11 Aralık 2013 Çarşamba

KILAVUZ...

şimdi güzide arkadaşlarım insanlarla konuşmak yoruyo beni artık...
derdimi anlatamıyorum...
bana göre anlatıyorum da anlamıyolar...
onlara göre ben de bi sıkıntı var anlatamıyorum.

eh bu kadar insan beni arızalı kabul ettiğine göre onlar haklıdır o zaman ben de bi sorun var.
dedim...

ve derhal derin düşüncelere daldım...
iç dünyama yolculuğa çıktım...
astral seyahate gel dediler gelemem şimdi içerdeyim çıkınca ben sizi arayım dedim...
içeri nere dediler...
iç dünyam dedim.
senin iç dünyan yok ki dedi biri...
telefonu kapatıverdim suratına...

şimdi senin iç dünyanda telefon mu var diyecek olan kıymetli arkadaşlarıma sesleniyorum...
demeyin.
direk küserim konuşmam bunu da burdan belirteyim.

efenim...
bu kadar insan ben de bir sorun olduğunu düşündüğüne göre kıçımızı yırtmanın manası yok diye düşündüm derin derin...
ve insanlığa küstüm o an itibari ile.
artık derdimi merdimi anlatmıyorum.

konuşmam gerekirse kısa cevaplar veriyorum...

-seviyorum abi
-sevil neşelen sevme yanarsın.

-oğlum çok üzüyo beni
-verecen odunu

-sınavı geçemedim
-tonbul tonbul memeler

-maddi durumum berbat
-ya maneviyat?

-unutamadım seni
-unuturum diye yorma kendini her sevenle beni bir tutamazsın

-rüyamda seni gördüm
-rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz

-kedim ishal olmuş
-uçan kedi diyodun sıçan kedi mi oldu yani şimdi

-bunu da terkettim kendime yeni bi prens buliciğim ben daha iyilerine layıkım
-farkettim onu ben...farkettim...layıksın hakkaten.

-çocuk cillop gibi ama maaşı az ailemle bunun kritiğini yapıyoruz
-ailecek işe mi alıcaksınız çocuğu?

-ya tenimiz uyuşurmuki acebaaaaa
-valla bi değdirin tenleri bakın uyuşuyo mu uyuşmuyo mu ben nerden bileyim...

-işin kötüsü çocuk beni bakire sanıyo
-sen de onu bakir san ödeşirsiniz.

-ama ben mustaayı da seviyorum hem maaşı da şu kadar napıcam absalom ben ühüüü
-onu da sev şekerim ikisini birden sev benden yana sorun yok.

-anlamıyosun beni anlamıyosunnnnn
-anlamaya çalışmıyorum aslında ben seni anlamamaya çalışıyorum

-ona o kadar özel ilgi gösterdim benden daha iyisini bulamayacak oturup ağlayacak
-onu bilmem ama sen şu an da ağlıyosun farkında mısın?

-benim kadar kimse sevemeyecek onu
-evet...
-evet ne be
-sevemeyecek
-dalga geçiyosun ühüüüü

-hayat rutine bindi
-hayat bu iner biner...karışık yani.
-konuşmucam bi daha senle
-rutine bindirsek bu konuşmamayı


kıymetli arkadaşlarım mutsuzuz bunu kabul edelim...
şahsen çevremdeki herkes mutsuz...
işi olanlar işinden mutsuz...
işi olmayanlar işi olmadığı için mutsuz...
eşi olanlar eşinden mutsuz...
yanlız olanlar eşi olmadığı için mutsuz...

korkaklar zaten mutsuz...
adı üstünde korkak oldukları için mutsuz...

çevresine anasına babasına bişeyler kanıtlamaya çalışanlar buna çabalamaktan mutsuz...
statü için mutsuz...
para yok diye mutsuz...
parası olanın benden ne farkı var diye kıyaslamaktan mutsuz...
parası olunca bu seviyede ilişkiler hep yalan dolan diye mutsuz...
sanki daha önce şahaneydi ilişkiler gibi.

terkedilenler mutsuz...
terkedenler mutsuz...

gücü yetmediği için kapıları açamayanlar mutsuz...
ardına kadar açılmış kapılardan dahi girmeye cesaret edemeyenler mutsuz...

hayatın anlamını aramaktan mutsuz insanoğlu...
bulamamaktan.

fizik kurallarına göre evren yasalarına göre ruhani felsefelere göre ve en önemlisi aklın yolu birdir lan akla mantığa göre...
ne aradığını bilmezsen onu bulamazsın değil mi?

aradığını bilmediğin şeyi aramak nasıl bi salaklıktır anlamıyorum...

sonra da diyolar ki bana...
sen beni anlamıyosun...
sen arızalısın...
sen huysuzsun...
sen agresifsin.

kardeşim sen de salaksın ben sana bişey diyo muyum...

kazık kadar olmuşun hala ne olduğunu bilmediğin bir şeyi arıyosun.
aradığını bilmediğin o şeyi doğal olarak bulamayınca mutsuz oluyosun...
sonra sen normal insan...
ben arızalı oluyorum.
bu mudur?

pek kıymetli arkadaşlarım kimseye nasihat verecek değilim...
ayrıca bana ne...
ben nasihat verici miyim...
ver verrrrrrr
nolur bize nasihat ver deseniz yine vermem.
uzmanlık alanım o değil çünkü.

benim uzmanlık alanım kılavuzluk...

-hayatın anlamını arıyorum kılavuz bey
-şimdi bacım camiyi geçince sola dönücen orda bi market var hemen yanından kıvrılacan sağdan sağdan gidicen...
-ay ne şeker kılavuzzzz kız
-sağdan sağdan hadi anam

budur...
benim hayattaki görevim budur.

ha bunca yıllık kılavuzluk tecrubemden sonra buldum mu hayatın anlamını?
buldum.

küçük balıkçı meyhanesini geçiyosun köşede vestelden sağa dönüyosun sokağın köşesindeki eski apartmanın çatı katı...
hayatın anlamı budur.

kıymetli arkadaşlarım...
hayatın anlamı...
siz ne olmasını istiyorsanız odur.

şimdi müsadenizle...
birazdan bi arkadaşım gelecek hayatın anlamını aramış bulamamış...
mozartın beşinci kaval senfonisi çalarken ona hayatın anlamını anlatacağım.

allah sonumuzu hayır etsin...
hikmetinden sual olunmaz ya rab.

36 yorum:

Pabuc dedi ki...

Hayatın anlamı ''Siz ne olmasını istiyorsanız odur'' ya da ''Siz ne istiyorsanız tam tersidir''

Hayatın ne olduğunu düşe kalka şikayet ede ede öğrenecez ve öğrendiğimiz zamanda zaaaaten ölüp gidecez :) Hayatıı anlayacaz da ne olacak yani sonunda ölecezzz diye de karamsarından yorumumu bırakır giderim...

Ha bi de ''Herkes aynı hayatta'' şarkısı varyaaa hiç bıkmayacam o şarkıyı dinlemekten...

Herkesin hayatı kendine hayat işte.Bir de off ders şikayet dinle dinle nereye kadar Absalom, Cenab-ı Allah yardımcın olsun :)

absalom dedi ki...

pabuççççç:))

evrene mesajım var kısmını pek inandırıcı bulmadım habaerin ola diye mektubuma başlarım ahahahaa.

efenim...
moda moda bu jenerasyonda hayatın anlamını bulmaya çalışmak.

hayır uğraşmasalar bana sorsalar sölerim insanlara yardımcı olmak yol göstermek bir kılavuzun temel görevidir :))

kimin o şarkı?
bakayım hemen:))

Pabuc dedi ki...

İnsanlr hayatın anlamını falan sormuyor
direkt anlatmaya başlıyorlar ve sonrası şikayete bağlıyorlar..

Dayım der ki; hayatta neyi istemdiysem ve kınadıysam başıma geldi çok şükür :)
Yoksa hayat büyük konuşmamayı öğrendiğimiz bir yer midir ki :)

Şarkı Mehmet Erdem e ait ,duymuşsundur illaki bu şarkıyı

kahve telvesi dedi ki...

Eneeeee, Absalom senin iç dünyanda telefon mu var ? oh be, işte hayatın anlamı bu :) Hala çözememiş olanlara bak bu örneği verebilirsin Absalom... Ayrıca, çözen , bu anlamla ne yapmayı düşünüyor merak ediyorum. Yenmez, içilmez...Onun yerine, hayatı yaşamak lazım diyorum. Yaşarken, anlamı kendiliğinden oluşur, olmadı cebren ve hile ile oluştururuz evelallah..

Artık sorunlu insanların sorun bile sayılmayan sorunlarından gına geldi diyecem, olmayacak. Çünkü (muhtemelen küstü, küsmese derdi ki ) " neye göre sorun, kime göre sorun telve ?" onun için susuyorum, hiiiç o konuya değinmeden. malum, herkesin derdi kendine büyük.. Ama hiç durmadan sızlanmanın da bi alemi yok be kardeşim... Çözülüyorsa çözersin, çözülmüyorsa kardeş kardeş sorununla yaşamayı öğrenirsin...
işte o kadar !!!

absalom dedi ki...

duymuşumdur ama ben balık hafızayım tekrar dinlemem gerek:))

dayının konusu şuna dönmüş:))
çok sevdiğim bi büyüğüm vardır...
kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş der her zaman.

sevgilini dayına iletiver bu lafı.
eh ne de olsa pabucun dayısı bizim dayımız efenim:))

Pabuc dedi ki...

:)))) tabi caanımmm benim dayım tüm Türkiye ye yeter de artar bile...

Bu arada evrene gönderilen mesajdan ses çıkmadı acaba ptt kargoylamı gönderseydim bilemedim ki şimdi :))

Bu arada büyük konuşmak ve zanda bulunmaktan uzun zaman önce vazgeçtim (vaz geçirildim diyelim) halk arasında buna ''ağzımın payını aldım'' deniyor :)

absalom dedi ki...

hahahaaaa telveeeeeeee.
fenasın valla fenasın:))

ebet var nolmuş dokunmatik hem de internete bile bağlanıyorum ben iç dünyamdan alla alla.

tamam yazdıkların pek şahane de...
sorunlu insanların sorun bile sayılmayan kıytırık zırvalarından kurtulduk diyelim.

iyi de başka insan var mı çevrende?

valla varsa beni de tanıştır.
elini öpücem kuran çarpsın:))

absalom dedi ki...

hahahaa pabuç:))

bu kargolarda bazen sıkıntı oluyo alıcıya ulaşamadık felan deniyo...

direk yapıştır bence mesajı alıcının suratına en garanti yöntem o:))

bu arada ben kaç kere ağzımın payını aldım ohoooo şaşırırsın valla...
süt içt,im dilim yandı amanın ammanınnnn diye türkü söleyeceğime....
sütten ağzım yandı yoğurdu üfleyerek verin ulan diyeceğime...

hala sütü ısıtınnnn
kaynatınnnnnn
yansınnnn ağzım yüzümmmmm
diyorum.

benden olmaz doktor.
yok yok hakkaten olmaz:))

Pabuc dedi ki...

Marjinal mi deniyor SİZin gibilere absalom ;)

Az ben susayım ziyaretin güzeli kısa olanıdır der atalarımız (bence bu atalarla günümüzdeki bazıları akraba falan, kendilerini gören duyan yok ama sözleri ortalarda geziyor Mevlana sözleri gibi)

İyi kal Absalom
bi de mutlu kal
bi de huzurlu kal
bir dekal işte gitme kal :)

absalom dedi ki...

pabuç valla marjinal deniyor çapulcu deniyor hadi be deniyor tinerci deniyor hadi ulan ordan deniyor....

salak olduk iyice ahahaaaa.

bana göre benim gibilere saftirik deniyor...
kanaatim bu yönde şimdilik:))

arayı açmayalım sayın pabuç...
öle mesajlar kozmoloji evren felan annamam ben :))

Pabuc dedi ki...

Ben bu yorumu Facede paylaşacam kötü emellerime alet ediiciiim :))

absalom dedi ki...

hahahaaaaa
et yahu et.
hangi yorumu merak ettim bak şimdi.

benim sayfamdan dilediğin şeyi kötü emellerine alet edebilirsin pabuçççççç hahaaaa.

küçük Joe dedi ki...

Hayatın anlamı mı? Valla ben bulmuştum, arkasından bir laf okudum, hayat anlaşılacak bir şey değil, tecrübe edilecek bir şeydir diye. Kaldım gene ortada. Heee, doğru diye.

özii dedi ki...

sevgili kılavuz bey , bende bende hayatın anlamını bulamadım bi yol göster agabeyy...

yoksa şu an yorum yazmak istedim bu mudur hayatın anlamı?

senfoni faydalı oldu mu?

PoLLy dedi ki...

Kimsenin birbirini zerre anlamadığı, anlamaya çabalamak için takatinin ve dahi zamanının olmadığı şu günlerde; beni anla demek büyük ayıp.. Birinden zamanını, enerjisini istemek; büyük bencillik.. Ben bunu bilir bunu söylerim...
Kimseden beni anlamasını beklemem, töbe haşa nasihat da istemem...
son derece kendi halimde; hızlı ve kaliteli yaşayan bir insanım...
ha mutlu muyum?
töbe haşa :D

bücürükveben dedi ki...

sevgili absalom, aynı dertten muzdaribiz :Yoruldum, konuşmaktan yoruldum, yazmaktan yoruldum, bir ayı geçmiştir 10 kasım için iki satırı ve sen de biliyorsun komutanımızın mektubu hariç blogumla ilgilenmiyorum, kimselere gidemiyorum, yazılar birikmiş okuyamıyorum, yorum yapamıyorum, sen istisna oldun şu an...
hayatın anlamını konusunda naçizane düşüncem şu: Hayatın anlamını ölmeden kimse bilemeyecek ya da ateistler haklıysa o zaman da bilmeden öleceğiz. İkisinden biri yani...böyle rezil, kepaze bir dünyada hayatın anlamı ne olabilir ki zaten? 6 aylık bebeğe hem de öz evladı tecavüz eden de var, keçiye tecavüz eden de, tanrı bile memnun değildir yarattığı bu dünyadan aslan ceylanı yiyor, kedi kuşu yiyor büyük balık küçük balığı yutuyor güce yeten yetene! Sistemin özü ZALİMCE! Ne anlamı var bu zalimliğin? Lanet olsun diyorum geçiyorum...hakikaten herkes mutsuz böyle bir ülkede mutlu olana şaşıyorum hele bloglara bakınca Tayyip bu ülkeye müstahak hatta az bile gelir diyorum, kumanda panelime bakmam yeterli milletin zil takıp oynamadığı kalmış, herkes pek bir mutlu...sanırsın dünyanın en sorunsuz ülkesiyiz...ordusu hapiste filan değil...neyse başını ağrıttım...sağlıcakla kal arkadaşım

absalom dedi ki...

küçük joe günaydınnnnn:))

var var hayatın anlamı var tecrube ayrı bişi...

mesela kar yağarken eski sevgiliyi düşünmek te o şartlarda bir anlamdır demi ama:))

namaste küçük joe...

absalom dedi ki...

hahahaaa evet aynen odur...
yeri gelir mantar çorbasıdır...
yeri gelir sevgilinin elleriyle hazırladığı ev yapımı pitzadır hayatın anlamı:))

ha bunlar yetmez diyosan köşedeki züccaciyeyi geç sağa dön direk yürü migrosun yanından kıvrıl doru git.

bulacaksın çekirge.
merak etme.
ohmmm.

absalom dedi ki...

hahahaaa
yahu sen ne enteresan birisin pollyyyyyyy:))

acaip egzantirik egzotik mistik garip bi karışımsın sen biliyosun demi:))

ahahaaaaa

absalom dedi ki...

müjde estağfurullah ne baş ağrıtması...
çoktandır yoktum bi bakayım dedim sana sen de yoksun.

ne diyeyim.

yine de enseyi karartmamak lazım...
güzel günler göreceğiz çocuklar güneşli günler demek lazım.

kal sağlıcakla.
arayı açmayalım.

NzlGl dedi ki...

'Siz ne olmasını istiyorsanız o dur' hayatın anlamı demişsin ya absalom artık bunun üzerine yorum yapamam ki :)))))
hımmmmmm
ya da şunları ekleyebilirim

kendini sev
kendin için yaşa
seni mutlu edecek şeyleri yap.....

nokta

absalom dedi ki...

nazlıgülllll:)))

nasıl mutlu oluyosan öyle...
kimle mutlu oluyosan onunla...
nerde mutlu oluyosan orda.

dimi:))

saygılar efenim hürmetler...

Sokak Kedisi dedi ki...

Hayatın anlamı ve benzeri cümle gelip geçici konu hususunda, eğer sen de hala bir karara varamadıysan, ben hemen joker hakkımı kullanıp, az sonra bir büyüğe danışacağım Absalom.

Haberin olsun dedim :)))



absalom dedi ki...

sokak kedisiiiiiii :))

öncelikle efenim özledim valla.
bu aralar başın dumanlı diye dalaşmıyorum sana seviyorum ya o bakımdan bilgin olsun:))

ben karara vardım zati efenim kararım nettir değişmezdir...
asla değişmeyecektir.

asla asla deme diyen arkadaşlara inat...
asla değişmeyecektir diyeyim tekrar da.
kayıtlı kuyutlu dursun tarihin sayfaları içerisinde.

:))

PoLLy dedi ki...

sensin garip karışım :D

absalom dedi ki...

sensin:)))

yalan mı alla alla.
alla alla.

:))

ferulago dedi ki...

gamsız olacak bu hayatta absalom. Gerektiği zaman gayet gamsız olabiliyorum ve hiç zararını da görmedim, bilakis ne stres ne keder oohhhh, yavruları da kendim gibi yetiştirmeye çalışıyorum şahsen. Mutluluğu anahtarı her b.ku kafaya takmamak, aynen böyle söyle arkadaşlarına :)

kahve telvesi dedi ki...

Absalommmm, hiç bi sorunum yok çok şükür, ara sıra monotonluktan sıkıldığımda sıkılmış olmayı kendime dert ediyorum o akadar.. o da pek bi çabuk geçiyo zaten :)

su vebeyaz dedi ki...

:)))
seni insanların seni anlamamalarından değil, onları sürekli anlamaya çalışmaktan, dahası anlamaktan, empati yapmaktan sıkılmışsın:))

ben de hayatın anlamını çözdüm, yokmuş, bi rahatladım, bu yüzden mutluyum :))

absalom dedi ki...

hahahaa ferulagooooo:))

arkadaşlar,

"Mutluluğu anahtarı her b.ku kafaya takmamak"

diyor ferulago...
valla altına imzamı atıyorum.
bu kadar yazıyı boşa yazdık yav.
bunu yazsak yeterdi aslında.

:))

absalom dedi ki...

telve:))

pek bi duygusal römantik yazıyosun bu aralar da...
ondan aceba dedimdi ben de.

iyi iyi sorun olmasın.
gönüller bir olsun
hayat bayram olsun.

sağa sola kafaya ikide bir taş atılmasın ahahaaa.

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

efenim insanları anladığım için mi sıkılıyorum yoruluyorum ben yani.
ımmmm.

bunu bi düşüneyim ben:))

bak her yorumuna yazıyorum yine yazacağım bıkmıcam usanmıcam doktor...
valla özlüyorum uazılarını haberin ola.

kahve telvesi dedi ki...

Gözün aydın Absalom, mimlendin :)

absalom dedi ki...

telve :))

fenasın sen çok fena...

ahahaaa aneam mimlendim.

Zeugma dedi ki...


İstediği kadar mimlesinler tövbeliyim.
Zamanında üst üste 5 mim yanıtladığımı bilirim. Bir de yaransam :))))

absalom dedi ki...

zeugmaaaaaa:))

fena olmuyomuş yahu ilk denememdi hoşuma gitti aslında:))