1 Temmuz 2015 Çarşamba

VALLAHİ BİLLAHİ BİLECUKLUYUM...

şimdi güzide arkadaşlarım uzunca bir dönemdir kendimi durgun bir göle duru bir suya çevirmeye yönelik çalışmalarım sürüyor.
hani hasbelkader gelen olursa desin ki huzur buldum bu dinginlikten.
tek derdim budur hedefim budur.

suriyeyi felan yazmayacağım merak etmeyin...
çok isteyen ısrarla eşe dosta yıllardır tavsiye ettiğim wag the dog filmini bulup izlesin bi zahmet...
anlayacaklardır o zaman bu dandik savaş felan senaryolarını.

bide abi sen kolay mı sandın bu işleri...
iki ayyaş yapmış benim neyim eksik ben hayda hayda yaparım mı sandın.
of be abi eşin dostun jöleli jölesiz danışmanların anlatmıyolar mı sana bu işler boru değil.
zaten sen suriyeye girmeden suriye bize girdi farkındaysan sayende.
neise.

kıymetli arkadaşlarım ben bişeyi bi yeri birini sevdim mi severim...

mesela bi dönemki fötölarımı buldum bi ara bi baktım ki partilerde düğünlerde yemeklerde yıllarca hep aynı kravatı takmışım...
bildiğin hafiften eskimiş püskülleri çıkmış kravatın.

kardeşim bi cüzdan aldı getirdi ültfen artık değiştir şu cüzdanını dedi...
sarıldım cüzdanıma lütfen bizi ayırma duygusal bi bağ var aramızda dedim.
kes lan rezil oluyosun dedi ve aldı çöpe attı...
baktı çöpten alıcam aldı götürdü artık bulamayacağım bi yere attıydı muhtemelen.

bi mekanı severim başka bi yere gitmem her daim ordayımdır...

bir insanı severim herşekilde yanında durmaya çalışırım her şekilde ama beni kırsa da üzse de koşulsuz...
eh tabi bi yere kadar.

bir kadını severim mesela...
elimden geleni yaparım kollarımı açıp gitme derim...
taktikler uygulayamam önce o arasın az aramayım kıymetli olayım seni seviyorum demeyeyim şımarmasın ben mesaj yazdım sıra onda hayatta olmaz yazmam gibi taktikler kullanamam...
istesem de yapamam yapamıyorum yani denedim.
yapmakta istiyorum ama beceremiyorum.

düz severim.
meşelikten olsa gerek.
sadece severim.

bu tekniklerin ve taktiklerin işe yaramadığını sölemiyorum kesinlikle işe yarar yarıyor da zaten.

ama ben yapamam.
ölecene seviyorum ben.
sevdim mi ölecene seni seviyorum diyorum.

hobilerden açılıyo bu aralar sohbetler hep...
ben de burdan açıklamıştım daha önce dost meclislerinde de aynı şeyi sölüyorum.

çünkü hobisiz olunca insan kendini eksik hisediyo maşallah herkesin 20 şer tane felan hobisi var abi.
çoğu da çakma hobi de hastir diyemiyosun işte.
ay ne güzellll felan diyosun.

tekrar edeyim o zaman...
benim hobim güzel kaliteli insanlar bulmak...
onlarla aynı sofrayı paylaşma hayali kurmaktır.

geçen bi arkadaşla yazışıyoruz tesadüfen tanışmıştık bu hobimden bahsettim...
işin çok zor dedi.
aslında işim zor değil.
onu bulmuştum mesela...
sadece o henüz farkında değildi.

mesela ben bu blok denen merette ne kaliteli insanlar buldum halbüküsü.
belki de onlar beni buldu.
ne farkeder ki.

dedim ya takıldım mı takılırım diye...
bu aralar fazıl say serenad bağcanın dört mevsimine takıldım...
bir dinleyin nolur.
oy oy oyyy.

veee ben denizde bi gemi...
dalgalar vurur beni.

o kadar aradım şevval sam harici içime sinmedi...
şevval sen de nolur her şarkıda detone olma nolur bak rica ediyorum.
hayır azcık sana yaklaşan olsa onu tercih edicem ama...
türküyü nerde dallama var onlar sölüyo.
dallamalrı pek sevmiyorum biliyosun.
annene söle bişiler yap şu detone işini bi çöz olur mu.

ve muhteşem bi şey daha önericem bu dandik dünyada kıymetli arkadaşlarım...
al pacino..
abi ellerinden öperim önünde saygıyla eğilirim...
neler yapıyosun sen böle.

danny collins i mutlaka seyredin kıymetli arkadaşlarım...
ben anılarımı depreştirdim ve scarface i izledim üstüne...
godfather ı zaten saymem bile bu kategoriye dahil etmem.

neise...
işte günlerim böle geçiyo kıtmetli arkadaşlarım...
keyifliyim berrak bir su olmak yolunda çalışıyorum...
sakin bir liman mesela gayet römantik geliyo kulağa.

bi kıymetli arkadaş nasıl uyuyorsun diye sorduydu...
ben de açıyorum bi belgesel sonra kıçımı dönüp bilgisayara uyuyorum dedimdi.
ses olsun belki bilinçaltıma girer bişiler diye.
yok yahu aslında evrenle ilgili merakımdan sırf.

o zaman götün senden daha kültürlü dediydi ahahaa
sevgili arkadaşım belgesel seyretmekle kültürlü olmuyosun bi kere eşek..
o zaman sen de bundan sonra götümle muhattap ol o daha kültürlü ddim.
ne diyim.

takıntılarım hep sürecek bunu değiştiremem güzide arkadaşlarım...

sevdiğim bi kızdan o benden vazgeçene kadar vazgeçmeyeceğim...
sevdiğim cüzdanı kardeşim atana kadar sevmekten vazgeçmeyeceğim.
sevdiğim bi dosttan o artık benim götüm kalktı kardeş kötü günde yanımdaydın ama şimdi iyi günler lay lay haydi hoppa diyene kadar vazgeçmeyeceğim..

hayatı yavaşlatamak lazım...
izin günü gelecek aybaşı gelecek yılbaşı gelecek onun doğumgünü gelecek diye vızır vızır geçiyo zaman...

aman o hobim olsun aman bu etkinliğim olsun aman bi dakka boş kalmayayım diye diye geçiyo zaman...
ömür geçiyo kardeş.

bak temmuz girdi.
şaka gibi.

ben bi kıymetliye yılbaşında post cart atacaktım temmuz oldu abi...
bir koşturma bir telaş.

hayatı yavaşlatın...
bırakın şu moda akımı hobim mobim fobim derken kendinize zaman ayırmıyosunuz...
kendinize zaman ayırın.
hayatı yavaşlatın.
kendinize zaman ayırmaktan korkmuyosanız tabiki.

kendinze zaman derken de...
bilgisayar başında telefon elde değil abi.
bi dur.
bi dur.
bi sakin.

hayat geçiyo harala güreleyle
ömür geçiyo bi dur.


bide karikatüre çok gülüyorum bu aralar...
kardeşim ben bilecuk doğumluyum yahu ahahaaa
vallahi.

laz burnum var laz damarım var o ayrı...
amma bilecukluyum.

ha kültürlü götüm nereli.
işte onu bilemeyeceğum.

benle konuşmuyo bu ara...
benle değil de onunla muhattap olan arkadaş sorsun öğrensin bana da iletiversin bi zahmet.


bazen oturduğum yerde
kendi kendime dalıp giderim
bulanık geçmişimle
genişleyen halkalar çizerim
gölünüze taş düşerim
gözünüze yaş düşerim.

düşerim.

düşerim yani.


ben ne yazacaktım yahu ahahaha
bişi yazacaktım da.
bilemedim şimdi ne yazacağımı iyi mi.


takalım hunileri o zaman.
yapıcek bişi yok.

36 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hobin gerçekten zor ama güzel bir hobi, ben de benzer bir şeyi yapıyorum kaliteli, güzel (ruhu güzel, içi güzel, huyu güzel anlamında tabii gerçi gerek yok ama belirteyim yoksa 90-60-90 Marilyn Monroe ya da Brad Pitt değil:))) kastetmedim)insan bulmayı bulunca kaybetmemeye meraklıyım..Diyojen boşuna elde mumla kandille aramamış iyi insan bulmak zor çok zor...kolay gelsin:) bulunca kaybetme sakın:)

absalom dedi ki...

müjde:))

kalite kriterleri kşiye göre değişir illa ki.

ama bak.
seni buldum:))

her fikrimiz birebir örtüşmeyebilir olsun.
örtüşse zaten problem var.

ama bak seni buldum.
bücürükü buldum.

:))

buluyorum...
kabetmemeye çaba sarfediyorum.

ama buluyorum müjde:))

ne büyük haz ne büyük mesutluk benim için.

suriye konusuna hiç girmeyeleim:))

fikrinide bilirim vatanperverliğini de...

o zamanda öperim bücürükümü:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

:):)

absalom dedi ki...

sessiz prenses huylanıyorum ama:))

bu kadar da sessiz olma.

bi fikir felan yok mu?

G.o.D dedi ki...

Absalom yaaaa =)
Hobi ne yaaaa... Yaşıyoruz ne güzel. Hem oyun mu stratejiler fln... Olduğu gibi dümdüz samimi yaşamak varken daha ne olsun.
Biz seni böyle seviyoruz. On Numara adamsın. Selamlar =) =) =)

absalom dedi ki...

godddddd :))

aman efenim beni şımartmayınızzzzzz
pek şımardım:))

estağfrullah asıl sizsiniz 10 numara.


strateji oyunlarınıda kötü oynuyorum iyi mi:))
direk bodoslama dalıyorum ne hesap var ne kitap var ne plan program var...

dibine kadar depresyona girmiş ve bunu kabullenmiş üstelik bunun farkında olan birine seni sevyorum dedim ben god.
seviyosum ama napiyim ahahaha

meşece seviyorum ben
düz
öle dümdüz.
dimdirek.

:))

yapıcek bişi yok...
takacağım hunimi.
ayrıca seviyorum ben huniyi ya bak şimdi içim böle sıcacık oldu huni diyince ahahahaa

asıl benden selamlar.
benden selamlar.




su vebeyaz dedi ki...

:)))

Karikatür süpermiş, yazıyı bağlama şekline ayrıca koptum:)

Absalom, o savaş mevzularını filan yazanlar var, yeterince içimizi daraltıyorlar, sen böyle eğlenceli şeyler yaz, duru bi göl, berrak bi su da olmayıver, ne okuyacağız sonra biz ya:))

Dün akşam isyankar kuzuylan içerken konu excel tablolarına geldi bi ara, ardından absalom'un yazısını okudun mu dedi, yazdıklarını henüz okumamış bir arkadaşımıza neler yazdığından bahsettik:)) sen şimdi durgun bi su olunca biz ne anlatıcaz kii:)

Hayatı yavaşlatma o kadar kolay olmuyo yazması kolay da üstat:)kendine zaman ayırmak benim için ayrı bir iş misal, bitmiyor ki koşturmaca, biriyle buluşacakmış gibi heyecanlı oluyorum, kendi kendime kafamı dinlediğim ya da gezdiğim zamanlar:))

hobine saygı duyuyorum, ama hala diyorum, değişik bi dal seçmişsin:) insan en zor malzeme yahu:) hobiler konusunda aşmış bi insan olarak, sanatın yüz yirmi bir çeşidini, sporun bilmem kaç dalını denemiş biri olarak diyebilirim ki, hobisiz de iyi:)



SESSİZ PRENSES dedi ki...

huylanma huylanma :):):) valla hayat sana güzel ne diyim..ilginç bir hobiymiş..Güldüm yine akşam akşam :):)

absalom dedi ki...

su ve beyazzzzz:))

yahu ben durgun bi göl olayım da...
anıları felan yazarız eğlencelidir hatıralarım.
böle budha gibi olmak istiyo gönül.
lakin işte hırçın karadeniz damarı engel oluyo.

mesela düşünüyorum sirthardraydı galiba o arkadaşın adı ilk buda.
mesela rizenin pazar ilçesinden olaydı budizm denen felsefi akım ortaya çıkar mıydı diye ahahaha

ben sana nirvana demedum adam olamazsın dedum uşağum felan ahahaha

hayatı yavaşlatma konusunda bitakım önerilerim olucek aslında basit yahu...
bunu bi ara yazayım ben.

hobimi seviyorum:))
belki de tek hobim olduğu içindir ama yine de seviyorum.

bak mesela seni buldum.
çilekeş isyankar atarlanan kuzuyu buldum ahahaha

eh daha ne olsun ama demi:))



absalom dedi ki...

sessiz hunili prenses hayat hepimize güzel beya...
nerden baktığına bağlı.

bak şu an benim bulunduğum yerden bak.
şahane görünüyo valla:))

su vebeyaz dedi ki...

:))))

yok yok haklısın, coğrafik olarak bile mümkün değil bu, karadeniz ve Nirvana :) neyse endişeye mahal yok, durulamazsın sen:)))

ya çilekeş isyankar atarlanan kuzu, blog yazmayarak blgo dünyasının kalbini tutan bilge bir şahsiyet, blog yazmadan buldun düşün:))

hayatı yavaşlatma önerilerin başlıklı yazını bekliyorum bak, öyle sessiz sakin bi yere oturun, telefondan kurtulun filan olmasın ama rica edicim:)


absalom dedi ki...

su ve beyaz bi yanım duru bi su olmak istiyo...
bi yanım böle alttan alttan kaşındırıyo beni hadi olay çıksın ekşın olsun felan diye.

amma duru bir liman ağır basıyo artık.

böle ağırdan hazırlamaya başlayayım mezelerimi ufaktan.
kendi ellerimle.
yeni tarifler bulayım mesela.

bu arada ben sadece yemek hazırlarken mutfakta tans ediyorum biliyo musun.
ortalıkta tans edemiyorum o kadar çirkin garip hareketler yapıyomuşum ki yanımdaki insanlar bi daha lütfen yapma diye uyardılardı beni fi tarihinde.

o günden bu yana sadece mutfakta tans ediyorum ben.

meseler hazırlayayım taze taze...
akşama misafirlerim gelsin.
oturalım açalım türk musikisini.

bak nasıl hayaty avaşlıyor mesela ahahaha

yavaşlamaya ilk adım denebilir buna şimdi aklıma geldi.

eksel tabloları yok...
küçük hesaplar yok.
küçük kıskançklıklar yok.
küçük hırslar yok.
saat yok.

karşında deniz.
içinde deniz.
yanında deniz.

e ne duruyosun be
at kendini denize:))


Mari Antrikot dedi ki...

yalnız olmadığını bilmek güzel, ben de bişeyi sevdim dibine kadar severim..sevdiğim kitapları tekrar tekrar okurum, insanlarımdan vazgeçmem, sevdiğim yerlere sürekli giderim, müdavimlik en hoşuma giden şeydir, aynı albümleri döner döner dinlerim, hobi kısmı dediğin gibi karışık..sanırım hobi seven bi insan değilim:))) Fazıl Say albümü de şahanedir gerçekten.

Yazının bütününü çok sevdim ellerine sağlık, sevgiler.

SESSİZ PRENSES dedi ki...

Eeee hunili kardeş ..tamam keyifse keyifde bi halini hatrını sorayım dedim...halin hatrın nicedir? Dallar kiraz hava sıcak modu sanırsam:):)

absalom dedi ki...

mari:))

ben de pek mesut oldum yazdıklarınızdan.

absalom dedi ki...

hunili prenses valla direk etkilendim...
hava sıcak yaz canım şarkısını söylemeye bile mecal yoktur sıcaktan çelişkiye bakar mısın:))

fakir ama onurlu bi genç vardı hatırlar mısın demicim hatırlarsın.

sıcak modu beni yenemez ben istanbulu yenmeye geldim hunili prensesssss:))

kıvırıyorum şu anda yazarken farkettim ahahaa




Eslem dedi ki...

karadeniz damarı varmış
benim gibi melezsin demek
ama karadenizlilerle de yürümüyo valla
kend,mden biliyom:)


bi de ben tembelim demiyo da milletin hobisine fobisine çamur atıyo paşa,
selamün kavlen rabbül rahim:)

su vebeyaz dedi ki...


ilahi absalom, o kadar mı kötü, mutfakta dans ha, ayy çok güldüm:)) ya geçen gün biri dedi ki, bi eşik var içimde, onu geçsem çok iyi dans edicem de, topluluk içinde bi aşamadım onu:)yurdum insanı muzdarip bu konudan:)

valla deniz, rakı, balık, oohhh hepsi süper, yapabilenleri takdir ediyorum:) ben parçalı ruh haline sahibim misal, hep bunlar daraltır beni, hepsi bi dengede olmalı derim, galiba ben aksiyon da seviyorum:))







SESSİZ PRENSES dedi ki...

naaptın be dünlük özlettin kendini yahu....

iris dedi ki...

ptüüü (tükmük attım, evet!)
hala mı bilecuklusun?
belki dedim, yeni yazı vardır dedim, yokmuş ptüüü!

Eslem dedi ki...

cee diyip gidiyosun valla olmaz ki tam da derin tecrübelerinden faydalanırız belki dediğimiz bi zmanda:p

absalom dedi ki...

eslemmmmm:))

ay çok pardon yahu ben bu yarumları atlamışım çok pardön pardön
böle saygısızlıklar yapmam aslında...

efenim döniciğim
bu ara transa girdim arındım sadeleştim
paralel evrenlerde dolaştım az.

tecrübelerimden faydalanmak mı
ahahaha

tecrübe kim ben kim yahu...

neise
şu öküz konusunu bi deşelim bi an önce:))

absalom dedi ki...

su ve beyaz özürlerimi kabul ediniz reca ediciğim
cevap vermemişim farketmemişim saygısızlık gibi algılamayınız..

ay ben kaçırmazdım pek böle.

görüşelim.

havadis var mı:))

absalom dedi ki...

sessiz prensessssss

ben de kendimi özledim yahu.

neettim.
anlatırım:)

absalom dedi ki...

aha tükmüğü yedik
hakettik...

bi güzel huniyi bu kadar ihmal edersen tükmüğü yersin kardeşim:))

peki böle kendimi sevimli yapsam
böle şirin şirin baksam
kendimi affettirir miyim ki aceba:))

kıyamaz bana diye düşünüyorum ama
yine de sağı solu belli olmaz carmenimin
tükmüğü atıverir valla ahahaha

geldim geldim:))

dedikodu var.

Eslem dedi ki...

Valla asıl havadisler sende anlaşılan. hadi hayırlısı :p

Deşecek pek bi şi yokmuş aslında, hepsinin de iki boynuzu dört ayağı var. Bazıları işte biraz sevimli oluyo o kadar :)

Gene de anlam veremediğimiz şeyler oluyo arada, malum günleriniz de yok ama :p

absalom dedi ki...

eslem vallahi kadınların garipliklerinin yanında bizimkiler balla şerbet kalır...
bırak azcıcık o kadarlıkta gariplik olsun:))

evet sevimli öküzler varmış biri bana öle demişti
kendimden biliyorum yani:))

öküzcüğüm canım benim diye saç okşanır mı yahu aahahaha
günah günah.

Eslem dedi ki...

yiğidi öldür hakkını yeme; biz hatunlar daha garipliklerle doluyuz doğru ama öyle olmasa öküzlerimizle tekdüze hayatımıza nasıl renk gelirdi :p

canım öküzcüğüm ha, dur ben bunu kullanayım :p

absalom dedi ki...

dimi dimi...
sizin garipliklerini renk
bizimkiler öküzlük ahahahaa

ya eslem canım öküzcüğüm diye sevildim ben
sonra da benden sağlıklı ilişkiler kurmamı bekliyo bu insanlık.

ah ağliciğim.

Eslem dedi ki...

Ağlama ya komşu;

tamam sizin garipliklerede renk deriz. Gökkuşağı oldu mübarek :p


canım öküzcüğüm o kadar kötü mü ya :pp

absalom dedi ki...

olsun olsun gökkuşağı iyidir:))

canım demeden
canımm demeye fark var bilirsin eslem.

senin son durumları almak için salı günü acil sayfana geliyorum:))

Eslem dedi ki...

komşu, gece gece ne yaptın sen allasen

o canım demeden demeye fark olmaz mı ya.... of...neyse.

ay beklerim komşu, o gün sayfam evde, müsait :p

Eslem dedi ki...

Aşk olsun komşu;

çayı demledim, sigara böreğiynen kakaolu keki de yaptım bekledim, gelmedin valla kırıdn beni:pp


deja vu oldu bi de sanki bende.


SESSİZ PRENSES dedi ki...

:):):)

iris dedi ki...

ekimde geldim demişsin ama baktım hâlâ yazı yok...
sen zaten sevimlisin şekercim, özel çabaya gerek yok amma velâkin yazmamaya devam edersen tükmüklerden tükmük, tekmelerden tekme beğen :)
dedikodu mu varrr :))

Adsız dedi ki...

Merhaba Absolom

İyi bi sene geçirmeni temenni etmeye geldim.
Ara sıra yaz bizi yanlız bırakma.

Sevgilerimle

Mayri