9 Haziran 2015 Salı

KENDİMLE DERTLEŞME...


şimdi güzide arkadaşlarım şu slav ırkıylan ilgili yazıyı yazdığımdan bu yana garip mailler alıyorum...

genel olarak içerik şöle...
allah belanı versin sen kendini ne sanıyon kendi koca götüne göbeğine bak allah belanı versin ne alçak adamsın kendini beğenmiş ukela allah belanı versin.

bu içeriklerden anlıyorum ki beni tanıyan biri yada birileri...

ben de kendi kendime dedim ki tanıyanlar tanımayanlara anlatsın demeyeyim.
beni tanımayan arkadaşlar var oturayım kendimi yazayım.
kendimi anlatayım.

kıymetli arkadaşlarım fiziksel olarak ben bildiğin çirkinim.
evet.
kabullendim bunu yapıcek bişi yok.
kendimi böle seviyorum muhabbetine girmeyeceğim ahahaa
o nedir ya allasen.
kendimi sevsem ne sevmesem ne.
neise.

efenim yaş artık kemale ermekte...
evet bir göbeğim oldu artık bildiğin göbeklendim yav.
saçlarım dökülüyo nerdeyse kel kaldım.
burnum iç anadolunun kıraç topraklarıyla karadenizin meşhur burnu karışımı boktan bi burun.
gözlerim şaşı.
hele iki kadeh içince sol göz ayaklanıyo arşa doğru kayıyo.
tamamen bağımsız fevri alıyo başını gidiyo.

fi tarihinde bi hanımkız gözlerindeki labirentlerde kaybolmak istiyorum dediydi.
ben de bi hafta aynada gözlerimdeki labirentleri aradımdı.
yokmuş benim gözlerimde labirent mabirent.
bildiğin sıradan labirentsiz gözmüş kahrolarak öğrenmiş bulunduydum.

zengin değilim asla da olamayacağım...
ben bir kazandım 2 yedim 3 kazandım 5 yedim 10 kazandım 15 yedim...
nası zengin olacağım hayatta olamam.
dikili bi ağacım bile yok.
gerçi var lan 3 tane kaysı ağacım var yalan yok.
ha meyve veriyolar mı o kadarını bilmiyorum işte.
yerini sorsan gidip bulamam.

hiçbir yeteneğim yok...
el becerilerim sıfır ampul bile takamam hamarat türk erkekleri gibi elimde tornavida evin işlerini yapamam...
benim suçum değil ki darwinin suçu.
ben napiyim.

hobim yok...
aslında var...
kaliteli insanlar bulmak ve onlarla rakı sofrasında keyifli sohbetler yapmak hayattaki tek hobim.

spor yapmam...
etkinliklere katılamm.
konserlere gitmem.
sinemaya gitmem.
bi kafeye oturup iki kahve içmem.

duygusal ilişkilerde o kadar berbatım ki.
bi zaman beraber olduğum hanımkız kız alışveriş merkezinde gezerkene mangalların yanında meşe kütüğü gördü...
bildiğin meşe kütüğü.
ve satın aldı.
kasiyer kıza da benimkine evde eşlik etsin arkadaş olsun diye alıyorum dedi.
daha ne anlatayım.

başka bi hanımkız yeter artık bizde normal sevgililer gibi yapmalıyız diye trip atınca şunu farketmiştim...
normal sevgililer ne yapar bilmiyordum.
hakkaten ne yapar.
hala da bilmem.

serserinin önde gideniydim...
felsefemi artık biliyosunuz iç şarabı öp arabı.
yıllarca nerde akşam orda sabah yaşadım.
2 ay evime gitmediğim zamanlar oldu.
arabada parklar bahçeler genel müdürlüğüne bağlı banklarda uyumuşluğum var.

tüm bu olumsuz huylarıma rağmen...
kadınlar beni sevdi.
evet inanılır gibi değil ama çok kaliteli kadınlar beni sevdi.
ben onların aklından zoru olduğunu düşünürüm hep.
yani evlat olsam sevilmem lan ben bu nasıl iştir.

sevmeklede kalmadılar bana önem verdiler değer verdiler emek verdiler...

yıllar içerisinde bi teori geliştirmiştim...
güzel kaliteli kadınların beni sevmeleri bu teorimi doğruluyo güzide arkadaşlarım.
kadınlar çirkin sever.
öle yani beni sevdiklerine göre.

bi arkadaşım onları sallamıyosun ondan ayar oluyolar ayrılamıyolar dediydi...
halbüküsü ben onları sallıyodum.
fekat aramıyodum sormuyodum doğru.
bu da aman karizma olayım cool takılayım diye değil.
unutuyodum.
tenbeldim üşeniyodum.
onlarda beni cool sanıyolardı.

yüzüme karşı bir bilmece gibisin diyen hanımkız oldu kardeşim şaka gibi.
şarkı gibi ahaha.

çözemiyolardı çünkü çözülecek bişi yoktu.
ben çözüktüm zaten.
ama hanımkızlar sevdikleri adamın illa gizemli karmaşık çözülemeyen olmasını istedikleri için...
çözemedim deyip duruyolardı.
çözük oğlanı çözmeye çalışmak gibi beyhude bi hevese kapılıyolardı.
e tabi çözük bişi tekrar çözülemeyeceği için uğraşıp didinip duruyolardı.
akabinde direk depresyona giriyolardı.

evet kabul ediyorum alçakgönüllükle hanımkızlardan çok ilgi alaka gördüm çok şımartıldım...
nedeni dediğim gibi çirkin sev sendromu olduğunu bilmeme rağmen.

evet kabul ediyorum...
çocuğuna benim adımı koyan ama işallah huyu benzemez demeyi ihmal etmeyen hanımkızları sevdim...
çocuğuna benim sevdiğim kız isimlerini koyan hanımkızları sevdim.
sebebini anlayamasamda bunlar tabiki gurur veren şeler.

şimdi maillerden girdik nerden çıkacağımızı unuttuk kıymetli arkadaşlarım...

geçenlerde daha nerdeyse çocukken beraber olduğum bi hanımkızla karşılaştım...
tesadüfen çalıştığım yere geldi.
a aa dedik tabi sarıldık vay be yıllar geçmiş aradan dedik.

sonra oturduk bi yere iki kadeh içtik...
evlenmiş kızı olmuş nerdeyse genç kız.
bana ne dedi biliyo musunuz.

ben de ne eksikti.

haydiii
şimdi cevap ver bakiyim.

yine fi tarihinde yıllar önce yazlık bi ilçede...
en popüler kimseye pas vermeyen hanımkız kafayı çekip bizim eve gelmiş...
ilçenin yarısıyla beraber oldun lan hayvan herif ben de ne eksik diye bağırmıştı herkesin içinde bana.

yavrucuğum sizde bişi eksik değildi herşey fazlasıyla vardı ben de bişi eksikti dicem...
sorun sende değil ben de gibi olucak kıçımla gülerim lan ben kendi sölediğime.

o dönemlerimi anlattı utandım kuran çarpsın hiçbirini hatılamıyorum...
ben bunları yapmış olamam dedim evet evet yaptın dedi böle gözlerimdeki labirentlere bakarak.
aslında sadece sağ gözümdeki labirente bakmıştır.
sol göz gezmeye çıkmıştı o ara.
attaya gitmişti.

3-5 gün sonra beni aradı ve görüştüğümüzü annesine babasına teyzesine halasına amcasının kuzenine tüm arkadaş grubuna anlattığını söledi...
arkadaş grubu hariç tüm aile beni tanır.
ve hepsi benden nefret eder.

garipsedim.
neden ihtiyaç duydun dedim.
ben dürüstüm neden saklıyım dedi.
yani sen şimdi durduk yerde aileni arayıp ben absalomla görüştüm mü dedin dedim.
evet ne var dedi.
kızıma da anlattım dedi.
telefonu kapatmak istedim lakin bi centilmen olduğum için kapatamadım.
ne anlattın dedim.
hovardalıklarını dedi.

bu kelimeyi mi kullandın dedim.
evet ne var dedi.
aşkolsun dedim.
ne diyim.

tekrar deneyebiliriz dedi.
işte burda durdum.
derin düşüncelere daldım.
elbet bu sendromu da çöziciğim.

hepsi üstüste geldi ve ortaokulda beraber olduğum başka bi hanımkız...
ortaokulda nasıl beraber olunur lan işte bakışmalar tripler felandır heralde ne biliyim ben ortaokuldayken alpaslan anadolu kapılarına dayanmıştı girmek üzereydi.

ben seni unutamadım dedi.

sevgili kardeşim neyi unutamadın ya neyi unutamadın...
ben sümüğünü sıranın altına silen bi bebeydim o zamanlar.
neyi unutamadın.

bunlarında üstüne yine eskiden beraber olduğum bi hanımkız yine çalıştığım yere şak diye geldi kocası ve çocuğuyla.
o günden sonra 3 güne bir geliyo.

şimdi bana mail atan arkadaşta dahil burdan açıklıyorum...
kıymetli arkadaşlarım ben bu gönül işlerini bıraktım artık.
unumu eledim eleğimi duvara astım.

çünkü beceremiyorum.

tabiki sevilmek sayılmak önemsenmek güzel şeler amma...
bitti artık.

doğanın bana vermediği bi yetenek bu...
evrim ben de bu konuda sıkıntılı işlemiş.
olmuyo beceremiyorum.

ben bana arkadaş diye alınan meşe kütüğüyle mutluyum...
arada içiyoruz dertleşiyoruz.
sohbet ediyoruz.
mutluyuz biz.

olmayan bişi olduralım diye bi çaba sarfetmenin manası yok.
aynen bu moddayım.
haydi osman flemenko.
ben bilemenko.

üzdüğüm kırdığım incittiğim her hanımkız için buradan kendilerinden özür diliyorum.
önümü ilikliyor ayağa kalkıp saygıyla selamlıyorum.
her birinin bana bir katkısı vardır.
her birinin nazarımda bir yeri vardır.
en kötü ayrılıklar yaşadıklarımın bile.
hepsine sonsuz derin bir saygı duyuyorum.

lakin.
bırakınız artık bir güzel hayal olarak kalalım.
bırakınız bir güzel hatıra olarak kalalım.


sol gözüm artık bana baskı yapmaya başladı...
ben gezmeye gitmek istiyorum diyo.

eh haydi osman o zaman.
flemenko.

bu işler tuhaf işler diyorum.

ben bilemenko.

33 yorum:

SESSİZ PRENSES dedi ki...

:):)

absalom dedi ki...

bak şimdi:))

bu gülmeler hayra alamet değil amma.
ahahaha

ismini değiştirme teklifini referanduma sunuyorum..
sessiz hunili prenses olsun madem bana ne..

:))

kahve telvesi dedi ki...

Okundu, sessiz kalınmaya karar verildi...

absalom dedi ki...

bi dahaki oturuma kadar gizli oylamaya karar verildi gibi bişi bu yahu ahahaa

mesleki mesleki.

:))

bücürükveben dedi ki...

Meşe kütüğüne sesli olarak "Allah iyiliğini versin" dedim, kendi kendime konuşurum sıksık vesile oldun yani:))bence o mailleri atanlar şimdi çatlayacaklar çünkü senin kalbinin güzel olduğu ortaya çıktı, hem de verdiğin örneklerle, göbek, möbek boşver insanın kalbi güzel olsun bak ta eski sevgililer bile unutmaz:)

absalom dedi ki...

müjdeeee:))

utandırma beni bak yanaklarım kızardı.

actık arayı ya.
aslında ben açtım.

en kısa zamanda telafi ediciğim söz sana:))

Flemenko Kuzu :) dedi ki...

Gülmekten bi hal oldum Absalom :)
Ne diyeceğimi bilemedim.Ama yalnız diilsin...Yurdum erkeklerinin büyük kısmı kadınlarının da bir kısmı sevmeyi bilmiyo. Ama seninki sevmeyi bilmemek değil, ifade edememek sanki :)...

Eskilerin akın akın aradığı dönemler oluyor evet :) Bunu yaşa bağlıyorum. Evlenilmiş, çocuk yapılmış, boşanılmış ya da boşanma teoride var, uygulanmayı bekliyo ya da hiçbir sorun yok ama yılların getirdiği monotonluk vs. sarmış dört bir yanı ...

O zaman arşive bakılıyor...Geçmişe özlem...hayatın yormadığı, herşeyin şaşırttığı ve heyecanlandırdığı dönemler hatırlanıyor...Artık deniz kıyısı mı olur, ortaokul mu olur, lise mi sen seç yani:))...Anılardaki heyecanın kaynağıyla karşılaşılınca da bi sorgulama, bi bişi :) devam etseydik nolurdular vs.. :))

Söyliim ...aynı son olurdu kişilerden bağımsız :) yok beee, olur mu diyenlere Tarla Kuşuydu Jülyet oyununu öneririm...ismi sanırım buydu...bilemenko :))

selamlar sevgiler ulu cool insan :)

absalom dedi ki...

ahahaha
yüksek sesle kahkaha atıyorum şu an flemneko kuzusu ahaha

kedici teyzeler var benden böle bi kahkaha beklemedikleri için kedilerim ürktü moduna girmişlerdir ahahaaa.

yahu cancağazım kuzu...
temem arşivlere bakılıyor kısmında hemfikiriz.
de.

bu arşivlerde benden başka garip oğlan yok mu yahu ahaha.

krize soktun beni.
devam edemicim.

ahahaha

iris dedi ki...

Hunilim, kendine haksızlık ettiğini düşünüyorum birçok konuda...
Güzellik-çirkinlik beni rahatsız eden kavramlar, çok abartıldıklarını düşünüyorum. Başkalarının yakışıklı yahut çirkin diye tanımladıkları insanlarla birlikte oldum, onlarda benim gördüğüm bu kavramlar değildi, Aşık Veysel'in de dediği gibi: "Güzelliğin on par etmez şu bendeki aşk olmasa."
Ayrıca her erkek kişisinin içinde bir miktar kütük bulunuyor, sana özel değil o şekercim ;)
Geçmişi eşeleme konusuna gelince, tehlikeli bir mevzu bu... Hiç yapmadım ama yapanlara şahit oldum. Eskiyi bırak tabii de gönül işlerine de kapıyı tam kapama bence...
Böyle de ciddi ciddi yazmışken değinmeden edemeyeceğim, senle beni koymuşsun karikatür olarak, çok duygulandım :)

Ciddi Kuzu dedi ki...

Sevgili Absalom,
hani istatistikte normal dağılım, çan eğrisi denilen şey var ya...işte o çan eğr...merak etme küfretmicem :))

o çan eğrisinde sen kendini uçlarda yani anormalmiş gibi hissedip konumlandırsan da, aslında sen de normal dağılımın içinde yer alıyor olabilirsin...

ya da garip, çatlak, kırık, deli, cool, aldırmaz, sever-sevmez vs.oğlanlardan yurdumda çok var...
dolayısıyla burdan da olasılık hesabına zıplarsak, seni aramaları doğal yane...sen sanıyor musun ki kendini garip hisseden başka oğlanlar aranmıyor??bence aranıyor ama onlar blog yazmıyor ya da yazsa bile bu konuyu gündeme taşımıyor ya da biz sadece senin bloğunu okuyoruz :))

eh senin geçmiş de kalabalık anladığım kadarıyla...her yerde bir semt sorumlusu, her okulda bir sevgili, her limanda bi bişi var durumları :D dolayısıyla biri aramazsa diğeri arıyo...böylece bi kalabalık gözükmüş olay gözüne :)

hem bence arasınlar ...ne güzel...seni unutamamışlar işte...sebebi önemli diil...ruh halini neşeli ve sağlam tutmak için "evet ya...ne kaaa güzel...ben de işte unutulmazım" diceksin...hem gözlerinde labirent falan varmıştı :))

kaç kişinin gözlerinde var allasen ve varsa bile bu bir hatun kişi tarafından dile getiriliyor sorarım sana :))
Onun için kendine olumlu mesajlar çıkar :))

misal, benim en yeni ex aradığında kaykılıp "eheheheh tabee diyorum...bendeki aşkı, mutluluğu bulamadı başka birinde...onun için de unutamadı, arıyo :) halbüküse (bu lafını çok sevdim kullanıyorum müsaadenle :)) adamın rehber silinmiş, ortak bir arkadaşımızın telefonunu filan istiyo olabiliyo :))

işte böyle Absalom...Ulu bilge...labirentli insan :))

hem sen benim mesajımın neresine güldün ki yaa???
ben açık ofis ortamında en ciddi suratımla, çok meşgulüm ve aşırı önemli bir iş yapıyomuşum,misal ülkeyi ekonomik ve siyasi krizden çıkaracak bir model üstüne makale yazıyomuşum gibi bi ifade takınıyorum :))
bu ciddiyet de böyle biline :))

şen ve esen kalınız :)





cerenmus dedi ki...

Kuxum seni uzaktan sanal bir dörtgen içine sığdırdığın taraflarınla (n'oluyo lan betimleme yapıcaz derken laf yanlış yere gitti, saç kaş falan yani demek istediğim) gördüğüm kadarıyla, çirkin olduğunu düşünmüyorum. Lakin çirkinler daha çok sevilir kuramında doğrusun. Şöyle ki..
Geçen gün şaftım kaymış Benedict Cumberbatch izliyorum (benim için dünyanın sayılı süper yakışıklı adamından biri) malum artık evli barklı çoluklu çocuklu hanım kadınız, dıştan değil tamamen içimden fantağzi niyetine şu geçti. Ben kaçmışım bu üstün adam ile, sevgili olmuşuz fantağzi bu ya.. Şimdi bi bara gittik diyelim, ay sağdaki bakar soldaki bakar, sadece kadın kız değil adamlar bakar, hangibirine yeteceksin, illa ki senden güzeli genci bulunacak, gönül bu kayacak. Olmaz. Dedim yok bu adam bana göre değil, devamlı paranoya devamlı kontrol ı-ıh, yorar beni. Hemen keltoş, hafif göbekli, sağ gözü şarapta arşa bakan ama dünyanın en içi güzel insanı olan kocama sarıldım oh be. Yok yaw, güzellik de başa bela. Çok güzel hatunlar da bak mutsuz hep.
Bir de çirkin aslen doğuştan çirkin yani çocukken de çok güzel olmayan çocuğun zekası gelişiyor bak, hmm demek ki iş karizmada diyor. Kendine güven duyan insan ışıldıyor azizim, güzel ya da çirkin.
Slav ırkı güzel ırk, o ayrı.. Ama erkekleri neden çirkin yahu, aynı genetik havuzda bunca fark!

su vebeyaz dedi ki...

Yazıya ayrı güldüm, Flemenko kuzu'ya ayrı:))) semt sorumlusu ne yaa:)

Absalom, kadını erkeği bunu yapıyor herkes, cool seviyo, illa gözlerinde labirent arıyor, ta ki kendini sevene ve karşısındakini olduğu gibi kabul etmeyi öğrenene kadar:)

Kısmetin açılmış diyoruz bu durumlarda:)) tadını çıkar işte:) insanı anlamaya çalışmak, ölümsüzlüğü bulmak kadar zor, anlama gitsin:)

absalom dedi ki...

carmennnn:))

evet ya özellikle senlen ben tans ederken koydum yiğit bulut bi çizmişti demi ahahaha
yannız şahane bi karikatürdür valla.

neise.
pek sevgili carmenim.
gönül işlerine kapıyı kapalı tutma konusunda şöle düşünüyorum.
ay hayat küstüm.
ay yoruldum.
ay yeter artık gibi düşünmem bilirsin.

amma yine de böle mutluyum yahu.

kahkahalar olsun hayattımızda.
canlı karşılıklı krizlere girmişliğimiz var yahu senlen.
ortada hiçbişi yokken karşılıklı kahkaha ne güzeldir.

ayrıcana kahkaha bireysel bi eylemdir gülüm.
yaaaa

gönül işlerinde çok şahane şeler yaşadım.
çok güzel hatıralar bıraktım aldım.

eh dediğim gibi.

güzel bir hatıra olarak kalalım.

en kısa zamanda dedikodu yapalım ahahaha

ah deli
ah deli

:))

absalom dedi ki...

ciddi kuzu:))

dur kalem kalem gideyim.

efenim önceliklen ben kendimi garip sanan oğlanlardan değilim.
aksine bahsettiğim hanımkızları garip buluyorum:))
gapgarip hem de.

yannız hakkaten semt sorumlusu ne yav kuzu ahahaha
su ve beyaz katılıyorum sana.
aşkolsun isyankar kuzu.
utandım valla:))

yannız bu pargarf paragraf konu konu cevap verme hadisesi beni yodu tenbelim ben efenim hem de bütünlük olmadı hissettim valla şu an.

labirent konusu içimde bir derin yaradır o konuya hiç girmezseniz beni mesud edersiniz.
reca ediciğim.

evet ediciğim.

aa böle olmuyo ya.
ben böle cevap yazamam okuyup okuyup tane tane daraldım ay.

şimdi anladığımı yazıyorum ahahahaa

olumlu mesajlar çıkarıyorum tabi adını sölemeyen bloka iki satır yazı yazmayan inatçı kuzu.

tabki hoşuma gidiyo.

en yeni eksin arması felan konusunda nacizane teorimi söliyim.
rehberi silinmişte arkadaşın numarası lazımmışta.
ahahaha

ah yahu...

ne dicek.
nasıl sesini duyacak.
nasıl bi bahane yapacak sorarım sana ahahaa

bir şekilde cevap vermen önemli kuzucan.
ne şekilde olduğu önemli değil.
bir şekilde.

bak bu klasik oğlan taktiğidir.
heberin olsun:))

ay böle keyiflendim ben şimdi.

absalom dedi ki...

carmennnnnnn:))

yahu nası özür dilesem nasıl nasıl nasıl.

o adama o kadar taktım ki bu ara....
yiğit özgürden af diliyorum.

o kadar taktım ki...

türktelekom gibi bi ulusararası şirketin.
aslında tamamen suudi sermayesi yönetim kurulundaymış jöleli.
dün öğrendim.

senden de.
yiğit özgürden de özür diliyorum.
affedin beni.

absalom dedi ki...

cerennnnn hahahaha
seni seviyorum biliyosun demi ahahah
yahu sen betimleme yap yeterki.

yannız hakkaten kimse duymasın aramızda kalsın ahahaa.
ben bavyeranın delisi bu kız diyorum bana inanmıyolar bide.

bence de kocana sarıl valla:))
elin benedikti felan ne yani ben onların çocukluğunu bilirim ahahaa

yannız seninliyle ben göz kardeşiymişiz bilmiyodum...

iki şarapta benim sol göz arşa doğru kayıyo.
seninkinin sağ göz demek.

bak.
göz kardeşiymişiz biz.

yannız ceren
bi bara giderim her kadın ona bakar hatta erkeklerde bakar kısmı konusunda çok haklısın.
gönül daha gencini sever daha güzelini sevrr konusunda.
azcık düşünmeliyim.

:))

yok bendikti hiç sevmedim ona karar verdim şu an:))

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

evet ya semt sorumlusu ne hakkaten.
bide bana beya fırça attıydı geçen.
ben kuzu değilim adınmı vermek istemiyorum ama asla ve de kata ben kuzu değilim felan diye ahahaa

seviyorum ben bu agresif kuzuyu:))

diğer konuya gelincek.
aslına bakarsan şımarıyorum hoşuma gidiyo.
kimin hoşuna gitmez:))

lakin güzel hatıralar...
güzel hayaller konusuna saygım var.

böyle kalsın.
güzel kalsın.

yoksa...

"deniz aşırı bir diyar bilirim.
ve o diyarda
yaşanmamış hatıralar bilirim..."


topuda ümit abiye atarım :))

iris dedi ki...

eneeem, ben de dedim nası yani yiğit bulut?!
onun olduğu bir şeyin için de ikimiz de olamayız hunilim...
affedilecek bir şey yok ki :))
mutlu olalım, olduğumuz gibi delice gülelim, hatıra olalım, hatıralar yaratalım, di mi ama ?
en kısa zamanda dedikodu yapalım;
mesela bugün :)))

Mecazcı Kuzu :) dedi ki...

Sevgili Absalom,
Semt sorumlusu bir arkadaşımın sevgililik literatürüne yaptığı bir katkıdır :)) Daha ne tanımları var, ne cümleler, neleeerrr neler :)
SuveeBeyaz da tanışır kendisiyle...Kendine özgü eşsiz bir insandır :))

gelelim benim en yeni ex'e...Adam benimle iletişim kurmak istediğinde zaten eski olaylara, insanlara, mekanları vs. referans göstererek ya arıyor ya da mesaj atıyor :)

gelelim ülkemin hanım kızlaaarna...Suvebeyaz'ın dediği üzre cool seviyo çoğu kişi...Nedenini bilmiyorum...Gizem falan çekici geliyo ellaam :)) O gizemin altı da genelde boş oluyo...Soora üzülüyo bu hanım kızlaarmız :))

Gerek yok küne...Hayat o duvarları aşınca yaşanmaya başlıyor asıl...
Neyse...Daha afyonum patlamadı...konulara resmi yazı diliyle yaklaşmışım gibi hissettim de...
not: Bak, konuya değinmedim...dolaylı anlattım...İmadır,mecazı mürseldir, işte bunnar hep labirent :))

Ulu Absalom...Litfaaağğğnnn yazılarınızın arasını açmayınız, zevkle okuyalım, olur olmaz yorum yapalım...evet yorum....sadece yorum...blog açmadım henüz :)) üşeniyorum ya Absalom...napiimm :))











Hero of Darkroom dedi ki...

dötü göbeği , keli meli bıraktım da yaşı merak ettim ; eğer çok çüküne takmazsan tabi. Ne bileyim öyle şeyler anlatmışsın ki güzel bi yaş aralığına bağlamadan somutlaştıramadım kafamda . Hani bi sezen şarkısı dinlersin de liseli misin yaşlı mısın karıştırırsın ya ; öyle saçma sapan.

absalom dedi ki...

carmennnnnn:))

ilk of günümde o dedikoduları dinlemem gerek.
yoksa kahrımdan ölürüm ahahaa.

ve evet..
hatıra olalım.
hatırlar yaratalım.

güzel bir hatıra olalım.


valla ben anlamam dedikoduları yaz bi kenara.
sonra araşınca gülmekten dedikodu yapmaya fırsat bulamıyoruz.
peçete de istek gibi yazılı olsun ahahah.

oy oy.

ne mutluluk seni tanımak asabi süpürgeli cadı.

huysuzluk yapma çok çikin oluyon:)))

absalom dedi ki...

oy oy mezazcı kuzu oy ahahaha

farkettim ben afyon patlamamış evet.
araya birileri giermiş iş telefonları girmiş bişiler olmuş:))

pek kıymetli agresif ama entellüktel kuzu...
adsız kuzu mecazi kuzu deli kuzu hunili kuzu..

uluğ insan dersen ben şımarırım bak baştan söliyim.
ulu manitu gibi algılıyorum direk ve zaten havada olan totomu indiremiyrum bir daha yere.

yapma.
etme:))

en yeni eks manita saçmalıklar yaparsa senden haber almak için...
sesini duymak için.
mazur gör.

garibim ne desin ne yapsın.

genetik bilimi kim icat etti allah belasını versin diye yazı yazdım...
sen koca kötüne köbeğine bak dediler ahahaha

elbet bir gün buluşacağız ciddi kuzu.
vilayete dilekçe yazmak gibi ahaha
kimbilir.

belki su ve beyazın yeni evinde bir sofra kurulur.

hayır illa kurulur da.

ben kendimi bir yere davet ettirmek için bu kadar uğraşmamıştım ahahaha

e o zaman haydi şerefe.

:))


absalom dedi ki...

yaş dediğin nedir ki be hero:))

hani bir sezen şarkısı duymayalı çok oldu valla.
akil sezen sanki beni aldattı gibi.

tamam yaşımı açıklıyorum merakını gidereyim madem:)

biyolojik yaş beya var.
amma zeka yaşı 3.
bilemedin 5.

fena yani:))



su vebeyaz dedi ki...

:)))))

Absalom yeni evim daha yapım aşamasında, ben daha orda sofra kuracak mıyım onu bile bilmiyorum, dur bi bakim, o zaman davet mevzusunu gündemime alacağım:)

Kuzunun bin bir versiyonu ile yazışmalarınıza kopuyorum:) paragraf paragraf yanıt verme nedir, sistematikliğini sana da mı bulaştırdı:) O inatla bir blog açmayıp böyle yorum yapmayı seçiyor ya, hayret diyorum, oysa edebiyat kazanacak:) Neyse belki bi gün doğru yolu bulur:)

bu agresif kuzuyu ben de çok seviyorum:) tanımasam kesin bişeyler eksik kalırdı, blog yazmasam da beni anlıyo işin güzel tarafı, cümlelere gerek yok yani:)

yorumlarınızı heyecenla takip ediyorum efenim:) hürmetler:)

Sistematik Ol(a)mayan Kuzu :) dedi ki...


Dear Absalom,
Ulu diyorum...bence çünkü öylesin :)) şımarma, popişin avizeye değmesi falan serbest yanee :)) ailece severek izliyoruz bloonuzu :))

SuveBeyaz'ı şu kadar tanıyosam ev borcu ödeme işinden sıkılıp vazgeçer bi süre sonra...Elinde de excel tablosu olur, şunu böyle yapıp bunu böyle ödersem diye...bankacılık sisteminin henüz akıl edemediği, inovatif bir fikirle bir bankacıyı dumura uuratcak yeni özellikler talep eder :) kabul de ettirir...evden vazgeçer ama sıkılmaktan vazgeçmez, ...Gerekçesini de hazırlar, soora o tabloyu siler...

En soora da , "amaaaan uzun süreli bağlılıklar bana göre diil" diip uzak bir sahil kasabasında denizi tepeden gören, kaktüsle dolu bir yere talip olur, ben burayı adam ederim diye :)) bi de bize ekolojik, doğal alan vs. diye gösterir, gururlanır :)...hayatının ondan sonrasını orda geçircekmiş kibin :) yapar yaneee...güveniom :))

bu yazıya yazdığım yorumlar dışında da paragraf paragraf mı cevap veriyodum hep?abooo... bak buna dikkat etmemişim...çünkü sistematik benim için en fazla çamaşır makinası deterjanı ismi olabilü :) uzunca bi süredir hayat felsefem saldım çayıra mevlam kayıra yaneee :)

Absalom,
yazmaya devam...aynı varoluşlara takılıp kalmış bünyeye bloğun iyi geliyo :)

not: ben entel diyılım taaammm mııı?
ayrıca "entel de insandır" (bkz: Kibariye :)









IŞIL dedi ki...

Bu puslu havada iyi geldi 😀 nacizane düşüncem;o hanımkızların anıları debreşmiş ve akıllarına sen gelmişsin belliki sümüklü bi oğlandan daha fazlası var ortada 😁
Sevgilerimle

su vebeyaz dedi ki...


Absalom öncelikle izninle, kuzunun bin bir türüne yanıt vermek istiyorum, yazını katletmiş olcam, affola:)

Dün akşam okudum bunu ama yanıt vermeye fırsat olmadı, deli gibi güldüm:) Birkaç cümleyle kendini tanımlamaya kalkış deseler, bunları düşünür ama diyemezdim:))) nasıl bi ifadedir o, kopyaladım bloğumda yayınlicam:))yannız ne kadar kötü bi imajım var benim yaaa, sevindim ama buna:)

Absalom, bence isyankar kuzunun yorumlarına yer vermeyerek onu bir blog açmaya itebilirsin:)yoksa blog perşembe pazarına dönecek, bana analizlere kadar geldiyse konu, senin psikolojik çözümlemen yakındır:)

Hanım kızlarımızın sana ilgisinden bak nerelere geldik, sorgulamak iyi bir şey hep demişimdir:) Gittikçe konudan uzaklaştık ama olsun, ben kendimi bulma yolunda yeni bir bilgi daha edinmiş oldum:)

absalom dedi ki...

su ve beyazzzz:))

ebet ya sistematiği bana bulaştıracaktı az kaldı baktı takkada tukkada yazamıyorum hop başa dönüyorum ben de bildiğim gibi yaptım:))

böle mutluysa sorun yok varsın blök açmasın.
gelsin buraya yazsın oraya yazsın sana yazsın duvara yazsın sıraya yazsın ahahaha

yazıcı kuzu:))

absalom dedi ki...

elinde excel tablosu mu olur ahahaha
deme ya.

yannız bi sahil kasabasına yerleşme fikrini sen empoze et valla bak...
şöle güneye doru yakına doru benden sana tam destek.

hayat felsefeni sevdim benim felsefeme benziyo...

benim ki arapça.
iç şarabı öp arabı.

senin ki türkçe
saldım çayıra mevlam kayıra.

içerik aynı yani:))

ayrıcana entelden neden rahatsız oluyosun olma yahu...
kbariye bile ne
ben entel olacağim diye yaz günü boynunda kaşkölle dolaşmış adamım entelcankuzu benden entel olamazsın yaneee:))

absalom dedi ki...

ışıllllll:))

fazlası yok yahu onlar fazlası olmalı fazlası olmalı yoksa ben bu kütüğü nasıl sevebilirim diye kendilerine sıkıntı yapıyolar ahahaha

seversin işte alla alla.
gönül bu.
akada konar kütüğe de alla alla.

ara ara gel mesud ettin beni pek sevindim:))

absalom dedi ki...

suvebeyazzzz ahahahaa

ne demek o affola ne demek aşkolsun diyorum daha da bişi demiyorum.
yok diyorum dicem:))

efenim önceliklen yazıdan uzaklaşmak felan ne kelime.
hangi yazı.
duyan da savaş ve barışın birinci cildini yazdım sanacak ahahaaa.

dilediğin şeyi dilediğin gibi yaz lütfen.

ama yorumlara kapatmayalım ya.
nasıl mutluysa öle olsun entel kuzu:))

yannız excel tablosu konusu şahaneydi valla ahahaha

sen gel gel şöle bi sahl kasabasına gel.
olsun varsın elinde excel tablosu olsun:))

su vebeyaz dedi ki...

teşekkürler absalom:)))

valla öyle, excel tabloları hayatım oldu yaa, ama napim herkes matematik bilse ben böyle mi olurdum, hayat işte:)

güneşli bi iklime yerleşme planı, kendimi bildim bileli her daim var, güney mi batı mı bilmiyorum ama Ankara çekilir dert değil:) Olur da hayatta kalmayı başarırsam, bi onbeş sene sonra ama:)

absalom dedi ki...

tamam ben 15 sene sonra muhtemelen tekerlekli sandalyede karşılarım seni güneyde ahahahaa.
tabi o da yaşarsam:))

deniz candır ya.
ankaranın bozkırında sabırlar diliyorum sana o zaman.

feci yazasım var bugün üstelik.