31 Aralık 2013 Salı

NİCE MUTLU YILLARA GÜLÜM...

şimdi güzide arkadaşlarım bir sene daha bitiyor bugün.
önceliklen yukarıdaki benim yılbaşı ağacımdır gülen olursa direk küserim bunu belirteyim.

yeni yılda yapılacaklar diye listeler yapmış hazırlamıştır arkadaşlar...

yeni yılda çimlere basmayacağım...
yeni yılda depresyona girmeyeceğim...
yeni yılda evlenmeden asla...
yeni yılda göğsümün kıllarını aldıracağım metroseksüel olacağım diyen adam tanıyorum lan ben.

pek kıymetli arkadaşlarım benim yılbaşı eğlenceleriyle ilgim yoktur.
hani şu yaşa geldik taksim meydanında bi turist kız bile taciz edemedik.
boşa yaşıyoruz.

blokta yaşlandı epeyce...
ilk girdiğim günleri hatırlıyorum da...
benim zamanımda kravatsız girilmezdi bloka be...

efenim bendenizde ülkesini seven her türk erkeki gibi acaba iki hanımkız tavlarmıyım diye girdim bu aleme...
hani iki şiir attırayım iki özlü söz yazayım...
ordan burdan aforizma araklayayım koyayım bloka gizemli olayım...

olmadı kasketimi giyeyim başıma elim çenemde bi fötö koyup ağır abi olayım...
iki araklama şiir koyayım ergen kızlar üşüşsün çevreme...
blokta ne kadar hanımkız varsa aşık edeyim kendime.

olmadı...
eh malzeme ortada...
ne gizemli olabildik ne karizma ne ağır abi...
gariban bi absalom olduk anasını satayım.
mukedderat.

o abileride burdan kutluyorum valla ücreti karşılığında bana ders vermelerini istiyorum...
götüm başım oynarken nasıl gizemli abi olurum...
daha bi kıta şiir bilmeden nasıl şair ağır abi olurum dersleri.
ihtiyacım var napiyim.

çok güzel insanlar tanıdım şu alemde...
yan masaya yanar dönerli meyveler gönderdim meyveler aldım...
pırıl pırıl komşularım oldu...
görüştüklerim oldu...
görüşeceklerim var.

bloktan kız tavlama sanatını beceremedik amma...
şahane komşuluklar edindik.

eh geldi şimdi yılın dibi...
noel babayı pek sevmem...
zaten az karakterli bi arkadaş olsaydı bacadan girmez efendi gibi kapıyı çalardı pezevenk.

tüm kıymetli arkadaşlarıma şahane bir yıl diliyorum...
ben şahsen son 3 seneki yılbaşlarını muhteşem geçirdim.
muhteşem dedimse atlayıp zıplayıp değil ha ben çıkmam kolay kolay dışarlara yılbaşlarında...

ben girmeyeceğim yeni yıla...
bu yıldan çıkacağım yeni yıla girmeyeceğim.

giren tüm kıymetli arkadaşlarımın yeni yılını kutlar büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.



yapraklara dallara
yeşillere allara
nice mutlu yıllara gülüm.
nice mutlu yıllara.

yaprak dala
al yeşile yaraşır
gayrı bundan böyle
vermem seni ellere.

bu da böle biline...

45 yorum:

MuyuRt dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsunn :) Umarım herşey çok güzel olur bu sene.Kendine çok iyi bak.

kahve telvesi dedi ki...

Absalommmm ya ben yine güldüm, elimde olmayarak..
Blog aleminden 3-5 kız geldi geçenlerde, hazırız lakin çok ağır bu absalom korkuyoruz yaklaşmaya diye...
Bence sen yıl bitmeden ayarlarınla bi oyna, kilo mu vercen napcan, ürkmesin kızlar...
Ben bu yılı bırakmayı düşünmüyorum, çok iyi anlaştık biz. Eski yılı bırakanlara, bırakıp yeni yıla girmeyenlere, eskiyi çoktan unuttuk, yeniye kollarımızı açtık diyenlere... herkese mutlu seneler..

absalom dedi ki...

papatya taçlım çubuklu formalım:))

şahane bi yıl olsun senin için.

sen daha bana lazımsın.

:))

absalom dedi ki...

telveeeeeee:))

hahaha valla fenasın.
bak demedimdi dedim deicektim dedim demedim demedim...
ama şimdi dedim.

kasketli şöle karizmatik bi fötö çalıp koysam blöka faydalı olacaktı anladım...

koyamadık.
kaldık.


bak sen komşularımdan birisin isim isim yazıcaktım...
ola ki bi arkadaşı atlarım ayıp olur dedim yazmadım.

şahane bi yıl olsun o zamanda.

bu yıl sana iyi eldiyse çıkma.
burası özgür bi ülke.
ahahahaa

ben bile güldüm valla:))

kahve telvesi dedi ki...

Ya bırak Absalom, ondan sonra beynini kurtlar kemirecekti, acaba bu kızlar bana mı geldi, yoksa çalıntı fötö yemi diye... Gelen şapkanı görmeden gelsin ...
Tamam karar verildi, kalıyorum ben.. Bu yılı mahvettik, öteki yılın günahına bari ortak olmayayım :))

absalom dedi ki...

ahahaha...

abilerime laf atma telve...
sen karışma.
alla alla.
ders aliciğim ben a aaaaaa.

ahahaha
aneam kriz geldi.

kalma kalma telve gel sen...

sen ben bizim oğlan eşe dosta ihtiyaç var.

MOR CAFE dedi ki...

mutlu yıllar absalom...:)

absalom dedi ki...

mor kafeeeee:))

şahane bi yıl olsun:))

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Büşra Bayram dedi ki...

O değil de severek takip ediyoruz. Yeni yılda neler yaparsın, başına neler gelir bilmem ama, yazmaya aynen devam!

Kız olayına gelince, geçenlerde kuzenim "oha lan 1700 kişiden 1 tanesini bulamadın mı" demişti. o geldi aklıma. Amaç araç falan bunlar önemli.

absalom dedi ki...

büşraaaaa:))

şimdi efenim senin kuzene kesinliklen katılıyorum...

bak basit hesap yapalım...
1700 kişinin yarısı hanımkız olsa...
kaldı 850 oğlan.

100 tanesi gay olsa kaldı 750...
100 tanesi evli olsa kaldı 650...
100 tanesi gizli evli olsa:))
kaldı 550...
100 tanesi bi halt olamayıpta buralarda coşan klavye delikanlısı olsa kaldı 450.

eh 450 iyi rakam seçicen birini ahahaaaaa.

olmadı ben yazı yazarım destek veririm sana aşkolsun:))

şahane bi yıl diliyorum.

absalom dedi ki...

öykü yorumu neden sildin yahu?

iyi yıllar dilerim.

Büşra Bayram dedi ki...

Desteklerini bekliyourz :p :D

Sanem Kelesoglu dedi ki...

absalomcum harika şahene yıllar diliyorum:)) her şey gönlüncee olsun:))) aktif olucam söz veriom:)

NzlGl dedi ki...

Yüzünü güldüren , içine sinen bir yıl olsun Absalom.....

özii dedi ki...

bi kere yeni yıl ağacın çok güzelll:)) Yeşil mi , yeşil vazosu var. Işık mı sarı çiçekleri var :))

Mussmutlu yıllar , sürpsisssli yıllar , bol kahkahalı günler olsun efem :))

Pabuc dedi ki...

K.K.Delikanlısı,
konu ile uzaktan yakından alakasız yorumum şudur,

Blog aleminde uzun zamandır bulunmaktayım ve ilgiyle yazılarını merak ettiğim bloggerin çoğunu gördüm (karşılıklı görüşmedim ama eeeeen azından foto olarak gördüm) içlerinden merak ettiğim bir tek kişi kaldı bil bakalım o kişi kim ;)

Yap bir güzellik yeni yılda ve göster kendini bize Absalom :) Bakalım bu yazılarıyla bizi güldüren güldürürken düşündüren( ;) ) zat-ı muhterem nasıl biriymiş ...

Yeni yıla biraz meraklı mı girdim ne ? :)

Neyse adım hıdır meramım budur :)

Saygılar efenim...

MAYRI dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı olabilecek her şeye sahip olman temennisi ile....

<:))

Yazgüneşi dedi ki...

pek nefisito seneler olsun madem...
;)

cecil dedi ki...

:) benim ağacımda çok cılız çıktı ..
neyseki süslerle bişeye benzedi az-biraz
ama senin ağacın yanında esamesi bile okunmaz ..
mutlu huzurlu yıllar olsun ..

Funda TC dedi ki...

evimizin blokçusu
mutluluktan aşktan sağlıktan çatlayalım haydi eller havaya ohhhhh :)
Ankara ya yolun düşerse görüşmek dileğiyle....
hayde bakalım :)

absalom dedi ki...

büşraaaaaa:))

temem benden sana tam destek...
kınıyorum bu hemcinslerimi aynı zamanda ayıptır yahu.
böle cici bici bi kızı buldular.
alla alla.
enteresan valla.

temem çalışmalara başladım şu an itibari ile:))

absalom dedi ki...

sanemmmmmmm:))

fötöna bayıldım izmire selam olsun...
sözün söz kayıtlı kuyutlu:))

muhteşem şahane harika olsun bu yıl o zamanda.

absalom dedi ki...

nazlıülllllll:))

hep beraber efenim hep beraber...

yüzüm güler benim de...
içime siniyo mu bunu bi düşüneyim ben:))

absalom dedi ki...

öziiiii pis öziiiii:))

sen ki bi kadeh içersek günün birinde kahkahanın çok duyulmayacağı bi yer bulmam lazım demiş insansın 76 milyon öğrensin açıklıyorum ahahahaaaa.

ne zaman 76 milyon olduysak...
bide ben ekledim 77 olsun anasını satayım:))

yılbaşı ağacaım şahane dimi:))

şahane bi yıl diliyorum can can.

absalom dedi ki...

sayın pabuç:))

efenim örmemek daha iyidir diye düşünüyorum valla bak...
şu al bundy abi var ya benim fötö...
10 sene sonra aynı o olacağım gerisini sen hesap et:))

şahane bi yıl diliyorum laz kızı...

sen tanıdığım güzel komşulardan birisin şu alemde bilesin...

absalom dedi ki...

mayriiiiii:))

şahane bi yıl olsun...
sanatcı arkadaşım güzel komşum...

seni kurtariciğim o feysbık illetinden yeni yılda dayan:))

absalom dedi ki...

nessssss:))

arayı açtık mı ne?

nefisto olsun madem:))

caponu öpünüz benim için.

absalom dedi ki...

cecil:))

sen bizim türkan cecil misin?

hakkaten mi ahahahaaa

absalom dedi ki...

fundaaaaaaa:))

ben ailenizin blokcusu muyum ahahahaa
ay utandım şimdi iyi bişi bu demi iyi bişi...
gönendirdiniz efenim beni.

şahane bi yıl olsun.

ankaraya yolum düşer.
aynuruda alalım eşi dostu toplayalım.
valla hayde o zaman:))

Şaşkın dedi ki...

Yav komşu hemcinslerinin blok açma nedenini bu kadar açık etmeyeydin iyiydi kızmasınlar sonra :))

Bana göre şahsen, arkasından konuşmak gibi olmasın ama, 2013 tiksinç bi yıldı. Kendisinden son dileğim de "lan Schumi abiyi bize bırak ve bi git artık" oldu öle diyim. Kendisi ile tanışmam (2013 tabii Schumi diil :p ) tanımadığım bi ülkenin, hiç bilmediğim bi hastanesinin nöroloji yoğun bakım ünitesinde olmuştu gerçi benim, cenabeti bundan mütevellit de olabilir. Bölümde sebze olmayan tek misafir ben olunca nöbetçi hemşire halime acıyıp havai fişekleri izleyeyim diye balkona çıkarmıştı beni o kadar da namkör olmayayım he. Efenim sözü uzatmayayım baktım seneye hastanede girince bütün sene ailecek hastanelerden kurtulamadık ben de bu sene yeminleri bozdum yeni yıla parti ortamında, "party yo!" sloganıyla girdim.

İşte böyle sevgili komşu, sağlığı, parayı, mutluluğu vs sana başkaları dilesin ben disko disko üç yüz beş yüz tadında bi yıl diliyor, saygılar sunuyorum :)

absalom dedi ki...

şaşkın kovaaaaaaaaa:))

sevgilikomşum şahane bi yıl olsun sana da...
yannız hakkaten şumiyle tanışman diye okudum 2-3 kere:))
daha ayılamamışız anlaşılan...

ben de sana sağlık diliyorum bolcana...
eller havaya diyorum.
keyifler hiç bozulmasın diyorum:))

Zeugma dedi ki...

Komşu komşu huuu :))
Halen ısrarlı mısın yeni yıla girmemek için :) Ay ne güldüm...
Çok çabuk geliyor bu yıllar art arda, haklısın, insan kızıyor be absalom :))
İyi ki varsın, her daim gülümsetiyorsun..

E, o zamann??
İyi haftalar, iyi aylar diliyorum sana absalooom :))

absalom dedi ki...

zeugmaaaaaaa:))

ısrarlıydım ama geçen akşam kollarımdan tuttular zorla soktular yeni yıla...
pekte matah bişi değil yahu.

göz aynı şaşı göz...
burun aynı patlıcan burun...
tipe baksan müslüm babanın gençliği...
bu sene de biret pit olamadık anasını satayım ona yanarım...

mukedderat:))

cerenmus dedi ki...

Aaa bak kaç gün sonra geldim okudum postu, hala başka post yazılmamış, ya acaba sen hakikaten başardın mı bu eski yıldan çıkıp yeni yıla girmeme işini? Meraktayım :)

absalom dedi ki...

cerenmussss:))

yazıcaktım başka yazı ama seni bekledim şimdi ceren gelir ayıp olur bekleyelim dedim:))

başaramadım başaramadım eş dost valla olmaz diye tuttular kollarımdan soktular beni yeni yıla.

yildiz dedi ki...

Taktik hatan var Absalom;
blog aleminde kiz neyin tavlayamazsin sen,niyeee cünkü BLOGALEMinin kendisi zaten Agir abi:))) Ama Facede, SKYP`de,WHattsapp de dedigini yapabilirsin,Malum biz Blogger yazarlari fukara kendi halinde insanlar oldugumuz icin kimselerin bezi olmaz o alemde...
umarim 2014 de dileklerin gerceklesir
Sevgiyle ve dostca kal....

absalom dedi ki...

yıldızzzzzzzzz:))

efenim şimdi haber verilir mi bu ben bloka ilk girdiğimde haber verseydin ya...

artık benden geçti efenim.
ben unumu eledim eleğimi duvara astım...

ama beni okuyan hemcinslerim varsa ders alsınlar bloklarda abazalık yapmasınlar öle bulutlarla geldin dalgalarla gittin felan diye komik şiirler yazmasınlar duyurayım buradan ahahaaa.

ben demiyorum abiler yıldız diyo:))

sana da şahane bi yıl diliyorum o zamanda...

bücürükveben dedi ki...

absalomcuğum bloga kız tavlamak için girenler var mıymış valla bak bilmiyordum ulan (affedersin)şu erkek milletinden korkulur:)))neyse 18-en fazla 30 yaş arası hatun kısmısı düşünsün..
ben yeni yılını kutlamakta çok geç kaldım işin komiği yorum yaptım sanıyordum bir kontrol ettim ki yapmamışım:)))e yaş dayanmış 60'a olacak o kadar:))neyse blogun kedici teyzesinden mutlu sağlıklı Tayyip'siz tarikatsız cemaatsiz soyguncusuz ordusu hapisten çıkmış yeni yıllar dilerim
:)

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

efenim bizim gönümüz bir olsun kutlama mutlama nedirkine:))

şahane bi yıl diliyorum size bücürükle:))

aman aman yaşını belli etme sonra benim yaşım çıkıyo ortaya ahahahaaaaa....

efenim kadının yaşı olmaz...
alnı aydınlık olsun yeter.

hürmetlerimi saygılarımı kabul ediniz lütfen.

pe hito dedi ki...

Gönlünde ki güzelliklerin gerçek olduğu, nice yıllar dilerim :)

absalom dedi ki...

pe hito:))

çok merci efenim hepimizin hep beraber...

eh şahane bi yıl olsun o zamanda.

Peçeteyi Sooradan Gören Kuzu :) dedi ki...

Absalom,
gecikmiş bir yorum ama yazmadan duramadım :)

vazonun altındaki peçetenin üstünde ilk kelimesini göremesem de sanırım, almanca "aşk mideden geçer" yazıyor..nerden buldun bunu allasen? :)

absalom dedi ki...

ahahahaa

pek fena kuzuu:))

doğaçlama yaptıydık o ara...
ben de sonradan farkettim amma kimse farketmediydi şimdiye kadar.

eh yalan da değil be dikkatli kuzu:))

Godot'yu Bekleyen Kuzu :) dedi ki...

:)) bazen çok doğru aşkın mideden geçtiği...ama bazen hiç bi yerden geçmiyo ...

aşk köprüden önce son çıkış yazısını görüp panikle oraya sapmış sanki :))
bekle dur... :)

yaaani bi his...
öyle işte :)