31 Aralık 2013 Salı

NİCE MUTLU YILLARA GÜLÜM...

şimdi güzide arkadaşlarım bir sene daha bitiyor bugün.
önceliklen yukarıdaki benim yılbaşı ağacımdır gülen olursa direk küserim bunu belirteyim.

yeni yılda yapılacaklar diye listeler yapmış hazırlamıştır arkadaşlar...

yeni yılda çimlere basmayacağım...
yeni yılda depresyona girmeyeceğim...
yeni yılda evlenmeden asla...
yeni yılda göğsümün kıllarını aldıracağım metroseksüel olacağım diyen adam tanıyorum lan ben.

pek kıymetli arkadaşlarım benim yılbaşı eğlenceleriyle ilgim yoktur.
hani şu yaşa geldik taksim meydanında bi turist kız bile taciz edemedik.
boşa yaşıyoruz.

blokta yaşlandı epeyce...
ilk girdiğim günleri hatırlıyorum da...
benim zamanımda kravatsız girilmezdi bloka be...

efenim bendenizde ülkesini seven her türk erkeki gibi acaba iki hanımkız tavlarmıyım diye girdim bu aleme...
hani iki şiir attırayım iki özlü söz yazayım...
ordan burdan aforizma araklayayım koyayım bloka gizemli olayım...

olmadı kasketimi giyeyim başıma elim çenemde bi fötö koyup ağır abi olayım...
iki araklama şiir koyayım ergen kızlar üşüşsün çevreme...
blokta ne kadar hanımkız varsa aşık edeyim kendime.

olmadı...
eh malzeme ortada...
ne gizemli olabildik ne karizma ne ağır abi...
gariban bi absalom olduk anasını satayım.
mukedderat.

o abileride burdan kutluyorum valla ücreti karşılığında bana ders vermelerini istiyorum...
götüm başım oynarken nasıl gizemli abi olurum...
daha bi kıta şiir bilmeden nasıl şair ağır abi olurum dersleri.
ihtiyacım var napiyim.

çok güzel insanlar tanıdım şu alemde...
yan masaya yanar dönerli meyveler gönderdim meyveler aldım...
pırıl pırıl komşularım oldu...
görüştüklerim oldu...
görüşeceklerim var.

bloktan kız tavlama sanatını beceremedik amma...
şahane komşuluklar edindik.

eh geldi şimdi yılın dibi...
noel babayı pek sevmem...
zaten az karakterli bi arkadaş olsaydı bacadan girmez efendi gibi kapıyı çalardı pezevenk.

tüm kıymetli arkadaşlarıma şahane bir yıl diliyorum...
ben şahsen son 3 seneki yılbaşlarını muhteşem geçirdim.
muhteşem dedimse atlayıp zıplayıp değil ha ben çıkmam kolay kolay dışarlara yılbaşlarında...

ben girmeyeceğim yeni yıla...
bu yıldan çıkacağım yeni yıla girmeyeceğim.

giren tüm kıymetli arkadaşlarımın yeni yılını kutlar büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.



yapraklara dallara
yeşillere allara
nice mutlu yıllara gülüm.
nice mutlu yıllara.

yaprak dala
al yeşile yaraşır
gayrı bundan böyle
vermem seni ellere.

bu da böle biline...

24 Aralık 2013 Salı

HEPSİ MİM LOBİSİNİN İŞİ...

şimdi güzide arkadaşlarım kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş...
yıllarca şu bloklarda dönen mimlerle dalga geçtim...
mimlerle ilgili yazılar yazdım...
eğlendim güldüm.

ilk zamanlar beni mimleyince arkadaşlar...
kıymetli arkadaşlarım yapmayın sizi severim amma...
bana hadi yaz deyince...
hadi çocuğum amcalara mandolin çal bakiyim diye eline mandolin tutuşturulmuş salonun ortasında embesil gibi kalmış çocuklar gibi hissediyordum kendimi...
kusura bakmayın yapamıyorum affedin beni demişliğim vardı.

heyhat...
hayat işte.
pek sevgili kave telvesine bi espirik yapalım dedik canımıza okudu...
benim için özel mim yaptı...
tüm kıvırma çabalarıma karşı bide üşenmedi renklerdirdi yazısını.
eh elime mandolini tutuşturdu.
hadi abilere ablalara çal bakiyim evladım dedi.
şimdi salonun ortasında mal gibi duruyorum.
napıcam lan ben.

eh yapıcak birşey yoktur...
bir centilmen olarak sözümüzü tutacağiz soruları cevaplayacağiz..
ben sana gününü gösteririm sayın telve.
dış güçlere mim lobisine pabuç bırakmayacağiz bu da böle biline.
elimde ne belgeler var.
inlerine gireceğim ben bu mim lobisinin.

neise...
efenim mim şöle...

1-elimden gelse...

elimden gelse ne gelmese ne...
dünyaya barış ve kardeşlik getireceğim...
bırak bu işleri devlet su işleri diye espri yapılmasını yasaklayacağım...
yok yahu yok...
benim başıma ne gelirse elimden gelmiyor dilimden geliyor...
mim de soruyu değiştirmek yok dimi ahahaaa.
tamam tamam ciddiyete davet ediyorum herkesi.

2-kendi kendini kontrol etmekte...

iyiyimdir...
yannız hafif bi lazlık var ordan sıkıntı yaşıyorum damarıma basılınca film kopuyo kayış sıyırıyo abi.
öle diyolar yani ben o anları hatırlamıyorum.

3-beni en çok kaygılandıran şey...

yok öle bişey.

4-hayatımın en kötü anı...

anlatamam valla rtük kapatır tükkanı merak edenler mail atsın anlatırım:))

5-yannızken...

şahane içerim tek başıma.

6-nefret ettiğim...

ımmm şimdi bu soru kazık olmuş biraz...
efenim nepalde kıç kadar minderde oturunca beya bi...
nefret kelimesiyle haşır naşır oldum çokca.
ve affetmeyi öğrendim...
zaman zaman oturup o kıç kadar mindere toplu olarak affetme ayinleri düzenliyorum artık.

7-işimi...

gücümü bırakıp gidesim var...

8-kadınlar ve erkekler...

kadından korkmayan allahtan korkmaz abicim...
kadınlar birer çiçektir ahahaaa.
erkekleri genel olarak mazlum ezilen gariban taraf olarak görmekteyim.

9-hayat...

basit bişey çok abartmaya gerek yok.

10-çocukken...

hiçbişi hatırlamıyorum lan...
ben çocukken romalılar kuzeyde anglo saksonlarla savaşıyodu bi onu hatırlıyorum.

11-başkalarının zayıf tarafı...

laz damarıma basarlarsa benim güçlü tarafım.

12-yalan sölemek...

iyidir:))
aslında pinokyo modeli ele alınmalı bu konuda diye düşündüm uzun yıllarca teori geliştirdim...
yannız yalan söleyince burun uzamasın...
herkeste farklı bişey uzasın diye düşünmekteyim.
artık neresi denk gelirse.
kısmet.

13-herşey kötü gittiğinde...

oturur mum ışığında içerim...
mum olmazsa olmaz ama illa olacak.
şahane oluyo herkese tavsiye ederim.

14-geceleri...

mum ışığında şahane içerim ahahaaa
ne diyim abi.
yalan mı sölicem...
pinokyo muyum ben:))

15-başkalarına göre ben...

abicim beni ya çok severler ya nefret ederler ortası yok.
benden nefret edenlerin yuvası yıkılsın evlerine ateş salınsın bi hamdükeeeeee ve melaikeeeeee.
semi allahü limen hamideeeee
amin.

16-kurtulmak istediğim korku...

inlerine gireceğiz onların ellerini kıracağız...
yok bi önceki sorunun cevabıydı bu.
korkunun ecele faydası yok telveeeeeeee.
yok korku morku.
azcık tırsma var ama o sayılır mı:))

17-bazen düşünüyorum da...

hahahaaa
ne diyim ben şimdi.
ben düşünmüyorum efenim bıraktım düşünmeyi valla bak.
ne düşünücem be...
beyaz çarşafa sarınıp başbakanı karşılamaya gidenler düşünüyo mu da ben düşünücem.
benim onlardan neyim eksik.
bi çarşaf yok.
bide kefenin cebi yok demiyolar mı bu çocuklara yav.
bilemedim.

18-en çok utandığım şey...

memleketime bakıp bakıp utanıyorum bu aralar.

19-keşke ben...

keşke diye bişey yoktur attık biz onu zamanında kitabımızdan elhamdülillah...
faiz lobisinin işi gezicilerin çapulcuların çıkardığı bi asimetrik darbe bu keşke denen şey.
inlerine gireceğiz ellerini kıracağız...
onların arkasında allah varsa bizimde millet var mim lobisi var.

20-anlamıyorum neden...

anlatıyorum anlatıyorum anlamıyorsun...
gün gelecek çocuk...
anlayacaksın.


şimdi güzide arkadaşlarım...
gaza geldim yazıyodum da...
erken bitti bu mim.
başka mimi olan varsa gelsin bana...
hepsini cevaplayacağım...
dış mihraklarının oyununa gelmeyin.
oturun oturduğunuz yerde.

ya rab.
sen aklımı koru.

kimsenin evine ateş salma...
kimsenin birliğini bozma...
kimsenin yuvasını yıkma...

ama en önce...
bu güzide millete akıl ver.
fikir ver.
izan ver.

hikmetinden sual olunmaz ya rab.


şimdi herkes dışarı çıksın bu ülkeyi bi yıkamamız lazım.

11 Aralık 2013 Çarşamba

KILAVUZ...

şimdi güzide arkadaşlarım insanlarla konuşmak yoruyo beni artık...
derdimi anlatamıyorum...
bana göre anlatıyorum da anlamıyolar...
onlara göre ben de bi sıkıntı var anlatamıyorum.

eh bu kadar insan beni arızalı kabul ettiğine göre onlar haklıdır o zaman ben de bi sorun var.
dedim...

ve derhal derin düşüncelere daldım...
iç dünyama yolculuğa çıktım...
astral seyahate gel dediler gelemem şimdi içerdeyim çıkınca ben sizi arayım dedim...
içeri nere dediler...
iç dünyam dedim.
senin iç dünyan yok ki dedi biri...
telefonu kapatıverdim suratına...

şimdi senin iç dünyanda telefon mu var diyecek olan kıymetli arkadaşlarıma sesleniyorum...
demeyin.
direk küserim konuşmam bunu da burdan belirteyim.

efenim...
bu kadar insan ben de bir sorun olduğunu düşündüğüne göre kıçımızı yırtmanın manası yok diye düşündüm derin derin...
ve insanlığa küstüm o an itibari ile.
artık derdimi merdimi anlatmıyorum.

konuşmam gerekirse kısa cevaplar veriyorum...

-seviyorum abi
-sevil neşelen sevme yanarsın.

-oğlum çok üzüyo beni
-verecen odunu

-sınavı geçemedim
-tonbul tonbul memeler

-maddi durumum berbat
-ya maneviyat?

-unutamadım seni
-unuturum diye yorma kendini her sevenle beni bir tutamazsın

-rüyamda seni gördüm
-rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz

-kedim ishal olmuş
-uçan kedi diyodun sıçan kedi mi oldu yani şimdi

-bunu da terkettim kendime yeni bi prens buliciğim ben daha iyilerine layıkım
-farkettim onu ben...farkettim...layıksın hakkaten.

-çocuk cillop gibi ama maaşı az ailemle bunun kritiğini yapıyoruz
-ailecek işe mi alıcaksınız çocuğu?

-ya tenimiz uyuşurmuki acebaaaaa
-valla bi değdirin tenleri bakın uyuşuyo mu uyuşmuyo mu ben nerden bileyim...

-işin kötüsü çocuk beni bakire sanıyo
-sen de onu bakir san ödeşirsiniz.

-ama ben mustaayı da seviyorum hem maaşı da şu kadar napıcam absalom ben ühüüü
-onu da sev şekerim ikisini birden sev benden yana sorun yok.

-anlamıyosun beni anlamıyosunnnnn
-anlamaya çalışmıyorum aslında ben seni anlamamaya çalışıyorum

-ona o kadar özel ilgi gösterdim benden daha iyisini bulamayacak oturup ağlayacak
-onu bilmem ama sen şu an da ağlıyosun farkında mısın?

-benim kadar kimse sevemeyecek onu
-evet...
-evet ne be
-sevemeyecek
-dalga geçiyosun ühüüüü

-hayat rutine bindi
-hayat bu iner biner...karışık yani.
-konuşmucam bi daha senle
-rutine bindirsek bu konuşmamayı


kıymetli arkadaşlarım mutsuzuz bunu kabul edelim...
şahsen çevremdeki herkes mutsuz...
işi olanlar işinden mutsuz...
işi olmayanlar işi olmadığı için mutsuz...
eşi olanlar eşinden mutsuz...
yanlız olanlar eşi olmadığı için mutsuz...

korkaklar zaten mutsuz...
adı üstünde korkak oldukları için mutsuz...

çevresine anasına babasına bişeyler kanıtlamaya çalışanlar buna çabalamaktan mutsuz...
statü için mutsuz...
para yok diye mutsuz...
parası olanın benden ne farkı var diye kıyaslamaktan mutsuz...
parası olunca bu seviyede ilişkiler hep yalan dolan diye mutsuz...
sanki daha önce şahaneydi ilişkiler gibi.

terkedilenler mutsuz...
terkedenler mutsuz...

gücü yetmediği için kapıları açamayanlar mutsuz...
ardına kadar açılmış kapılardan dahi girmeye cesaret edemeyenler mutsuz...

hayatın anlamını aramaktan mutsuz insanoğlu...
bulamamaktan.

fizik kurallarına göre evren yasalarına göre ruhani felsefelere göre ve en önemlisi aklın yolu birdir lan akla mantığa göre...
ne aradığını bilmezsen onu bulamazsın değil mi?

aradığını bilmediğin şeyi aramak nasıl bi salaklıktır anlamıyorum...

sonra da diyolar ki bana...
sen beni anlamıyosun...
sen arızalısın...
sen huysuzsun...
sen agresifsin.

kardeşim sen de salaksın ben sana bişey diyo muyum...

kazık kadar olmuşun hala ne olduğunu bilmediğin bir şeyi arıyosun.
aradığını bilmediğin o şeyi doğal olarak bulamayınca mutsuz oluyosun...
sonra sen normal insan...
ben arızalı oluyorum.
bu mudur?

pek kıymetli arkadaşlarım kimseye nasihat verecek değilim...
ayrıca bana ne...
ben nasihat verici miyim...
ver verrrrrrr
nolur bize nasihat ver deseniz yine vermem.
uzmanlık alanım o değil çünkü.

benim uzmanlık alanım kılavuzluk...

-hayatın anlamını arıyorum kılavuz bey
-şimdi bacım camiyi geçince sola dönücen orda bi market var hemen yanından kıvrılacan sağdan sağdan gidicen...
-ay ne şeker kılavuzzzz kız
-sağdan sağdan hadi anam

budur...
benim hayattaki görevim budur.

ha bunca yıllık kılavuzluk tecrubemden sonra buldum mu hayatın anlamını?
buldum.

küçük balıkçı meyhanesini geçiyosun köşede vestelden sağa dönüyosun sokağın köşesindeki eski apartmanın çatı katı...
hayatın anlamı budur.

kıymetli arkadaşlarım...
hayatın anlamı...
siz ne olmasını istiyorsanız odur.

şimdi müsadenizle...
birazdan bi arkadaşım gelecek hayatın anlamını aramış bulamamış...
mozartın beşinci kaval senfonisi çalarken ona hayatın anlamını anlatacağım.

allah sonumuzu hayır etsin...
hikmetinden sual olunmaz ya rab.