22 Kasım 2013 Cuma

ZAMAN LAZIM...

şimdi güzide arkadaşlarım hazır herkesler kaçmış blog aleminden...
ulan dedim kendi kendime oturayım bi yazı yazayım...
kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşkkür ederim emine diye başlayan mesela.
ahahaha

bak şimdi benim zamanımda böle anketler meşhurdu şimdi de varmı ki?
çok küçükken mesela büyüyünce ne olmak istersin diye bi soru vardı.
herkes sallardı bişiler.
bi arkadaşım büyüyünce şezlong olucam yazmıştı.
valla bak yeminlen.
şezlong?
büyüdü hakkaten şezlong oldu ayrı konu idealist bi arkadaşımdı.
takdir ederim kendisini.

yine geçen bi arkadaşım dedi ki...
bu arada ben sanki herşeyi çözen adamım anasını satayım kelin merhemi olsa misali...
beraber olduğu hanımkızla bi karar almışlar.
azcık ilişkimize ara verelim demişler.
sen ne düşünüyosun dedi.

ben uzun yıllardır düşünmüyorum dedim bıraktım düşünmeyi.
düşündükte nooldu ha nooldu?
bi sokrates mi olduk...
bi kant kunt mu olduk...
bi ömer hayyam mı olduk...
noolduk?
gariban dallama bi absalom olduk.

neise efenim kaşlarımı küçük emrah gibi yaptım...
içimden oy garibim diye geçirdim...
sıçtın olum sen hatun ceketi almış gidiyo lan diyemedim tabi...
ilişkilerde ara vermek bazen iyi gelebilir dedim.
ama kendim bile inanmadım valla.

bu ne abicim şimdi yeni moda oldu bu zaten...
defol lan iliğimi kemiğimi kuruttun hayattan bezdirdin beni allah bin kere belanı versin diyemiyosun.
biraz zamana ihtiyacımız var biraz ara verelim diyosun...
olur mu?
olmaz.
olsa tükkan sizin.

tabi bi de şu geyik vardır...
ki bunu her sölediğimde çevrede ren geyiği var mı diye kontrol ederim.
kahrından ölür gariplerim çünkü bu kadar geyiği ben geyik olduğun halde yapamadım diye...

bırak...
seviyosa döner.
hahahaa

hıncal uluç kullanır bunu en sık...
ki abimize bakarsanız hiçbirinin dönmediğini sap gibi yanlız yaşlandığını anlarsınız.
size somut kanıt.
döner mi a bicim alla alla.
zaten zor kaçmış.
etrafta cillop gibi çocuklar var.
döner mi?

eşyanın tabiatına ters.

valla kıymetli arkadaşlarım...
bana göre...
biraz zaman verelim ara verelim demek aynen şu demektir...

kardeş ben seni sallıcam ama sallayamıyorum...
yazık iyi adamsın kıçına tekmeyi basamıyorum...
o kadar huysuzluk ettim bi defolup gitmedin...
kıyamıyorum ama....
senden olmaz bana abicim.
hadi tak sepeti koluna herkes yoluna...

demenin modern şeklidir...

valla yanılıyor da olabilirim...
bunu deneyen ve tekrar devam eden bi çift gören duyan varsa lütfen acil bana bildirsin...

tabiiiii 
ahahaha
bi de şu var...
sen çok iyi bi insansın...
ben seni haketmiyorum...
sen daha iyilerine layıksın.

kardeşim buna benim bile lafım yok.
bunu yiyen bi salak varsa...
adresini telefonunu bana bi gönderin.
valla söz.
arıcam.

ben absalom kardeşim....
nasıl bi gerizekalısın sen mutlaka tanışmamız gerek ben bu konuda araştırmalar yapıyorum diye ahahaha.

tabi benim aklıma garip garip sorular da geldi ama arkadaşa soramadım zaten izole olmuş hayattan garibim...

ara vermek ne demek lan?
hayır ara nasıl verilir mesela?
hadi ara verelim hopppp.
verdik.
bu mudur?

neler serbest neler yasak bu arada?

merhaba nasılsın demek serbest mi?
özledim seni demek serbest mi?
ben nerden bileyim...
hayatımda hiç ara vermedim ki...

bilen varsa bunun kriterlerini bi yazsın bana...
yazık oğlana...
pek te seviyo...
ben bildireyim garibime de ona göre davransın.

of offfff.
noolacak bu memleketin hali bilemedim.

zaman lazım...

yannız bi dünya güzeli olayım...
yapacağımı biliyorum ben.
ya...
hadi hayırlısı.