8 Şubat 2015 Pazar

İNAT...

şimdi güzide arkadaşlarım geçen bi abimle konuşuyoruz...
ne o lan ekşın mekşın olurdu sen de dedi...
bu ara ses yok...
absalom yine şu zibidiliği yapmış komşularrr diye havadis alamıyoruz sağdan soldan didi.

abi didim bıraktım ben o işleri...
hadi len didi alışmış götte don durmaz.

çıkardım attım donu didim düşüp duruyodu alışkın olmadığı için..
yaşlanıyosun sen olummmm didi.
ben sana demedim mi bu kadar hızlı gitme ilerde bıkarsın eşcinsel olursun sen demedim miiii didi ve garip bir kahkaha attı.
derhal derin düşüncelere daldım.

evet kadınlardan korkuyorum artık...
din dil ırk farketmez her kadının içinde bir yaratık vardır saklanır ve günü geldiğinde ortaya çıkar sıçar kalırsınız...
bunu biliyorum.

eşcinsellerle problemim yok homofobik değilim...
lakin oğlan ırkını sevmiyorum abi benden eşcinsel olmaz yani.
beş cinsel olur keş cinsel olur ama eşcinsel olmaz...
yok olsa dükkan senin didim.

insanlar alışmışlardı tabi dedikodu yapacak bi havadis almaya absalomdan şaşırıyolardı şimdi...
halbükü ben şu fani dünyada yeterince rezillik kepazelik yaşadım kendimi çok ortamda rezil ettim daha ne kadar edebilirim ki  a dostlar.

yalanlar söyledim hertürlü sıvıyı denedim arsızlık zaten diz boyu...
hırsızlık bile yaptım...
parasızdım eve dönemiyordum gururum vardı kaldığım pis bi pansiyondan parasını ödeyemediğim için kovdular beni...
beyada küfür ettiydi pansiyonun sahibi pezevenk bak hislendim şimdi...
ben de bitli bir battaniye çalıp banklarda yattım parklarda.

şimdi sesimi hırıltılı çıkararak...
elimi çeneme koyarak ve uzaklara dalarak...
evet kıymetli arkadaşlarım hayatın anlamını o banklarda öğrendim ben dememi bekliyosunuz dimi...
yıldızları işte o an keşfettim dememi.

yok lan.
götüm donuyodu kuran çarpsın tir tir titriyodum...
bide o çaldığım battaniyeden bit mi pire mi ne kaptım anasını satayım...
bitle pire ayrımını bilmiyorum bu arada ben.
ikisinden biridir muhtemelen ne bileyim ben.
fena kaşındırıyodu ama onu biliyorum bak.

kendini rezil etme sanatında ustalaştım gittikce...

onlarca şehir değiştirdim...
şehre ilk gittiğimde 3 şey arıyordum hemen...
bir çiçekci...
bir tekel bayi...
bir meyhane.
üçünü buldum mu hah tamamdı o şehir benim için güzeldi...

doğunun sınıra yakın bir şehrinde yaşayan gariban bi çicekci apartman dikti lan benim sayemde...
yolda birini görüp aaa ne güzel kız desem içimden...
telefon açıyodum çiçekciye...

elinde ne var abi...
biraz menekşe biraz gül biraz nergis biraz deve tabanı...
saksı var mı saksı.
yok ama dikeriz saksıya sen söle abi.
tamam saksıya çok acil karanfil dikin şu anda şu caddede şu istamakete yürüyo osmana söle koşsun yapıştırsın eline versin saksıyı kızın...
anlaşıldı tamam.
anlaşıldı ne erhan abi anlaşıldı ne saksıyı verince kıza beni arayın sitop.
anlaşıldı absalom sitop.
piki tamam sitop.
akşama içelim erhan abi sitop.
tamam sitop.

efenim bir gün çalıştığım yere saksı gönderdiğim kızlardan biri annesiyle geldi ellerine almışlar kocaman saksıyı...
kaçtım tabi ben hemen...
kadın beya bağırdı kızımın iffetiyle oynandı diye..
halbüküsü saksı be abla ne iffeti.
aşkolsun didimdi içimden ve bi daha o kıza küstüm saksı maksı göndermediydim cezasını çeksin diyerekten.

yine fi tarihinde bi kıza saksı göndericem...
bu sefer beya amazon ormanı gibi bi saksı ama kamyonetin arkasına yüklemişler anaaa kız evde yok...

absalom abi sitop zili çalıyoruz şu anda kapı açılmıyo sitop...
kırın lan kapıyı sitop...
abi çelik kapı kıramayız sitop...
beklemede kalın sitop.

alooooo
nerdesin cerensu bakiyim
kuafördeyim saçlarımı taratıyorum
hangi kuafer bakiyim
melisasu kuafer napcen be a aaa ben sana küsüm hem.
ben de sana.

alo osman sitop...
evet abi sitop.
hedef değişti sitop koordinatları veriyoruyorum sitop melisasu kuafer sitop.
temem abi sitop.

o saksı o kuafere gitti güzide arkadaşlarım kapıdan sokamamışlar mecburen yatay sokmuşlar saksıyı...
iyi de sonra nolucek dimi ama...
kız saksıyı nası eve götürecek kuafer o yatay duran saksıyı napicek...

absalom abi ben osman sitop dediğin gibi saksıyı zorla soktuk hemen kaçtık beya bi küfür ettiler be abi gücüme gitti sitop...
tamam osmanım kederlenme ben intikamını alıciğim sitop.

hahaha kıyamam yav osmana çok kahrımı çekti vallaha.

efenim beyoğlunda yaz günü kaşköl takıyordum boynuma ve bar bar dolaşıyodum düşünebiliyo musunuz...
elimde pipo...
büssürü izm le biten kelime ezberliyordum gündüz...
akşam barlarda hangi cimlede kullansam ki diye düşünüyoırdum derin derin daha ne kadar rezil olabilirim ki...

aynı gece hem klas bi bara hem klasik rum meyhanesine ardından pavyona gitmişliğim var lan boynumda kaşköl.
daha ne kadar rezil olabilirim ki.

kötü bi alışkanlığım vardı gittiğim barlarda canlı müzik yapan solist kıza 3. dubleden sonra direk aşık oluyodum...
2.dubleye kadar hiçbi sorun yoktu ama o 3. duble yok mu ah o 3. duble.
iyi kötü çirkin farketmez...
sesi berbat olsun farketmez...
direk oluyodum.
aşk bu.
hikmetinden sual olunmaz ya rab.

olmakla da kalmayıp ileri gidiyor ve yüzsüz olduğum için ilan-ı aşk ediyordum...
bütün mekanı susturup ayağa kalkıp mikrofonu alıp şiir okumuşluğum var abi...

pek kıymetli arkadaşlarım.
komünüst didiler bana...
ırkcı didiler...
yobaz didiler...
dinci didiler...
ateist didiler...
herkes bişi didi.

ahlaksız didi...
arlanmaz didi...
uslanmaz didi
bi baltaya sap olmaz bundan didi...
varsın desinler...
benim bir baltaya sap olmak gibi bir hedefim hiç olmadı ki...

üzdüklerim kırdıklarım affettsinler beni yeter ki...
ben herkesi herşeyi affettim.
hakkımı helal ettim.

onlar da beni affetsin.

çok eski tanıdığım bir arkadaşım hamileydi kızı olacaktı...
adı ne olsun dedi.
elif dedim.
öykü dedim.
iki isimde benim için önemliydi.

tuttu ikisini birden koydu kızına...
elif öykü.

onca kepazelik yaptım şu hayatta...
ama derler ya...
bu memlekette herşey olabilirsin...
kepaze olamazsın.

bakıyorum etrafa...
bakıyorum ekranlara...
ben kepazelikte bunlarla başedemem usta...
kepazeleğin ustalık çağı bu çağ.


amma...
bu memlekette elifler var pırıl pırıl...
öyküler var.
elif öyküler var daha iki yaşında gözleri mavi...
nazım gibi...
yedirmezler öle kolay kolay kimseye bu memleketi.

evet...
herşeyin sorumlusu benim itiraf ediyorum...

benim dii mi?

allahım bizi tüm kepazeliklerden koru...
sana söz...
amin demeyi öğreneceğim.

elif öykünün mavi gözleri hatırına.
inadına.

inadına.








59 yorum:

Mahmutun güncesi dedi ki...

Inşallah.:))

bücürükveben dedi ki...

Senin yaptıklarını baştan sona okudum absalom, bu memleketteki kepazelerin yanında sen zemzemle yıkanmışsın, hem ne yapmışsın ki, tamam battaniye çalmışsın bir tek o - o da mecbur kalmışsın yani üşümemek için ayrıca temiz pak battaniye de değilmiş bitli, pireliymiş yani 3 kuruş etmez...tutup mağazadan 50 milyonluk battaniye çalmamışsın:))))kepazeler ülkeyi satıyor, gemicikleri 6 şar 6 şar alıyor, hırsızlık yapıp polisleri tutukluyor, ha bir de hala mağdur ayağına yatıyor...içini rahat tut yani...hem ne olmuş güzel kızlara çiçek göndermek kötü bir şey mi?:)

bücürükveben dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
absalom dedi ki...

mahmut amin:))

absalom dedi ki...

müjdeeee ahahahaaa
efenim siz beni sevdiğinizden öle sölüyosunuz.
çok merci çok merci..

müjde aylar sonra gittim adama belkide yıl olmuştur...
abi dedim fakir ama onurlu bi genç vardı hatırlar mısın...yooo dedi öküz ahahaa

piki dedim böle böle oldu kes cezasını borcumu ödemeye geldim...
inanmadı önce.
sonra dediki yiğenim bi rakı ısmarla ödeşelim.
ödeştik.

gerçi battaniyeden pahalıya geldi sofra ama olsun napalım...

ömür boyu içimde kalırdı o battaniye borcumu ödemeyeydim.

yatağa yatınca insan...
rahat yatmalı arkadaşım.

ebet ya güzel kızlara çiçek göndermek ayıp değil ki hem:))

seviyom valla seni.

daha senaryoyu tam okuyamadım en kısa zamanda okiyiciğim.

iris dedi ki...

ne kadar ayıp, sen çiçek yollayarak kızın iffetiyle oynamaya utanmıyor musun bakimm?!
nasıl bi iffetse o artık :))
benim de çok rezil olmuşluğum var ama hiç umurumda değil valla :)
hayatımıza renk katıyoruz işte fena mı :)
hem unutma hunili olmak cesaret ister :))

Pabuc dedi ki...

Eliflerin hepsi iyi be Absalom...Kimse kabul etmese de Absalomlar da....Ahmetler de Cavidanlar da ....

cerenmus dedi ki...

ha sonunda öğrendik parkta yatma hikayesini.. acıymış, hislendik :/
absalom bırak saksıyı maksıyı, bazı zamanlarda yalnızlık güzel beya, insan özlüyor bazen, ohh sakin, sessiz, loş loş, keyfini çıkar sonuna dek derim.

absalom dedi ki...

carmennnnnn
hakkaten nası iffet ki o yahu ahahaha

elin öküzüne saksıda kır çiçeği gönderirsen böle olur işte.
gitmiş annesine şikayet etmiş yav.

ama anneyi gürünce çok tırstıydım iyi mi...
saksıyı yapıştırsa kafama ben artık ben olmazdım huni kafa değil saksı kafa olurdum ahahaha

absalom dedi ki...

pabucccccc
elifler candır yahu.
pek severim elif ismini ben.

pabuc ismini de severim ama elif ayrı...
o ayrı:))

absalom dedi ki...

cerennnn

efenim o kadr keyifliyim ki sorma sorma...
yapamadığım herşeyi yapıyorum.
kafama göre takılıyorum.

çok cazip ama çopçok cazip bi teklif gelmezse insan ırkı arasına karışma niyetim yok valla...

insanlık beni anlamaya hazır değil henüz.
o bakımdan.
yoksa karışırım aralarına nolucek ki.

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Hani denir ya, insanın içi kötü olmasın..

su vebeyaz dedi ki...


çok hüzünlü bağlamışsın sonu be absalom, ne güzel okuyodum:)

mümkün değil, hiçbir çağ yaklaşamaz bu çağa, sadece ekranlardaki mi, etrafımızdaki kepazelikleri kime soracağız, herkes aynı kafada, kaldık mı ayrık otu misali..

valla bazen iyice yitiriyorum umudumu ama sonra aynı şekilde diyorum, biz varsak bizim gibiler de var, günden güne de ümidim o ki, artacak.

Senin haline gelince, nadas diyorum, bi süre kafa dinlemek iyi gelir insana, sonra kaldığın yerden devam, ne demiş atalarımız, can çıkmadan huy çıkmaz:)) yaşlanmak genetik yaa bence, ya yaşlı doğuyosun ya genç, yıllar içinde değişmiyor o durum:) endişe etme yani:)

iris dedi ki...

valla bu durumda biz iffetsiz olduğumuzdan anlamayız şekercim :))
sen huni kafa değil, saksı kafa da olsan severdim seni canım benim...
annelerden tırsmalıyız, öyle annelerdense arkamıza bakmadan kaçmalıyız :))

absalom dedi ki...

uyuşuk hayalperest:))

iyi bişi dedin dimi iyi bişi ahahaa
iyi bişidir o kesin.

katılıyorum efenim size.
:))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzzz:))

efenim ben yazmaya başladım yazarken kafam bi milyon olmuş nasıl bağladım yazıyı bitirdim mi yayınladım mı vallahi sabaha öğrendim ahahahaa

temem bi daha hüzünlü bağlamam sonları...
mutlu son olsun her daim.

kıymetli suvebeyaz var var o kadar çok ki pırıl pırıl yüzler pırıl pırıl kafalar enseyi karartma sakın...
çok var çok...

ümidin artsın kaybolmasın aman diyim...

benim durum nadas değil yav...
ben unu eledim eleği duvara astım.
tamamen bilinçli olarak ve isteyerek.
ammaaaaa
anarjik ruhum midahele etmeden duramaz olaylara durumlara şahıslara.
arada değnek sokmazsam olmaz arı kovanına:))

yine de insanlarla mesafemi koruyacağım...
sıkıldım üç kuruşluk dünyevi işlerinden...
böle keyfim yerinde.

yannız bugün feci yazasım var yav.
niyeyse:))

absalom dedi ki...

carmennnnn hislerimiz karşılıklı carmennnnnnn :)))

sen beni saksı kafa olsam değil mankafa bile olsam seversin gibime geliyo.

gerçi az mankafalık da yok değil ben de amma olsun.
o kadar mankafalık kadı kızında bile olur ahahaha

yav böle bi enerji ben de bugün bi enerji.
napsam ki:))

iris dedi ki...

severim tabii, sevmem mi hiç :))
bende de var ne olacak, hem çok çalıştığımda et beyin oluyorum ben değme zombi yanımda halt etmiş :))
eneeem hunilim şarj olmuş, bilmem ki gez dolaş bence :)

absalom dedi ki...

hahaha ebet ya şarz oldum heralde ben...
bu arada şarz demeye bayılıyorum ben ya niyeyse:))

ımmm gezmek dolaşmak istemiyo gönül bi sofra kurayım ben kendime en çilingirinden...
bi gündüz rakısı...
bi yazı yazayım insanlığı aydınlatayım gelecek nesillere ışık tutayım...
az kitap okuyayım...
az sevdiklerimi arayayım dedikodu yapayım ahahaha

hadi gel beraber kuralım sofrayı:))

iris dedi ki...

tamam şarz olmuş ol sen o zaman :)
ve bizi aydınlat tabii ki :)
sofra kurulacaksa her daim gelirim ;))
aynı şehirde olsaydık kesin alkolik olmuştuk, ben diyeyim :)))

absalom dedi ki...

ahahahaa
olalım beya alkolizm dediğin nedirkine carmenimmmm.
ayık kafayla çekilmez bu memleket bu insanlar zati.

e nazdrovya o zaman.
prost...
çin çin.
sağlığına şekerim.

Pabuç dedi ki...

Laz dikkati işte,karikatürü şimdi fark ettim ve geç kalmış bir kahkaha attım:)) di miii di mi

iris dedi ki...

di mii abartılmış bir şey alkolizm :P
kesinlikle katılıyorum,
sağlığına şekercim :))

absalom dedi ki...

hahahaa

dimi pabuç dimi...

ben dikkatliyimdir ama bilirisin kırmızı pabuçları pek severim...

:))

absalom dedi ki...

evet ya carmen...
herşeyn fazlası zarar.
mesela bi bidon ayran iç yine rahatsız olursun dimi ama dimi.

:))

hahaha

Pabuç dedi ki...

Bir tarikatin toplantısına gidip (cüppesiyle meşhur bir alametin mesela)karşısına geçir o anlattıkça ''di mi '' ,'' hee di mi'' diyormuşuz :)))) ben bunu paylaşayım bakalım bir ben mi güldüm buna bu kadar ya hu

o yorum kutusunun altındaki yazıya not: Ben de robot değilim kardeş:)

absalom dedi ki...

ya onu çözemedim pabuç bana bile çıkıyo...

sen paylaş ammaaaaa
hayal kırıklığına uğrama.
anlamıyorlarrrrr.

öküzlük parayla değil ama dimi dimi ahahaaa

takıldım yannız ben bu dimi ye.

fena yani dimi.

:))

Pabuç dedi ki...

Ben en çok da bu hikaye/rivayet anlatıp insanları din anlatıyorum diye geçinen tipi tiplerin karşısına geçip ''şş Hoca, Kuran olmadan din olmaz di mi, ayetleri okumadan din yaşanmaz di mi..'' demek isterdim. He anlarlar mıydı tabiki haayıırrrr onların kafaları paralarla dolu beni duymaya fırsatları olmaz ki..di mi

eyvaaaaah benim de dilime pelesenk(doğrumu yazdımki) oldu tüh ;)

Mesaj kutusundaki yazıya yeni not: Benim dedem de robot değildi haci ;)

UykusuZ dedi ki...

seni edepsiz seni bensiz içmek ha

absalom dedi ki...

ahahahaa

pabuççççççççç cansın sen yav vallada billada cansın ahahaha

şşttt hafız kuran nolucek dimi ama dimiii

bak south park diye bi dizi var yıllardır oynuyo...
bi bölümünde insanlar gaza geliyolar...
isa iniyo insanların karşısına...
ben size böle öğretmedim diyo bu yannış diyo...
isayı yuhalıyolar kalabalık bizim dinimiz böle değil sen yalan sölüyosun diye:))

mesaj kutusuna benden de not...
sebgili mesaj kutusu kardeşim bak bu laz kızıdır daraltma bunaltma sonra ben karışmam alnını karışlar vallaha ahahahaa

absalom dedi ki...

abiiiiiiii

abiiiiiiiiiiii

sana yemin ederim duygulandım tüylerim diken diken oldu yeter artık bitsin b hasretlikkkkkk

hoşgeldin yav
hoşgeldin

sensiz içer miyim ben
içer miyim hepsi yalan iftira ahahahaaa

absalom dedi ki...

koordinatları ver sitop:))

UykusuZ dedi ki...

hoşbuldum, öyle bi bakiiim kapı aralığından didim bi baktım post yazıom, İzmire gel de 2 tek atalım

absalom dedi ki...

gelmezsem namertim:))

senlen iki kadeh atmazsak gözüm açık gider vallahada billada.

kapı aralnsın yeter iyidir o kapı severim ben o kapıyı...

kapıcılar kralı olurum ben heyttttt
coştum bak:))

bücürükveben dedi ki...

İşte budur, yıllar sonra bile o bitli pireli battaniyenin karşılığını fazla fazla ödemişsin senden de başka türlüsünü beklemezdim sevindim...benim rahmetli babama çok benziyorsun (Allah onun kadar uzun ömür versin ) bir gün 70'li yaşlardaydı, ben işteyken canı sıkılmış tembih ederdim çıkma evden diye (çünkü parkinsondu düşme tehlikesi vardı)ama dinlemezdi çok da dinçti asker ya o yaşta bile her gün jimnastik (öyle derdi)yapardı pencereyi açıp, ha neyse işte gitmiş evden yanına cüzdan almadan:), sonra işkembeci görmüş çok severdi, canı çekmiş işkembe içmiş bir bakmış cüzdan yok!!! (ay babacım nasıl mahçup olmuş! söylemiş böyle böyle diye adam da olsun sonra ödersiniz demiş ben eve geldim, akşam olmuş, yorgun argınım, tutturdu git o işkembeciyi bul parasını ver diye, ben babacım ne olur yarın sabah gideyim diyorum yok illa hemen götür! (ay kendime çok kızarım - içimden kıza kıza gitmiştim, bir de zor buldum tarifine göre işkembeciyi- neyse sonunda buldum ama, verdim parasını geldim) işte böyleyiz sen, ben ne güzel böyle dürüst insanlarla hep dünya dolu olsu....ay absaloommm bir de şu hırsızları düşünüyorum ...bir de senin gibi, benim gibi, babam gibi insanları....cumhuriyet nesli genelde öyleydi dürüst, mütevazi, gözütok, bavul dolusu altın bulsa sahibine götürür karakola bırakır insanlardı...gittikçe yozlaşıyoruz:(((

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

babanın resmini görüyorum her girdiğimde bloguna sağda.
iltifat değil sana yemin ediyorum asalet akıyor abi.
şerefle memleketini savunmuş bir gazinin asaleti.
mekanı cennet olsun.

yozlaşanlar başka sen nolur meraklanma.
pırıl pırıl
yürekli
güzel insanlar var bu memlekette.

kazıyamazlar kökeni belli
cumhuriyetin cocukları bunlar.


rahat ol.

yedirmezler bu memleketi.
kolay mı sanıosun.
öle kolay değil.
değil.

bak 12 yıldır onca şey denediler...
onca katakülle yaptılar...
algı operasyonu yaptılar...
olmadı...
olmuyor çünkü.

olmayacak...

sap gibi gidip durmak diyodu ya...
sap gibi gidip duracak orda.
hadi bakayım bş gitmesin.

şöle düşün...
herşeyi ele geçirdi amma...
kalpleri geçiremez be müjde.
nefreti ondan.

bir gün gelecek...
adil türk yargısının önünde göreceğiz arkadaşı...
biz görmesek çocuklarımız yeğenlerimiz görecek.
ama görecek.
minare kılıfa sığmadı.
bunlar artık maçın uzatmaları.
uzatmalar oynanıyor.

sen gönlün- ferah tut.

demiştim ya.

bunca hesap
ahirete kalmaz.

:))


SESSİZ PRENSES dedi ki...

pek hunili kardişim:):)

şu be robot değilimi gördüm öncedende geldimde yorum yapamadım..ya ben robot değilim ..ay şimdi onu doğrula bunu doğrula yapmıcaz diğmi ki?? ben aslında bu bilokta hani feyste olduğu gibi foto paylaşmak istiyorum ..karikatür şeysi görseli..bak mesela bügün öğlen işyerimde ekip olarak yemeğe çıktık bööle kasıntı kasıntı, sanki dünyayı kurtarıyoz ağır mağır..neyse oturduk yemek söyledik ay yemek mi yiyorum o mu beni yiyo belirsiz..telefona bakayım didim..karikatür sitesi var instekram şeysinde..ay tutamadım bi kahkaha attım o soğuk ortamda sonra toparlandım falan hay didim sizedeee işinizedeee kasıntı kasıntı havanızadaaaa öölleee işte..bak bide yine bişiy dicem..bilok tarihimin en uzun yorumunu yazarak şu an itibariyle rekor kırmış oluyorum..yalnız bu kadar yazıp yazıp robot mevzusunda takılırsam daaatırım burayı ona göre bilesin...

Çınar dedi ki...

"Bit, uzunlukları 0,3-11 mm arasında değişen, renkleri de genellikle kirli beyaz, sarı, kahverengi ve kara olur ve baş, göğüs, karın olmak üzere üç bölümden oluşur. saç diplerine yapışık yaşar, yumurtalarını kıl diplerine yapıştırır. Baş biti ense ve kulak arkası kısımlarında yerleşir. Işık sevmez,saklanır. Vücut biti diğer bitlerden daha büyük olur."

"Pire; boyları 1,5 mm den 3,3 mm ye kadar değişiklik gösterir. Hızlı hareket edebilen genelde koyu renkli canlılardır.Özel tasarlanmış ayakları sayesinde şu ana dek evrende bilinen en hızlı ivmelenmeye sahip canlıdır. Yerden fırlatılan bir uzay roketinden yaklaşık 40 kat daha hızlıdır. Bu yüzden pireler ışınlanmış gibi anlık farklı yerlerde gözükür."


Bak bu iyiliğimi unutma Absolom o kadar araştırdım senin için internetten :)))

Sevgiler

Eslem dedi ki...


ha ha, zibidilik ha,iyiymiş:)

sıradaki şarkı absalom komşu için o halde:)

https://www.youtube.com/watch?v=N4je3FvL0tY&list=RDN4je3FvL0tY&index=1

müzeyyen teyzeye de rahmet bu arada.

Eslem dedi ki...

ya çok yazmaışsın her paragrafa yorum yazasım var ama vaktim yok yahu

elif adı güzeldir bir de zeynep i severim ben.
bir gün bir kızım olursa adını zeynep koyuciim derdim eskiden.

a ha da kapı çaldı, yorumlardan kurtardın komşu:)

absalom dedi ki...

hunili prensessssssss:))

yav dağıtma dağıtma ona bi çözüm bulamadım ben ya bana bile çıkıyo düşün yani...
ben yazmıyorum karakterleri ok dyorum yayınlanıyo yorum b denesene sen de yazmadan.

efenim uzun yaz kısa yaz farketmez burası agora dilediğini yazabilirsin...
ayrıca sen hem prensessiz hem sessizsin hem hunilisin ahahahaaa
kim karışır sana:))

absalom dedi ki...

hahahaaaa çınarrrrrrr
yahu sen ne tatlısın yaaaa ahahahaa

efenim çok merci valla aydınlanmış oldum çok naziksiniz.
gerçi o zaman boylarını ölçmediydim amma öğrenmenin yaşı yok.

:)))

valla çok merci çok merci çok güldürdün beni.

absalom dedi ki...

eslemmmmm:))

yazınca dıramıyom ya valla benim günahım yok içimdeki şeytan çıkıyo ben yazarken ortaya:))

ebet ya zeynepte güzeldir...
severim bak zeynepide.

o komşununalacağı olsun ahahaha

eslemi bize bırak komşu zırt pırt çat kapı geliyonn yahu.

SESSİZ PRENSES dedi ki...

eee sonra nooolduu..kayıplara karıştın yine..huuuu komşuu:):)

RSE3018 dedi ki...

ben niye senin yazılarında gülünecek yerlerde bile duygulanıyorum yaw
(mari ben)
(benmari değil kraliça olan, eski blogçu:)

absalom dedi ki...

hunili prenses naber:))

kayıplara karışmadım yahu buralardayım...
ordayım şurdayım burdayım.
onda bunda şundadır
şunda bunda bunda ondadır
mavi boncuk kimdeyse
benim gönlüm ondadırrrrrr.

ahahah
nerden çıktı bu şarkı şimdi yav:))

hoşuma gitti ama.

absalom dedi ki...

mari naber:))

efenim neden duygulanıyosun ben söliyim...
aslında ben duygusal çocugum duygusal yazılar yazıyorum ama insanlar gülüyo niyeyse.

sen benim duygu yüklü içimi görüyosun temekki...

yannız buna kim inanır
kadir inanır.
:))

valla ben part time duygusal çocuğum yaaaaaa
bağiricim şimdi.

arada uğra:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

yaa sen niye sık sık yazmıyosun ki..valla sende başka anlatcak neler neler vardır kimbilir :):) yaz be adam yazda okuyalım..aaa ama !!! :):)

özii dedi ki...

Hişşt sen nerdesin yaaa...

absalom dedi ki...

hunili prensens naber:))
fırçamı yedim artık rahat rahat yazarım ahahaha.

yazıcam ya du bi az yoğunum bu ara...

absalom dedi ki...

hişt burdayım ya:))

sıfırcı hoca çocuklara fırça atamıyon bu ara bana atıyon galiba...

valla tek ayak üstünde ceza veririm benlen dalaşma:))

konuşanlar tahtaya yazıyorum

özi
özi
özi

:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yavaş yavaş başlamalı artık değil mi?itiraf ediyorum "yazını okumadım"
:))
şimdilik "iyi misin?" diye sorup gidiyorum...

SESSİZ PRENSES dedi ki...

Bak fırça atmıyorum güzel güzel söylüyorum...nassınız inşallah !!!!yoğunum numarasını yemezler benim kadar olamazsınız..hani diyorum bişiyler çiziktirseniz sevgili hunili kardişim:):) hahaaaa çok güldüm şu an Allah tüm hunililerin sonlarını hayırlara çıkarsın..
Amin..
:):):)

Eslem dedi ki...

yav ben de her bloga uğradığımda bakıyorum bi eksilkik var. meğer absolom komşu yeni yazı yazmamış ondanmış bu his. lan dedim sonra adam öldü de helvasını mı karıyolar bi gidiyim bakıyım dedim, neyseki, ölmemiş buradaymış, cevap bile yazıyomuş yorumcularına :ppp


absalom dedi ki...

aynur...
yine gel her zaman gel.
kendi sayfan gibi gel.

özledik tabi...
e özlemez mi insan.

absalom dedi ki...

hunili prenses naber:))

çiziktireceğim çiziktireceğim.

yaşasın huni kardeşliği

:))

absalom dedi ki...

eslemmmm:))

yahu iki dakkada helva yaptın valla...

ımm eksiklik hissediyosun demek...
bu iyi bişey:))

arayı açmayalım...

du geliyorum ya son gelişmeleri bi okiyim .

SESSİZ PRENSES dedi ki...

arkadaşlar helvayı karmış bende şeker atayım üstüne :):) eee sonra nooldu ki :) ??? hadi ama hayranlarınız var burda bekliyoruz sizi:):)

absalom dedi ki...

hunili prenses benim hayranlarım mı var yahu ahahaha

karıştırmış olma sen onu:))

merci efenim merci.

teveccüh ediyorsunuz.

ay utandım.

:))