24 Aralık 2013 Salı

HEPSİ MİM LOBİSİNİN İŞİ...

şimdi güzide arkadaşlarım kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş...
yıllarca şu bloklarda dönen mimlerle dalga geçtim...
mimlerle ilgili yazılar yazdım...
eğlendim güldüm.

ilk zamanlar beni mimleyince arkadaşlar...
kıymetli arkadaşlarım yapmayın sizi severim amma...
bana hadi yaz deyince...
hadi çocuğum amcalara mandolin çal bakiyim diye eline mandolin tutuşturulmuş salonun ortasında embesil gibi kalmış çocuklar gibi hissediyordum kendimi...
kusura bakmayın yapamıyorum affedin beni demişliğim vardı.

heyhat...
hayat işte.
pek sevgili kave telvesine bi espirik yapalım dedik canımıza okudu...
benim için özel mim yaptı...
tüm kıvırma çabalarıma karşı bide üşenmedi renklerdirdi yazısını.
eh elime mandolini tutuşturdu.
hadi abilere ablalara çal bakiyim evladım dedi.
şimdi salonun ortasında mal gibi duruyorum.
napıcam lan ben.

eh yapıcak birşey yoktur...
bir centilmen olarak sözümüzü tutacağiz soruları cevaplayacağiz..
ben sana gününü gösteririm sayın telve.
dış güçlere mim lobisine pabuç bırakmayacağiz bu da böle biline.
elimde ne belgeler var.
inlerine gireceğim ben bu mim lobisinin.

neise...
efenim mim şöle...

1-elimden gelse...

elimden gelse ne gelmese ne...
dünyaya barış ve kardeşlik getireceğim...
bırak bu işleri devlet su işleri diye espri yapılmasını yasaklayacağım...
yok yahu yok...
benim başıma ne gelirse elimden gelmiyor dilimden geliyor...
mim de soruyu değiştirmek yok dimi ahahaaa.
tamam tamam ciddiyete davet ediyorum herkesi.

2-kendi kendini kontrol etmekte...

iyiyimdir...
yannız hafif bi lazlık var ordan sıkıntı yaşıyorum damarıma basılınca film kopuyo kayış sıyırıyo abi.
öle diyolar yani ben o anları hatırlamıyorum.

3-beni en çok kaygılandıran şey...

yok öle bişey.

4-hayatımın en kötü anı...

anlatamam valla rtük kapatır tükkanı merak edenler mail atsın anlatırım:))

5-yannızken...

şahane içerim tek başıma.

6-nefret ettiğim...

ımmm şimdi bu soru kazık olmuş biraz...
efenim nepalde kıç kadar minderde oturunca beya bi...
nefret kelimesiyle haşır naşır oldum çokca.
ve affetmeyi öğrendim...
zaman zaman oturup o kıç kadar mindere toplu olarak affetme ayinleri düzenliyorum artık.

7-işimi...

gücümü bırakıp gidesim var...

8-kadınlar ve erkekler...

kadından korkmayan allahtan korkmaz abicim...
kadınlar birer çiçektir ahahaaa.
erkekleri genel olarak mazlum ezilen gariban taraf olarak görmekteyim.

9-hayat...

basit bişey çok abartmaya gerek yok.

10-çocukken...

hiçbişi hatırlamıyorum lan...
ben çocukken romalılar kuzeyde anglo saksonlarla savaşıyodu bi onu hatırlıyorum.

11-başkalarının zayıf tarafı...

laz damarıma basarlarsa benim güçlü tarafım.

12-yalan sölemek...

iyidir:))
aslında pinokyo modeli ele alınmalı bu konuda diye düşündüm uzun yıllarca teori geliştirdim...
yannız yalan söleyince burun uzamasın...
herkeste farklı bişey uzasın diye düşünmekteyim.
artık neresi denk gelirse.
kısmet.

13-herşey kötü gittiğinde...

oturur mum ışığında içerim...
mum olmazsa olmaz ama illa olacak.
şahane oluyo herkese tavsiye ederim.

14-geceleri...

mum ışığında şahane içerim ahahaaa
ne diyim abi.
yalan mı sölicem...
pinokyo muyum ben:))

15-başkalarına göre ben...

abicim beni ya çok severler ya nefret ederler ortası yok.
benden nefret edenlerin yuvası yıkılsın evlerine ateş salınsın bi hamdükeeeeee ve melaikeeeeee.
semi allahü limen hamideeeee
amin.

16-kurtulmak istediğim korku...

inlerine gireceğiz onların ellerini kıracağız...
yok bi önceki sorunun cevabıydı bu.
korkunun ecele faydası yok telveeeeeeee.
yok korku morku.
azcık tırsma var ama o sayılır mı:))

17-bazen düşünüyorum da...

hahahaaa
ne diyim ben şimdi.
ben düşünmüyorum efenim bıraktım düşünmeyi valla bak.
ne düşünücem be...
beyaz çarşafa sarınıp başbakanı karşılamaya gidenler düşünüyo mu da ben düşünücem.
benim onlardan neyim eksik.
bi çarşaf yok.
bide kefenin cebi yok demiyolar mı bu çocuklara yav.
bilemedim.

18-en çok utandığım şey...

memleketime bakıp bakıp utanıyorum bu aralar.

19-keşke ben...

keşke diye bişey yoktur attık biz onu zamanında kitabımızdan elhamdülillah...
faiz lobisinin işi gezicilerin çapulcuların çıkardığı bi asimetrik darbe bu keşke denen şey.
inlerine gireceğiz ellerini kıracağız...
onların arkasında allah varsa bizimde millet var mim lobisi var.

20-anlamıyorum neden...

anlatıyorum anlatıyorum anlamıyorsun...
gün gelecek çocuk...
anlayacaksın.


şimdi güzide arkadaşlarım...
gaza geldim yazıyodum da...
erken bitti bu mim.
başka mimi olan varsa gelsin bana...
hepsini cevaplayacağım...
dış mihraklarının oyununa gelmeyin.
oturun oturduğunuz yerde.

ya rab.
sen aklımı koru.

kimsenin evine ateş salma...
kimsenin birliğini bozma...
kimsenin yuvasını yıkma...

ama en önce...
bu güzide millete akıl ver.
fikir ver.
izan ver.

hikmetinden sual olunmaz ya rab.


şimdi herkes dışarı çıksın bu ülkeyi bi yıkamamız lazım.

24 yorum:

şahika dedi ki...

ay hikmetinden sual olunmaz'ı hükumetinden sual olunmaz diye okudum psikolojim nasıl bozulduysa artık :O

PoLLy dedi ki...

Mum ışığında içmek mi, hmmm...
Cazip geldi bak birden :))
(Koskoca yazıdan, aklında sadece bu kaldı :))

aysema dedi ki...

Kahve telvesine teşekkürler, iyi ki mim lobisi varmış.
Çok iyi geldi, özlemişim yazılarını.

"Uykusuz"un işi zor; yıka yıka bitmez in'i basılacıların kirlettikleri. Al birini vur ötekine, sürüm sürüm sürünsünler...

ferulago dedi ki...

İlk sorunun cevabına bakınca amanın dedim absalom güzellik yarışmasında :P

kahve telvesi dedi ki...

Absalommm, bundan sonra senin işin mim cevaplamak olsun :)
Yalnız bir yanlışı düzeltelim, ben hazırlamadım bu mimi.. Keşke öyle kabiliyetlerim olsa :)
Dış mihraklara servis edeceğim bu cevapları, görsünler bizde ne cevherler var, uğraşmasınlar bizimle..

absalom dedi ki...

şahikaaaaaa günaydın:))

efenim hepimizin psikoloji bozuldu bi sen değilsin yani üzülme ahahaa.

m,illet olarak terapi görmemiz gerek valla:))

absalom dedi ki...

pollyyyyy:))

iyi bişi kalmış yine yahu...
mum gibisi var mı ışık gibisi var mı...
mum ışığında içmek gibisi var mı:))

absalom dedi ki...

aysema öretmenimmmm:))

yıka yıka bitmez valla katılıyorum size...
yine de bi su tutmak lazım:))

absalom dedi ki...

hahahaa ferulago fenasın valla fenasın:))

efenim öle bi karikatür var hep o aklıma gelir böle anlarda:))

hatta bi kaç yazı aşağıda da kullandım galiba:))

ah uleyn elimde sihirli bi değnek olsa...
:))

absalom dedi ki...

şimdi sayın telve...
ben hazırlıcam dedin ben de öle sandım duygularımla oynadın yani...
kandırdın yani şu gariban minnak yavruyu.

piki...

yazıyorum bunu bi kenara.

ayrıca o dış mihrakların elleri kırılsın ahahahaaa
bunu her sölediğimde niye gülüyorum ben ya:))

şahane bi salı olsun o zamanda...
salı demi bugün?

Pabuc dedi ki...

Dar bi zaman içerisinde okuyorum yazını onun için atlaya zıplaya okudum bitirdim:)

2. soruya verdiğin cevaba imzamı bırakabilirim sanırım (sen de izin verirsin şüphem yok) Laz damarı olmasa evliya gibi insanız biz ya hu ;)

15.cevaba da imzamı bırakcam ama gülmekten imza atamıyorum ;Allah senin heeeeeeeeeeeer bir zaman iyiliğini versin.Video yine aklıma , itinayla beddua edilir :) Arapça ve mealli :)))

son 5 sorunun cevabını da bir ara gelir okurum inş ;)

Sevgilerle

Tek başına çok iyi çay içen absalom ;)

absalom dedi ki...

pabuççççççç:))

gel gel müsait zamanlarda gel:))

evet tek başıma çay içiyorum şu an valla bildin valla şaka değil:))
erdin mi sen karşı kıyının kızı ahahaa

Pabuc dedi ki...

Laz damarımın kendi makalesini yazmadığı nadir anlardan birindeyim ermiş olmam mümkündür onun için :))

Afiyet olsun ;çay iyidir (kafayı da iyi etmez) ;)

absalom dedi ki...

:))

anladım nirvanaya doğru gidiyorum diyosun:))

pabuç aslında doğuştan kafam iyi galiba ne içsem yarıyo yahu:))
ne içsem leyla gibiyim.
hani su içsem aynı o derece ahahaaa.

tamam tamam çay iyidir candır.

:))

Zeugma dedi ki...

Hmm..
Damarına bastıklarında kayışların kopması lazlıktan mıymış o :)))
Bende de kopar o kayışlar. Baba tarafım sağolsun o zaman absalom..

Tam biraz kafa dağıtayım şu memleketin hali boğdu derken yani sen de lavman yapacakmışsın burada tühhh :))
Aman iyi sık suyu bol tazyikli olsun absalom. Fena pislettiler, enfeksiyondan ölücezzz yoksa...
Kolay gelsiiiinn...

absalom dedi ki...

zeugma:))

tamam o zaman kayış kesin baba tarafınla ilgili...
koptumuda fena kopar ama ha:))

efenim yıkayacağız bakalım hortumla amma...
bu koku gider mi kalır mı bilemedim...
işimiz zor yani zor.

Yazgüneşi dedi ki...

HİÇ GÜLESİM YOKKEN GÜLDÜRNBENİ YA LA
HİKMETİNDEN SUAL OLUNMAYAN DA SENİ GÜLDÜRSÜN İŞŞALLLAAAAAA

absalom dedi ki...

yaz güneşiiiiii:))

gülelim eğlenelim işi deliliğe vuralım...
napalım:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Absalom
Şu face i toptan kapatmalı.... Bence bi blogvekili ol da şu işi bir hallet... beni ve benim gibileri kurtar....

Blogların yolunu unuttum... Benim bi arkadaşım vardı yaaaa adı neydi durumlarına düştüm... Neyse ki yıl bitmeden düştüğüm yerden kalktım da yola tekrar yola koyuldum.

Demek sonunda sende mimlere karıştın... sen bu hallere düşecek bi insan mıydın be absalom... ne çektin be absalom....

Hımmm ... Bir de boşnak inadı var o da bende var....

Sevgi ve saygıyla... iyi seneler... seneye görüşürüz....


<:))

absalom dedi ki...

mayriiiiii günaydın:))

efenim feysbuku kapatalım hakkaten yeni yılda bi operasyon yapalım telefon felan dinleyelim kutu mutu toptan çözüm bulalım feysbıka:))

şahane bi yıl olsun o zamanda:))

MAYRI dedi ki...

iyi geceler Absalom <:))

evet evet feysbuku kutuya kapatalım.....

absalom dedi ki...

:))

günaydın mayri...
ben seni sık sık çağırırım ordan buraya sen de beni kıramaz elirsin konuyu çözeriz:))

pe hito dedi ki...

Şu mumlu içme yanıtlarına baya güldüm. Sanırım uzun zamandır alkol almıyordun. :)

absalom dedi ki...

hahhaaaa

ebet yahu pe hito aslında hiç alkol almadım hayatımda desem kim inanır?
kadir inanır...

tamam çok kötü espri ama ben gülüyorum hala buna ben de bi sorun yok demi yok:))

yoktur yani.
öle umuyorum.

:))