2 Mayıs 2014 Cuma

AYDINLANMAM GEREK...

şimdi güzide arkadaşlarım ben zamanında tibete gidip kıç kadar minderde oturdum günlerce...
kişisel arınma için detoks için.
hırçındım çünkü....
herkesi ve kendimi affetmeyi öğrenmem gerekiyordu.

tabi orda otururken aklına bin türlü düşünce geliyor insanın...
mesela benim aklıma en sık gelen ulan ne işim var burda benim şimdi akdenize karşı rakı içmek varken salak mısın olum sen sesiyle...

dellenme otur oturduğun yerde arınmaya geldin lan buralara kadar arın işte temizle bedenini ruhunu sesi arasında beya çelişkiler yaşamışlığım vardır.

neise...

efenim benim bu aralar tekrar o kıç kadar mindere ihtiyacım var zannediyorum...
iyice hırçınlaştım sertleştim kırıcı olmaya başladım.

memleketin gündemi zaten yoruyor insanı sersemletiyor...
eh bide eş dost sağolsun memleketten aşağıya kalmıyor.
e o zaman bana tek yol kıç kadar minder kalıyor.

çünkü bu bilinçaltı hakkaten boktan bişey.
sen sussan o susmuyor.
iki kadeh içince ne var ne yok dökülüyor ortaya.

fi tarihinde birisi bana sırf çevrem geniş eşim dostum çok ve bunların çoğu kadınlardan oluştuğu için mezhebi geniş demişti...
ne ayıp.

ne demek mezhebi geniş?

cinsel imalar içeren çevremdeki tüm kadınları ve beni zan altında bırakan bi laf.
yani kimin eli kimin cebinde belli değil gibi bişi.

ben şahsen insanların özel hayatlarına karışmam beni ilgilendirmez der geçerim ki hakkaten ilgilendirmez.
bana ne.

ne var ki böyle bir suçlamayla karşılaşınca ben hem lafa hem söyleyene bakarım...
lafı söyleyen meryem ana mı felan diye.
meryem söylese tamam ona lafım yok.

meryem oğlunu tanrının oğlu sanıyo...
oğlu da annesini bakire sanıyo nihayetinde.

ama kardeş...
sen ortalıkta ben meryem anayım diye dolaş daha 30 lu yaşlarında kırmadığın ceviz kalmasın 3. evliliğini yap...
sonra bana bok at.
hadi ben alışkınım...
her türlü insandan her türlü şey beklerim...
pekte tınlamam.
amma...
çevremdeki hepsine saygı duyduğum kadınlara bok atma kardeş.
kadınlık zor zenaat arkadaşlar kadının kadına yaptığını kimse yapmaz yapamaz.

oldu mu?
olmadı ayıp oldu.
çok ayıp oldu.

eh dedik ya bilinçaltı boktan bişey diye...
bu artık nasıl gücüme gittiyse hörrkkkk diye kusuvermişim ansızın.
noolduk şimdi?
hırçın agresif.

sonracıma bir arkadaş ki sever beni ben de onu severim...
bana en mahrem sırlarını vermiştir kimsenin bilmediği özel şeylerini paylaşmıştır...
gayri ihtiyari birgün telefonunu istedim.
vermedi.
şaşırdım.

e gücüme de gitti haliylen düştüğüm pozisyona bakar mısınız?

şimdi bu bende kalır...
kalır da.
bilinçaltında kalır mı abicim?

bir süre sonra neden diye sordum...
mırın kırın etti ki ben yemem böle şeyleri...
halk dilinde buna götünü yediğimin ayağı diyolar.
hakkaten neden böyle diyolar bilemedim şimdi bunu ayrıca düşüneceğim.

sıkıştırınca güvenmiyorum dedi.

aynen şöyle sordum buraya yazıyorum kelimesi kelimesine...

yani en özel sırlarını....
ailenle kendinle korkularınla hayatınla ilgili kimsenin bilmediği en mahrem en özel şeylerini paylaşacak kadar güveniyorsun...
ama telefonunu verecek kadar güvenmiyorsun bu mudur dedim.

evet dedi ya.

önce şaka zannettim...
yani birine hem güvenip hem güvenmemek nasıl bişey olsa olsa kamera şakasıdır dedim içimden.

sen deli misin divane misin aptal mısın benle dalga mı geçiyosun diye sormadım...
bir centilmenim ben.

tekrar aynı soruyu sordum.
tekrar evet güvenmiyorum dedi.
kendimi telefon sapığı gibi hissettim kuran çarpsın.

eh bilinçaltı işte durdur durdurabilirsen...
hörrrkk kusuvermişim ansızın..
noolduk şimdi?
hırçın agresif.

annemin sağlık sıkıntıları var bu ara...
annem baştacıdır tabiki herşeyi yapacağım yanıma aldım gözüm gibi bakıyorum.
lakin bilen bilir bir erkek evladın anneye bakması zordur.

en önemlisi de yannız bırakıp 2 gün de olsa bir yere gidememem.
ne iş için.
ne azcık kafa dinlemek için.

kardeşten destek istedim...
bi tane kardeşimiz var kimden destek isteyeceğiz başka?

bir hafta bile olsa gel bana destek çık dedim...
düşüneceğim didi.
düşüneceğim....

ulan hayvan neyi düşüneceksin demedim tabi...
bir centilmenim ben.

3-5 gün geçti aradan aradı bizim kardeş...
çok mutlu...
ben türkiyeye müge anlıya geliyorum dedi.
önce idrak edemedim müge anlı bizim akrabalardan hangisi diye...
sonra uyandım.

iyi yapıyosun dedim.
ne diyim.

geldi hakkaten...
türkiyeye geldi müge anlıyla fotoğrafını çekti koydu sayfasına ama annesine uğramadı.

şimdi gel de bu lanet bilinçaltına anlat anlatabilirsen...
hörrrk diye kusuvermişim ansızın.
noolduk şimdi?
hırçın agresif.

yeğen bir mektup yazmış bana...
anneme neden böyle yapıyorsun dayı diye.
neden bu kadar agresifsin diye.
eh haklısın yiğenim didim ne diyim.

velhasılı kıymetli arkadaşlarım...
bu aralar tibette bir minder lazım bana.
boş minder varsa benimle irtibata geçiniz reca ediciğim.

bu hırçınlıktan bu agresiflikten kurtulmam gerek tekrar.
eski al sana tokat şak...
olmadı öbür yanağıda uzat kuzum günlerime geri dönmem gerek.

isa gibi...

zaman zaman insanların benimle dalga geçtiklerini düşünmüyor değilim.
hakkaten.
eğleniyorlar gibi geliyor bazen.
tamam IQ müz -3 amma.
o bile bişidir.

bu 3 olay aynı döneme denk gelince ki üçünüde severim sayarım...
yok abi ben de bir sıkıntı var diye düşünüyorum artık.

böyle düşünmesem bilinçaltım ana avrat dümdüz gidecek çünkü.
böyle düşünmem lazım.
ve bana tibette bir minder lazım.

kıç kadar olsun.
bizim olsun.



ya bana tibette kıç kadar bir minder bulun...
ya beni kapatın bi hastaneye...
ya konfüçyusu çağırın iki kadeh içelim bana hayat dersi versin...
ya budhaya absalomun selamı var deyin acil gelsin.

aydınlanmam gerek...


ne var ki tam aydınlanıcam bi gülme geliyo.
töbe.

71 yorum:

Müjde Dural dedi ki...

ya hakikaten kendime yapılmış gibi hissettim, canım sıkıldı inan arkadaşım:( bu nasıl şey yahu? Bir kere mezhebi geniş senin de söylediğin gibi kimin eli kimin cebinde belli değil -tövbe tövbe evlerden uzak olsun- ahlaken düşük tiplere denir. Gazetelerde okuruz kızkardeşinin sevgilisini ayartır, yok üvey kızıyla evlenir! valla kusasım geliyor benim de...eşi,dostu çok olana "çevresi geniş" denir o kadar. Onu diyen ya Türkçe bilmiyormuş, ya kötü niyetli ve seni kıskanan çekmeyen biriymiş...annene çok geçmiş olsun kardeşinin tutumuna şoke oldum! çok acı:(((bu arada gerçekten Tibet'e gittin mi? Ne güzel:) ! bir şey diyeceğim başkaları üzülmesin diye içimize atıyoruz sonra ruh hastası oluyoruz:(
sağlıcakla kal

absalom dedi ki...

müjdeeee:))

gittim gittim hakkaten gittim ama kesmemiş beni.
hala hırçınım agresifim.

çok gücüme gitti hakkaten mezhebin geniş demek ne kadar ayıp bişi ya dimi...
insan düşmanına söylemez.

teşekkür ediyorum iyi dileklerin için annem adına...
şoke olma yahu.

bu işler böledir o ailenin temiz nazik kızı olur ben hırçın agresif deli çocuğu:))

böledir bu işler.


sen de kal sağlıcakla...
öperim bücürükü.

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Bir de hepsi üstüste gelmiş. Hepsi ayrı sinirlik, insanı kendine sorgulatan, ha deyince geçmeyecek olaylar.
Allah sabır versin.

absalom dedi ki...

uyuşuk:))

geçiyor yahu herşey gibi...
herşey geçer kalan sağlar bizimdir:))

arada ben hırçın agresif oluyorum.

eh o kadar da olsun varsın:))

Zeugma dedi ki...

Geldi mi üst üste gelir absalom..
Hakkaten sende de öyle olmuş..
Her biri ayrı cinayet sebebi :)))
Güldüğüme bakma.. Gerçek payı çok.
Kardeş olayının benzeri benim başıma da geldi geçen yıl..
İnsan öyle olunca ne diyor biliyor musun? Kardeş böyle olursa diğer insanların yaptığı normal!
Eh, ne diyim, dertlerini dökerken bile güldürebilen insansın :))
Yazarken azıcık hafiflemişsindir ama..
Takma kafanaaa..
Geçer hepsi, geçecek. El mahkum..
Kal sağlıcakla....

Adsız dedi ki...

üzülme taa nerelere kadar gitmemek lazım şu mahalle aralarında altlarında ondan minderler olan dedeler ve kadınlar gördümbenn çoçukken üzülme belki keramet minderdedir tekli yaa sağı yok olu yokk tek başına oturuyorsunya sen annenin dizinin dibine at minderi çöz olayı :)) çözüm odaklıyım benn napalımm haa telefona üzülme bence yazık güvenilecek çok az adam oldugu bilinen bi gerçek sanada anlatmasında çatlasın ölsünmü tanısa risk alacak hadi şukadar şeyi isminle yazz olmad degilmii napsınn nazeni ( eksikve devrik cümlelerden dolyı özür )

Adsız dedi ki...

üzülme taa nerelere kadar gitmemek lazım şu mahalle aralarında altlarında ondan minderler olan dedeler ve kadınlar gördümbenn çoçukken üzülme belki keramet minderdedir tekli yaa sağı yok olu yokk tek başına oturuyorsunya sen annenin dizinin dibine at minderi çöz olayı :)) çözüm odaklıyım benn napalımm haa telefona üzülme bence yazık güvenilecek çok az adam oldugu bilinen bi gerçek sanada anlatmasında çatlasın ölsünmü tanısa risk alacak hadi şukadar şeyi isminle yazz olmad degilmii napsınn nazeni ( eksikve devrik cümlelerden dolyı özür )

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Çınar dedi ki...


Amaan Absalom; çıkar ağzındaki baklayı olsun bitsin. Bazen kusmak gerek ne var ne yok. Ne Tibet'i be kardeşim, sonunda geri gelecek olduktan sonra ne değişir. Böyle ülkede, hergün yaşadıklarımız, duyduklarımız ve gördüklerimizle hangimiz agresif değiliz ki? Bırak sinirlenmeyi her birimiz delirmiş durumdayız valla.
Kardeşe gelince seninkine bin basar benim kardeşim. :(

Annene çok geçmiş olsun

Sevgiler

şahika dedi ki...

Fazla yakın davranarak bizi incitebilme haklarını biz veriyoruz bu insanlara. Bak kabak gene senin başına patladı absalom ehehe :)

Annen için acil şifalar diliyorum..

özii dedi ki...

Absalommm sana minder ayarlayalım :))

Takılma arkadaşım inan bana hayat öyle şeyler öğretiyor ki insana ama önce tokat yemek gerekiyor. Şaşırmıyorum pek çok şeye artık.
Böyle böyle hepimiz acımasız ve agresif oluyoruz belki de... Bunun adı tecrübe midir? Bilemem ama acıdır onu bilirim.

Minder buldum ayrıca. Gülme herkese hepberaber güleriz :))))

özii dedi ki...

*Gülme gelirse hep beraber güler aydinlaniriz :)))

absalom dedi ki...

zeugmaaaaaa:))

azcık hafiflettim evet ahaahahah beni iyi tanıyosun eski arkadaşız dimi ne de olsa:))

yahu bir garip işler işte.

herşey yolunda aslında beyfendi mülayim bi adamım amma...
şu bilinçaltı yok mu.
ah yok mu:))

sorun ordan çıkıyor.

kardeş konusu bambaşka bir alem zaten.
üzüldüm senin de yaşamış olmana.

ne yapalım.

anne candır yahu.

kurda kuşa yem etmeyiz.
gerekirse kardeşe bile yem etmeyiz.

o kadar:))

absalom dedi ki...

adsız:))

yahu tamam minder konusunda anlaşıyorum da.

diğer konuda telefon konusunda anlaşamadım seninle şimdi:))

ben bunu kendime yapılmış hakaret sayıyorum.

en mahrem sırlarını anlatacak kadar çok güven.
telefon verecek kadar güvenme.


var bi sıkıntı var.

çözemedim henüz.
çözünce haberleşelim:))

absalom dedi ki...

çınarrrrrr:))

yahu sevinsem mi üzülsem mi bilemedim kardeş konusunda.
ama üzüldüm be ya.
valla üzüldüm senden de duyunca.

çok merci çok merci emin ol ileteciğim iyi dileklerini bu ara ihtiyacı var zaten.

sevgiler benden.
saygılar benden.

absalom dedi ki...

şahikaaaaaa:))

çok merci çok merci iyi dileklerin için de...

kabağı yine benim başıma patlatmasaydın daha iyi oloacaktı ahahahaa.

pissssss.

sen asıl dedikoduyu kaçırıyosun yakalayım seni anlatıcam söz:))

absalom dedi ki...

öziiiii:))

acil gönder minderi çok acil.
bir minder bulup direk oturmam gerekiyo.

şöle bi nefes alayım:))

ama kaçamak güreşmeyiniz efenim.

telefon konusunda ve mezhebi geniş konusunda önemli fikirlerinizi duymak isterim.

aydınlanıcaz demi ama:))

şahika dedi ki...

ebet sabırsızlıkla bekliyorum dedikoduyuuuu (gözlüklü sımayliii)

şahika dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

bekle bekle çatla:))

ama deyecek emin ol.
ahahaha

şahika dedi ki...

çatladım çatladım emin ol :)))

özii dedi ki...

hımm telefon konusuna gelince :)) versene numaranı ...

ay yook benim vermem lazım di mii ? şeyy bilmem ki ayıp mı etmiş olurum bilemedim :) Güveniyorsam candır o bitmiştir birde telefon sapığı değilsen
05.. xxxxxxx

Mezheb konusuna gelincede bakış açısı derim. Görmek istediği gibi görmüş demek ki. İnsanın çevresinin olması kötü bir şey mi yaa.. Herkes kiminle ne düzeyde arkadaşlık yapacağını bilir zaten. Bunun hemen yanlış anlaşılması mı gerekiyor...Ayıp etmiş bencede...

Yazgüneşi dedi ki...

şimdi benim de kadından çok erkek arkdaşım olagelmiştir çocukluktan bu yana
bana da diyolarmış o sana dediklerini
senin yüzüne demiş gene hoş
benim arkamdan diyolarmış
haa bi de bunu ne biçim kocası var bu nası evlilik de diyolarmış
dangalaktan bol ne var şu memlekette

anneye çok geçmişler olsun.. Kardeş az değişik heralde.. müge anlı ne la ... anneyi koy kenara mügeyi seç enteresandante :)

telefon konusuna gelince.. gülüyorum ben o tiplere.. valla komik yani..

el deliye ben akıllıya hasret derim hep
görünen o ki sende de durum farklı değilmiş :)

kahve telvesi dedi ki...

Şimdi güzide arkadaşım Absalom, kimseyi suçlama, zira hata sende...
Ayol minderle arınmak nerde görülmüştür. Arınmak dediğin Tibette olmaz ayrıca, çilehanelerde olur..
Bak seni kim gönderdiyse oralara git bi kulağını çek lütfen... Arınmak için taşa toprağa, çite çimene oturcan.. Canın yanacak ki, tam arınma arefesinde gülme tutmasın seni.. Ne tutsun dersen, valla ben bilmem, sıtma tutsa daha iyi olur belki :)) ( şaka şaka )

Şimcik, kendine dost bul, düşmanı annen dünyaya getirir demişler. ( bu kelimeyi değiştirince etkisi azaldı gibi ama sen içinden geldiği gibi oku :))
En zor zamanlarda insan kardeşine yaslanmayacak ta kime yaslanacak di mi ama.. Ama sen sakin ol da, Müge Anlı'ya şüpheli sıfatıyla bi de sen çıkma.. Esra Erol daha eğlenceli, oraya gidebilirsin bak...

Telefon meselesine gelince, Güzin Abla zannetmiş seni zaar, içini dökmüş gitmiş. Aynaya bak bi bakalım, ağlama duvarına benzer bi halin var mı ? Yok di mi.. Boşverrrr, böyle insanlar mantar gibi her yerde bitiyor, aldırma...

Ayrıca yeğenini ilk gördüğünde alnından öp.. Muhteviyatını boşver, bu zamanda mektup yazan mı kaldı? Türünün son örneği, aferim çocuğa...

Telefon sapığım olmadı hiç, olsun isterdim.. Ne güzel canı sıkılmaz insanın. Hep bi heyecan, hep bi aksiyon.. Ben de ilk gördüğüm ağaca çaput bağlayıp, dilek tutayım bari :))

absalom dedi ki...

şahikakaaaaaaaa:))

biliyorum çatladığını amma az kaldı dayan.
bi yakalayım seni online herbişeyi anlaticiğim:))

absalom dedi ki...

yahu öziiiii
bu devirde telefon sapıklığı mı kadlı allahaşkına...
numarayı engellersin olur biter yav.

yannız hakkaten böle olunca telefon sapıklığı yapasım geldi.
ver sen numaranı.
günaşırı gizli numarayla aramazsam ne olayım ahahaaa.

absalom dedi ki...

nessssss hakkaten ya dangalaktan bol bişey yok etrafta.
kadının dangalağı da bi başka oluyo yannız hadi erkek cinsi toptan öküz geni taşır amma.
kadınlara yakıştıramıyorum ben yav bu durumları.

telefon konusu komik mi trajik mi traji-komik mi bilemedim valla.

çok merci çok merci iyi dileklerin için...

valla ben de allam nolur ya çevremde bi tane akıllı insan istiyorum bitanecik olsa yeter derim hep.

gerçi hacı hacıyı mekkede
hoca hocayı tekkede
deli deliyi dakkada bulurmuş o ada ayrı:))

absalom dedi ki...

telveeeeee ahahaaaa
tamam doktor sen iyileşmişin olay tamadır ay mutlu oldum bak:))

efenim doru diyosun zanlı olarak çıkartmadıklarına dua etmem lazım...
boyuna kalp kırıyosun agresif öküz cezalısın felan diyerekten.

güzin abla demek ahahaha
güzin abi olsam olur mu...
efenim aynaya baktım ağlama duvarı olmasa da duvara benzediğim garanti bak:))


a aaa olmadı ama şimdi...
her gencin bi telefon sapığı olmalı...
benim bile çok oldu zemanında...

bak öziye söledim sana da sölüyorum...
ver sen bana numaranı...
günaşırı gizli numarayla arıcam görürsün sen gününü hahahaa.

telefon sapıksız hayat olur mu beya:))

cerenmus dedi ki...

Ah kadın erkek ilişkileri, toplumsal ilişkiler, politik ilişkiler, cinsel ilişkiler.. Arasıra insanın asosyal olması akıl sağlığının korunması için şart. Reçete mahiyetinde. Olmadı ıssız adaya gidelim 3 şey eşliğinde.. Allah sabır versin hepimize Absalom.

kahve telvesi dedi ki...

iyi de yorumların sansürsüz, benim bir sapıklık kontenjanım var :))

absalom dedi ki...

cerennnnn:))

gidelim valla ıssız adaya ne güzel olur.

ben oldum efenim bu aralar asosyal oldum olmak zorunda kaldım...
asosyalken bu kadar agresif huysuz olunca sosyalken kendimi düşünemedim.

ve direk asosyale bağladım durumu napiyim:))

amin amin.
alla hepimize sabır versin.

absalom dedi ki...

ahahaha telveeeeeee.

efenim ikisi farklı bişi.
adsız yorum sapıklığı ayrı.
telefon sapıklığı ayrı.

olmaz yani.
seni severim bilirsin.
bu hayatta bitane de olsa telefon sapığın olucak.
ekşın olucak.
eksik kalır hayat yoksa.

:))

Ciddi ve İsyankar Kuzu dedi ki...

Sevgili, Saygıdeğer ve Çilekeş Absalom,
Muhterem insan, Üstadım, Pirim, Mirim...

Öncelikle anneciğine acil ve bol şifa diliyorum. Umarım ciddi bir konu değildir de hemen iyileşir...

Senin yazdığını görünce pek sevinmiştim ama bayaa zor şeyler yaşamışsın.
(Bundan sonra yazacaklarımı istersen silebilirsin, çünkü gerçekten yüreğim sıkışıyor bu ülkede...Nefes alamıyorum çoğu zaman...Onun yansıması bunlar da...)

Telefonunu vermeyen arkadaş biliyor mu ki zaten operatörler isteyenlere kuruluşlara o çok "gizli" ve değerli telefon numaralarını veriyor. Geçtiğimiz seçimde inboxta kaç tane adaydan kaç mesaj vardı saymadım sayamadım misal...

Ayrıca, kargo şirketleri bile kimlik numaran dahil herşeyi nasıl oluyor da biliyor hatta gönderilen kargoyu teslim ederken nikah hariç her türlü özel bilgiyi istiyorken bu neyin kafasıdır? Ha bir de içindekileri anlat anlat,o de, bu de ( Allah bilir anlatırken ağlamıştır bi de) ama karşındakine başka muamele yap...
valla çok sinirlendim...Onun saçma sapan ilkel düşünceleri bunlar...

Kardeşini çözemedim vallaha...Müge Anlı'da ne işi varmış onu da anlamadım :((

gelelim "geniş" insana...okurken de inanamadım...ne kadar güzel insanın çevresinde sevdiği, saygı duyduğu insanlar olması..."insan" diyorum, kadın veya erkek demiyorum...zira cinsiyet çok sonra gelir ilişkilerde...ama fikri neyse zikri odur derler ya, o "large" arkadaşın kafasında ne tür fantaziler dolanıyorsa artık...

Şunu anladım, kadına erkekten kaçması, kendini "koruması" öğütlene öğütlene bazılarının bilinçaltı bi tür zehirlenme yaşıyor.

Kadınların erkeklerin malı olduğunu varsayımı ve bu tür toplumsal açık/örtük mesajlarla büyüyen erkekler de gün geliyor, aynı zehirlenme sonucu aşık olduğu kızın altı yaşındaki kardeşini öldürebiliyor, ya da sokak ortasında boşandığı karısını 24 bıçak darbesiyle öldürebiliyor...çevredeki "erkek" arkadaşlar da izliyor...

yine aynı toksik etki altındaki hakim de "ama kadın da gece yarısı dönüyormuş evine" diip cezada indirim uygulayabiliyor... ağır tahrikmiş...daha uyduruk tahrik tanımları da olabiliyor...

Ağır tahrik indirimi yetmiyor, bir de katil kişi olan koca/sevgili/baba/erkek kardeş/kuzen/aşiret mensubu/erkek komşu velhasıl askerde koşarken bile "komşu kızını zapteyleme" "görevi (?!) verilen yaylalar insanları duruşmada süt dökmüş kedi gibi boyun büküp, takım elbise içine kravat takarsa hatta üstüne "pişmanım" derse, cezada indirim nerdeyse ödül verilecek hatta maktülün suçlu çıktığı bir kıvama dönüşüyor...

Diceksin ki benim yaşadığımn olayla bunlar, çok farklı, ne alaka??? bence değil...aynı toksik etki gün geliyor bunları yaptırıyor...
Ayyhh nefessiz kaldım yazarken...

Selamlar, saygılar Efenim...
( cümle hatalarım varsa affola...)



Minderci Kuzu :) dedi ki...


Absalom minder çığlıklarını bir önceki mesajda atlamışım, kusura bakma...
Minder yerine gerçek dost meclisinde en az iki ölçü rahatlatıcı ve sohbet öneriyorum...
Bakınız Suvebeyaz ve İsyankar Kuzu ve Yağmur Adam :)
tekrar selamlar saygılar...istediğiniz zaman katılabilirsiniz sayın Absalom ( bugün protokol dili geldi içimden bilmiyorum neden... :))

absalom dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

tamam agresif kuzu:))

gruba alın beni.
şartlar nedir?

6 vesikalık bir dandirik cv ile geliyorum vallahi:))

absalom dedi ki...

ımm bunu buraya yazmam hoş olmadı...
siliyorum isyankar kuzu.

linki gönderirim sana.




İsyankar Kuzu dedi ki...

:))
Absalom,
şart yok bizde...frekans tutması yeterli...
vesikalıklarını başka yerde kullan...linki Suvebeyaz'a gönderebilirsin :)
Sağlıcakla kal...
İmzaa: Zaman zaman agresif Kuzu
Not: Yorumu silmişsin, silince daa çok merak ettim, ne yazdındı ki acebaa? :))

IŞIL dedi ki...

İçine ata ata patlarsın be adam :)Sevdiklerimize acil şifalar diliyorum öncelikle ve yer minderlerinde oturmayı sevmediğimden ne düşünüyorsam söylüyorum karşımdaki toplasın bana dert olacağına :)) Tavsiye ederim cadı,kötü derler varsın desinler sen kendini bildikten sonra...Doğru söyleyeni dokuz köyden kovuyorlar nasılsa !

Şaşkın dedi ki...

sevgili komşum,
öncelikle anneciğine çok geçmiş olsun. Annemin de son bir yılda üst üste sağlık problemleri oldu. İkisi de artık şans mıdır, benim uğursuzluğum mudur :( bilmem ben Türkiye'deyken vuku buldu. Buradayken olaydı, yanında olmayaydım delirirdim tabii o anlamda şans diyebiliriz belki. Erkek çocuk için de ne zordur, nasıl zordur tüm bunlar çilekeş kardeşimden iyi bilirim :( Bizim valide sultan şu an nazlanma modunda ama çok şükür ayakta. Umarım anneciğin de çabucacık atlatır, sağlığına kavuşur.

benim minderim yok ama hayali bi bowling topum ve kukalarım var. Ördek sabrımı mı zorladı, birine mi kafam attı derin bi nefes alıp sallıyıveriyorum topu kukaların üzerine. Hoop strike, bi de Bart Simpson kahkaha efekti...

bi de "tamam len tamam dünya düzdür, inanmayan öküzdür" yöntemim var ki bunu da Ördek'ten öğrendim eksik olmasın. Şimdi efenim bu üç-beş yaş arasındaki çocuklarda böyle bi inatçılık, hemi de ben bilirimcilik, en doğrusu da aha budurculuk var ya... İşte çocuk bu nöbete girdiğinde ne desen boş olur ya... O vakit kendimi cinnete teslim etmemek için "he annecim he budur, dünya düzdür" diyorum içimden. Pufff geçiyor... Yöntemin büyükler üzerinde uygulaması da birebir aynı, zira memlekette duygusal olgunluk seviyesi ekseriya üç yaş :(

Telefon mevzuuna girmiyorum bile, bak mektuba da burun kıvıran geldi şimdi aklıma... hooop strike...

G.o.D dedi ki...

Absalom okurken içim şişti ayhhh bir fenalıklar bir bunalmalar unidentified flying rolling jumping objects....
Derinbir nefes al sonra bırak gitsin...
Hem taa Tibet'e gitmeye gerek yok biz sana minder alırız. =)

NzlGl dedi ki...

Absalom

O şaşmış !!!!!???? arkadaşi hiç ciddiye almadım. öyle manyaklardan çok var

Kardeş meselesini okuyunca şükrettim kardeşim yok diye

Annene acil şifalar diliyor,Anneler Gününü kutluyor ellerinden öpüyorum

Ama en önemlisi lütfen tibete giderken sana arkadaşlık etmeme izin ver :)))))

absalom dedi ki...

kuzuuuuu:))

yahu efenim öncelikle pardon çok pardon bu kadar geç cevap verdiyorum teknik sebeplerden dolayı...

teknik dediysem hayatımdaki teknik değişiklikler aslında...
minderi aldım artık elimde dolaşacağım daralınca cadde sokak durak neresi denk gelirse oturacağım öle kararlar aldım:))

efenim ne yazdığımı unuttum vallahi dur ben bi araştırayım hemen suvebeyazın kapısını çalayım...

absalom dedi ki...

ışılllll:))

patlıyorum patlıyorum eninde sonunda sonra en agresif huysuz eşek ben oluyorum işte mukedderat:))

varsın kovulalım köylerden ışıl elde değil gönül isyankar işte durmuyo5r sakince yerinde.

haqlbüküsü otur oturduğun yerde:))

ah ahhhhh.

:))

absalom dedi ki...

komşummmmmm hahahaaaqa
ebeyt yahu hopp strike:))

efenim sendende çok özür dilerim şaşkın komşum geç oldu ayıp oldu cevap...

iyi dileklerin için çok merci çok merci ileticiğim kendilerine derhal...

memleketyin olgunluk yaşı 3 valla haklısında...
ben IQ muzun da eksi 3 olduğunu felan düşünmeye başladım artık valla.

alla sonumuzu hayır etsin...

öperim ördekimi.

absalom dedi ki...

godddddd tamam annaştık aranızda para toplayın bana bi minder alın en kısa zamanda...

ölümlerden zaten bunaldık...
yazık günah bu insanlara...
onlara mı yanalım kalan soytarıların tavırlarına mı yanayım bilemedim ki.

ah ahhhh.

absalom dedi ki...

nazlıgüllllll:))

gel gel beraber gidelim ne güzel olur.
yordular insanların yüreklerini bu memlekette içimiz boşaldı sanki embesil olduk kuran çarpsın...
iki dağ havası alalım.

çok merci anneme ileticiğim iyi dileklerinizi...
telefon konusuna çok üzülmüştüm ama.
artık ciddiye bile almıyorum.

bana güvemeyen beni sevmesin arkadaş...
dangalaklığın lüzüumu yok demi ama:))


IGEIN HONETY dedi ki...

Dikkat.
Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

absalom dedi ki...

valla doktor şahane bi çalışma olmuş bu :))

krediye ihtiyacı kimin yok?
lakin bu şekilde ne kadar güvenilirsin o tartışıiır işte.

ayrıca mesaj yarım kalmış bence...

irtibata geçerseniz.....
eee

gerisi önemli asıl:))

irtibata geçerseniz ebeni öpeceğiz gibi bişi de olabilir çok makul de bişi olabilir.

yannış yere yazdın doktor.

ben kafası dumanlı agresif bi adamım.

sırf bu mesajına elli tane yazı yazabilirim...
beliki altmış tane valla şaka değil:))

ben bir programım öle otomatyik gönderiyolar beni abi desen bile canından bezdiririm programlıktan istifa edersin kuran çarpsın.



krediye ihtiyacım var evet...

sevdadan yana kredi istiyorum...

var mı sizde:))

iris dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
iris dedi ki...

Absalomcuum, canım sakin ol sen...
Gel bak, bizim minderlerde yer var bi popoluk. Olmadı içeriz aydınlanırız canım, ne var yani...
Ama hırçınlaşmak yok şekerim :)

NzlGl dedi ki...

Absalom nerelerdesin? çok uzun oldu ayrılık . umarım ve dilerim can sıkıcı şeyler olmamıştır hayatında.
Görüşmek üzere

absalom dedi ki...

irisssss:))

kayıp ilanı verdimdi bulundun mu sen hahaa.

tamam benim minderi ayırın gelicem.

ne hırçınlığı yahu ben kuzu gibi bi oğlanım:))
arayı açmayalım....

absalom dedi ki...

nazlıgüllllllll

efendim çok merci çok merci çok naziksiniz.

kötü birşey yok.
herşey yolunda.
şahaneyim.

tembellik yapıyorum.
o kadar.

çok merci.
hürmetlerimi kabul ediniz lütfen.

:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Güzide arkadaşım Absalom,
bu kadar tembellik yeter
hadi dön artık yuvaya
bak Seçil de döndü dolaştı geldi :)
ben de kenarından köşesinden işte :)
aydınlık günlere...

anneciğin nasıl?

absalom dedi ki...

aynurrrrr:))

evet ya çok tembellik yaptım bu aralar cezalıyım ben.
seçil döndü demek vay Türkan vay hiç ugramıyo sorarım ben ona...

yahu şiir gecesi yapı caz öyküyle seni beklerdik en kısa zamanda mumları ya kalım şiir gecesini yapalım olmaz efendim böyle:))

anne iyidir teşekkür ederim selamını iletir im...
arayi açmayalım
fundada gelsin su ve beyaz da gelsin herkeşler gelsin:)))

kız onlara sen Aynur beni dinlemiyolarrrr

:))

küçük Joe dedi ki...

Absalom selam,

Uzun zamandır yoksun ortalıklarda. Umarım annen iyidir. Çok geçmiş olsun.
İnsanların sana yaptıklarına çok şaşırdım ama en çok Tibet'e "ben arınıcam" diyip gitmiş olmana.
Kardeşten yana ben de çektim benzer bir durumda. Çok anormal ama demek ki modelleri böyle oluyor.
Mezhebi geniş diyene kötü laf sahibine aittir diyorum. Kıskançlık da olabilir.
Telefon meselesine gelince, şöyle diyeyim sana güvenmeyen adama sakın ola güvenme. Belki de senin ağzından laf almak için anlattı onca şeyi. Sakat bir adam bence. Nacizane görüşüm.

absalom dedi ki...

küçük joe :))

efenim anne iyidir teşekkür ederim iyi dileklerin için....

niye şaşırdın yahu tibete o kadar:))
tibet dediğin bizim çorum gibi bi yer...
azcık ünlü olmuş işte o kadar ahahaa

telefon meseleseine gelince...
aslına bakarsan bir kadın o...
adam olsa gam yemiyeceğim işte

namaste

:))

Pabuc dedi ki...

Yine kayıplara karıştın Absalom ,hayır olsun !

absalom dedi ki...

sayın pabuç buralardayım buralardayım :))

tuhaf tuhaf insanlarla uğraşıyorum bu ara malzeme birikti iyice.

arayı açmayalım efenim.

bücürükveben dedi ki...

absalom nerelerdesin sen arkadaşım?
2 mayıstan beri yoksun :( bugün o hem güldüren, hem de destek olduğun için teşekkür ettiğim güzel yorumundan sonra bakayım ne yapıyor absalom deyip tıkladım yine hayal kırıklığına uğradım yeni yazılarını bekliyorum..
sağlıcakla kal

absalom dedi ki...

müjde:))

yazıcam yazıcam çok yazasım var zati bu ara.
bi elim değmedi gitti.
çok merci efenim çok merci.

MAYRI dedi ki...

Absalom geçmiş bayramın kutlu olsun....

absalom dedi ki...

mayriiiiiii:))

teşekkür ederim efenim sizinde sizinde.
nice bayramlara hep beraber.

bi kaç kişi eksik ama beni üzenler değil...
ehehee
onlara nice değil.
niççe olsun.
niççe gibi karamsar olsunlar

beter olsunlar.

oh be rahatladım:))

kahve telvesi dedi ki...

Nereye kayboldun absalom ???

absalom dedi ki...

burdayım öğretmenim:))
elektrikler kesikti çalışamadım.

naber.

feci yazasım var yahu...

kahve telvesi dedi ki...

Eeeee seni tutan ne peki ? Gündüzler çuvala mı girdi, yaz hadi, gülümsemeye ihtiyacım /ız var....

absalom dedi ki...

yok gece yazicim telve...
seni pek efkarlı görüyorum bu aralar zaten...

yahu bide hergün bişi oluyo elim varmıyo yazmaya be telve.
gücüme gidiyo kakara kikiri yapmak.

memleket brezilya dizisine döndü kuran çarpsın.