17 Şubat 2014 Pazartesi

DOKTOR...

şimdi güzide arkadaşlarım bu aralar durumlar malum hepimiz mal olduk...
bakınıp duruyoruz ortalığa.
lan noluyo anam alt yazı geçti anam bilal oğlan anam sülüman çıktı hapisten anam alo fatih felan diye.

tabi benim kıymetli halkımdan bazı pek değerli arkadaşlar başka alemde...
dizi de şehzadeyi babası boğdurdu diye şehzadenin kabri ziyaretci akınına uğramış...
450 küsur sene sonra.
bi pek ellerinden öpesim boynuna sarılasım geldiği halkımdan bi şahsiyet de kanuni sultan süleyman hakkında suç duyurusunda bulunmuş savcılığa.

tabi bunları duyunca derin düşüncelere daldım derhal.

efenim diyelim ki savcılık bunu ciddiye aldı...
ki artık savcılık bu anasını satayım herşey olabilir diye bakıyorum ben olaya...
kanuniyi mahkemeye çağırdı.

yeminlen sıçar lan hepimizin ağzına...
kanuni oğlum bu boru değil.
gel de anlat bakalım koskocaman kanuniye paralel devlet var efenim darbedir bu efenim felan.
yer mi kardeşim kanuni.

ha kemikleri sızlıyo mudur mezarında şimdi memlekte bakıp bakıp...
bilmem.
sızlıyodur muhtemelen.

ankaraya teleferik yapacağız sultanım...
sus deyyus yapsaydın şimdiye kadar.

sultanım ben hep mağdurum ne zulümler yaptılar bana tek dil demedim ben vallahi demedim iki gözüm önüme aksın ki demedim...
montaj bunlar tek dil demedim tek din demedim...kin dedim ben.

???

sonra sizin dizinizi yaptılar zibidiler ahlaksızlar hep göğüs dekoltesi hep entrika hep hürrem yengemize yakıştırılan cibilliyetsiz yakıştırmalar...müdehale ettim derhal...
bizim ecdadımızın 46 yıllık hükümdarlığının 40 yılı at üstünde seferde geçmiştir ahlaksız bunları yapanlar dedim...

yok deve 40 yıl ata binilir mi kardeşim...

ben de öle dedim 40 yıl deveyle sefere çıktı dedim yalan yazıyo bu ahlaksızlar heşmetbaap.
köpekleriyle yatıyo bunlar tasmaları var bunlarım kalemlerinden pislik damlıyo.

kim bu garip bıyıklı adam hürrem?

bilemedim sultanım bi garip bakıyo zaten.

olur mu ahahaaa
ne bileyim ben...
bura benim memleket ağalar beyler burda olmaz diye bişey yok herşey olabilir...
beklerim yani.

kıymetli arkadaşlarım ben terapi görüyorum uzun bir süredir...
valla bak...
yoksa kıt kadar aklımla başa çıkmam bunca şeyle.

terapi gördüğüm abimiz ki çok kral abidir...
eski dostumdur...
civarın en iyi psiyatrisidir...
geçen 4-5 saat oturduk çektik kafaları...
iyi de o 4-5 saat ücreti bin lirayı geçiyo napıcaz şimdi abi didim...
dur onu her zamanki gibi bi cevas regale bağlarız didi...
eh piki didim ne diyim.

anlattıkca anlattık...
teşhisler koyduk tedavi yöntemleri bulduk...
freuddan girdink dr. breuer den çıkarken araya marco de sade girdi...
girmese zaten şaşardım o pezevenk...
olay masoşizme sadizme felan gitmeye başladı ki...
hop dedim abi artık bu konuyu konuşmayalım.
gittikce gidiyoruz sıçıcaz şimdi didim.
piki didi.

eh psiyatrist olunca tüm dertlerden arınmış mutlu mesud biri mi sanıyosunuz kıymetli arkadaşlarım...
değil öle.
o anlattı ben anlattım.
baktım artık dillerimiz sürçmeye başladı...

üzerinde konuştuğumuz vaka için büssürü örnekler verdi...
ki hastalarından biri ki en hızlı iyileşen...
aslında dengeyi kurtaran tam iyileşmeden söz edemeyiz...
3 sene didi.
düşünsenize minumum 3 sene.

abi didim...
3 sene değil...
30 sene beklerim.

electra dimi abi bu didim...
kesinlikle didi.

bana bunlarla gelme elektrayla gelme...
carmen elektrayla gel anlarım.
ama froydyen elektrayla gelme.
gelme doktor didim.

kalktım ayağa...
abi didim bu gece...
kelebek gibi uçup halı gibi sıçmak istiyorum var mısın.
haydi sıçalım didi.

gerisini hatırlamıyorum.


sevgililer gününde iki kırmızı gül almaklla olmuyo bu işler güzide arkadaşlarım...
sevdan için...
gerekirse 30 sene bekleyecek.
gerekirse kelebek gibi uçacak...
halı gibi sıçacaksın.

ben demiyorum...
belki de yakın coğrafyanın en iyi uzmanı sölüyo.

yaşanan kepazeliklerden...
yüzleri laçka olmuş kravatlı soytarılardan...
gözünün içine baka baka meydanlarda yalan söyleyenlerden...
iftiralardan...
hırsızlıklardan...
katillerden...
üç kuruşluk hergelelerden kurtulmak için.
yeni bir dünya kuracaksın.

kendi dünyanı...
başka yolu yok.

alacaksın sevdiğini koynuna...

gökten 3 elma düşecek...
o 3 elma için 30 sene bekleyeceksin gerekirse.

sana kırmızı don aldım sevgilim sevgililer gününde...
sonsuza kadar seni seveceğim demekle olmuyo bu işler doktor.

seni sevmiyorken bile seveceksin.
sevebileceksin.

sevda denen şeyin adını ayağa düşürdük elbirliğiyle...
sadece o kelimenin kutsallığı için seveceksin gerekirse.

götün yerse.



seni seven olabilir
sen onlara dönüp bakmaaaaaaa
sana aşık olan benimmmmm
sen sevgini bana saklaaaaaa

uykudaki gözler gibi
söylenmemiş sözler gibiiiiii
açılmamış güller gibi

sen sevgini...
bana sakla.

dırınım nım nım.


e takalım hunileri madem ahahahaaa.

müjdeye ve bücürüğe:))




12 yorum:

bücürükveben dedi ki...

;)))toptan doktoooorrrr diye bağıracak millet yakında, delirene değil delirtenlere bakmalı, alayı Allah'tan bulsun lime lime olsunlar inşallah kocakarı beddualarının hepsi onlara olsun hakikaten kafamıza huni takıp dolaşacağız....

eline sağlık absalomcum

absalom dedi ki...

müjdeeeee:))

yahu hep diyoruz ya toptan girmemiz gerek bu terapiye:))

ya da huniyi takalım gitsin.

dur yahu bücürük için çok sevdiğim hunili bi karikatür var onu da ekleyeyim becerebilirsem:))

Asis dedi ki...

:))) valla çok güldüm ben bişi dimedim...sadece iyi yaşa didim...

Yazgüneşi dedi ki...

yaaa senden bi de türbanlı bacımın gündüz düşleri ile alakalı yazı bekliyorum kendi adıma
millette ne fantaaazi dünyası var arhadaş yaaaa 450 sene önce ölen şehzadeyi kabrinde ziyaret etmişler çok mu
:P

Pabuc dedi ki...

Sanki çok aklı başında millettik de şimdi sıyırdık ; kimse duymasın ama biz eskiden beri böyleydik de şimdi şimdi gerçeğin farkına varıyoruz ;)

amaaaaannnnnnn......

Yazını okumak güzeldi ne ise gideyim ben şöyle en renklisinden bi huni bakayım..

Sevgiler saygılar sayın absalom..

absalom dedi ki...

asis:))

sen de iyi yaşa o zamanda.
hepimiz şahane yaşayalım.

absalom dedi ki...

nesssss:))

vallahi ne diyim...
hani doktorla sadizme mazoşizme felan girdik bu aralar zaten sohbetlerde amma.

tehlikeli sular bunlar.
tarihin en büyük provakasyonlarından biridir o mevzu.

ayıptır...
günahtır...
yazıktır bu millete.

absalom dedi ki...

sayın pabuççççç bana da al bana da al...
penbe olsun benim huni de ahahaaaa.

yok yok ben bu terapi işlerini hızlandırmam lazım deliriyorum vallahi:))

saygılar benden karşı kıyının kızı...
çok uzun kaybolma özlüyoruz sonra haberin ola.

Pabuc dedi ki...

Absalom
Sana lacivert daha çok yakışacak eminim ( huniyi aldım iade edilme ve değiştirme olmuyormuş)idare edivercen artık ;) sen neleri idare etmiş büyük insansın Dabi :)

Hadi güle güle kullan katşı kıyının iyi yürekli delisi ;)

absalom dedi ki...

hahahahaa
temem o zaman lacivert olsun...
sen aldıysan takacağiz artık el mecbur:))

gerçi bana yakıştığını söleler eş dost...
daha karizmatik oluyomuş huniyi takınca.

ben onların yalancısıyım:))

Şaşkın dedi ki...

uvvv komşu electra da fenadır ha. Carmen iyidir ama, öyleyse bırak gelsin yani, psikolog abi ile bi kaç regal seansı daha yapıverirsiniz :)

Bi de şimdi düşündüm de bu benim ördek hakkaten gdo'lu galiba. Yahu kompleksin hazır yazılmışı var kızlar babaya, oğlan anaya ama gel gör bizimki bana yapışık. Hah bak ördek dedim ördek geldi. Bumerang gibi çocuk, uyutuyorum uyutuyorum geri geliyo :((

absalom dedi ki...

hahahahaaa sevgili komşum deme öle benim yeğenime yahu :))

yannız hakkaten hazır yazılmışı hazır uygulanmışı hazır hayatımızı kaydırmışı varken bizim ördek enteresanmış hahahaaa.

öperim güzel yeğenimi:))