5 Şubat 2014 Çarşamba

TAVŞAN...

şimdi güzide arkadaşlarım ne yazacağımı bilmiyorum hala sakalım olduğu halde...

geçen bi arkadaş yazmış ki pek sever beni yakalasa bi kaşık suda boğacak,
kadına şiddet kullananlara öküz evi açalım ıslah edelim demiş yazısında.
kırıldım haliylen.

ben şahsen bilakis bildiğin öküzüm...
ki oğlan milletiyle öküz milletinin arasında genetik bi bağ olduğuna derinden inanmış biriyim.
ama öküz şiddet kullanmaz ki...
ot yer...
tren geçer bakar...
masum samimi dürüst bi hayvandır öküz cinsi.

tabi bi de dallamaları görünce neden öküz deriz bilmem...
tavşan desek olmıuyo mu mesela...
güvercin mesela...
kunduz...
su samuru.
illa neden öküz diyoruz anlamış değilim..

hayvanları sevelim arkadaşlar valla bak...
hayvanlar candır...
benim öz be öz dayım fi tarihinde evde köpek besliyorum diye eve gelmemişti...
dışarda buluşacakmışız köpeğin olduğu eve melekler girmezmiş.

şimdi sevgili dayıcığım sen yedi bin küsur defa hacca gittin ama şerefsizin en büyüğüsün sahtekar dolandırıcı pezevengimsi bi dallamasın ben sana bişi diyo muyum...
aman dayı nolur evime gel yalvarırım diyo muyum.

melek girmezmiş...
kardeşim melek kim sen kim lan...
senin tipi görünce melek tecavüzden korkar kaçar vallada billada.
töbe töbe konuşturma şimdi beni.

efenim benim sülale biraz gariptir...
ya toptan hacı hocadır...
ya toptan alkolik...
ortası yok...
ben mesela derin derin düşünmüşümdür hangi tarafa gideyim diye.

hani ortada kalsam olmayacak bu oğlanda bi tuhaflık var dicekler normal efendi adam olunca... illa bi tarafa gitmem lazım...
yoksa ben şimdiye çoktan efendi mazlum biri olduydum...
bankada veznedar mesela...
tren bileti satışcısı...
öğretmen...

olmadı genetik bilimi beni derinden etkiledi...
kan çekiyo kardeşim illa bi tarafa git diyo ben napiyim...
ilk denemelerim hacı hoca olmaktı...
baktılar hacılar hocalar toplantı yaptılar bundan olmaz dediler muhtemelen.
ki o toplantıyı yapanların evlerine ateş salınsın şimdi parayı vurduyduk anasını satayım...
hem masrafsız hem para akıyo her yerden abicim deniz feneri keriz feneri her yerden oluk...

alkolik olmak ise masraflı haliylen...
bi cevas regal yüz lira lan...
gel de alkolik ol.

neise kıymetli arkadaşlarım alkolikler odası toplandı benim için...
bundan olabilir ama iki kadeh içince sol göz arşa doğru kayıyo diye şerh düşmüş bi kaç yönetim kurulu üyesi...
o şerh düşenlerin yuvaları yıkılsın.
yine de beni odaya kabul ettiler...

efenim odaya girmek kolay ama odanın getirdiği bi takım prensipler kurallar var...
öle boru değil...
mesela içtin mi efendi gibi kalkacaksın götün başın oynamayacak...
masada sarhoş muhabbeti yapmayacaksın...
masaya meze olmayacaksın...
kızdığın birine öküz demiyeceksin...
tavşan diyeceksin...
öle kolay değil.

yannız yukarda ne yazdığımı unuttum iyi mi...
ne yazıyodum lan ben.

güzide arkadaşlarım...
sevin sevilin hayatın kıymetini bilin...
gökten üç elma düşüyo boyuna koşun yakalayın...

ha yoksa...
mükerremlerin dünyası bu dünya...
yok kuşu dövme mükerrem yok köpeği kırma mükerrem...

bu mükerremler gencecik koç gibi delikanlıyı sokak ortasında döve döve öldürdüler...
kuşu dövme köpeği kırma nedir ki...

ve çıktı arkadaş...
ne düşünüyosunuz ali ismail konusunda diye soru soruldu.
baktı şöle bi...
yargı süreci dedi ya.
gel de şimdi tavşan de.

seni sokak ortasında dövüyolar...
utanmadan ölüyosun bide üstüne.
ayıp sana ali ismail...

ah ahhh.
gel de şimdi oturup ağlama.

ağlama ali ismail ağlama sen ağlama...
karalar bağlama.
o güzel gözlerinden öpüyorum koçum.
ağlama.

ben ağlarım senin yerine.
memleketime.

17 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Absalom'cuğum her zamanki gibi hem güldürdün, hem düşündürdün, hem ağlattın diyemeyeceğim yalan olur ağlayamıyorum artık göz pınarlarım kurudu öfke duyuyorum o gencecik çocuğa bunu yapanlara...haklısın öküz yapmaz bunu..öküz zavallı, masum ot yiyen barışçıl bir hayvan kimseye zararı dokunmaz...zaten köpek, eşolueşek laflarına da gıcığım yahu köpek kadar sadık bir canlı var mı? Niye küfrederken köpek deriz, eşolueşek deriz eşeğin ne zararını gördünüz zavallı bir canlı...ama Ali İsmail gibileri öldürenleri benzetebileceğim
tek canlı türü var, hani yerde sürünür, tsss tsss diye ay evlerden uzak olsun, çok da korkarım tv'de bile hatta gazetede bile resmine bakamam işte bana onu hatırlatıyorlar...
ıyyy:((((
eline sağlık arkadaşım


absalom dedi ki...

müjde...

ne diyeyim kime gideyim...
hadi beni boşver.
o anneyi gördün demi.
fotoğrafı almış oğlunun eline...
bana bakarak konuş dedi bana bakarak.

ah ah.

güzel günler göreceğiz.
biz görmesekte çocuklarımız görecek.

ali ismailler var bu memlekette müjde...
ethemler var ahmetler var mehmetler var medeniler var abdullahlar var...

öle kolay değil.
canlar var var bu memlekette.

öperim bücürükü:))

MAYRI dedi ki...

Yorum penceresi bana ben yorum penceresine bakıp durduk birkaç dakika... ne yazayım. Akıcı bir metin severek okudum. Son satırlara kadar. O annenin çaresizliği insanın içine işliyor. Çaresizlerin çaresi nerede... ortalarda olup dertlere deva olmadığına göre çok uzaklarda... Allah hiçbir anne ve babayı evladı ile sınamasın.. Kadıncağız altı ayda ne hale gelmiş. Ateş düştüğü yeri yakıyor... Günlük gailelerimizle uğraşırken kadıncağız her anında onu yaşıyor... Ben şu lafı çok kullanırım ''Benim için ne düşündüysen ne yaptıysan Allah sana iki katını versin.'' O mükerremlere de Allah iki versin...

Asis dedi ki...

Sevgili Absalom ,
Önce güldürdü..sonra acıttı içimi bu yazı...
Geçmişten bugüne pek bir şey değişmemiş aslında..sadece daha çabuk haberimiz oluyor.Tv izlemiyorum uzun zamandır ama malum takip ediyoruz gündemi..Üzülüyoruz içimiz acıyor ama ateş düştüğü yeri yakıyor. Kafayı sıyırmamak için işi deliliğe vuruyorum artık,insanoğlu hangi amaçla yeryüzüne gelmiş onu çözemedim henüz...çözende yok galiba..ne diyeyim geçer mi ? bugünler..umarım...

Aner dedi ki...

Cok hosuma gitti yaziniz, sonuna kadar zevkle biraz gulerek bazi yerlerde de inceden dalga gecip altinda derin anlam yatan seyler yazdiginizi hissettim ( belkide arka arkaya ictigim onca kahveden sonra her yazi daha anlamli geliyor olabilir :D )
Simdi bayan olarak erkeklikle okuzluk arasinda bag vardir konusu hakkinda yorum yapamicam evet desem kadina bak ne mal hemen saldiriyo olur, demesem erkek yalakasi olurum en iyisi size selam vereyim ve yorumumu burada bitireyim :)
Sevgilerimle

absalom dedi ki...

mayri günaydın:))

herkes layığını bulur eninde sonunda ilahi adalete inanırım ben...

resimlerini takipteyim sen aştın artık olayı biliosun demi:))

eline koluna sağlık.

absalom dedi ki...

asis...
geçer geçer enseyi karartmayalım.

hasarlı geçiyor ama varsın olsun...
gün gelir devran döner.
hayat böle bişi.

absalom dedi ki...

aner:))

teşekkür ederim efenim teveccühünüz...

kahvedendir o kahvedendir kahveler odasına kayıtlı mısın:))

sevgiler saygılar bizden efenim...
rahat olunuz burası açık meydan herkes dilediğini yazabilir...

Çınar dedi ki...


Ahh, daha ondokuzundaydı Ali İsmail. Bakmaya kıyamaz insan, kaldı ki...

Hangi öküz, hangi hayvan yapar bu canavarlığı..?

Önce güldürdün sonra ağlattın Sevgili Absolom

absalom dedi ki...

çınar....

kalplerimiz birdir...
ne diyeyim.

hürmetlerimi kabul ediniz lütfen.

G.o.D dedi ki...

Ağlayalım absalom ancak ağlarız biz... Çünkü bizden ne öküz ne de tavşan dahi olmaz... Ot gelmişiz ot gidiyoruz... Sakallarım yok belki ( ki iyi ki de yok ) ama ne bileyim bitiremeyeceğim bu cümleyi... Güzel olsun her şey...

G.o.D dedi ki...

Ağlayalım absalom ancak ağlarız biz... Çünkü bizden ne öküz ne de tavşan dahi olmaz... Ot gelmişiz ot gidiyoruz... Sakallarım yok belki ( ki iyi ki de yok ) ama ne bileyim bitiremeyeceğim bu cümleyi... Güzel olsun her şey...

absalom dedi ki...

god...

ne diyim şimdi bilemedim.

evet güzel olsun herşey.

Sanem Kelesoglu dedi ki...

yüreğine sağlık Absalommm.

absalom dedi ki...

sanemmmmm

utandırma beni çok merci çok merci...

vermeyin izmiri ellere...

:))

cerenmus dedi ki...

Memleketin halini ne guzel ozetlemissin, yazida gul gul agla agla gul yine hop agla, bi tuhaf oldum.. ama iste memleketlim, alisigiz biz bu hallere, batili anlamaz bizi, deli der, desinler degisemem, desinler degisemem.. O cocuk.. Icim sizliyo be :(((

absalom dedi ki...

ceren:))

memleket fena sorma sorma.
alışığız hakkaten neler görmedi ki bu memleket heyt be.

güzel günlere çıksın aydınlık günlere çocuklarımız bizden sonraki nesil.

biz çıkamayacağız bu kepazeliklerden anlaşıldı artık.

yaz ama olur mu:))

boşlama blöku:))