeeeee:))

arayı açmayalım efenim.

:))

Eslem dedi ki...

bi de bunun arkadaş kalalım versiyonu vardı onu da yazcam bi ara:)

absalom dedi ki...

tamemm yaz bi ara:))

her versiyonu yaz eslem bu oğlan milletinin aydınlanmaya ihtiyacı var.
bedbaht durumdalar.

o derece:))

bir kadından dinlesinler doğrusunu...

sonra çıkıp çıkıp bana geliyolar abi neden böle diye...
manyak mıdırlar odun mudurlar öküz müdürler bilemedim.

:))

Eslem dedi ki...

yavaş yavaş ben de aydınlanıyom ama henüz güzin ablalık yapacak kadar değil komşu:))

bu ara benim mottom

aheste çek kürekleri gittiği yere kadar yüzsün icabında hayat :p

absalom dedi ki...

benim mottom da

ne duruyosun be at kendini denize
görmüyor musun her yanda hürriyet
yelken ol kürek ol dümen ol balık ol su ol
git gidebildiğin yere... dir:))

sonuçra deniz var mottolarımızda dimi ama.
yaşasın motto kardeşliği:))