2 Ocak 2015 Cuma

YAŞASIN HUNİ KARDEŞLİĞİ...

şimdi güzide arkadaşlarım beni zemanında yeni yıla nasıl girersen yıl öle geçer diye kandırdılar...
ben de inandım buna ve yeni yıla her türlü girdim...
ama aklınıza gelecek her türlü.
yazamam buralardan o derece:))

yazabildiklerimi yazayım bari...

koca mekanda şarkı söleyerek girdim...
koca mekanda şiir okuyarak girdim...
öpüşerek girdim...
sevişerek girdim...
tuvalette girdim...
gardropta girdim...
trafikte girdim...bi sürü biram vardı arabada ve trafikte takılan herkese dağıttım...
beni noel babanın yeğeni ilan ettilerdi bide kırmızı kukelatalı geyikli şapka taktılardı kafama hediye ahahaaa.
ağlayarak girdim...
gülerek girdim...
bi barda herkes masaların üzerine çıktı kim kime sarılıyo belli değil...
uleyn bi baktım benim hatuna bi amca sarılıyo ver amca benim kızı bu benim lan diye girdim.

arkadaşlarla ellerimizde bira köy yolarında yürürken girdim...
bulgaristanda hapishanede girdim...
gürcistan sınırında kulede nöbet tutan askerlere naber lan hadi içelim kaldırın kadehleri diye bağırarak girdim...
silahları doğrulttular bişiler dediler ama anlamadım küfür ettiler muhtemelen.
girmediğim yıl kalmadı yani.

sonra her dünyalı insan gibi yeni yıl kararları aldım...
bir daha asla yapmicim bundan sonra böle olucek diye...
ama yılbaşı gecesi o kadar çok içiyordum ki ertesi gün aldığım kararları unutuyordum...
işe yaramıyordu yani.

baktım bi bok olmuyo...
bunlar söylentiymiş meğer.
noel baba gibi bir efsaneymiş.
zati keşan müftüsü beni aydınlattıydı daha önce...
bu noel baba az karakterli olsaydı bacadan girmez kapıyı çalardı pezevenk diye...
bunca rezilliği kepazeliği yaptığım yanıma kaldı yani.

ben de derin düşüncelere daldım derhal ve radikal kararlar aldım hayatımda...
bundan sonra yeni yıla girmeme kararı.
herkes girdi ben girmedim inat ettim girmicem diye.
kendimi eve kapattım telefonları kapattım dışarı asla çıkmadım.
bunca kandırılmışlığın intikamını alıyordum kendimce.

hatta bi kaç sene önce eski yıldan çıktım yeni yıla girmedim o derece...

aslında yıllarla ve yaşlanmayla ilgili sorunum yok...
muhtemelen bunca rezil yeni yıla girişlerden sonra artık yeter dedi bünyem...
kaldıramadı.
bırak artık bu işleri dedi.
ve ben de onun sözünü dinledim.

girmedim girmeyeceğim.
lakin giren arkadaşlarıma lafım yok.

onlara şahane bi yıl diliyorum...
tabiki yine büsürü üzüntü yaşıcaklar aldatılacaklar hüzünlenecekler...
hayat böle dandik bişi maalesef.
enseyi karartmayın.
ve dangalak niççenin istediğiniz aforizmasını kullanın amma...
umut insanlığın en büyük düşmanıdır lafını unutun.
o öküz bir kadın onu reddetti diye kıçından uydurmuştur bu lafı aşk acısıyla.
bırakın dangalak niççenin kıçını.
lou salomeye selam olsun ayrıca burdan.
seviyorum seni lou....

umut olmazsa olur mu yav...
yitirmeyin umudu.
güzel günler göreceğiz çocuklar...
güneşli günler.

bu saat itibari ile huni kardeşliği adı altında bir dernek kuruyorum...
isteyen gelsin...
zaten gelmesine gerek kalmadan direk üye yaptığım pek kıymetliler var...
başka isteyen de gelsin kapımız açık...

ama huninin rengini seçeceksin...
rengarenk hunilerimiz olacak...
bu gri kasvetli memlekete inat rengarenk olacağız.
merdivenleri rengarenk boyayanlara bile tahahmüül edemedi bu memleket...
ertesi gün griye boyadılar yine.
merdiven lan bu.
merdiven kardeş.

inadına gülümseyeceğiz...
inadına rengarenk olacağız...
inadına cıvıl cıvıl olacağız...
kahkaha bireysel bir eylemdir gülüm....
bireysel bir direniştir.
bireysel bir isyandır.


"
beşinci deli aklı başında
besbelli hayli dirsek çürütmüş
büyük ümitler peşinde
deli demeğe bin şahit ister
beğenmemiş gidişini memleketin
deli demişller..."


yaşasın huni kardeşliği....

tüm kıymetli arkadaşlarıma şahane bir yıl diliyorum...

49 yorum:

SESSİZ PRENSES dedi ki...

http://maksatmuhabbetolsunn.blogspot.com.tr/2014/12/olcak-olcak.html

Olcak olcak :) Hhaaaaahaaa :):) bencede yaşasın huni kardeşliğiii:):)

absalom dedi ki...

rengini seç prensessssss:))

huninin rengini seç.

hemen geliyorum.

kahve telvesi dedi ki...

Turkuaz...kimse seçmeden seçeyim de....

bücürükveben dedi ki...

:))))))elbette kandırıyorlar ama yine de inşallah geçen yıldan, hatta geçen yıllardan özellikle şu son 12-13 yıldan daha iyi yıllar olsun diyeyim yine de..üye oldum hemen derneğe, huni rengim yeşil olsun..açık yeşil...
:)

absalom dedi ki...

tamamdır...

turkuaz hunilim geldi ahahaha

yahu ne diyim ben sana.
ah deli ah deli.

aslında bilirim herkes kendine deli der...
akıllı olmak zor diye belki de.

benim memlekette akıllı geçinen deliler varkene.
ben bizim delileri toplayım dedim telve:))

turkuaz demek...

bunu müzakere ediciğiz ahaha

absalom dedi ki...

müjdeeeeeee:))

valla sen de direk kayıt ettiklerimdensin bilesin ahahaha

palto yolda sitop...
eh tenbelim anca sitop...
kusura kalma sitop.

şahane bi yıl geçirelim...

gülümseyelim inadına.
inadına.

:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

aaa tabiki pembe huni olcak şööle taşlı maşlı olsun gösterişli bişey hahaaaa:):):) şey pardon etkinliklerimiz neler olcak acebağğa:):)

SESSİZ PRENSES dedi ki...

aaa tabiki pembe huni olcak şööle taşlı maşlı olsun gösterişli bişey hahaaaa:):):) şey pardon etkinliklerimiz neler olcak acebağğa:):)

absalom dedi ki...

ben derneği kurdum etkinlik kısmına karışmam karışamam deli prenses:))

organizasyon kısmı konusunda fikirlerini beklicem

penbe göynüm sende hahaha
piki.

yahu sen yeni mi geldin...
eskiden var mıydın
varsan neden buralara gelmedin.

deli misin...
:))

VodviL dedi ki...

absalom seni 5 senedir okuyorum, hep de okucam galiba. mutluluk sibobu gibi adamsın. var ol. :)

absalom dedi ki...

hahaha pek kıymetli vodvil...
o kadar oldu mu yav...
vay anasına.

ama madem öle arada meraba desene...
ce ee desene.

mutluluk sibobu..
yannız herşey dedilerdi mutluluk sibobu demedleri onu da sen sen dedin ahahah

şahane bi yıl olsun kardeşim:))

Mahmutun güncesi dedi ki...

Yazınızı keyifle okudum.
Gökkuşağını oluşturan renkleri içeren huni de benim olsun.Rengarenk.Tüm renkler benim olsun.:))

Adsız dedi ki...

Sevgili Absalom sen de çaktırmadan yeni yıla girmişsindir.Ümidimizi yitirmeyelim diyorsun dediğin gibi olsun ama hunisiz olmaz benim ki kırmızı olsun (Yaş itibariyle koyu bir renk seçmem lazımdı ya neyse gönlümüz genç) Türkan

iris dedi ki...

canım huni kardeşim,
kırmızı huniyi vermedin di mi kimseye?

özii dedi ki...

Absalommmm özledim seni huni kardeşimmm

Ben sarı huniyi aldim taktim bile. Hersey güzel gülücük gülücük gülücük

:)) yine gelicemmm

Sanem Kelesoglu dedi ki...

Şahane yıllar olsun efenim :)) Sağlık,huzur,mutluluk diliyorum.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Şeeey hunimizi kendimiz mi getiriyoruz yoksa yoksa dernek mi veriyor?
Dernek veriyorsa benimki pembe zemin üzerine çiçekli olsun lütfen. Saygılar..

absalom dedi ki...

mahmuttt hoşgeldin derneğe:))

tamam rengarenk huni de sende:))

absalom dedi ki...

mahmuttt hoşgeldin derneğe:))

tamam rengarenk huni de sende:))

absalom dedi ki...

türkannnnnn:))

girmedim girmedim valla girdimse de hatırlamıyorum ahahahaa

şahane bi yıl olsun

absalom dedi ki...

carmennnnnnn:))

efenim tek renk yetmeez bize o kadar kalabalığız ki:))

sen zaten benim kırmızı hunilimsin...
çatlakım benim ahahahaa

absalom dedi ki...

öziiii bende özledimmmmmmm.

gel gel koş arayı açma ahahahaaa

absalom dedi ki...

sanemmmmmm
sanada şahane bi yıl olsun efenim izmire selam ederim...

:))

absalom dedi ki...

valla dernek fakir ama sana özel bişi ayarlarız psikopattttt ahahahahaa

hunin benden.
pekte yakışır valla arkadaşıma:))

iris dedi ki...

tek renk yetmez evet, o zaman ben şöyle yapalım... benim kırmızı hunimin üzerinde cadılığımı temsilen bir tane baykuş ve bir sürü kara kedi resmi olsun :)))
tescilli hunili sayılırım ben :))

absalom dedi ki...

valla şekerim sen zati tescilli hunilisin ben tescil ettim onayladım zemanında bunu ahahahaaaa

temem baykuşlu ve kara kedili olsun bide süpürge ekle benden tam olsun ahahahaaa

yav millet senin gibi cadıya kurban olsun carmennnnnn

:))

iris dedi ki...

süpürge en kolayı şekerim :)) vaktizamanında babam bana bi doğum günümde süpürge hediye ettiydi :)) ona bakarak çizeriz, olmadı o da benim alametifarikam olur :)
kötü bi cadı olabiliyorum bazen ki :)

absalom dedi ki...

onu da biliyom kiiiii:))

ama olsun bana hep iyi bi cadı oldun sen adamına göre cadılık yaparsın ki cadılığın kuralı budur:))

temem benim için süpürge çiz o zaman...

:))

iris dedi ki...

evet, sen benim canım olduğun için sana iyi cadı oldum :))
anlaştık o zaman bence...
bi baykuş, bi süpürge, bi sürü de kara kedi olacak ki :))

Eslem dedi ki...

allahım yarabbim, bi deli bi kuyuya taş atmış hesabı:) Memleketin akıllıya ihtiyacı var bunlar toptan çekiliyolar saflardan. Hayır bakıyorum okumuş yazmış iş güç sahibi kerli ferli insanlarsınız yani, siz de deli ayağına yatarsanız artık napsın bu memlket:)

absalom dedi ki...

annaştık o zamanda:))

can konusunda hislerimiz karşılılıdır hem...
yaaaaaaa

absalom dedi ki...

eslem ortalıkta bu kadar akıllı varken akil varken...
onlar gibi olmayı istemediğim için mecburen derneği kurdum.

varsın onlar akıllı olsunlar...
biz deli olalım.
yeterki onlar gibi olmayalım.

hem sen şiiri kaçırmışın du bi daha yazayım

"
beşinci deli aklı başında
besbelli hayli dirsek çürütmüş
büyük ümitler peşinde
deli demeğe bin şahit ister
beğenmemiş gidişini memleketin
deli demişller..."


yaaaaa:))

cerenmus dedi ki...

Sensin o! Yok bu degildi patdon, mutlu yillar (gardrop olayini dinlemek istiyoruz biz okurlar, aramizda imza topladik, ben sinif baskani oldugumdan sana ben iletiyorum)

absalom dedi ki...

hahahaaaa münihin delisi geldi komşular yetişinnnnn ahahahaaa

ceren yannız ben ilkokulda sınıf başkanıydım sınıf başkan yardımcısı beni konuşanlar diye tahtaya yazardı...
kızım ben senin başkanının derdim olsun en çok sen konuşuyosun derdi ahahaaa

ah serpil ah bak adını bile unutmam güzel kızdı muhtemelen bana kur yapıyodu kendince.

efenim mesleki birikimle satır altlarını yakalıyosunuz kınıyorum valla sizi:))



Grüße aus white sea

ahahahaa

sakın white sea rusyada deme küserim:))

Eslem dedi ki...

canı sıkkın olan ben,
okur olan ben
istediğimi kaçırırım
istediğimi yakalarım
istediğim gibi yorarım :p

şiir de benim lisede yazdığım bi şiire benziyo:

beşincisi karşı sokaktan geldi,
kolunu arabaya yasladı
altıncısı yedincisiyle konuşuyor
saçları siyah
sekizinci hiç durmadı
sağa doğru hızlandı

.yaa ,işte böyle, 23-24 kişilik bi şiirdi.

bak onu beğenmediysen sana şu arakladığım şeyi yazayım:

-bu işler hiç çocuk oyuncağına benzemez dedi ilki.
-hiç dalga geçilecek şey değil dedi, ikinci.
- bana enayilik gibi geliyor,dedi üçüncü.
-amanallaşkına ,dedi dördüncü.

bu da perec'ten. yaaaa:)))

absalom dedi ki...

eslemmmmm:))

bak senin şair yönünü ortaya çıkardım
yaaaaaaa....
sen yayınlasana şu 24 kişilik şiiri aydınlansın insanlık.

hem niye canın sıkkın senin.
derdini anlatmayan derman bulamaz.
anlat.

Eslem dedi ki...

şiir mi tabi canım :)

sen bana bakma absolom komşu arada oluyo bana böyle, geçer :)

absalom dedi ki...

ben sana bakarım eslem...
bakiciğim:))

bunaldın mı sen azcık.

su vebeyaz dedi ki...

:))
güldürdün yine absalom,huni kardeşliği :)
valla bu yıl ben de yeni yıla girmek istemeyenlerdenim, hiç kutlayasım gelmedi:)

kutlanmaya değer bi gün seçip öyle gireceğim bu yeni yıla, öyle karar aldım ben de:))



absalom dedi ki...

suvebeyazzzz:))

ebet ya alternatif yılbaşı düzenliyelim bizde.
sen düzenle eşi dostu topla.
beni de davet et ama.

ben hunileri alır gelirim rengarenk:))

olmadı akdenize gel...
bu dünyanın en güzel denizine karşı bi sofra kuralım.
kaldıralım kadehleri iyiliğe güzelliğe.

sıhhatine:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

mim zamanııı:):) ( şu anda nayıırrr nolamazzz dediğini duyar gibiyim hahaaaa :):) )



SESSİZ PRENSES dedi ki...

mim zamanııı:):) ( şu anda nayıırrr nolamazzz dediğini duyar gibiyim hahaaaa :):) )



absalom dedi ki...

türkan neettiinnnnn ahahahaa

şimdi sana 3 numaralı kadir inanır bakışımla baktım ama.
neymiş bakiyim bu mimcik.


ne fenasın:))

su vebeyaz dedi ki...

:)))

kutlanacak o günü bi tespit edeyim, haberdar edicem, sen hunileri hazır tut :)

alkolü bıraktım absalom, artık milli içeceğimiz ayranla takılıyorum:)

sıhhatine:))

Mor Hunili Kuzu :) dedi ki...

Sevgili Absalom,
Madem renk seçiyoruz...benimki mor olsun en delisinden :))

Geçen Mayıs ayıydı sanırım... 301 candan haber alınamayan günlerin ertesiydi büyük ihtimalle...

senin de bu ülkede olup bitenden (şiirdeki gibi) ve henüz teşhis edilmemiş ruh hastalıklarıyla çevresine hayatı dar eden kişilerden yıldığın bir dönemdi diye hatırlıyorum...

Uzunca bi süre senin sayfana baktım...
Sonra bakmayı bıraktım...Sonra Suveebeyaz'a yorum yaptığını görünce son yazdıklarını okudum elimde telefon gecenin bir yarısı...tabii yüksek sesli kahkahalar eşliğinde :))Geçen gün SuveeBeyaz'a da dediğim gibi Absalom sadece bu akrabaları yazsa üç kitap garanti...Diğerlerini saymıyorum bile...:))

Kalemine kuvvet...Selamlar :))

absalom dedi ki...

oy mor hunili kuzu:)))

ama bneim kalbimde o kalmış yapıcak bişi yok isyankar kuzudur o...
valla adın çıkmış 9 a..
inmez sekize:))

kitap dediğin nedirkine be isyankar kuzu...
sen ben suvebeyaz oturur 3 güne bi kitap yazarız vallada billada ahahaha

kimler yazmadı ki:))

arayı açmayınız reca ediciğim.
burda gariban bi absalom var.
hatırlayınız.



absalom dedi ki...

su ve beyazzz:))

herşey hazır sitop.
rengarenk huniler hazır sitop.

ayranla kadeh kaldırırız nedirkine...
gönüller bir olsun.

kadehin içindeki önemli değildirkine.

İsyankar Kuzu :) dedi ki...

:) Mirim Absalom ,
Böyle başlıyorum ki ilerde belki bu satırlar yayınlanır mayınlanır bizim hakkımızda da kolakı gömleksiz ve şapkasız yazmazlardı bloga desinner :)

Asıl adım tabii ki İsyankar Kuzu :) ama arada önek değişimlerini seviyorum...madem bu hayat değişmiyo pek...baaariii bu değişsin arada di mi?

kitap dediğin nedir hakkaten... Kadim dostum Suveebeyaz ve sen sabah kahvaltıda hatta bırançta başlasanız akşama bitirirsiniz :)

Hunilileri seviyorum...Suveebeyaz bana sürekli deli dediğine göre var bişi demek ki :) instagramda benzer karikatürleri paylaştıydımdı...

Yorum yazmaya çalışcam söz...
Sen de yazmaya devam et...ha bi de ayran mayran ne içicekseniz ben de kadeh kaldırmak istiyorum :) kabul ederseniz tabii :))

absalom dedi ki...

hahaha ne demek kabul ederseniz yahu ne demek ne demek...
zevktir benim için efenim...
keyiftir...
ayrıcalıktır.

valla ben ayran içmiyorum prensip olarak ama suvebeyaz ayran diye tutturdu illa milli içeceğimizi içicem ben bana ne bana ne diye...
ne diyim...
yeterki kalddırsın kadehide bizimle içinde ayran olsun madem.

16 tanede müsamere çocuğu bulurum arkadaşımın anasıfı var ordan...
giydiririm soba borularını pijamaları bornozları dikerim ortaya...
dengesini bozarım valla o suvebeyazın ahahahaa