17 Kasım 2014 Pazartesi

GÖZLÜK...


şimdi güzide arkadaşlarım madem başladık yazmaya devam edelim o halde...
beya bi uzak kaldım yazmadım.
takip etmedim değil sevdiğim arkadaşları...
yazmakta istedim.
lakin hadi bugün yazayım dedim.
bir felaket oldu.
acıları yaraları sardık kırdık yine.
aynı şeyleri hissettik olaylar karşısında eminim.
bir çaresizlik bir şaşkınlık bir bıkkınlık...

hadi bugün yazayım dedim...
öyle şeyler yazacaktım ki kendime yakıştıramadım.
hadi bugün yazayım dedim şevkimi kırdılar.
olmadı bi türlü.

bu yazmadığım zamanda memleket meseleleri haricinde kendi kişisel hayatımda da değişiklkler yaptım.
belli bi yaştan sonra zor değişiklikler.
nihayetinde ben hadi sırt çantalarımızı alalım avrupaya afrikaya otostopla geziye çıkalım denecek yaşı geçtim abi...
yaptık onu zamanında bitti.

insanlardan sıkılmıştım artık...
aman karıştırmayın bu bezginlik değil...
ayy ben anlayamıyorum bu insanlığı insanlardan yoruldum artık felan değil.
sıkıldım lan resmen.
bildiğin sıkıldım.

terapistimi aradım depresyon belirtisi deme sakın bana abi dedim...
yok koçum seninki bi üst seviyeye çıkmak dedi.
nasıl yani dedim.
üst insan oluyosun sen artık dedi.
az kaldı dedi.
abi bana niççeyle gelme gelme...
şimdi sana küfür edicem az kaldı biliyosun demi dedim.
ne diyim.

neise kıymetli arkadaşlarım gemileri yakmak zordur belli bir saatten sonra...
göt ister.
ben yaktım.
ha ben de göt var başkasında yok demem.
herkeste göt var bu bi organ nihayetinde kendi götümü nasıl yüceltebilirim.
aa bak ben de göt var sende yok diye.
götsüzsün denir mi birine.
denmez.
ayıp.

yaşadığım şehri değiştirdim...
işimi değiştirdim...
ve en son zorlanarakta olsa telefon numaramı değiştirdim.
hadi şimdi beni bulsunlar bakayım.

işin özü şu...
yıllarca üzerime birikmiş olan fazlalıkları attım hayatımdan.
en azından öle umuyorum.

yeni işimde insanları gözlemleme hatta farklı milletlerden insanları gözlemleme fırsatı buluyorum...
özünde bütün insanlar aynı.
miletler ırklar felan tabiki ayrı karakterleri var...
ırkların karakterleri var.
lakin kişi bazında hepimiz aynıyız.
ben dahil.
boktan bir türüz.

kıymetli arkadaşlarım böle bi hale büründüm bu aralar...
geçtim herşeyden.
anlamaya çalışmıyorum kimseyi.
iyiyim...
yapabileceğim şeyler var onları yapıyorum burada anlatamam.

kederleniyorum elbet...
memleket ne halde.
saraylar maraylar..
saraya soytarılar lazım bizde gelenektir sarayların soytarıları olur.
eh bizde istemediğin kadar soytarı var.
televizyonları açıverin aramayın..
olmadı çevrenize bakıverin.

dinginleştim...
dingilleştim de olabilir emin değilim.
uyuşturuldum muhtemelen..
beynim bunca saçmalığı algılayamadı devreleri kapattı galiba.

reenkarnasyonu inceledim biraz bu ara...
olmaz bizim memlekette uymaz.
düşünsenize kime sorsan önceki hayatında kral kraliçe prens prenses kont dük çük olur...
bi tane ben önceki hayatımda tapu kadastro memuruydum diyecek olan çıkar mı...
çıkmaz.
e bölede reenkarnasyon olmaz.

geçen bi abi bana dediki...
siz yaptığınız işi profesyonel yapmıyosunuz...
baktım.
amatörüm ben zaten abi daha profesyonel lisansımı alamadım dedim.
yok yok öle değil yapyığınız şeyden zevk alıyosunuz dedi.

amca dedim...
ben şu anımdan zevk alıyorum.
yaptığım iş gereği insanlara yol yordam göstermekten...
bilgilendirmek...doğru bilgilendirmekten keyif alıyorum.
insanlara gülümsemekten keyif alıyorum.
şaşırıyor insanlar.
yemin ederim eli ayağına dolaşan oluyo...
sadece gülümsediğim için...
alışkın değiller çünkü.
ve gülümsemek zorunda hissediyolar kendilerini.

ne güzel dimi...

küçük dokunuşlar...

ne kadar kıymetlidir insan hayatında.
ruhsal krizin eşiğindeki bir genç kıza sadece bir kırmızı gözlük seçtim diye yaşadığı değişimi seyrettim bu ara.
küçücük bi dokunuş onun hayatına.

2 ayda ki değişimini gördüm...
pasaklı saçları yağ içinde üstü başı perişan kız gitti.
saçları sarı gözleri pırıl pırıl şık elbiseler giyen manikürlü pedikürlü bi kız geldi yerine.
bir gözlük güzide arkadaşlarım bir kırmızı gözlük.
parasını bile ben vermedim sadece ben seçtim.

aslında konu şudur...
onun için biri birşey yaptı...
şimdiye kadar kaale alınmamıştı itilmişti köşelere birileri onun için bir şey yapmamıştı hiç...
sonra biri geldi önce gözlüğe ikna etti çünkü gözleri bozuktu aklın yolu bir....
sonra gözlükcüleri dolaştı ucuz ve şık gözlük bulmak için.
sonra adresi ismi verdi şu gözlükcüye git şu kişiyi gör dedi.
biri onun için vakit ayırdı.
zaman harcadı.
ve aslında hiç sevmemişti ilk geldiğinde o adamı...
direk belirgin olacak şekilde tavır almıştı.

işinde pozisyonu değişti...
kendine güveni geldi...
bir kücücük dokunuş kelebek etkisi yarattı...

ve ben bundan büyük haz duydum...
keyif aldım...
onunla gururlandım.

şimdi günde 4-5 kere arıyor ve absalom abi saçımı boyatayım mı şu elbise nasıl resmnini gönderiyorum işte şöle bi durum var ne yapmalıyım deyip duruyo civciv.
yok diyorum benden nasihat isteme.
yolunu kendin bulmalısın.
seçimlerini kendin yapmalısın.
ben senin rehberin değilim.
ki benden rehber olmaz.

hayattan keyif mi almak istiyorsunuz...
gidin insanların hayatlarına dokunun kıymetli arkadaşlarım.
küçük dokunuşlar.
küçücük.

karşılık bekleyerek yapmayın ama...
değişimi görünce götünüz kalkacaksa bak ben yaptım diyecekseniz yapmayın...

bir insanı mutlu edin bir şekilde...
karşılıksız.
doktorsanız bir hastanın bürokratik sıkıntısı çözün mesela...
memursanız bir vatandaşın bir sıkıntısını giderin olmadı gülümseyin merhaba deyin...
avukatsanız bir davayı üstlenin sırf hayrına.
öğretmenseniz bir sıkıntılı çocuğun başını okşayın öpün yanağından.
çalışmıyorsanız yeteneklerinizi kullanın donanımlarınızı kullanın...
matematiğiniz iyiyse bir gence bir çocuğa aslında matematiğin ne kadar eğlenceli bişe olduğunu anlatın...
yabancı diliniz varsa yılbaşı ağacında kurumuş mandalina kabuğundan süs yapacağım bu sene diyeceğinize gidin bi çocuk bulun fransızca öğretin...
bişi yapın yahu ben mi söleyeceğim.
ne yeteğiniz donanımınız varsa onu öğretin gösterin.

sonra oturun bekleyin...
bundan bu küçücük dokunuştan ve yaşanan büyük değişimden mutlu olduysanız huzurlu olduysanız kendinizle gurur duyduysanız ne ala...
ha olmadıysanız.
hala mutlu olamadıysanız.
size göt nakli lazım.

onu ben yapamam.
bi göt mütehasısına gitmeniz gerekecek bi zahmet.

sonra da bana ruh hastasısın diyolar..
kime göre lan.
neye nöye.



48 yorum:

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Gemileri yakmak iyidir bazen, ruhunu ferahlatır insanın...(kendimden biliyorum)

absalom dedi ki...

psikopat fareeee:))

yaktım ben zati bu ara...
gemileride yakmış olabilirim.
devreleride yakmış olabilirim.

kime göre
neye nöye
ama demi:))

absalom dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bücürükveben dedi ki...

absalom, ne kadar büyük bir karar almışsın bir kere cesaret ister, herkes yapamaz (işini, şehrini değiştirmeni kasdediyorum)ister ama yapamaz:)tebrik ediyorum.

Eskiler tebdil-i mekanda hayır vardır mı ne öyle bir laf etmişler demek doğru:)zaten hep aynı iş, hep aynı yer insanı sıkıyor.

Bu arada memleketin hali ve reenkarnasyon konusunda hem güldüm hem çok hak verdim hakikaten kime sorsan önceki hayatında ya KLeopatra der, ya kral:))ulan kimse de dediğin gibi memurdum demez. Çöpçüydüm demez demek hep kral olsak, kraliçe olsak diyoruz bilinçaltımızda :)))saray yapma sevdasında da bu yatıyor olabilir mi?

O kızcağıza yaptıkların çok hoş eline sağlık:) ama tek bu konuda senle aynı fikirde değilim..silmiştim ama okuduysan komşu mu, düşman mı? yazımı okudun mu bilmiyorum, kimseye iyilik etmeyeceğim tam tersine...yok karşılık beklemiyordum zaten...ama iyilik yapıp kötülük bulmak, iyilik yaptığım insanın kötü günümde bir geçmiş olsuna gelinmemesi gözümü açtı...yok ben iyilik sadece kedilere köpeklere yapacağım absalomcum...

çok yazdım kafa şişirdim kusura bakma
unutmadan dönmene çok sevindim bol bol yaz senin yazılarını çok seviyorum.
sağlıcakla kal

absalom dedi ki...

müjdeeee:))

ilk defa seni kınıyorum...
ne demek kafa şişirmek aşkolsun.
bu blok senindir dilediğin gibi yazar edersin bi kere bunda anlaşalım:))

diğer konu iyilik yapmak değil aslında.
hem iyilik nasıl yapılır karışık konu.

ben iyi bi insan mıyım...
neye göre neye nöye ahahaha
buna çok gülüyorum bu ara.

kimine göre ben uykusunda öldürülmesi gerken biriyim.
valla yüzüme dedi biri bana bunu:))

kimine göre heykeli yapılacak adamım.

göreceli kavramlar nihayetinde.

demek istediğim şu aslında.

bi çocuğa henüz öğrenebilecek yaştayken bişi öğretmek.

sonra ne kadar yazarsan yaz ne kadar anlatırsan anlat...
anlamıyolar.
salak oluyolar.
beyaz çarşafı bellerine dolayıp ölmeye geldik felan diyolar.

bi saatten sonra anlatamıyosun müjde.
ne dicen çarşafı beline saran adama.

o yüzden demem şudur...

bi çocuk tutalım kolundan.
ve inan bana ben tutuyorum.

ona bi kıyak yapalım:))

özii dedi ki...

He hoş bir iz bırakmış gerçekten çok beğendim eferim sana tebrik ettim ...

Haa bu arada söz dinledim yaz dedin yazdım ama konu sıkıcı be abiii...atraksiyon lazım... Du bakalım bulurum bişiler....




Eslem dedi ki...

şimdi bu yazıdan iki şey akılda kaldı: kırmızı gözlük ve saçlarını sarıya boyayan bir hatun:p

gözlüktü, dokungaçlıktı :) şuydu buydu neyse de asıl olan ne biliyo musun, karşısındakine hem de kendine mecbur olduğunu bildiği birine içten gülümsemek. İşte meselenin kan damladığı yer budur.

Pabuc dedi ki...

Vuuuusski Absalom yazı girmiş bloguna ! Yeterlidir herhalde bu yorumum...

absalom dedi ki...

özii günaydın...
sıfırcı hoca bırak bu işleri devlet su işleri dyosun yani:))

yannız bu espriden gıcık kapıyorum yapmadan da duramıyorum:))

dur bakiyim yazına.

absalom dedi ki...

eslem:))

yazıdan aklında sarışın hatun mu kaldı ahahaaa.
iyiymiş valla.

gülümseme konusunda katılıyorum ne kadar etkiliymiş yav.
bu kadar olacağını bilmiyordum.

bak yie gülümsedim:))

absalom dedi ki...

pabuçççç:))
vuskiii ne yahu aahahahaa
kahkaha attım yeminlen şu an
vuuuuuuskiiii
ama sölemesi güzelmiş.

görüşelim karşı kıyının kızı:))

Pabuc dedi ki...

Onu öyle herkes anlayamaz önce Laz olmak lazım sonra da benim kuzenim olmak :)))

Gören de ilk defa kahkaha attın sanacak karşı kıyının delikanlısı ;)

Yazdıklarına katılıyorum dememe gerek yok diye düşünüyorum ve evet ara sıra küçük iyilikler yapmak lazım insanlara.Telaşe içinde ne olduklarını unutabiliyorlar çünkü..
İnsanı ayakta tutabilecek sebepler güzellikle lazım ara sıra bazı bazı....

Gibi işte hayat hep güzel olmuyor biraz da başkaları güzellik yapsın yaaani...iyi oluyor bedava mutluluklar.

iyi bak kendine he mi Absalom

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Birinin sizin için birşey yapması yahut sizin biri için birşey yapmanız,karşılıksız, düşünmeden hemde.. birden oluveren bir şey..
değeri dünyalara bedel oluyor.
tıpkı sizin dediğiniz gibi..

Mari Antrikot dedi ki...

pek beğendim :)

absalom dedi ki...

pabuççççç ben lazım ama kuzen değilim ondan demekki:))

aslına bakarsan elif ben iyilik gibi düşünmüyorum bu konuyu...
mesela ben kırmızı gözlüklü civcive iyilik yaptığımı düşünmüyorum.
kücücük bi dokunuş yaptım az yoldan çıkmaya meyilliydi yalpalıyodu...
azcık omuz verdim.

yoksa hakkaten bu tür şeleri iyilik gibi görmüyorum.

sen de iyi bak..
vedalaşıyo muyuz yahu bu ne pabuççççç:))

ahahaaa

absalom dedi ki...

hayalperest demi ama...
yahu benim için kücück bişi yapmış olan insanları ne güzel anıyorum şimdi onlar unutmuştur bile şimdi...
iyiliklerle teşekkürlerle yad ediyorum.

halbüküsü nedirkine demi.
küçük bi destek.
bi omuz verme.
bi dokunuş.

siz derken kimleri kastediyosun:))

yazıları ben tek başıma yazıyorum...
ya da öle sanıyorum.
ben mi yazıyorum yazı mı beni yazıyo arada karışıyo hakkaten.

rahat olunuz efenim.
burası agora meydanı.
herkes rahat olsun.

bak bana siz dersen ben de sana uyuşuk hanım derim baştan belirteyim:))

derim yani.

absalom dedi ki...

mariiii:))

ben de pek şımardım.

:))

PoLLy dedi ki...

Ben de mesleğim sayesinde, birilerinin hayatlarına dokunmanın ne kadar muazzam bir şey olduğunu tecrübe edebiliyor ve yorumlarının tamamına katılıyorum absalomcuğum... Daha güzeli olsun inşallah :D

absalom dedi ki...

ben sen bişi yazınca neden gülümsüyorum böle:))

Pabuc dedi ki...

absalom,
zaten sen böyle şeyler yaparken yaptığını iyilik diye yapmdığın için yaptığın şey iyilik :) Karışık anlattım gibi ama sen anlarsın beni..

İyilik olsun diye yapsaydın zaten adı iyilik olmazdı(iyilik iyi lik lik ki ...)

Karşı tarafa sormak lazım ;kimsenin önemsemediği ama senin yaparak karşı tarafın hayatında güzel bir renk olmanın adını !!! ;)

Yok be ne vedası ben internet bağımlısıyım burdan ayrılamam zaten ;) Daha face de bir sürü Cennet emlakçısıyla tartışacam gerekirse kavga edecem ;)

İyi kal emi, dünyadaki tüüüüm mide bulandıracak fenalıklara rağmen...

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

peki.. Absalom derim bundan sonra.
:)

PoLLy dedi ki...

Çünkü seviyorsun beni ;)

absalom dedi ki...

pabuççççç kavga ederken beni de çağır gelirim valla...
dinsizin hakkından imansız gelir derler.

sıktı baydı artık bunlar beni...
çevremde de vardı işte attım sattım gitti.

beni zaten afaroz ettilerdi senide etmişler madem.
o zaman bi görsünler lazlarla uğraşmak nasıl olurmuş ahahahaa

yannız ikimizi çemkirirken düşündümde...
fena yani:))

absalom dedi ki...

piki anlaştık o zamanda:))

absalom dedi ki...

seviyorum ne var alla alla:))

Pabuc dedi ki...

taktikleri de şu @absalom,
genelden hafif hafif laf çakıp özelden de yazıp Cehennemlik ilan etmek .Bana psikolojik baskı ha bana vay anacım. La mahşer kurulmamış ,hesap sorulmamış adamm/kadın Allahtan özel görev almış gibi beni Cehennemlik ilan ediyor.''Sen ve senin gibiler ve takip ettiğiniz ilim/bilim insanları Cehennemde yanacaksınız!'' Bahele bah ,adam Cennetin anahtarını tapulamış üstüne üslük istediğini Cehenneme gönderip ardından da kapıyı üzerlerine kilitliyor ;insanlardaki cesarete bak absalom :) Allah adına hüküm verene gerçekleri anlatıp zaman harcamayacaksın direkt Cem Yılmaza bağlayacaksın ;)

Facebook da adım zaten fasıka çıktı (bilmeyenler için açıklayayım fasık günahta ısrar edenlere deniyor) bu arada tek günahım ''Kur'an okumalıyız ''ı ısrarla tekrarlanmamdan

Öyle işte Cehennemde tanıdıkların varsa selam söyleyeyim absalom ;)

Güzel bir gün olsun ....

Şaşkın dedi ki...

Hoş döndün komşum :). Bak ben daha Kezban'a yorum yazmaya geldiydim halbukim, yeni yazı çıkmış bile. Güzel ama ya özlemişiz. :D

Yazamıyorum ben de ne zamandır, gitmiyor elim bir türlü. Her ne kadar istesem de aslında. Benzer bir ruh hali :(. Hele Soma orda durdukça, üzerine hiç bir şeyi yakıştıramıyorum. Hatta bazı yazıları yeni bi dükkan açıp oraya mı taşısam, yoksa Şaşkın'a yazamayacağım diye düşünmedim de değil... De malum üşengeçlik var hamurda onu da bir türlü yapamadım.

Yazmayınca sevdiklerini okumak daha kıymetli oluyor sanki. İşte ondan yaz sen hep yaz, bi ara biz de döneriz elbet :)) Hadi kaçayım artık, daha Kezban'a yazıcam, robot olmadığımı kanıtlayacam ooo çok işim var ;)

Hamide dedi ki...

Enee absalom da dönmüş.
Şahika'yı aradım bi an..

Kon dük çük... :)))
Tutamadım kendimi çığırdım. Yine ev sahibim arar birazdan. "Kızım komşular şikayet ediyor az yavaş olun!" "Peki Sami abi."

Saç mı boyanacak.
Oo çok farklı bir şeymiş o iş.
Kırmızı kafa oldum yeni. Aynaya bakıyorum farklıyım. Gülüp de kaçıyorum sonra. Yapıyorum bunu yeminlen.

Reenkarnasyon konusu da şey...
Bir ara tutturmuştum beni domates tarlasına gömsünler. Öldükten sonra domates olucam ben diye. Sayılır mı ki? Zaten kimse de ciddiye almadı beni. :(

absalom dedi ki...

pabuççç hahahaa..
yav bu çok çok.
nasıl bir hata yaptıklarının farkında bile değiller ki...
allah adına karar veriyolar direk o kadar çoklar ki...
valla durumları fena allah affetsin onları.

çok yakın olanlara kendi bildiğimce anlatmaya çalıştım önce...
anlamıyolar anam.
yazı bile yazdıydım hatırlarsın.
baktım olmuyo.
sen sağ ben selamet.

ki düşün benimkiler bide rakı sofrasında elinde kadehle cehenneme gönderiyolar beni:))

dantenin cehennemi gibi..
ilahi komedya:))

neise yahu...
sen beni çağır bunaldığın zaman saçlarını başlarını yolalım onların.

öküzoğlu öküzler yav.
bak kızdım yine.

tamam sakinleştim:))

absalom dedi ki...

komşum aynı hisleri içerisindeyiz dedim aynen öle işte aynen dediğin gibi...
oturdu yüreğimize onca ağırlık.
gitmez.
gitmesinde zaten.

sen dilediğin zaman yaz ne zaman istersen zorlama kendini...
arasıra ce ee de..
özlüyorum ya eski dostları.

öperim ördeğimi...
yannız elimizde büyüyo iyi mi:))

absalom dedi ki...

hamideeee:))
domates güzeli hamide ahahahaa
yahu millet kral kraliçe oluyo sen domates mi olucan.
iyi ben de şezlong olucam bi daha ki hayatımda hahahaa

bulalım şahikayı...
dertli bu aralar pek.
yoğun.
ama olsun gelsin meraba desin demi.

olmaz.
olmaz yani:))

Hamide dedi ki...

Desin tabi..

Beni Uşakta, bu kuyu memlekette bir başıma bıraktı gitti zaten.

:)

absalom dedi ki...

oy kıyamam sana:))

desin desin evet meraba desin karar verildi...
ayrıca kaçma ya aynanın karşısından kırmızı candır:))

gerçi uşak nasıldır bu konularda bilemedim amma.
boşver sen.
kırmızı kırmızıdır.

:))

Şaşkın dedi ki...

Ördek iyi maşallah, yakın zamanda 5 oldu. "Ben var konuşmak Almanca" tadında Almanca döktürüyo bolca. Hatta Almanca Almanca olalı bu kadar çok "Ich bin" duymamıştır :))

absalom dedi ki...

oy oy oy ben omun ich bin lerini yerim vallahi:))

maşallah maşallah...
sağlık sıhhat versin allah.

vay be 5 oldu demek:))

iris dedi ki...

Sevgili Vronskyciiim,
sen farkında değilsin ama bizler için iyi şeyler yapıyorsun yıllardır.
Mesela teee vakti zamanında farklı bir bakış açısı kazandırmıştın bana.
neyse... şimdi çirkefleşme vakti: benden de sıkılmış olamazsın değil mi :P

absalom dedi ki...

carmennnnnnn:))

efenim estağfirullah bakış açısı değildir o bakış aşısıdır...
ben kim bakış açısı kim.
bak hislendim şimdi.

oy oy oyyyyy
hahahaaaaa senden sıkılır mıyım yahu sen benim bitanecik carmenimsinnnnn.

:))

iris dedi ki...

yok be yaa gayet de bakış açısıydı valla :) hislenebilirsin :) hatırlatırım hatta ne konuda olduğunu...

eheem ben de bu cevabı bekliyordummm :)) zaten deliler birbirlerinden sıkılmazmış bikerem ;)

absalom dedi ki...

tamam hatırlat madem...
ben de şu fani dünyaya bir bakış açısı getirmişim haberim yokken ahahaaa
bak gözüm açık gitmeyecek:))

bak bak...
bu cevabı bekliyomuş:))
cevaplarını bildiğin soruları sotuyosun hocahanımmmmm ahahahaha

sıkılır mı yahu insan sıkılır mı...
yaşasın huni kardeşliği.

iris dedi ki...

hatırlatıciim, en kısa sürede arıyciim :))

bak bu slogan iyi oldu, cuk oturdu üzerimize! yaşasın huni kardeşliği!

absalom dedi ki...

temem deli kız...

ebet
yaşasınnnnn:))

şahika dedi ki...

https://www.google.com.tr/search?q=melaba&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=EBCCVKv0B4L6UIT7gPgP&ved=0CBwQsAQ&biw=1440&bih=775#facrc=_&imgdii=_&imgrc=CipmiKRhT_KGMM%253A%3Bv2nGo1mAgZeg3M%3Bhttp%253A%252F%252Fgaleri8.uludagsozluk.com%252F414%252Fhunili-karikat%2525C3%2525BCrler_619879.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.uludagsozluk.com%252Fk%252Fhunili-karikat%2525C3%2525BCrler%252F%3B646%3B533

(dayanamadım kiii)

absalom dedi ki...

hahahaaa
şahikaaaaaaaa
meraba

yaşasın huni kardeşliği...
sen benim pek kıymetli hunilimsin biliyosun demi:))

absalom dedi ki...

bu arada sonuna kadar okudum...
mağaza görsel düzenleme uzmanı olmanı büyük bir coşkuyla tebrik ediyorum:))

şaka sanma
valla çok hoşuma gitti.
gurur duydum:))

yakışır be şahika:))

şahika dedi ki...

ayy absalom çok mutlu oldum ama ben de şindi, sağol var ol :)))

az dinlemedin sıkıntılarımı..

absalom dedi ki...

mutlu o tabikine şahikaaaa:))

efenim ayrıntıları dedikoduları hepsini paylaşmamız lazım arayı açtık bu ara biraz....
aaaa ceza vericem ama sana.
dikicem tahtaya tek ayak üstüne o olacak:))



NzlGl dedi ki...

Bu sene 'gemileri yakma' senesi galiba sevgili absalom.
Bende yaptım bazen kendime bile inanamıyorum. Ama çoooooooooook iyi geldi.
Gözlük olayı süperdi.

absalom dedi ki...

ama ama ama....

nasıl yaktın anlatman gerekkkkkkkk.
hahahaa

nazlıgül valla ben bilmem.
bunu yazman gerek.
madem gemileri yaktık.
madem radikal kararlar aldık.
merak ederim ama ben şimdi:))