17 Şubat 2014 Pazartesi

DOKTOR...

şimdi güzide arkadaşlarım bu aralar durumlar malum hepimiz mal olduk...
bakınıp duruyoruz ortalığa.
lan noluyo anam alt yazı geçti anam bilal oğlan anam sülüman çıktı hapisten anam alo fatih felan diye.

tabi benim kıymetli halkımdan bazı pek değerli arkadaşlar başka alemde...
dizi de şehzadeyi babası boğdurdu diye şehzadenin kabri ziyaretci akınına uğramış...
450 küsur sene sonra.
bi pek ellerinden öpesim boynuna sarılasım geldiği halkımdan bi şahsiyet de kanuni sultan süleyman hakkında suç duyurusunda bulunmuş savcılığa.

tabi bunları duyunca derin düşüncelere daldım derhal.

efenim diyelim ki savcılık bunu ciddiye aldı...
ki artık savcılık bu anasını satayım herşey olabilir diye bakıyorum ben olaya...
kanuniyi mahkemeye çağırdı.

yeminlen sıçar lan hepimizin ağzına...
kanuni oğlum bu boru değil.
gel de anlat bakalım koskocaman kanuniye paralel devlet var efenim darbedir bu efenim felan.
yer mi kardeşim kanuni.

ha kemikleri sızlıyo mudur mezarında şimdi memlekte bakıp bakıp...
bilmem.
sızlıyodur muhtemelen.

ankaraya teleferik yapacağız sultanım...
sus deyyus yapsaydın şimdiye kadar.

sultanım ben hep mağdurum ne zulümler yaptılar bana tek dil demedim ben vallahi demedim iki gözüm önüme aksın ki demedim...
montaj bunlar tek dil demedim tek din demedim...kin dedim ben.

???

sonra sizin dizinizi yaptılar zibidiler ahlaksızlar hep göğüs dekoltesi hep entrika hep hürrem yengemize yakıştırılan cibilliyetsiz yakıştırmalar...müdehale ettim derhal...
bizim ecdadımızın 46 yıllık hükümdarlığının 40 yılı at üstünde seferde geçmiştir ahlaksız bunları yapanlar dedim...

yok deve 40 yıl ata binilir mi kardeşim...

ben de öle dedim 40 yıl deveyle sefere çıktı dedim yalan yazıyo bu ahlaksızlar heşmetbaap.
köpekleriyle yatıyo bunlar tasmaları var bunlarım kalemlerinden pislik damlıyo.

kim bu garip bıyıklı adam hürrem?

bilemedim sultanım bi garip bakıyo zaten.

olur mu ahahaaa
ne bileyim ben...
bura benim memleket ağalar beyler burda olmaz diye bişey yok herşey olabilir...
beklerim yani.

kıymetli arkadaşlarım ben terapi görüyorum uzun bir süredir...
valla bak...
yoksa kıt kadar aklımla başa çıkmam bunca şeyle.

terapi gördüğüm abimiz ki çok kral abidir...
eski dostumdur...
civarın en iyi psiyatrisidir...
geçen 4-5 saat oturduk çektik kafaları...
iyi de o 4-5 saat ücreti bin lirayı geçiyo napıcaz şimdi abi didim...
dur onu her zamanki gibi bi cevas regale bağlarız didi...
eh piki didim ne diyim.

anlattıkca anlattık...
teşhisler koyduk tedavi yöntemleri bulduk...
freuddan girdink dr. breuer den çıkarken araya marco de sade girdi...
girmese zaten şaşardım o pezevenk...
olay masoşizme sadizme felan gitmeye başladı ki...
hop dedim abi artık bu konuyu konuşmayalım.
gittikce gidiyoruz sıçıcaz şimdi didim.
piki didi.

eh psiyatrist olunca tüm dertlerden arınmış mutlu mesud biri mi sanıyosunuz kıymetli arkadaşlarım...
değil öle.
o anlattı ben anlattım.
baktım artık dillerimiz sürçmeye başladı...

üzerinde konuştuğumuz vaka için büssürü örnekler verdi...
ki hastalarından biri ki en hızlı iyileşen...
aslında dengeyi kurtaran tam iyileşmeden söz edemeyiz...
3 sene didi.
düşünsenize minumum 3 sene.

abi didim...
3 sene değil...
30 sene beklerim.

electra dimi abi bu didim...
kesinlikle didi.

bana bunlarla gelme elektrayla gelme...
carmen elektrayla gel anlarım.
ama froydyen elektrayla gelme.
gelme doktor didim.

kalktım ayağa...
abi didim bu gece...
kelebek gibi uçup halı gibi sıçmak istiyorum var mısın.
haydi sıçalım didi.

gerisini hatırlamıyorum.


sevgililer gününde iki kırmızı gül almaklla olmuyo bu işler güzide arkadaşlarım...
sevdan için...
gerekirse 30 sene bekleyecek.
gerekirse kelebek gibi uçacak...
halı gibi sıçacaksın.

ben demiyorum...
belki de yakın coğrafyanın en iyi uzmanı sölüyo.

yaşanan kepazeliklerden...
yüzleri laçka olmuş kravatlı soytarılardan...
gözünün içine baka baka meydanlarda yalan söyleyenlerden...
iftiralardan...
hırsızlıklardan...
katillerden...
üç kuruşluk hergelelerden kurtulmak için.
yeni bir dünya kuracaksın.

kendi dünyanı...
başka yolu yok.

alacaksın sevdiğini koynuna...

gökten 3 elma düşecek...
o 3 elma için 30 sene bekleyeceksin gerekirse.

sana kırmızı don aldım sevgilim sevgililer gününde...
sonsuza kadar seni seveceğim demekle olmuyo bu işler doktor.

seni sevmiyorken bile seveceksin.
sevebileceksin.

sevda denen şeyin adını ayağa düşürdük elbirliğiyle...
sadece o kelimenin kutsallığı için seveceksin gerekirse.

götün yerse.



seni seven olabilir
sen onlara dönüp bakmaaaaaaa
sana aşık olan benimmmmm
sen sevgini bana saklaaaaaa

uykudaki gözler gibi
söylenmemiş sözler gibiiiiii
açılmamış güller gibi

sen sevgini...
bana sakla.

dırınım nım nım.


e takalım hunileri madem ahahahaaa.

müjdeye ve bücürüğe:))




5 Şubat 2014 Çarşamba

TAVŞAN...

şimdi güzide arkadaşlarım ne yazacağımı bilmiyorum hala sakalım olduğu halde...

geçen bi arkadaş yazmış ki pek sever beni yakalasa bi kaşık suda boğacak,
kadına şiddet kullananlara öküz evi açalım ıslah edelim demiş yazısında.
kırıldım haliylen.

ben şahsen bilakis bildiğin öküzüm...
ki oğlan milletiyle öküz milletinin arasında genetik bi bağ olduğuna derinden inanmış biriyim.
ama öküz şiddet kullanmaz ki...
ot yer...
tren geçer bakar...
masum samimi dürüst bi hayvandır öküz cinsi.

tabi bi de dallamaları görünce neden öküz deriz bilmem...
tavşan desek olmıuyo mu mesela...
güvercin mesela...
kunduz...
su samuru.
illa neden öküz diyoruz anlamış değilim..

hayvanları sevelim arkadaşlar valla bak...
hayvanlar candır...
benim öz be öz dayım fi tarihinde evde köpek besliyorum diye eve gelmemişti...
dışarda buluşacakmışız köpeğin olduğu eve melekler girmezmiş.

şimdi sevgili dayıcığım sen yedi bin küsur defa hacca gittin ama şerefsizin en büyüğüsün sahtekar dolandırıcı pezevengimsi bi dallamasın ben sana bişi diyo muyum...
aman dayı nolur evime gel yalvarırım diyo muyum.

melek girmezmiş...
kardeşim melek kim sen kim lan...
senin tipi görünce melek tecavüzden korkar kaçar vallada billada.
töbe töbe konuşturma şimdi beni.

efenim benim sülale biraz gariptir...
ya toptan hacı hocadır...
ya toptan alkolik...
ortası yok...
ben mesela derin derin düşünmüşümdür hangi tarafa gideyim diye.

hani ortada kalsam olmayacak bu oğlanda bi tuhaflık var dicekler normal efendi adam olunca... illa bi tarafa gitmem lazım...
yoksa ben şimdiye çoktan efendi mazlum biri olduydum...
bankada veznedar mesela...
tren bileti satışcısı...
öğretmen...

olmadı genetik bilimi beni derinden etkiledi...
kan çekiyo kardeşim illa bi tarafa git diyo ben napiyim...
ilk denemelerim hacı hoca olmaktı...
baktılar hacılar hocalar toplantı yaptılar bundan olmaz dediler muhtemelen.
ki o toplantıyı yapanların evlerine ateş salınsın şimdi parayı vurduyduk anasını satayım...
hem masrafsız hem para akıyo her yerden abicim deniz feneri keriz feneri her yerden oluk...

alkolik olmak ise masraflı haliylen...
bi cevas regal yüz lira lan...
gel de alkolik ol.

neise kıymetli arkadaşlarım alkolikler odası toplandı benim için...
bundan olabilir ama iki kadeh içince sol göz arşa doğru kayıyo diye şerh düşmüş bi kaç yönetim kurulu üyesi...
o şerh düşenlerin yuvaları yıkılsın.
yine de beni odaya kabul ettiler...

efenim odaya girmek kolay ama odanın getirdiği bi takım prensipler kurallar var...
öle boru değil...
mesela içtin mi efendi gibi kalkacaksın götün başın oynamayacak...
masada sarhoş muhabbeti yapmayacaksın...
masaya meze olmayacaksın...
kızdığın birine öküz demiyeceksin...
tavşan diyeceksin...
öle kolay değil.

yannız yukarda ne yazdığımı unuttum iyi mi...
ne yazıyodum lan ben.

güzide arkadaşlarım...
sevin sevilin hayatın kıymetini bilin...
gökten üç elma düşüyo boyuna koşun yakalayın...

ha yoksa...
mükerremlerin dünyası bu dünya...
yok kuşu dövme mükerrem yok köpeği kırma mükerrem...

bu mükerremler gencecik koç gibi delikanlıyı sokak ortasında döve döve öldürdüler...
kuşu dövme köpeği kırma nedir ki...

ve çıktı arkadaş...
ne düşünüyosunuz ali ismail konusunda diye soru soruldu.
baktı şöle bi...
yargı süreci dedi ya.
gel de şimdi tavşan de.

seni sokak ortasında dövüyolar...
utanmadan ölüyosun bide üstüne.
ayıp sana ali ismail...

ah ahhh.
gel de şimdi oturup ağlama.

ağlama ali ismail ağlama sen ağlama...
karalar bağlama.
o güzel gözlerinden öpüyorum koçum.
ağlama.

ben ağlarım senin yerine.
memleketime.