24 Kasım 2014 Pazartesi

ABSÜRDİZM...

şimdi güzide arkadaşlarım bugün hazır pazartesi sendromu varken ben yazayım dedim...
insanlardan sıkıldım ve bu yaştan sonra hayatımı sıfırladım dedim ya...
sebeplerini anlatmaya çalışayım dedim.

hepinizin yaptığı gibi zamanında ben de insanları davranışlarını anlamaya anlamlandırmaya çalıştım...
neden öle oldu neden böle davrandi diyerekten.
bir anlamı olmalıyıdı bir anlam yüklemeliydim tuhaf davranış biçimlerine...
sonra farkettim ki...
yahu ben kadınları anlamayı 13 yaşımda felan bıramışım zaten.
e oğlan milletini zaten sevmem...
neden bunlara olan bitenlere bir mana bulmaya çalışayım ki...

13 yaşındaydım ve bir kız beni elindeki aşk mektubunu vermek için 4-5 kilometre kovaladı...
ben kaçtım o yılmadı.
ha neden kaçıyordun derseniz...
utanıyodum.

duvarlardan atlayamaz diye bahcelerin duvarlarından atladım...
o etek ve ince siyah çorabı olduğu halde pes etmedi o da atladı...
en sonunda beni yakaldı bir duvar dibine çökmüştüm nefes nefeseydim.
elime parfüm kokulu aşk mektubunu tutuşturdu.
çok acaip bişekilde gülümsedi.
ve hiçbirşey demeden çekti gitti.

bu travmayı yaşamış bir vatan evladının ileride aşk hayatının tutarlı olmasını bekledi bu toplum...

hadi daha çocuguz bu travmayı atlatır ergen beynimiz derken bir kız geldi b izim küçük ilçeye...
babası askerdi komutanın kızıydı...
ben çekingen ürkek tırsak biri olduğum için hemen kız arkadaşları devreye soktum...
yeni gelen kızı çembere aldılar...
bize bir randevu ayarladılar.

randevu dediysem göt kadar ilçe lan ne randevusu bi tane pastane var o da şehrin göbeğinde 2 masalı şişe dibi gözlüklü yaşar abinin pastanesi.
ki yaşarr abinin bana aynur hoşgeldin karıcığım felan dediği çok olmuştur.
yok yok tacizci değildi yaşar abi bildiğin kördü...
görüyorum numarası yapardı.
neise efenim o dandik pastanede şehrin göbeğinde olduğu için orda buluşsak anında ilçeye reklam olacağımız için uça parkta randevulaştık kızla...

oturduk taşın üstüne...
kız zaten dizüstü etek ve devamlı ince siyah çorap giyiyodu ki bu bi devrimdi o zaman o güççücük ilçede...
ayak bileğimi burktum ovar mısın dedi.
ben o ana kadar daha merhaba bile diyememiştim düşünün kıpkırmızı bi halde zoraki gülümsemiştim sadece.

kızın ayak bileğine dokunur dokunmaz bbana birşeyler oldu ve ben koşarak uzaklaştım ordan...
koşarken hemde ağlıyordum.

daha terapistime açmadım bu konuyu amma muhtemelen benim ayak bileği ve siyah ince çorap fetişizmim tee o travmadan kaynaklı...kırmızı oje nerden geliyo peki onu bi düşüneyim ben onun da vardır illa bi kaynağı.

kıymetli arkadaşlarım ben kızı terk ettim çok gaddardım o zamanlar...
ağlayarak koşarken biri beni görürse rezil olacaktım ilçeye ve seni terk ediyorum bile diyemedim ne alçakmışım lan yazarken farkettim şimdi.
haber gönderdim.

o da benim en yakın arkadaşımla kaçtı.
şaka zannediyo bu salak yine abartıyo zannediyosunuz ama vallahi değil.
kız benden intkam almak için en yakın arkadaşımı ayartıyo hadi kaçalım diyo.
hadi ben ayak bileğine dokundum da ağlamaya başladım bizim ismail 5 metre uzaktan ağlamaya başlıyo bu teklifi alınca...
elele tutuşup şehirler arası otobüse binip kaçıyolar.
ve dünya rekoru kırdılar.
o zamanlar guinness rekorlar kitabı yoktu.
olsa kesin hala o rekor günümüzde kırılamamış olurdu.
kaça kaça 23 kilometre kaçabildiler.

kardeşim kızın babası ilçe jandarma karakolunun komutanı...
ankara eskişehir uluslararası karayolunda şehirler arası otobüsle kaçılır mı lan.
bu arada yakalandıklarında ismail ağlıyomuş bana absalomu bulun diye...
kız gülüyomuş valla belki de şehir efsanesi bilemiyorum artık.

efenim kıyamet kopuyo amma sonucunda mutlu sonla bitiyo...
aileler anlaşıyo ve evleniyolar.
hala evliler kıymetli arkadaşlarım ne yüce insanım lan nelere vesile oldum bakar mısınız...

medeni bi insan olduğum için düğün davetine eski sevgili olarak iştirak etmeye karar verdim...
nikahına beni çağır sevgilim şarkısı eşliğinde.

ismail ilçeye yakın bi köy ağasının çocuğuydu haliyle düğünde köyde yapılıyodu...
arkadaşlarla gidicez pederin arabayı çalamadık arkadaşın babasının otobüsünü çaldık...
bildiğin şehirler arası otobüs.
köye çıktık yola.

girdik bulduk düğün evini amma otobüs durmuyo lan artık nereye basıyorum bilmiyorum ki o aşk acısıyla...
düğün evinin bahcesine otobüsle girdik duvara çarpınca durdu otobüs.
tıs tıs kapılar vardı havalı kapı öle tıs diye açılırdı bayılırdım.
duvara çarpınca kapı kendiliğinden tısss diye açıldı...
bizde indik.

bi allahın kuluda bizim eve niye çarptınız lan demedi iyi mi...
hemen kolumuzdan tuttular bizi pistte götürdüler ve oynamaya başladık.
otobüz orda öle kaldı.

şimdi güzide arkadaşlarım evet uzun yazıyorum ama duramıyorum ki...
nerden nereye geldik bunları başka bi zaman anlatırım.
sonraki gençliğim istanbulda beyoğlunda geçti düşünün...
zaten orda yaşadıklarımı size anlatamam ulu orta...
zaman aşımı felan demezler direk tutuklarlar beni.

daha dün dün vallahi dün...
çok uzun yıllardır görmediğim eski kız arkadaşımla görüştüm telefonla...
bi vesile oldu tesadüfen çokta mutlu oldum ayrıca.
merhaba merhaba dedik...
ben daha ikinci cümleye geçmeden nasılsın bile diyemeden...
bunca serserilik yapmayaydın itin önde gideni olmayaydın beni aldatmayaydın şimdi çok mutlu bi çift olurduk...
senin için pilav yapmayı bile öğrendim allah belanı versin dedi ve ağlamaya başladı.

ne yapacağımı bilemedim.
ve 13 yaşında beni kovalayan o kıza teşekkür ettim minnet duydum kadınları anlamaya çalışmaktan beni vazgeçirdiği için.

kıymetli arkadaşlarım...
bir çevrenize bakın...
olmadı gidin bi mekana oturun ve çevrenize kulak misafiri olun...
yapılan sohbetlerin anlamsızlığını saçmalığını gereksizliğini göreceksiniz...
tabi eğer telefonlarından vakit ayırıpta sohbet etmeye tenezzül ederlerse.

mantık ölçüleri içinde birileriyle bir fikir tartışmasına girin bi deneyin bakalım...
sen nedersen de ne anlatırsan anlat istediğin bilimsel istatiksel açıklamalrla gel bir tek kelimeni düşünürse anlamaya çalışırsa ben yeniden insanlığın içine karışacağım.

sen konuşurken karşındaki konuşman bitince ne diyeceğini hazırlıyor sen konuşurken...
bak buna emin ol...
seni dinlemiyor bile.
o konudaki kendi fikrini savunabilmek için hazırlık yapıyor zihninde.
sen daha konuşurken.
sen boşa konuşuyon yani.

şimdi böyle bir ortamda...
makul mantıklı sohbetler nasıl yapılır allahaşkına.

bana anlamsız geliyor artık...
hele ki şiddetli dinselleşme girdi işin içine...
herkes şahane müslüman oldu karşısındakini beğenmez oldu.
inandığım allah adına karar verir oldu.

eski kız arkadaşının düğününe otobüs çalarak gitmek ve otobüsü durduramayarak düğün evine çarpmaktan ne farkı var bunların...
anlamsızlık.
absürd.
absürdizm.

işte bu sebeplerden bıraktım insanları...

kadın ırkını anlamaktan zaten vazgeçmişim...
oğlan ırkının nesini anlıcam abi...
ipimle kuşağım
pipimle kaşağım
nesini anlıcan bunun.

o halde dedimki kendi kendime ben iç dünyama çekileyim...
içsel yolculuklara çıkayım hazır insanlardan sıkıldım.
bilinçaltımın karanlık dehlizlerinde dolaşayım...
tabi kolay olmuyo bu işler...
farkettim ki benim iç dünyam yokmuş.
sadece dış dünyam varmış.

ben de o halde yeniden iç dünyamı inşa çalışmalarıma başlıyorum bu saat itibariyle.
deneme yarılma yöntemi ile.
olmadı bi deney tüpü taktırıcaz artık.
kısmet.

tüm güzide öretmenlerin öretmenler gününü kutluyorum...

bu yaz oğlanlara renkli pantalon giydirip bide üstüne paçalarını kıvırttırıp o iğrenç bileklerini gözümüze sokan modayı yaratan vatandaşın te allah belasını versin diyorum.

bi ayak bileği zevkimiz vardı sıçtınız onunda içine...
seneyede kırmızı oje sürdürün oğlanlara olsun bitsin.

yazıklar olsun.
yazıklar olsun.


46 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Absalom, bu yaşadıkların ne kadar güzel dizi olurdu, abuksabuk şeyleri dizi diye kakalıyorlar gülmemizi bekliyorlar, Kardeş Payı diye bir diziyi tavsiye etmişti yeğenim, baktım ama pek gülemedim ısınamadım, şu yazıdkların ne içten,sıcacık bir dizi olur valla düşün istersen:) kadın ya da erkek insanları anlamak zor katılıyorum ben de o yüzden kedici oldum kedileri anlamak daha kolay:)
sevgiyle kal

absalom dedi ki...

müjdeeee:))

hayatım roman olurdu gibi olmuş bu hahaaaa
aslında b,l,yo musun o laf doğru.
herkesin hayatı roman olur.

o dizinin bazı kısa kısa bölümlerini seyrettim hoş aslında beya.
bu akdar saçmalığın içinde iyi yani.

insanları anlamak zor değil imkansız yahu boşver bırak anlamayı müjde.
bak ben bıraktım çok ragat oluyo:))

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

O yaşta nasıl bir hırsla, nasıl bir düşünce ile ısrarla mektubu vermek istemiş, çok merak ettim. :)
İnsanlar anlamak zordur evet. Sadece yaptıklarını kendi anlayış çerçevende anlamdırırsın.
Yada hiç düşünmemek en iyisi.. :)

absalom dedi ki...

hayalperesttt:))

valla ben çok uzun zamanlar önce bıraktım anlamaya çalışmayı...
sen de dene.
mutluluğun sırrı burda:))

o yaşta nasıl öle koştu ahahahaa
20 yıl sonra sordum ne dedi biliyo musun:))

öle bi kovaladıydım ya seni absalom hatırlıyo musun...
yoo dedim hatırlamıyorum.

o zaman 4 kilometre ovaladıydım seni şimdi 14 kilometre koşabiliyorum.
ne güzel didim.
ne diyim.

ahahaha

türk sporuna katkımız olmuş yani şu fani dünyada bu açıdan bakarsak iyi bişi bu:))

Çınar dedi ki...


Herşeyi tiye alarak öyle güzel yazıyorsun ki, seni okumak ne keyif anlatamam Absalom. Yine yerlere yattım gülmekten. Valla, odasından oğlum çıktı geldi "Anne ne oldu kendi kendine gülüyorsun kafayı mı yedin" diye.

Sen hep yaz olur mu?

Sevgiler

Pinky dedi ki...

ne iyi ettin de döndün absalom.

bu arada biliyorum ben o pantolonları çıkaranları. kaç sene önce güney koreliler moda etti onu sonra da engincan giydi. kırmızı ojeyi görmedim de başka renkleri de güney koreli erkeklerde gördüm her efemine hareket onların başının altından çıkıyor.

jjss dedi ki...

dönmenize çok sevindim , sıkıntılı zamanlarda gülümsemeye sebep çok az şey var ..teşekkürler

Adsız dedi ki...

Size ilk defa yorum yazıyorum Çınar hanımı da görünce açılışı yapayım dedim. Onun da sessiz takipçisiyim.İyi ki döndünüz keşke Öykü'de dönse.Sizi zevkle okuyorum sevgiler Türkan.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Zamanında kaçmasaydın kovalanmazdın, o zaman da anlamayı bırakmaz bunları yazmazdın.. iyi olmuş kaçtığın sanki :)

absalom dedi ki...

çınarrrrr:))

şımartıyorsunuz efenim beni valla...
hayır zaten bünye şımarmaya meyilli.

sevgiler saygılar benden:))

absalom dedi ki...

pinkyyy:))

yahu ne kadar çirkin demi...
ekek ayak bileği kadar anti estetik bişi yoktur yahu.

allah kahretsin o güney korelileri:))

zaten bu aralar kuzey kore diktatörünün sempatikliğine taktım.
hayır hazır bizde gerçiyoruz bari sempatik olaydı bizimki gam yemezdim.

pek sevimli kuzey koreli hani insanın kucağına oturtturup yanaklarını sıkası geliyo ahahaa

absalom dedi ki...

jjsss:))

bende sevndim dönmeme.
blogu seviyorum ya blog candır.

gülelim arada gülmemiz lazım gülümsememiz lazım...
yoksa başa çıkamayız bunca saçmalıkla valla.

çok merci efenim iyi dilekleriniz için.

absalom dedi ki...

türkan merhaba hoşgeldin ne iyi ettin de geldin:))

teşekkür ederim efenim çok merci çok merci.

absalom dedi ki...

psikopat fare ben senin olaylara şu bakış açına hayranım biliyosun demi:))

özledimmmmmmmm

arayı açmayalım

Pabuc dedi ki...

:)


(okurken bu kadar sessiz gülmedim ama )

absalom dedi ki...

pabuççççç:))

gül tabi gül bu gariban absalom ne çileler çekiyo gül sen:))

yannız bişi dicem kelime doğrulama mı çıkıyo yorumlarda?

Eslem dedi ki...

kız pilav yapmayı öğrenmiş senin için sen de bırakıp gitmişsin!!!

hayat ne kadar gaddar be:(

absalom dedi ki...

eslem:))

yani koca yazıda aklında pilav mı kaldı yahu ahahaa
bak bu pilavla ilgili acaip hikayelerim var.

dur yazayım ben bi ara:))

Evren dedi ki...

yine gülümsedim ya... ne diyeyim sana.
Önce sıcak bir Merhaba ;)
ve ardından "yazıklar olsun" ama mümkünse namesiyle :)))

Eslem dedi ki...

Bir tek o diyil tabi de, pilav meselesi mühim be absolom. Pilav yapmayı bile diyosa karakterinin en tersi şeyi yapmış senin için. en feministliğinden vazgeçmiş daha napsın. Hem pilavı tutturmayı kolay mı sanıyorsun sen? :)

Bi de... senin bu hikaye Mustafa Kutlunun uzun hikayesinin bi versiyonu olmuş sen ne dersin ha. güzel hikayeydi ama.

bi de...Dinleme demişsin. Ben herkesi dinledim de noldu, başları sıkışınca dertlerini anlatırlar,fikrini sorarlar bir gün seni sormazlar. Ya da olaki samimi fikrini söyledin bozulurlar. E sen sordun ya. Ha karşılık beklemedim ama herşey bi yere kadar icabında. bunlar iş arkadaşlarım. Sevgililere gelirsek o kadar iyi dinledim ki adam güzin abla sanıp eski aşkını filan anlatmaya başladı. düşün yani:)

absalom dedi ki...

evrennnn:))

gülümse ki zaten sen.
arayı çok açtık efenin kınıyorum kendimi.
bak seni kınayamadım tırstım kendimi kınadım tkkatini çekerim...

sen yazıklar olsun diyosan ben de katılıyorum...
yazıklar olsun o zamanda namesiyle.

:))

absalom dedi ki...

eslemmm:))

yahu sen daha önce nerelerdeydin.
kınıyorum seni bloga bu kadar geç geldiğin için...

efenim bilmem mi pilavın ne zor olduğunu...
ben her yapışımda yerde iki üç kere zıplatıp çöpe atıyorum mesela:))
valla.
olmuyo yahu tutmuyo bi türlü plastik gibi oluyo.

mustafa abi kim kine?
tanımıyorum valla benim ayıbım.
yannız bizim ismaili tanıyo olmasın ahahaaa
ortak arkadaş çıkıyomuşuz.
yoksa öle bi salaklığı kaç kiçi yapar dünyada evrende paralel evrende:))

ımmm bak şimdi bu anlatma konusu başka bi konu...
hanımkızlar genelde böle saf saf anlattırır...
ki benim hemcinsin safın önde gidenir...
salak gibi anlatır masumca kuzu gibi.
ilk tartışmada o anlattııkları yüzüne vurular çıngar çıkar valla ahahahaa
kendimden biliyorum:))

tabi sözüm meclisten dışarı...
bunu yapanlar başka hanımkızlar:))

benim burdaki arkidişlerim yapmaz öle şey ahahahaa

keyiflendim akşam akşam valla:))

Eslem dedi ki...

tabi sen o zmanlar bilmiyodun pilavın ne zor oldugunu? yoksa anlardın kızın kıymetini:)
aşk olsun yer gök inledi filmi çıkınca herbir romantik türk evladı bayıldı filmine. bi dakka ya, şimdi sen filme kesin gittin en az üç sahnede ağladın tabi, şimdi saklıyosun çakmasın kimse diye :p
gözüm çıksın ben anlattırıyorsam komşu, ne de sonra yüzlerine vuruyorum. kıskancım çok, o yüzden duymak bile istmeme benden önce gönlü ne otlara konmuş. valla bak. ay yemin ediyorum bak almasın kimse vebalimi günahımı.
:)

keyiflendin mi? İyi birşey bu herhalde:)

absalom dedi ki...

hahahaaa
eslemmmmmm
yahu bin yaşa her daim yüzün gülsün hahaha
aneam kriz geldi.
tamam.
sen masumsun.
rölax:))

almasın kimse günahını...
valla toplanır odunla döveriz almaya yelteneni:))

ımm şimdi rezil olduk işte abinin bi filmi var demek.
hayır eşeklik ben de.
aç gogılı bak.

rezil oldum demi.
oldum evet.
ben nedense böle rezil oluyorum sık sık.

aslına bakarsan ben hassas çocuğum ağlarım...
bide yazı yazarım kim dedi uleyn erkekler ağlamaz diye felan diye kılıf olaraktan.

amma filimi derhal seyrediyorum...
ve ağlıyorum
söz:))

keyiflenmek ne kelime:))

çok keyiflendim hem de.
iyi bişi.
iyi bişi.
merak etme:))

hahahhaa


su vebeyaz dedi ki...

yazını okurken gülmekten yaşlar indi gözümden:) biliyorum bu da absürd, sen acılarını anlat biri çıksın gülsün:))

Ama mizah olmasa nasıl çıkardık bütün bunların içinden bilemiyorum.. cinsiyetçilik yapmayacağım, kadını erkeği aynı absalom:) en azından büyük bir kısmı, anlamaya çalışmamak gerekiyor:)

Ne şanslıyım ki hala konuştuğumu dinleyen - ama gerçekten - ve bu saçma düzenden uzak arkadaşlarım var:)

İç dünyanı kurarken bol şansa sana, orası daha karanlık ben diyim:)

absalom dedi ki...

oy pek kıymetli suvebeyaz:))

önceliklen...
çok önceliklen ama
sen "biri" değilsin ve dilediğin kadar gülebilirsin...

zaten kara mizah gibi anılarım var..
ilahi komedyada olabilir tabi bilemedim.
ben de gülüyorum rahat gül sen:))

mizah olmasa deliliriz sana katııyorum...
ne şanslısın öle arkadaşların kaldıysa kaybetmeyin birbirinizi.
kalmadı onlardan valla kaldıysada çok az kaldı...

ypksa isyankar kuzuda mı onlardan ahahahaa
ne alem yahu:))

efenim ben de şanslıyım biliyo musun suvebeyaz...
ne kaliteli insanlar tanıdım yav şu dandik blog aleminde sölesem inanmazlar...
sen dahil pırlanta gibi valla.
bak hisleniyorum duygusal çocuğum ben üstüme gelmeyinnnnnn

ahahahaa

şimdi efenim iç dünyamı yeniden kuruyorum ya ben...
aydınlık havadar gün ışığını bol alacak şekilde kurarım ben onu:))

zorlamayı sevmem insanları amma...
valla yazılarını özlüyorum haberin ola.

peçeteye yazıp istek göndericem en sonunda...
bide yan masadan yanar dönerli meyve...
o olacak.
haberin ola:))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
su vebeyaz dedi ki...

:)))

Teşekkür ederiiimm, valla yazdıklarına çok gülüyorum:) Bu memleket çekilir mi başka türlü ya, gülelim, güldürelim:)

Bak yazdım bloga geçen hafta bir yazı, içimden gelmiyor pek şu aralar, söylenecek bütün sözler söylenmiş sanki:)

isyankar kuzu candır can:) evet o da onlardan, türünün son örneği arkadaşlarım benim:)

blog benim için de öyle oldu absalom, öyle dandik alem filan deme ya, hala ne güzel insanlar var diyorum:)

iç dünyana ağacı, çiçeği, böceği, kısacası tabiatı alırsan daha aydınlık oluyo aslında, kolay gelsin, bol şans sana:))



absalom dedi ki...

su ve beyazzzz:))

içinden gelmiyosa yapıcak bişi yok bakıyorum hemen bloguna ve hala nedense yazdığın zaman göremiyorum.
o halde demokrasilerde çare tükenmez sık sık girip bakiciğim bundan böle.

söylenecek bütün sözler söylenmiş gibi sanki...
bak bu durum hepimizde var emin ol ben dahil...
çevrem dahil.
bezdik biraz sanki.
tüm saçmalıklara karşı beyim kendini korumaya aldı sanki..
kapattı devreleri sanki.

bu konu uzun bi konu ama emin ol anlıyorum seni muhtemelen aynı şeyleri hissediyoruz.

isyankar kuzuya bi blok açtıramadık ya...
ona yanarım.

dandik demiyom demiyom nasıl derim....
ne güzel ne şahane insanlar var demi:))

blok candır yahu...

iç dünyama bolca çim ekicem ben...
çimlere basmak yasaktır gibi gerizekalı beyinlere inat çimlere basmamamk yasaktır tabelası koyucam bide....

gelsin insanlar toprağa bassın çimlerde uzansın güneşlendsin sohbet etsin...

çim ekip çimlere basmak yasaktır diye levha dikmek kadar absürd bişi olabilir mi ya ahahaha

inekler otlamasın gibi bişi bu.

niye çim ektin lan oraya madem.

pek duygusalım bugün niyeyse.

sen içinden geldiği zaman yaz.
içinden geldiği zaman gel ce ee de.
içinden geldiği zaman çimlere bas:))

sana herşey serbest benim iç dünyamda.

bücürükveben dedi ki...

absalom, bu yorumum yazınla alakalı değil o yüzden yayınlamayabilirsin, son yorumunu gördüm ama o arada yazım silinmiş!!! ne kadar siyasi varsa çoklu silerken sanırım blogger'ın kafası karıştı:)ya da ben yanlışlıkla onu da sildim (ama sanmıyorum)tamam bunadım ama o kadar da mı körüm?:( sonra yazımı tekrar yazayım dedim, senin yorumunu kopyalayıp yazıma eklemek aklıma geldi filan yaptım da ama bu sefer de övünüyor gibi geldi, amaaaan en iyisi sil gitsin millete illa açıklamak zorunda değilim dedim...

velhasıl yorumuna çok teşekkür ediyorum, ben de kızkardeşine geçmiş olsun diyorum, hakkımdaki güzel düşüncelerin için de sağol, sen de çok güzel bir insansın...ismini bilmesem de kedini öpüyorum:)

MAYRI dedi ki...

merhaba
geri dönmüşsün...sevgiyle kucakladım absalom..... Birden sana hpy brthdy demek geldi....niyekine acaba.... birkaç saattir tatlı yemedim ben gidip bir şokellayı kaşıklayayım.... İşte böyle kızlar kendini anlayabilmiş mi ki de siz anlayabilesiniz.... zor dostum zor.... :)

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

rahat ol lütfennnnnn
ben seni bilirim sen beni.

gönüllerimiz bir bizim:))

absalom dedi ki...

mayriiiiiii
ben de seni kucaklıyorum valla

mum o zamanda
hahahaaa

çok merci çok merci

su vebeyaz dedi ki...

:)))

bilmukabele efenim:) yazılarını keyifle okuyorum, lütfen öyle uzun aralar verilmeye:))

yalnız iç dünyanı karartırım yazdıklarımla, ben iyimser şeyler yazim bari:)

isyankar kuzuya ne kadar söyledim bilsen, açmıyor bi blog yahu inatla:) ama vazgeçmedim, yılmadım, yılmayacağım, o blog açılacak:)

ben bi ara blog adresimi değiştirdim ya, nolduysa ondan sonra oldu, görünmüyor yazı eklediğimde sayfalarınızda, yetenek işte:)

duygusal olma olma, iyi bişi diil o, geç oldu ama anladım ben:) bi öküz kıvamı tutturdum ben, hep böyle gider işallah:)





absalom dedi ki...

suvebeyazzzz:))

efenim sen dilediğini yaz...
tüm bu kıravatlı tipsiz badem bıyıklı suratından bayağılık arsızlık akan adamlar kadınlar iç dünyamı karartamadıda senin yazıların mı karartacak iç dünyamı allasen:))

isyankar kuzuya selam olsun ahahaha
olsun varsın açmasın bakalım arada uğrar yine nasılsa sıkıştırırız.

ama bak şimdi bak...
bir zarif bir aydın bir beyaz güvercine sen nasıl öküze bağladım dersin kınıyorum seni...

bizim gibi genetiği öküz geni olan bi ırk varken hele :))

arayı açmayalım efenim.


~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Fena halde tebessüm ettim. Yazık yahu kızcağızlara :) Peki sonra otobüsün sahibi ne dedi onu merak ettim.

absalom dedi ki...

nursalkımı:))
doru okuyorum demi.
ne güzel bi isimmiş bu:))

efenim otobüsün sahibi zaten bizim yanımızdaki arkadaşın babası...
hiçbişi dememiş bizim ismaile odunla girişmiş...
ismail bi hafta kadar okula gelemedi evde yattı o kadar ahahahaa

oy kıyamam ya...
şimdi o otobüsleri ismail kullanıyo:))

Büşra Bayram dedi ki...

Selam absolam. Dün akşam bir yazı yayınladım ve çok değerli okurum syrano'nun şeysiyle dikkat kesildim ki, seninle iddialaşmışız.

http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com.tr/2014/01/bu-yl-berbat-gececek.html

kayıtlarımız da burada. Benim için yıl iyi geçti diyemem. Ama kötü geçti hiç diyemem. Çünkü aşık oldum tam anlamıyla. Yıl sonuna doğru nişanlandım falan. Sanırım iyi geçti ya. Fakat içki almam sana söylim. Yerine başka bi şey iste, postalıcam. Madem söz verdik, arkasında duralım. Teşekkür ederim. :)

absalom dedi ki...

selam bürşa...

valla çok değerli okurun syranonun hafızasına hayran kaldım müthiş hakkaten...

anlaşma anlaşmadır...
cevaş istemişim.

iddayı kazandığıma kanaat getirdiysen ki getirmişsin borcunu öde.
cevas isterim.
yerine birşey istemem.
iddayı kazanan benim...
neden isteğimi değiştireyim.

fakat içki almam diyosun...
içki ne ya:))
alkolden bahsediyosan ben de sana açık söliyim...
cevas içki değil bürşa:))

değil.
o bambaşka bişi..
emin ol:))




adına sevindim bu arada nişanlanmışın falan:))

ne güzel
ne güzel.

yannız ben yoruma cevap yazarken robot değilsen doğrula şeysi çıktı şaka mı lan bu :))

benim sayfam kardeşimmmm

hahahaa

Büşra Bayram dedi ki...

Yaa neden bu doğrulama bilmiyorum ama benim blogumda da var. kendi bloguma doğrulama kodu giriyorum. Ya içki-alkol falan değilse ne ozaman? Bana bir link falan at da ne olduğuna bakayım.

Alkol almam işte. Başka bişi iste eğer öyleyse. Lütfen ama lüfeeenn :(

absalom dedi ki...

ay büşraaa ay büşraaaa:))

tamam o zaman senin yaptığın kurabiye gibi bişi istiyom.

hazır isytemem neden isteyim hazır şeyleri.

elinden ne geliyosa kek börek çörek yap madem sen kaşındın ehehehe

Büşra Bayram dedi ki...

Bana mail ile adres gönderirsen memnun olurum :) hayalmeyal.buschra@gmail.com

absalom dedi ki...

hahahaha şaka demi bu şa de büşra:))

h,ç böle bi cevap beklemiyodum ters köşeye yattım valla.

tamam sen kaşındın durduk yerde gönderiyorum madem:))

hey allahım ya.

:))

NzlGl dedi ki...

Absalommmmmmmmmm
Hoşgeldin iyi ki geldin. Ben blogu boşverdiğim :( ve kendi sayfamı bile çok sık ziyaret etmediğim için yazını okumakta geç kaldım :(
Nihayet güldüm sayende. Allah sağlık sorunu vermesin onun dışında gülmeyi bırak gülümseyecek bir durum bile kalmadı.
Allahtan senin yazıların var. Özlemişiz seni ve yazdıklarını... Lütfen sen çok ara verme :)

iyi akşamlar
sevgiler

absalom dedi ki...

nazlıgüllllll:))

efenim gülümsememiz lazım...
gülümsemek bireysel bi direniştir.
bak bu konuda yaziciğim daha.

kahkaha bireysel bi eylemdir.

özledim valla eski keyifli günleri...

keyfimizi bozanlara inat çok ara verme.
arada gel aydınlık aydınlık:))