6 Mart 2014 Perşembe

GEL DE İÇME...

şimdi güzide arkadaşlarım neyzen tevfike sormuşlar sen alkolik misin diye...
değilim demiş.
hiç bi alkolik benim kadar içemez.

eh bana da soruyolar arada...
sen alkolik misin diye...
hayır diyorum ben alkolik değilim...
part-time alkoliğim ben.

bazen öyle durumlarla olaylarla karşılaşıyorum ki...
kardeşim gelde içme...
elindeyse.

bu sabah anneyye uğradım...
tv de müge anlı açıktı değiştireyim dedi yok yok kalsın dedim.
ve kahvelerimizi alıp seyretmeye başladık.

ben her seferinde sevdayı aşkı ayağa düşürdük diye yakınırım...
bunu da beyaz yakalılara bu işi moderniteyle bağdaştıranlara veryansın ederim...
sevdanın bile bokunu çıkardınız diye...
sadakati nezaketi vefayı sorgularım.
bugüne kadar derdim daha doğrusu.
bi daha demicem.
ya da bunu bir kesime mal etmeyeceğim.

şimdi kıymetli arkadaşlarım ekranda 8-10 kişi oturuyodu...
bir saate yakın seyrettim kim kimle yattı kim kimi öldürdü kim kocasını aldattı bilemedim lan...
bu mevzuda bi köyde geçiyo ha.
tren olmuş köy böyle...
kim kimin arkasında kuran çarpsın anlayamadım.

bide cinayet var işin içinde...
tren yetmemiş bide adamcağızı kesiverelim demişler arada...

bir kadın oturuyodu 50 li yaşlarda....
yanında da sevgilisi...
bu adamla kocasını aldatmış o aldatırken de kocasını kesmişler kadının....
iyi de abicim adamın torunları var lan nasıl çıkıp oturdun oraya.
gururla oturuyo abi orda.

muhtar girdi devreye telefonla...
o sırada sunucu hanım eline uzun bi değnek aldı bildiğin tahta var stüdyoda.
tahtada ne yazıyo diye baktım...
türkçe bilmeyen biri görse sunucu hanım kzımızı sanır ki evren yasalarını anlatıyo ışık hızının evrende yolculuğunu anlatıyo ya da kuantum fiziğini anlatıyo...
o derece ciddi sopayla vuruyo yazıların üzerine.

maalesef ki ben türkçe biliyorum...
şunlar yazıyo tahtada....

otogar-otel-maliye-otel gidiş dönüş 11.00-13.40
saat 15. de kocasını aradı kocası cevap vermedi
saat 15.50 de sevgilisine kocasını arattı...
ayın 18 i...ilçeden köye yolculuk sevgilisinin kızıyla....
saat 19.00 sevgilisinin kızının sevgilisi köye geldi

bu ne lan?
bu ne abicim.

artık içim burkulmaya başladı şu kumandayı versene anne dedim kanal değiştirdim...
aneammmm seda sayan çıktı lan.
bu hatun yaşıyo mu hala yahu dedim güldü annem...

o ara 3 tane kadın oynayatrak girdi stüdyoya...
şaka değil bildiğin göbek atarak girdiler.
bildiğin göbek atarak...
seda sayanda oynuyo tabi....
biraz göbek attı 4 hatun...

arkasından biraz daha genç 3 hanım girdi içeri...
onlarda göbek atarak geldiler sahneye...
4-5 dakika göbek attılar hep birlikte...

artık geçti diyordum ki...
3 tane takım elbiseli adam göbek atarak girdiler abicim..
artık buna can dayanmaz...
yürek dayanmaz bünye dayanmaz hakkaten dayanmaz.


seda sayan aldı herkesi şöle bi dolaştırdı stüdyoyu göbek atarak...
ama herkes göbek atarak yürüyo.
sonra hepsi yerine geçti...
ve...
şimdi reklamlar diye bağırdı sunucu...
yerine oturmuş herkes ayağa kalktı ve yine göbek atmaya başladı.

anne bana müsade dedim ve çıktım evden.

taksiye bindim nereye abi dedi...
çok acil paşa konağı dedim aradım mekanı da bana bir duble bişey hazırlayın geliyorum diye.
daha kapıdan girer girmez kadehi aldım ve bir dikişte bitirdim.
öğlen öğlen.

omuzlarım çökmüştü yüzümden düşen bin parça...
bi kadeh daha bişi söledim...
bi kadeh daha...
bi daha.

ulan dedim kesiyim ümidimi artık bu memleketten karartayım şu enseyi artık...

sonra da bana çok içiyosun diyolar...
güzel kardeşim ayık kafayla çekilir mi lan bu memleket.

gel de günaha girme...
gel de sövme...
gel de içme...
elindeyse.


eskiler alıyorum...
alıp yıldız yapıyorum.
musiki ruhun gıdasıdır...
musikiye bayılıyorum.

şiir yazıyorum...
şiir verip eskiler alıyorum...
eskiler verip musikiler alıyorum.

bir de rakı şişesinde balık olsam.



20 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

e günah işleme özgürlüğümüz varmış ki cümlemizin, günahımızı deşifre ederlese özgürlüğümüzü elimizden alıyolarmış, olmazmış.. yaradan şirk koşmakmış..
öyle dedi bi amca dinledim...
çok sevindim
özgürce içebiliriz artık wuhuuuu
yaşasın günah işleme ögürlüğüüüü
kahrolsun kısıtlanan bağzı özgürlükler

absalom dedi ki...

nessss:))

o amcayı ben takdir ettim ama şahseb bilakis...
hani kıçımdan ne uydurayım da durumu kurtarayım mevzusu o.
yannız ne kıç varmış amcada ben bile bi irkildim yani duyunca :))

ebet...
yaşasın içme özgürlüğümüz...
kahrolsun bağzı şeyler.

:))

bücürükveben dedi ki...

absalom kardeşim nasıl dayandın? Yıllardır yazdığın şeyleri görmemek için gündüz vakti bende tv açılmaz, herkes konu komşu bilirler, 4 -5 'e kadar kapalıdır tv. Asla açmıyorum ama yazını okuyunca açıp seyretmiş kadar oldum 50 yaşına gelmiş kadın sevgilisi kocası Dallas gibi bir de köy yeri!!!!Allah Allahhhhhh ya ben içemiyorum bira bile şarap bile...keşke içebilseydim valla kesin bunlar adamı alkolik yapar yuh oha hatta çüş diyorum..ne safmışız vaktiyle köylü denince aklımıza Heidi'nin köyü gibi saf, temiz, naif insanlar, hayvanları severler filan, evlerin kapısı açık yatsan kimse girmez sanırdım böyle hayallerim vardı benim içine ettiler yıllardır:(((meğer köyde kedi yavrulayınca yavruları çuvala koyup uzak yere atarlarmış!!dediklerinden sonra!!!:(((o gün köylüler hakkındaki tüm hayallerim yıkıldı...Heidi ile bizleri kandırmışlar...:( ya da köy möy şehir mehir değil sorun sorun insan olmakta...iyi insan var, sapık insan var, kötü insan var....hem sapık hem de kötü var bir de...:(
ibretlik bir yazıydı eline sağlık
sağlıcakla kal

absalom dedi ki...

müjdeeeee:))

dallası hatırlayan hatırlar ben hatırlıyorum....
ceyar bunların yanında yeminlen sütten çıkmış ak kaşık müjde.

ve inan bana daha tam olarak anlayamadım kim kimle beraber kim yengesiyle beraber kim kızının sevgilisiyle beraber adamı kim kesti çorba oldum çözemedim yeminlen :))

ama en kötüsü göbek atan tiplerdi inan bana müjde...
yahu dedim memleket ne halde...
bunlar ne?
napıyolar?
nerdeyim ben?
burası neresi?
gücüme gitti azcık bakma.

ondan işte üzülmem aslında.

boynumu bükmüştüm omuzlarım şökmüştü azcık karartayım şu enseyi diyordum amma...
karartmayalım müjde.

kaçıp gitmek yok...
pes etmek yok.
yok yani yok.

madem içemiyosun o zaman şu an kadehimi sana ve bücürüğe kaldırıyorum....

içelim güzelleşelim...
en kötü günümüz böle olsun.

prost.

:))

bücürükveben dedi ki...

o göbek atanlara tahammül etmek için hakikaten zil zurna sarhoş olmak lazım, hatırlarım da pkk 15 askerimizi şehit ettiği günlerin akşamlarında bile yarışma, marışma abuksabuk programlarda şarkı türkü söyler göbek atanlar olurdu! Ben o zamanlar kahrımdan bloglarımı kapatırdım eski arkadaşlarım bilirler..ülke ne halde göbek atıyorlar hala...artık blogumu kapatmıyorum ama bir ara kızıp tüm yazılarımı silmiştim...sabah programlarına bakarsam 5 dakika sonrasında blogumu silebilirim ....

şerefe absolumcum Bücürük de ben de teşekkür ediyoruz yarasın:))

özii dedi ki...

aah be ahh neler seyrettin sen böylede ne hallere soktular senii...

ne işin var senin o programlarda.. İnsanları böyle hipnoz ediyorlar işte.

Oyna şıkır neler olup bittiğini bilme. Ohh yandan yandan götürsünler sonra...Bak sinirim zıpladı şimdii . Kaldır o kanalları yok et bence . Anneciğine de yazık o da izlemesin...

NzlGl dedi ki...

Ahhh Absalom bu hataya nasıl düştün. Daha bugün arkadaşımla bunu tartıştık. Bu kadar cahil bir toplum olursa , katilide , uçkur düşkünüde böyle manyak oynayanı da çok olur.
İnsan bu programları seyrettikten sonra
Kurusunu!!!!! da sulusunu!!!!! da içse vız gelir herhalde :)))))))

Pabuc dedi ki...

Ben bi dost olarak görevimi yapayım
VE şunu söyleyeyim ;
Hiç bire şey gündüz gündüz alkoL almaya ( içmek ) değmez ve dolayısıyla kendine zarar verecek kadar da onemli değil hiç bir şey

Not:Televizyonlardan uzak dur karşı kiyinin delikanlısı :-)

absalom dedi ki...

müjde:))

günaydın efebnim...
şahane bi gün olsun o zamanda.

absalom dedi ki...

öziiiiiii:))

günaydın öretmenimmmmm.
ya yemin ediyorum dengem bozuldu bak şaka değil.
neise azcık toparladım artık travmayı atlatmak üzereyim ahahaaa.

şahane bi gün olsun...
sıfırcı öretmen olma çocuklara bol bol not ver bugün:))

absalom dedi ki...

hahahhaaa
nazlıgüllllll:))

ya sorma sorma aslında sosyolojik bişi bu sosyologların bunu araştırmaları lazım hakkaten:))

haydi reklamlar hoppaaaaaa diyi bişi var mı yahu:))

şahane bir gün olsun efenim.

absalom dedi ki...

pabuçççççç:))

çok merci efenim beni seversiniz bilirim çok merci:))

uzak duruyodum amma bi an tuzağa düştüm böle garip bişi oldu transa geçtim seyrediverdim...

atlatıcam atlatıcam bu travmayıda biz neler atlatmadık ki:))

saygılar karşı kıyının kızı.

şahane bi gün olsun o zamanda.

Yazgüneşi dedi ki...

az geç oldu kusura kalma..
ben yetişemiyorum sizin hızınıza ya la :)
evet yaaa amcayı ben de takdir ettim
edilmeyecek gibi mi allasen :Dsz

absalom dedi ki...

aman nes estağfiruulah ne kusuru:))

bu amcaların hepsini zaten pek seviyom ben...
böle türlü türlü amca var bıyıklı...
pek hoşlar pek entellektüeller pek felsefiler.

hani nasıl övsem bilemedim şimdi:))

sen öv benim yerime nes madem ahahaha

cerenmus dedi ki...

Sen bir de benim yurtdışından gelip, ana evinde ye iç yat gebeş göbeş yaparken, bir elim yağda, bir elim balda, ayağım uzaktan kumandada derken zaplayıp zaplayıp bu programlara rastlayıp, yaşadığım kültür şokunu düşün derim.. Ora nasıl bir ülkedir, herkes birbirini kesiyor, geriye kalanlar göbek atıyor resmen dediğin gibi! Tırlatmışız bizmilletçe be absolom, başımızdaki adamlar normal galiba?!?

absalom dedi ki...

cerenmus valla düşünemedim şimdi seni hakkaten:))

ben kendi ülkemde yaşarken bile bir kültür şokundan giriyorum bi kültür şokundan çıkıyorum senin durumun fena yani:))

kesin tırlattık kesin...
millet olarak terapiye girmemiz gerekiyo bizim cerennnnn ahahahaa.

normal normal...

ne demiş halkım,
böle başa böle tarak........

:))

öle yani:))

su vebeyaz dedi ki...

:)))
absalom içmene bahane uydurma, kabul et ayık daha komik bu memleket:) ama o rakı kederli değil de mutluyken daha bi güzel ya:)

ha bi de ceza geliyomuş, içkiye özendirme sayılıyo bu yazdıkların, lütfen ayran içelim diye belirtelim:))

terapiye ihtiyacı var memleketin, yarımız psikolog olsa ancak kurtuluruz:)


absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

efenim çok fenasınız çok...
bahane tabi hadi itiraf edeyim.
üzülelim içelim sevinelim a aa içmemiz gerek maç var içmeden olmaz...
e memlekette zaten hakkaten ayık kafayla çekilmiyo yahu:))

özendirme mi ahahahaaa
yahu bundan özenecek vatandaş gelsin bana bi...
ben onu özendiririm başka şelere.

temem yine de bundan böle ayran içelim güzelleşelim diye nöt düşücem napiyim:))

Ali dedi ki...

işin gücün yok demek ki müge anlıyı seyredip reality showlara kafa patlatıp buralara yazmaya. bence kendine bi meşgale bulmalısın.

absalom dedi ki...

aliço sen de haklısın be ne diyim...

bir minübüsün arkasında seyyar köfteci dükkanı açmak istiyor bu aralar canım.
valla bak şaka değil.

meşgale olur.