20 Ocak 2014 Pazartesi

OLMAZ OLSUN BÖLE EVREN...

şimdi güzide arkadaşlarım memleket memlektlikten çıktı yav...
ben de protesto etmek için sakal bıraktım...
bazıları tenbellikten diyo ama değil...

valla memleketin hızına yetişemiyorum abicim...
traş olmaya vakit yok.
noluyo lan bilen var mı?

kurtuluş savaşıdır bu dedi geçen bıyığına hayran olduğum...
iyi de düşman kim lan?
kimden kurtarıcaz memleketi bilen var mı?

yunanlılar sakarya dolaylarından ilerliyo sayın seyirciler gibi bişi mi bu?

iki ayyaşta yok kim kurtarıcak bu memleketi o zaman?
ayranla mayranla olmaz ki abicim bu işler.

kendimi hayattan soyutladım kıymetli arkadaşlarım artık sadece evrenle evrenin yasalarıyla ilgileniyorum büyüyünce kozmolog olucaktım kazmalog oldum...

zaten kazmadan geçilmiyo memleket elini sallasan kazma elini sallasan balta elini sallasan pala elini sallasan dallama...

bu ne ya allasen?

efenim bilim adamlarına göre artık paralel evrenlerin var olduğu kesin...
paralel devlet değil paralel evren...
yani bizim evrenimiz gibi sonsuz sayıda evren var.

başka bi deyişle bizim diğer evrenlerde başka hayatlarımız var teknik olarak...

işte bunu duyunca eyvah dedim içimden...
yapmayın abiler nolur yapmayın...

düşünsenize büssürü evren var ve o evrenlerin herbirinde bülent arınç var tayyip erdoğan var...
soru soran gasteciye ebeni öperim diyen meclis başkanı var...ebelek gübelek adım zaten şakacıya çıkmış bari ayrılırken bi fıkra anlatayım diyen bakan hangi evrende var lan.

olmaz yani olmaz...
bilinen tüm fizik yasalarına ters.

günah yahu...
ben bizim millete tanrı bi ceza vermiş çile çekiyoruz diye düşünürken bide bu çıktı...

düşünsenize her evrende seda sayan var nihat doğan var hülya avşar var...
çekilecek dert mi allasen?
hele hele bülent ersoy var her evrende...
evlerden ırak rabbimmmmm.
hikmetinden sual olunmaz.

tabi düşünüyosun haliyle ara ara...
efenim şimdi mesela bi hanımkızla tanışıyosun bizim evrende...
aneam şıkır şıkır al cannes film festivalinde kırmızı halıda yürüt sırıtmaz o derece...
ben diyosun cennete düştüm melaike bu.

bi gün o melek diyoki artık ilişkimizin adını koyalım hüseyin...
sen bi meleksin dünyevi işllerle uğraşma diyosun...yemiyo.
allah bin kere belanı versin hüseyin ben gidiyorum diyo melek.
halbükü niye yürüyerek gidiyosun meleksin kardeşim sen uçsana...

neise hüseyin dayanamıyo alıyo meleği getiriyo eve...

aradan 3 gün geçiyo ha 3 gün...
o şıkır şıkır ancelina joli dudaklı melek gidiyo...

kanepede pamuklu pijamayla oturmuş saçlar havaya uçmuş aynanın karşısında bıyıklarını alan biri oturuyo.

olur mu?
olmaz...
evrenin yasalarına ters kardeşim...
ama bizim evrende oluyo işte.

biz millet olarakta istisnai bi milletiz seviyorum ben halkımı valla bak...

ben mesela bebek severken amanda aman yerim ben bunuuuu agucuk bugucukkkk çimdiririmmm ısırıcam ay ısırıcam ben bunun burnunu yirim ağzını yirim bokunu yalarım çükünü öperim diye seven bi halk var mı kardeşim?
bebek lan bu...

sevdiği insana küfür eden?
gardaşım çok iyi çocuk bu emrah pezevengi diyen millet var mı abi?
ben duymadım.

bakmayın aslında seviyorum ben bu tuhaflıklarımızı...
tüpgazda kaçak var mı diye çakmakla kontrol eden millet...
nükleer santral nedir...ha tüpgaz ha nükleer santral o zaman evinizede aygaz almayın laynn diyen bi adamı kaç senedir başbakan seçiyo bu millet neden şaşırıyosun ki?

biz güzel bi milletiz vesselam...
azcık tuhafız garibiz  ama olsun...
o kadar olur.

çalıyor ama olsun işte yapıyor diyen bi millet var mı yav bırak dandik dünyayı herhangi bi evrende...
sanmam...

soyuyorsa beni soyuyor diyen bi model var mı herhangi bi evrende?
sanmam.

kıymetli arkadaşlarım...
yeminlen abartmıyorum bi çalışanım c.tesi günü bi kızla ilk defa buluştu...
pazar günü kız facysbık ve mail şifrelerini istemiş çocuktan çocukta mırın kırın etmiş bakarız felan demiş...
kız krize girmiş p.tesi ilaç içip intihar etmiş

böle bi evren var mı şimdi söleyin bana yahu...
benim bildiğim yok.
olmasında zaten.
batsın bu evren.

unuttum unutmadın...
unutamadım unuttum...
abi niye unutmaya çalışıyosun ki...
güzel bişiler yaşamışsın...
ayrılmışsın...
sevmişsin iyi kötü.
hayatında bir yer edinmişsin bir yer etmiş.

unuttun unutmadın unutamadım unuttum.
bu ne yav?

hangi evren de var şimdi bunca saçmalık söleyin bana...

kardeşim hayatta saçmalıklar olur da...
böle olur mu?

sonra da aklımızı mantığımızı koruyacağız tüm bunların içinde...

bildiğin beyaz çarşafı beline dolayıp kefen giydim geldim diyen dallama da benlen aynı oksijeni soluyo kardeşim...
oksijene yazık lan.
kıymetini bilmiyoruz oksijenin kuran çarpsın.

güzide arkadaşlarım bu aralar gündeme ayak uyduramadığım için dağıttım...
sakal bıraktım sırf bunu bildireyim diye başladım yazıya...
hani arkadaşlar bilsin istedim istekler ve talepler geldi nolur yaz nolur sakal bıraktığını yaz felan diye...
bilin istedim.

bundan böle sakalımız yok ki anlatamıyorum demeyeceğim...

ben biraz şiir okuyayım müsadenizle paralel gündemden uzaklaşmak için...
şu polly diye bi arkadaş var şahane for my muse lar yazıyo...
tam damardan hani 24 saat küçük emrah dinle bunalıma girmezsin hatunun bi yazısını okuyosun dağılıyosun.

eh bu aralar zati dağılmaya meyilli gönül.

dağılalım anasını satayım...

hadi önce evlere dağılalım.

dipnöt,
diğer evrenlerde de aynı zamanda sakal bıraktım mı aceba merak ettim şimdi bak.

bırakmadıysam kınıyorum...
olmaz olsun böle evren diyorum...

daha da davosa gelmem.

kefenimizi giydikte çıktık biz bu blok yolculuğuna...

o kadar.
heyttttttt.

temem temem geçti.
sakinim.


56 yorum:

Sanem Kelesoglu dedi ki...

paralel evren varsa bir de oraya gitsek:) bir solukta okudum.harika olmuş Absalommmm:))

absalom dedi ki...

sanemmmmm:))

delirttiler beni.....

delirdim ben.

ahahahaaa

kahve telvesi dedi ki...

Seni akıncı tayin ediyorum Absalom, şu sizin oradaki balonlardan birine bin de yukarıdan bak bakalım paralel, teğet, dikey... başka evrenler var mı ? O evrenlerdeki sen sakallı mı ??

Ya memleketimin tuhaflıkları bitmez..Bulaşık makinasında ıspanak yıkayan milletin evladıyız biz pehhh.... Hatta çataldan anten falan da yapabiliyoruz.. İşte bunlara kafa yormaktan, memleketi yönetenlerle ilgilenmek gibi bi ayrıntıyı atlıyorsak, o kadar kusur kadı kızında da bulunur deyip , es geçiyoruz...

Ayrıca sen sakal bırakıyorsun diye, hanım kızlarımız bıyık bırakmak zorunda değil..Ne diye kafaya takıyorsun anlamadım ki ?

Senin elemana söyle, üzmesin kızı..Başta şeffaflık olmazsa yürümez bu iş.. Eleman da artık feyk feysbuk mu alır ne yapar bilemem.. demokrasimiz olmasa da , demokrasiye has çarelerimiz mevcuttur efenim..
Saygılar...

absalom dedi ki...

ahahahhaaa

yahu sen telve sen var ya...
acaip fenasın bak sölüyorum.

ahahhhhhaaaa.

bu balonu getirir günün birinde bana söler dedim bu telve ama bu kadar hızlı beklemiyodum:))

benim elemana aynen şöle dedim,

kuzum normal bunlar az daha büyü anlayacaksın ne kadarnormal bi iş olduğunu bu prokavatif intihar girişiminin:))

de hızlanmış işler onu bilemedim işte telve.

benim zamanımda ay felan geçiyodu şimdi 3. güne inmiş bu işler...
yaşlandık yav hahahaa

kahve telvesi dedi ki...

Şimdiki gençlik çok hızlı be Absalom, bugün tanışıyor, yarın çıkıyor, ertesi gün anlaşamayıp ayrılıyor... Işık hızı felan hlt etmiş bunların yanında :))

Ama şimdi, balon için çok uygun bi yazı değil mi? Yeri gelmişken ne diye başına kakmayayım ? Hem aklımda kalacağına... :))

absalom dedi ki...

balonla ne ilgisi var yahu konunun hahahahaaaa.
gözüme gözüme sokucaktın nasılsa:))

aklında kalmasın bak buna bişi diyemem:))

daha senin denizli izmir yolculuğunu göz ucuyla okudum...
bi okuyayım...
belki telve hanım buyrunuz reca ederim felan diyeceğim bundan sonra bilemiyorum ahahahaaa.

neme lazım:))



kahve telvesi dedi ki...

Yok ya, ben kesin astronomik bir ceza yiyeceğim o işten.. Merakla bekliyorum :))

absalom dedi ki...

ahahahaaa

yok yahu ben sana kıyamam rahat ol...
ben yufka yürekli bi kazmayım nihayetinde.

:))

NzlGl dedi ki...

Ağlanacak halimize ancak bu kadar gülünür... Kalemine sağlık olsun Absalom

özii dedi ki...

Gülümseme modunda okurken yazıyı kazmalog olayinda baya bi sesli güldüm. Yaw nerden geliyor aklına...

Bak absalom kardeş kazmalog öyle olmaz hem. Taa paralel evrenin başına bak. Hah işte oradalar bu loglar "log" ekide biraz havalı olsun biraz bilimsel olsun diye satın alınmış:)))

Senin şu intihar eden kız , eğer etmese 4. Gün evlenmek isterdi bence. Çocuğa söyle kaçsin. 3. Gün ne bu yani. Şimdikilerin herseyi o an olcak bitcek.herseyi hızlı yaşıyor hızlı tüketiyorlar... daa sustum nokta.

PoLLy dedi ki...

benden ne istedin sevgili absalom...
"lanet olası paralel evren" temalı yazıda, adımı anmanı "manidar" buldum, haberin olsun :D

bücürükveben dedi ki...

sendeki mizah yeteneğine bayılıyorum absalomcum, gülümseyerek okudum ama bir yandan da güleriz ağlanacak halimize dedim tüm tespitlerine katılıyorum...bebeleri severken yerim seni demek bana da tuhaf gelir:)))bir de aklıma geldi benim Bücürük'ün resmini koyardım bloguma herkes canım, cicim, oy ne şeker derken kimisi tutar ay çirkin, pis! aaa valla bak tuhaf ötesi bulurdum demek ki YALNIZ DEĞİLMİŞİM hatta öyle yorumları sildim bile onaylamadım...e ben de az gıcık değilim..benim çocuğum sonuçta niye pis olsun, çirkin olsun? di mi ya..seviyorsan sevgi sözcükleri kullan kardeşim..işte o kadar
paralel evrenler OLMAZ OLSUN hele dediğin gibi sayısız Tayyip Arınç ve de Bülent Ersoy olacaksa ay olmaz olsunnnnn olmaz olsunnnn batsın bu dünya..
eline sağlık
sağlıcakla kal

su vebeyaz dedi ki...

:)))
çok güldüm yine:) memleketin hali içler acısı, gündem yüzünden ben de dağıldım, ama mizah malzemesi çok, ona seviniyorum:)
bu kadın erkek mevzularında ise susarım üstad, çözebilsem ben adam olurdum:) Allah ıslah etsin herkesi diyorum:)

absalom dedi ki...

nazlıgüllllll:))

çok merci efenim çok merci...
azcık gülümsemek lazım yoksa ben delirecek insanlık bu gidişle.

ben delirmek üzereyim zaten kimse delirmesin:))

absalom dedi ki...

öziiiii:))

log lar konusunda insanlığı aydınlattığın için müteşekkirim:))

ya valla bak şaka değil ilk gün çocuk geldi rapor verdi bana rapor alıyorum buluşmalarda felan düşün artık ahahhaaaaa.

daha ilk gün ya ilk buluşmada seni seviyorum sonsuza kadar sevicem senden başkası haram bana felan demişler.

alıcan odunu ikisinide dövücen o olucak:))

absalom dedi ki...

polllyyyyy:))

zamanla manidar demi ahahahaaaa.
sen var ya sen:))

efenim sen de öle bi yazıyosun ki okuyorum sonra kalkıyorum kafamı duvara vuruyorum bi kaç kere...,

içimden küçük kız çocukları gibi çığlık atarak ağlamak geliyo.

banada günah ben de anne kuzusuyum ama demi alla alla.

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

aman efen,im utandırdınız beni çok merci çok merci.

hakkaten olmaz olsun böle evren ahahahaaa.
yannız ben bülent ersoyu nasıl unutmuşum kınıyorum kendimi derhal yazıya ekliyorum:))

öperim bücürükümü.

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

sorma sorma bindik bi alamete gdiyoruz kıyamete sanki...
alla sonumuzu hayr etsin.
işimiz allaha kaldı valla.

aman efenim estağfirullah biz çözdükte ilişkilerdeki gizemleri insanlık bizi anlamaya hazır değil henüz.

kıvırabildim mi:))

şahika dedi ki...

ohebbuk absaloooom :)))

absalom dedi ki...

hahahahaaaa ben de seni anata o aishite imasu şahikaaaaaaaa.

:))

G.o.D dedi ki...

Absalom ben de sakalbırakanlar ne yapıyor çözemiyordum. Olmaz olsun böyle evren !

Evren dedi ki...

paralel evren falan hikaye... bir ben var, o da benden içeri haberin ola :)

blackinwhite dedi ki...

şşş Absolom Naber yaaa:) ben geldimmmm hehe

Mahmutun güncesi dedi ki...

Diğer evrenlerde ne yazdın bak merak ettim şimdi.Haberin olursa bizi de merakta bırakma emi.:))

Adsız dedi ki...

Absalom,
ben yan blogdan Suvebeyaz'ın arkadaşı İsyankar Kuzu :)...paralel evrenler, orada yaşaması muhtemel kişiliklerle ilgili kaygıların,daha bismillah demeden feysbuk şifresi isteyen manita adayı vs...tüm tespitlerine katılıyorum :) harika bir yazı olmuş...

yalnız ancelina dudaklı melek pamuklu eşofmanla bıyık alıyor da kendini bred pitt zanneden arkadaş boş mu duruyor? onun da diz ve kıç kısmı baloncuk yapmış ve yanlış deterjanla çokça yıkanmaktan rengi bozbulanık tarifi olmayan bir ton almış olan eşofman altıyla, son yedi senedir aynı iştahla giydiği,çocuksu bağlılığından dolayı atmaya kıyamadığı yakası ve gövdesi parça pinçik olmuş beyazımsı tişörtünü giymesi çok mu iç açıcıdır? :)) ve üç gün sonra ancelina dudaklı, yanında bıyık aldığı için eleştirdiği manitanın yanında tuvalet kapısını kapatmadan hacetini gideren, hatta ancelinanın yanında "rahat olalım yeaaaa" diyerek gaz çıkaran kişi çok mu bred pitt'tir, çok mu salon erkeğidir?sorarım sana :)

bu arada çalışanına naçizane tavsiye... değil çıktıkları gün, üç yıl sonra da olsa, feysbuk, e-mail vs. ne varsa hayatına ilişkin mahrem alanlarına sızmaya çalışan kadınlardan uzak dursun...

vardır elbet güven duyan ve duyduran birileri...varsın ancelina dudaklı olmasın, varsın brazilian popolu olmasın...

bu arada kadınlar da bi zahmet hayatının kendine özel şifrelerini deşifre etmesin, ama üç gün ve üç yıl sonra da güven duysun veya duyulacak adamları sevsinler...varsın onlar da bred olmayıversin :))

şen ve esen kalınız'lı trt tadında yazmışım, kusura bakmayasın :)
kalemine kuvvet...


su vebeyaz dedi ki...

:)))))
isyankar kuzumm,okurken bi ara takipte zorlandım, onnar nası cümleler annem:))

absalom dedi ki...

godddddd:))

olmaz olsun böle evrennnnnn:))

bi of çeksem karşı dağlar sallanır modundayım ben de bu aralar senin gibi...

sakal o bakımdan hani:))

absalom dedi ki...

evrennnnnn:))

ahahahaaa
yeminlen aklıma gelmediysen yazarken sakalımı keseyim bak :))

ayran içtik ayrı mı düştük üstad...
arayı açmayalım.

la laaaa la laaa la laaaa

absalom dedi ki...

blackkkkkkk:))

sen nerlerdesin yahu hoşgeldin hoşgeldin...

ama böle olmaz blok camiası olarak toparlanıp sana bi ceza kesiciğiz bu ne yahu ortadan kaybolmak felan....

neise:))

gel gel...
kaynatalım az.

:))

absalom dedi ki...

mahmut:))

valla bence hep aynı şeleri yazmışımdır hani kapasite bu kadar...

ve insanlık beni anlamaya hazır değil henüz ahahaha...

şımardım yine:))

absalom dedi ki...

hahahaaaaa
isyankar kuzuuuuuuu.

efenim su ve beyazın arkadaşı benimde arkadaşımdır ne demek:))

yannız şu parça pinçik olmuş tişört travması bende de var yahu erkek milletinde bi kodlama mı var ne var bu konuda bilemedim şimdi bak...

ama diğer rahatlama konuları fenaymış hakkaten beni aşar o kısım ahahaaa
o ne yav:))

aslında ben bizim çalışana tavsiye olarak kadınlar komple uzak dur dedim amma senin tavsiyeni de iletirim:))

efenim ne iyi ettinde geldin :))

kahkaha attım valla bizim çakma bret pitlere ahahaaaa
ben dahil.

hürmetler efenim esenlikler bizden:))

absalom dedi ki...

ahahaha su ve beyazzzzzz:))

sorma sorma valla kahkahalarla güldüm:))

e adı üstünde isyankar yapıcak bişi yok ahahaaa

Adsız dedi ki...

Suvebeyaz,
Az önce bayaaa bi yorum yazdım ama kahrolası baağzı blog siteleri e-mail falan istedi...Niye olduğunu şimdi anladım eheheheh

Cümlenin noktasını beş sayfa sonra koyan bi Mr. Pamuk değilim elbette...çalaklavye yazılmış, var bazı hatalar :)napiim olur o kadar...

İmzaa: Pamukumsu Kuzu :)

Adsız dedi ki...

Absalom,
Suvebeyaz'ın arkadaşı benim de arkadaşımdır... Suvebeyaz canım arkadaşımdır, bitanedir, neşelidir, güzel yazar, yaptığı işi en iyisinden yapar,"yaşamsallar" ondan korkar :)daha sayamayacağım biçok meziyete sahiptir ama en önemlisi benim arkadaşımdır,
bizi tanıştıran arkadaş sağolsundur :) (herşeye rağmen :)

Güldürebildimse ne güzel, didaktik geldiydi biraz...tespit çok da bir blog yazacak kadar enerci yok :)
onun için ben size gaz veriim, siz yazın ben okiim, arada yorum yapiimm :)

imzaa: new kuzu on the blog :) (taam yaa, kötü espri :)...bavul hazırlarken anca bu geldi aklıma...yarın güney şehirleeermizden birine uçup, penceresiz otel salonlarında dört gün boyunca 8-10 saat zaman geçirceeeaaamm.... :(((

Absalom,
tekrar selamlar...zevkle takip ediyoruz :)

su vebeyaz dedi ki...

Absalom izninle, sayfanı kullanıyorum ama, duygulandım bildiğin yaa:)
Hayır sanki yeni görüyorum isyankar Kuzu'yu, okurken bir garip oldum yine de, canım arkadaşım benim:))

absalom dedi ki...

hahahaahahaa
konuşanları tahtaya yazıyorum

-su ve beyaz
-pamukumsu isyankar kuzu

tenefüsse çıkmayacaksınız cezalısınız ahahaaa

su ve beyaz ne demek efenim öle sayfanı kullanıyorum felan aşkolsun...

bebnim sayfadan dilediğin kişiyi arayabilir mesaj yazabilir mail atabilir gerekirse hükümete mektup yazabilirsin:))

açık çek sana:))


pakumumsu isyankar kuzuuuuuu ahahaaaa.

efenim bilirim su ve beyazı bilirim...
açıkca her zaman söledim bu sanal alemde büssürü soytarı var dallama var büssürü klavye ancelina colisi büssürü klavye delikanlısı var...

ama insan kendini belli eder abi...
bi yerde açık verir.
illa verir.
öküzlüğünü tutamaz bi yerde.
açık verir bir an.
bi an.

işte o an anlarsın ölçüverirsin kalitesini...


çok açıkca sölüyorum su ve beyaz gibileri nadirdir blokta...

ha yok mu var çok kaliteli insanlar tanıdım ben hala da tanıyorum...

ama severim sayarım hürmet ederim senin arkadaşını...

dipnöt,
güneye git de...
boşver oda penceresiz olsun.
şu blok yazma işini de ayrıcana görüşelim:))

su vebeyaz dedi ki...

:)))
efenim bu birbirinden güzel sözlerin ardından ne diyeceğimi bilemez oldum:)korkarım ben böyle anılmaktan, hata yapmasına izin vermez insanın bu durum, teveccühünüz diyorum sadece:)

isyankar Kuzu'ya bi anlatamadım, yaz iki satır, şart değil Ergenekon destanı, ama anlatamıyorum absalom, belki sen başarılı olursun:)

absalom dedi ki...

su ve beyaz aman efenim meramımı yannış anlattım ben:))
hata değil yapınız hata nolucakki rahat olunuz su ve beyaz gibi olunuz...

demek istediğim içinde hödüklük varsa birinin ve buralarda saklamaya çalışıyosa bunu ki çokkkkk böleleri emin ol:))

onları kastettiydim bi an açık verirler içindeki hödüğü görürüz diyerekten...

tabi ergenokon destanı yazmasın...
tamam belki ben bi tolstoy bi şolohov tadında yazıyor olabilirim....
hahahaaa ay utandım kuran çarpsın kendimden şu an:))

temem su ve beyaz dönsün güneyden arkadaş ben bi örgütlenme yapayım bu konuda:))

Kafa Dergi dedi ki...

Absaloom... :)

Yeni keşfettim! :)

Geleceğim gene... ben de bekliyorum tabii ;)

Üşengeç Kuzu dedi ki...

Absalom,
Döndüm beaaan güneylerden...gündüz toplantı salonları, gece de o civarın mekanları korktu benden :) git sor, hemen bilirler ahahahah :) ( suvebayaz da konuya hakim biçok yönüyle )

Ay ne yazcam blog falan...üşeniom ben...üşenmediğim yazılı tek yer sanırım işle ilgili raporlar, görüşler...

son zamanlarda şunu keşfettim...başka birimler kendilerinin yazması gereken incelemeleri, "görüş soruyoruz annem, çok demokratiğiz, görüşsüz iş yapmayız " adı altında bizim birime postalıyor...ben de dayanamayıp bir dantel kibin görüş yazıyorum...

o kadar ki başka birimin iki üst kişisi, beni direk aradı ki normalde aramaz, arayası gelmez,çünkü benden hoşlanmaz, bi kaşık suda boğası varıdı boğamadı vs...

telefonda bi hal hatır sormaklar, fakat hafif otorite kurmaklı ses tonnarı; yine de ürkütmeyelim, kibar takıliim de hemen yazsınlı dil kırmalar vs...

bu benim çok güzel yazdığımdan değil elbette... ya tamam güzel ve dikkatli yazıyor olabilirim :)) mütevazı olmiim o kadar :) ama işin ucunda üşenmemek var...bildiklerini iş etiği gereği savunmak var vs. vs...

diceksin ki buraya yazana kadar gidip kendine yazaydın :)
yoooogghhh! laf yetiştirmek şimdilik daha çekici geliyo...ben ööle seviom...

İmza: Üşengeç Kuzu


Fikrimin İnce Gülü Kuzu :) dedi ki...

Suvebeyaz,
Duygulanma beaaaa...Ne duygulancan :) sanki yüzüne karşı söylemiyoz bunnarı ( yoksa söölemiyo muyum? :))

Bilemedim bak şimdi :)
Ben ergenekon falan yazmayı beklemiyorum kiii...bazen face mesajlarına bile aylar sonra cevap veren, hatta bazen unutup giden biriyim ben...

şimdi bu blog işi annadığım kadarıyla interaktifimsi bi ortam...
cevap yazmayınca küsülen bi ortam mı ki? :) sana ve absaloma bu vesileyle sormuş oliim :) sonuçta kimseyi kırmak istemem....

Çözümcü Kuzu :) dedi ki...

Absalom,
Sanırım bazı erkeklerin ve bazı kadınların öyle tişört ya da başka kıyafet takıntısı var...Yaşları küçük olsa bağlanma nesnesi denirdi ama kocaaa yetişkinler yaaaniii...
sebebini bilmiyorum neden bu bağlılık :))

düşünesim yok cevap için...sadece hazır giyim çeşitlendi ve ucuzladı...beş-on TL'ye on tişört alınsa bu sorun ortadan kalkar zannımca:)
selamlar saygılar efenim... :)

absalom dedi ki...

kafaaaaaa:))

gel gel beklerim...
biz de kafa buluyoruz burda eş dost zati:))

absalom dedi ki...

hahahaaaaa
süpersonik kuzu bu ne yahu ahahaaa.

efenim kendine de yazaydın buraya da yaz canın nasıl isterse:))
valla ben üşengeçliğin bi üst modeli direk tenbelliği kullanıyorum çok ta mutluyum böle.

kafam bozulursa yazıyorum canım sıkkınsa yazıyorum iyi oluyo valla.
eş dost sohbet ediyoruz kaynatıyoruz işte napalım.

yok yahu küsme felan yoktur...
yok öle bişi yani küsen arkadaşlar varsa bilemiyorum...
şahsen ben küsmüyorum.
gerçi artık ben kimseye küsmüyorum bıraktım küsmeyi:))

yav bende de var bende de...
yalvar yakar cüzdan alırlar bana nolur bunu atmayın diye mahsun mahsun bakarım o derece...

ben sebebini bi ğpsikatrise sorayım kişilik bozukluğu göstergesi mi bilemedim ş,mdi:))

Okuyan Kuzu :) dedi ki...

Absalom,
Sen her daim yaz, biz okuyalım...ayrıca tembellik haktır, iyi ediyosun...yetti gayrı bu kadar çalıştığımız :)
süpersonik kuzu da güzelmiş..kullaniim bi ara izninlen :)

absalom dedi ki...

tamam yorumcu kuzu ben deliriyorum arada yazıyorum bakma bana sen:))

dilediğini kullan telif hakkı istemem:))

su ve beyazdan alırım ben telifleri rahat ol sen:))

Just Kuzu :) dedi ki...

Absalom :)
Teşekkür ederim...siz halledin aranızda karışmiiciiim :)

absalom dedi ki...

forever kuzu:))

reca ederim efenim vazifemiz.

:))

ay iyiki geldin ya valla keyiflendim ben...



su vebeyaz dedi ki...

:))))

nolmuş böyleee, tabi tabii rahat olun efenimm:)) ha gayret bi blog açar süpersonik kuzu bu gidişle:)

absalom dedi ki...

su ve beyaz:))

açar açar zati buraya yazdıklarını yazsa yeticek ahahahaa.
ismi bile hazır demi ama...
illa kuzu olucak başına da bişi ekliyiveririz:))

neise efenim yavaş yavaş sen ordan çalış ben burdan konuyu çözelim:))

İsyanı İçinde Patlayan Kuzu :) dedi ki...

:)) Absalom,
teşekkür ederim, ben gelince keyiflendiysen...çünkü bi ara duvarına ne çok şey yazdık, ayıp oldu gaaalibaaa diye düşündümdü de söyleyemedimdi :))

Suvebeyaz,
Kıskandın mı yoksam? eheheheh :)
Tamam tamam sana daa çok yorum yazcam...
dövme la,tamam dedik yaa :)

bu memlekette zor biliyorum ama sağlıcakla kalın (hem ruhen hem bedenen )...


absalom dedi ki...

hahahaaa

ay valla çok pardon isyanı içinde patlayan kuzu yeni gördüm...

pencereyi açtım ben eşeğim diye bağırdım az önce:))

ayıp yok olıur mu ayıp...
hele bu memlektte ayıpın tarifi değişti artık.

sen rahat ol biz rahat olalım kuzu:))

Gribal ve Bir O Kadar Septik Kuzu dedi ki...

Absalom,
Çok teşekkür ederim, çok cömertsin gerçekten...

haklısın, ayıbın tanımı değişti, hatta herşeyin tanımı değişti, sabit kalan bi değer yok sanki...varsa da ben kaçırmış olabilirim yoğun gündemde ve hasta günlerimde...

on gündür, bünyeyi paçavraya çeviren ve dünya sağlık örgütünün bence henüz tanımlayamadığı bir grip virüsüyle mücadele içindeyim :(

Galiba virüs mutasyonunu benim üzerimde gerçekleştirdi, yoksa neden böyle olunsun ki di mi ama? :)

Efenim, çok sağolsunnar, Suvebeyaz, kendilerinin çok tatlı hemşireleri, Yağmur Adam ve diğer çok çok sevdiğim arkadaşlarımla güzel bir doğum günü kutlaması yaptık...

Bu kutlamanın ertesinde başlayan hastalık mahvetti...Suvebeyaz da aynen benim gibiydi ama o erken toparladı...buralara uğrayamamamız ın sebebi budur :))

Absalom, kendine yüklenme öyle pencerelerden bağıracak kadar :) millet neler yapiyo... kendisini pencereden atması lazımken dışarıya nanik yapio o tempere camla kaplı pencerelerden...

sebebim virüs değil ama bu da olabilir...bak şimdi geldi aklıma :))

kendinize dikkat ediniz, oynak havalarda ruhunuzu ve bedeninizi koruyunuz :)

absalom dedi ki...

oy oy oy hepi börtdey doğum günü kuzusuuuuu:))

çok geçmiş olsun efenim...
çok geçmiş olsun.

su ve beyaza da geçmiş olsun buralardan...

oynak havalar hakkaten bedene olmasa da ruha pek dokunuyo bu aralar.

oynuyorum ben
kaynıyorum ben
mutasyon geçiriyorum ben
içimden yaratık çıkıyo hopp çıktı al
diye diye geçiyo ömür valla:))

efenim tekrardan şahane bi yıl diliyorum...

işallah artık iyileşmiş kuzu:))

Rölanti Kuzu :) dedi ki...

Saolunuz varolunuz Sayın Absalom :)
Güzel bir doğum günüsüydü, pek mutlu oldum canım arkadaşlarımla :)

Bugün işe başladım ama bünye yorgun, halsiz...Kafam bişi almıyo...tınnn tınnn diye ses çıkarıyo sanki kafam :)

hastalık beyin hücrelerimin büyük kısmını öldürmüş müdür acaba? :)
öyleyse de hayat biraz da böööle rölanti devam etsin napiim di mi ama? :))

Selamlar, saygılar efenim :))

absalom dedi ki...

çok pardon çok pardon rölanti kuzu şimdi farkettim...

selamlar bizden saygılar bizden ne demek:))

kafa tın tınnn mı ediyo ahahaaa.
yahu ne tesadüf.
benim kafa ezelden böle sesler çıkarıyodu yeminlen.

yannız değilmişim.
mutlu oldum bak şimdi:))