13 Ocak 2015 Salı

GEN...

şimdi güzide arkadaşlarım ben ergenlik zemanında beya düşünürdüm...
oturur düşünür kalkar düşünür yerken düşünür içerken düşünürdüm...
her boku düşünürdüm.
düşünmeyi bile düşünürdüm.
düşünüyorum o halde varım felsefesini benimsemiştim.

sonra kendi halkıma baktım...
elin oğlu düşünüyorum öleyse varım diyodu...
benim kıymetli halkım düşün düşün boktur işin diyodu...
kime inanacaktım.
tabiki halkıma.
bide bana halkını küçümsüyosun derler.

ve düşünmeyi o an itibari ile bıraktım.
yıllardır düşünmüyorum.
çokta rahatım.

efenim benim bilimle aram iyidir ama genetik biliminden nefret ederim...
mendel denen arkadaşı bilime yaptığı katkılardan dolayı severim ama hemde nefret ederim.
sebebine gelince.

geçen bi arkadaşla oturuyoruz uzun yıllardır tanır beni...
durduk yerde kendini harcadın oysa sen neler yapabilirdin dedi...
neler? dedim...
işte çok şey dedi.
çok şey derken?
daha başarılı olabilirdin dedi..
başarı ölçün nedir dedim?
daha dengeli daha düzenli bir hayat yaşayabilirdin dedi.

bak dedim sevgili arkadaşım...
benim atalarım içanadolunun göbeğinden başlar doğu karadenize kadar gider...
dedim ve başladım anlatmaya...

benim 78 tane amcam 26 tane dayım 32 halam 65 teyzem tahminim 750 kadar kuzenim var...tabi bunlar varlıklarını bildiklerim.
çoğuyla tanışamadım bile.

dedemin biri ömrü hayatında hiç çalışmamış...
bi arazi satmış babasından kalan yemiş bitince öbürünü satmış...
bir gün memlekette bi yaşlı teyzeyle karşılaştık tesadüfen...
oğlum sen kimlerdensin didi bana teyze...
ben osmanın torunuyum teyze didim...
teyze oyyyy osmannnnn oy osmanımmm diye omuzuma dayadı başını ağlamaya başladı anla sen gerisini...

diğer dedem rizeli...
astronomi kitapları bile var şaka değil tam entellektüel...
kitaplarını kendi matbaasında basıyo...
ama serde lazlık var arada kaçırmış mesela mars bu mevsimde güneşten uzağa cidiyo felan yazıyo ahahaha
kitapta aynen böle yazıyo valla şaka değil.

efenim bu arkadaşın 3 tane resmi karısı var ve zamparanın önde gideni...
evdeki hizmetciler hamile kalınca köylerin böle az zekalıları vardırya onlarla evlendiriyo birer evde alıyo namuslu adaletli zampara yani...
bunları evlendiriveriyor.
yani benim haberdar olmadığım bi sürü kuzenim olabilir memleketinde dört bi yanında.

dayımın biri topal atilla...
1700 defa felan hacca gitti...
amma ben onun gencliğinide bilirim...
şehrin ortasından ırmak geçer yerden 4-5 metre aşağıdadır...
kızdıklarını kaldırıp çaya atmakla ünlenmiş ki hala efsanesi vardır kızdırma beni atiilla seni çaya atar diye...

diğer dayım sabah kahvaltılarında bira içer...hacıyla kardeş düşün...
ama rutini vardır...
kahvaltıda bi kırmızı bira...
sonra bi normal efes...
sonra 2 duble rakı...
sonra bi dubla bol sulu rakı...
sonra bi votkalı bira...
sonra bi normal efes...

ya dayı diyorum hiç bi boku aklında tutamıyosun bunu nasıl tutuyosun diyorum...
bu benim ayinim koçum diyo...
arada arar haydi abbas vakit tamam diye...
ki saat daha sabah 11 felandır ahahaha
bide abbas diye bi rakı çıkarmışlar çok mutlu olduydu...
75 yaşında şiddetli geçimsizlikten boşandı benim özgürlüğümü kısıtlıyo yengen dedi bana...

bi amcam atla...
at at bildiğin at...
ilçenin kahvesine giriyo tüfekleri kuşanmış...
bana bir sade kahve diyo...
hemen yapıyolar kahvesini atın üstünde içiyo kahvesini...
kahvedekilere dönüyo bi ihtiyacı olan var mı diyo...
sağol ağam diyolar...
bizimki atını sürüp çıkıyo kahveden.

bi amcam güvercin meraklısı bi akşam uçuruyo güvercinleri...
ikisi geri dönmüyo belediye binasının çatısına konuyo inmiyo kuşlar...
belediyeye gidiyo kapalı gecenin bi yarısı...
açtıramıyo kuşlarını alacak...
belediye başkanının evine gidiyo belediye başkanını rehin alıyo.

bi amcam münihten arabayla çıkıyo yola...
tam bir buçuk ay sonra türkiyeye ulaşabiliyo...
yolda macaristana uğramış nişanlanmış...
hayır inanmıcamda nişan resimleri var ulan...
sonra polonyaya uğruyo nerde kalıyo belli değil bi kaç hafta geçiriyo...
romanyaya bi uğrayım diyo çingeneleri görüyo onların kralları olur biliyosunuz...
ben de çingeneyim diyo...
inanıyolar çünkü amcam çingenelere benzer beya.
bi çingene kızla nişanlanıyo...
nasıl olduysa bir buçuk ay sonra bekar olarak memlekete gelebilmiştir ki büyük başarıdır sağ salim gelebilmesi.

bi amcam 81 yaşında evlendi...
6 ay sonra karısını karısının en yakın arkadaşıyla aldattığı gerekcesiyle yenge boşanma davası açtı...
amca nasıl aldattın lan dedim ya nasıl nasıl...
bana bunu anlatman lazım...
aşk bu koçum dedi...
bu kadar.
şimdi karısının enyakın arkadaşıyla beraber yaşıyo...
gayette mutlu.

bi amcam komaya girdi artık ümidi kesin dedi doktorlar...
çiğerler zedelenmemiş bildiğin yok olmuş...
böbreğin biri yokolmuş yok lan yok yok bildiğin yok...
diğeride allaha emanet çalışıyomuş...
şeker meker kalp yetmezliği literatüre girmiş tüm hastalıklar var...
6 ay sonra ce eee diye uyanıveriyo bizim amca.
herkes şokta.

sonra bunca organı yokken hayata tutunan adam diye mucize ilan ediyolar amcamı...
salıveriyolar ahahaha
amcam çıkar çıkmaz striptiz klübüne gidiyo ve bi şişe viski sölüyo.
viski bitincede stripzci kızlardan biriyle nişanlanıyo...
valla bak şaka değil resimleri var.
kızın elinde yüzük var abi bildiğin nişan yüzüğü...
beni aradı koçum hayatımın kadınını buldum dedi o gece bana.
hayır herşey tamam da yüzüğü ne ara buldun be abicim.

ertesi gün kalp krizi geçirdi açık kalp ameliyatı oldu 2 ay daha komada kaldı...
sonra yine uyandı ulan.
hala da uyanık.

bi teyzem enişte başka bir kadınla sadece sohbet etti diye enişteyi tüfekle kovaladı...
enişte çatıya çıktı kurtuldu...
teyzem evine döndü boşuyorum lan ben bu adamı dedi...
enişte çatıdan inmedi bana karımı getirin çok seviyorum diye...

bi halam meyhaneyi bastı...
büsürü adamı hizaya dizdi kocası dahil...
vallahide bak ahahaaa
bana deli suzan derler biliyonuz demi diye bağırmış...
zavallı adamcağızlarda biliyoruz suzan ablacığım demişler...
düş önüme eve gidiyoruz körolmayasıyaca demiş enişteye...
eniştede düşmüş önüne.

diğer 750 kuzeni anlatmaya ne sayfalar yeter ne ömür yeter...
birini örnek vereyim sen anla...
adam önce çekoslavakla nişanlandı...
sonra gitti taylandlıyla evlendi...
lan gerizekalı kardeşim çek cumhuriyeti nire tayland nire lan deli misin.
yannız bu taylandlılar ne fena komşularrr ay ayaayyy başka bi dedikodu mevzusu bu...
sonra ondan ayrıldı gitti kayseriliyle nişanlandı.
nişanı bozdular isveçliyle imam nikahı yaptı...
artık isveçli protestanla nası yaptıysa imam nikahını orasını tam bilemiyorum.

sonra ayrıldılar gitti guetamalalı birine aşık oldu...
sevgili kardeşim guetemala ne lan guetemala ne.
ben ismini zor yazıyorum zor sölüyorum guetemala ne.

en son birazilyalı birine aşık oldu...
evlendi.
iki çocukları var.
işallah interneyşınıl fetişizmi bitmiştirde mutlu mesut olurlar.


bana sen dengeli değilsin çok şey yapabilirdin bu hayatta...
diyen arkadaşıma devam edebilirim dedim...
yok bu kadar yeter dedi.
bu kadar yeter.
daha fazlasını yüreğim kaldırmaz.
bir daha sana asla bu konuyu açmayacağım.


eh didim ben de..
bu mendelin allah bin kere belasını versin.
icat ede ede tuttu bu genetik bilimini icat etti.

ne diyo benim halkım...

katran kaynayınca olur mu şeker...
cinsini sevdiğim cinsine çeker.

efkarlandım bak şimdi.


37 yorum:

Çınar dedi ki...


Anlatımın şahane, hep olduğu gibi.

Sülalenden ürktüm ;) :)

Sevgiler

absalom dedi ki...

çınarrrrrr:))

ürkme ürkme hepsi kalender insanlar.
azıcık dengesizler.
eh gen işte.

yeni resmine bayıldım bu arada:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

şu anda nası bi kahkaha attığımı duymanı isterdim..çoook tatlısın sen yaaaa hahaaa çoook iyiydi :):):)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

hımmm.. bizimkinin dedesi de köyünde pek meşhurmuş.. :) :)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Eskiler hep böyle miymiş ne?Nenem anlatırdı "gözü kör olasıca ağaçta bile rahat bırakmazdı,nerde yakalarsa...Töbe töbe."
Anlatsın diye ne şaklabanlıklar yapardık.O da güzel anlatırdı.Ölenler,düşenler de sayılsa epey sayı olurdu ama senin ki kadar olmaz ya!
Güzel bir yazı keyifle okudum.

mahmutunguncesi dedi ki...

Eskiler hep böyle miymiş ne?Nenem anlatırdı "gözü kör olasıca ağaçta bile rahat bırakmazdı,nerde yakalarsa...Töbe töbe."
Anlatsın diye ne şaklabanlıklar yapardık.O da güzel anlatırdı.Ölenler,düşenler de sayılsa epey sayı olurdu ama senin ki kadar olmaz ya!
Güzel bir yazı keyifle okudum.

absalom dedi ki...

hunili prensesssss ahahaaa
dostlarrrr bana tatlı dedi bana tatlı dedi:))

yannız bana su verdi bana su verdi gibi oldu bu akseniziğn kamburu:))

efenim merci merci o sizin tatlılığınız.

absalom dedi ki...

uyuşuk hayalperesttttttt:))

deme yahu
bak sen seceresini bi çıkar ahahaa
gen bilimi bu ona göre :))

absalom dedi ki...

ahahahaa mahmutttt
yahu ben kurban olurum o nenene ya...

yannız hakkaten eskiler acaipmiş abi...
fena yani fena:))

bücürükveben dedi ki...

Absalomcum hem karikatüre, hem de yazına çok güldüm, bunca dert sorun arasında gülmeye ne kadar ihtiyacımız var, aslında sen bunları kitap olarak bastırmalısın Aziz Nesin gibi...şaka değil ciddiyim.
Eline sağlık:)

iris dedi ki...

öhöm öhööm boşuna dememişler, "hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekkede, deli deliyi dakkada bulur." diye, boşuna buluşmadık vronskycim :))
amaan, genlere de bakmayalım ayrıca.. valla ben bakarsam çıkamıyorum şahsen, saldım gitti çayıra :))
boşver sen de :)

su vebeyaz dedi ki...

:)))

gen havuzu buysa, eyvah eyvah:)

şahane bi ailen var absalom, anlattıklarına bakılırsa dünyada işlenen günahların yarısı onlara ait:))

arada bilim yanılabilir ya, DNA tam olarak çözülemedi daha:)

absalom dedi ki...

müjdeeeee:))

aman efenim vallahi beni çok şımartıyosun sen deme öle utanıyorum bak yanaklarım kızardı:))
burda yanakları kızarmış odun ikonu var.

efenim aziz nesin kim ben kim...

öperim bücürükümü.

absalom dedi ki...

carmennnnn:))

dimi ama dimi
dakkada bulduk biz birbirimizi ahahaa

ben senin çalı süpürgeli hunini yerim kız oy.
ahahahaa

yannız iyiki varsın.
pek memnunum seni tanıdığıma.

çaputcu teyze ahahaha

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

sorma yahu sorma fena fena...
yazıyı yazdıktan sonra efkarlandım hepsini aradım amcaların dayıların teker teker.

sizi seviyorum lan dedim...
biri kapatmam lazım atölyede ev yapımı rakı yapıyorum tam damıtma zamanında aradın zamanlama manidar dedi ahahaa...
80 yaşında düşün.

amca zehirlicen kendini etme eyleme dedim.

ben bu yarin elinden zehir olsa içerim şerbet diye yiğenim dedi bana...
yar dediğide yeni sevgilisi.

ah ahh suvebeyaz ah ah.

Adsız dedi ki...

:))

Adsız dedi ki...

:)) İSİMLE YAZMAYA GELMEZ GEN MEN :)) NAZENİ

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

ahaha ben de yazıcam bizim sülaleyi çok özendim :) gerçi bizde cebinde yüzük taşıyan amcalar dayılar yok ama osssun :)

iris dedi ki...

gerçekten de dakkada bulduk valla birbirimizi :))
ben de çok mutluyum seni tanıdığıma canım, sen dee iyi ki varsın!
eveeet, çalı süpürgeli baykuşlu pisili hunim yenir benim :)) hemen de şımarırım pek tabii :))

absalom dedi ki...

adsız yaz yahu adını nolucek 3 günlük dünya:))

gen men derken kötü bişi dedin dimi bana ahahahaa
ah ahhh
ah.

:))

absalom dedi ki...

psikopat fareeeeee yaz yahu pek eğlenceli oluyo valla...
sen bizimkilere bakma sanki hepsi cebinde birer yedek yüzük taşıyo anasını satayım:))

yaz valla bekliyom ben.

absalom dedi ki...

şımarıceksin tabi benim carmenim şımarık olur...

şımarık olmayan carmen mi olurmuş be hayttttt.

ahahahaa

arayı açmayalım.

MOR CAFE dedi ki...

uzun aradan sonra yazılarınla gülebilmek çok güzel. hep yaz hep okuyayım absalom :)

absalom dedi ki...

mor cafe :))

sen gülümse.
ben yazarım yine.

:))

complete_the_sentences dedi ki...

Karikatür de, yazı da mükemmel. Çok eğlendim, gevreyerek okudum. Özellikle 750 kuzeni okuyunca kaşınmaya başladı her bi yanım. :) Gayet renkli bi sülalesiniz belli ki. Severek takip edicem bundan sonra. Saygılar efenüm... :)

absalom dedi ki...

complete saygışar bizden efenüm...
ahahaha

efenim çok merci çok merci sevindim gevreyerek okumana...
görüşelim:))

kahve telvesi dedi ki...

Benim niye böyle sülalem yok ki :(( Fena kıskandım Absalom..

absalom dedi ki...

yav telve bu iyi bişi mi kötü bişi mi bilmiyorum ki :))

tamam pek renkli eğlenceli amma çilelide be yav.

gerçi ben eğlenceli kısmıyla igileniyorum iyi bişi demektir bu:))

kaçak güreşiyosun yine bu aralar farketmiyorum sanma:))

Eslem dedi ki...

Sana abartma diye bin defa söyledim di mi:)

kendi modaniz dedi ki...


çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
Güzellik Merkezi,
Güzellik Salonu,
Medikal Ayak Bakımı,
Ozon Tedavisi,
Vücut Bakımı,
Lazer Epilasyon,Cilt Bakımı ,Kalıcı Makyaj,
eticaret sitesi

absalom dedi ki...

eslemmmmmm:))

temem yakalandım abarttım biraz...
kuzenler 750 değil taş çatlasa 250 felan.

:))

absalom dedi ki...

pek sevgili kendi modanız...
merhaba.
hoşgeldin.
ne iyi ettin.

velakin beni tanımıyosun daha benim IQ um -3...
yazıyla eksi üç.
bana üç yaşındaki bir çocuğa anlatman gibi lazım.

kayra fuşya ekru ne demek bilmiyorum mesela...
seksi iç giyimle seksi iç çamaşırın ne farkı mesela...
fentezi iç giyimle fentezi çamaşır?

fentezi iç giyim don külot çorap
fentezi iç çamaşır seksi çarşaf yorgan felan mı oluyo vallahi bilemedim.

önce bana bunları bi açıkla olur mu.
ama üç yaşındaki bi çocuga açıklar gibi.
hebele hihihi fififi diye sesler çıkarırsam aldırma.
üç yaşındaki çocuk zekasına sahibim diyorum ya.
korkma.

yine gel olur mu.
sevdim ben seni.

fentezi dedin mi akan sular durur bizim buralarda.

hadi kal sağlıcakla.

Adsız dedi ki...

Ben de çok gülüp çok efkarlandım :)) (eskilerden biri:Yansımalar.blogspot)

absalom dedi ki...

yansımalar:))

evet yahu ben seni tanıyorum eski dostsun sen...
arada gel emi.

hatta bloku ne yaptın?
açsan ne güzel olur dimi

:))

Adsız dedi ki...

Hatırladığına inanmak istiyorum,unutulmak çok acı Kemancı nırı nırı nım😉 ig deyim daha çok,blog dan soğuttu bazı kendini bilmezler.gelirim seni de beklerim:) ps:yazilarin iyi geliyor bana,ruyamda Gordum de buldum seni,vallahi bak;)

absalom dedi ki...

hahaha kemancı unutmadımmmm.
fakir ama onurlu bir genç vardı hatırladım:))

soğuma yahu 3 tane dallama yüzünden sen bana havale et onları odunla kafalarına vururum merak etme sen:))

rüyanda kı gördün ahahaa
deme yav.
nası girdim anlatsana çok merak ettim valla....
sakallı dede gibi felan değil demi:))

Kahve Yanı dedi ki...

Merhaba! Şu an itibariyle keşfedilmiş bulunuyorsunuz (kahve yanı tarafından :)
Yan taraftaki you tube video listene bayıldım. Arada gelip seçer dinlerim ben...
Bu arada kahve yanı makyaj ya da kahve yanı kitap adlı bloglarıma bekliyorum. Sevgilerimle.. :)