28 Mayıs 2016 Cumartesi

ORANTISIZ BİR HÜZÜN İÇİNDEYİM...

gönlüm yorgun güzide arkadaşlarım...
kalbimi kuruttular.

ne acaip bi memleket olduk ne acaip bi halk olduk biz...
böyle miydik değiştik mi...
ne oldu bize bilmiyorum.

memleketin haline bakar mısınız...

gerçek üstü olduk sürreel olduk şaka gibi her yeni gün.

yüzsüzlük pişkinlik hayat tarzımız oldu sanki....

kilis perişan....ses yok.
bugün antepi bombaladılar...ses yok.
güneydoğuda tanklar binalara ateş ediyor yahu tank tank.
tank ilçelerde binalara ateş ediyor.

e terörist var onlara mı bırakalım oraları
kardeşim bu adamlar oralara yığınak yaparken hendekler kazarken binlerce ton cephane depolarken bakkal erol abi mi yönetiyodu bu ülkeyi?
ona mı sitem edeyim.

son rakam 9 ayda 468 şehidimiz.
dört yüz altmış sekiz yazıyla yazayım bi de.

diyanet dergi çıkardı yahu şehit olmak ne güzel ben de şehit olsam keşke diye...

yazıklar olsun bu memlekete...
yazıklar olsun.

zarrab konusu başlı başına bi utanç...
bizim değil kıymetli arkadaşlarım bu memleketteki cumhuriyet savcılarının utancı...
insanlar ümidi kesmiş amerikanın savcısından medet umuyor.

almanya da bağlantılarım eşim dostum var...
rezil olduk tüm avrupaya...
klipler şiirler...

ne oldu benim memleketime yahu...

23 nisan iptal 19 mayıs iptal...
ama kudüsün özgürlüğü için tv de reklamlar dönüyor...
fetihin yıldönümü için reklamlar dönüyor...
fetih sadece senin mi be adam?

kutül amare...
sıbyan mektepleri...
ayağa kalkıp cumhurbaşkanının mesajını dinlemeler...

rabia bitti rabiyaı döndürdüler...
artık zekamızla alay ediliyodu bu başka bi hal aldı...
burhan kuzunun dediği gibi rüşvet olayları gerçek bile olsa millet bunu önemsemez dediydi...
eh öyle oldu vallahi.

canlı bombalar...
ölen sivil insanlar turistler...

beyoğlunda iranlı ve israilli turistler can verdi...
düşman kardeşler...

dış politikada rezil rüsva oluyoruz hergün...

silah kaçakcılığı söylentileri dolaşıyo etrafta...
kara para....

bana hayatım boyunca her haltı dediler güzide arkadaşlarım...

faşist oldum
pkk lı oldum
mhp li kurtcu oldum
solcu oldum
komünist oldum
herkes kafasına göre bişey dedi.

fakat şunca yıllık ömrümde memleketim hiç bu kadar küçümsenmemiş...
hiç bu kadar hakarete uğramamıştı.

 kabataşta başörtülü bacımın üzerine işediler kırbaçlı üstü çıplak adamlar dediler...
kırk yıl düşünsen aklıma gelmez lan bunca fantazi.
evet görüdm doğru dyen anlı şanlı gazeteciler var şimdi özür diliyolar.

camiye ayakkabıyla girdiler içki içtiler görüntüleri cuma paylaşacağız dedi arkadaş...
kaç cuma geçti.

bu ne büyük iftira bu ne büyük gıybet bu ne büyük günah ne büyük ahlaksızlıktır yahu...
aklım fikrim almıyor.
almıyor.

kalbimizi kuruttular kıymetli arkadaşlarım...

berkinin annesini meydanlarda yuhalattılar...
yuhalattı aslında çoğul konuşmayayaım...
direk konuşayım.

mezarına bilye koydu evladının kadın...
utanmadan arlanmadan ne o saçmalar dediler.
kadıncağız bilye oynama yaşındaydı bilye koydum evladımın mezarına dedi.

askerlere yapılan çirkn iftiralar...
sahte cd ler...
kaybolan hayatlar...

ah ah...

evet ülke ikiye bölündü...
kendi çapımda bölünmesin istedim...
elimden geleni yaptım...

fakat artık yeter kardeşim...
bu adam ne derse alkışlayan ne derse ne yaparsa sen ne eylersen güzel eylersin diyen tiplerle ilişkimi kesiyorum kestim.

geziden sonra sosyal medyada berkine a aaa bak ekmek almaya mı gidiyomuş diyen 20 yıllık arkadaşlarımla irtibatımı kestim...

çocuk öldü lan çocuk öldü...
nasıl bir nefrettir bu.
bi çocuğu öldürdünüz elbirliğiyle...
bu çocukları öldürdünüz....

500 e yakın şehidimiz var...
utanmadan her meydanda şehitlik kolay değildir ne mutlu onlara diyorsun yahu çıldırıcam deliricem bu nasıl bi yüzsüzlüktür...
bu nasıl bir arlanmazlıktır.

diyeceğim odur ki güzide arkadaşlarım...

yazamıyorum...

gülerken bile şehitlerimizi hatırlayıp utanıyorum...

ülkeyi bu hale getirenleri hatırlayıp öfkeleniyorum...

bundan sonra benim nezdimde ya vatandan yanasındır...
ya ondan.

ne benim sayfama uğrayın
ne bana yorum yapın
canınıza okurum...

gezi olaylarında sevdiğim kadın tüm sağlık sorunlarına rağmen ailesinin tepkisine rağmen bana rağmen çıktı o meydanlara....
gaz yedi su yedi.

çıkmazsam yüzüne nasıl bakardım dedi.
sustum.

şimdi...

artık devran dönüyor...

kim vatan sevdalısı kim vatan haini çıkacak ortaya...

peşinde koştukları eninde sonunda
eninde sonunda yüce divanda yargılanacak...

bazılarına yetmeyecek emin olun yüce divan 
lahey de
insanlık suçu için yargılanacaklar...
bu yolun sonu laheydir.


şak şak diye her türlü rezilliklerini alkışladığınız adamlar yargılanırken...

siz de vicdanlarınızda yargılanacaksınız...
o vicdan ki...
kolay bırakmaz yakanızı.

benden söylemesi.

kalınız sağlıcakla.

benim alnımın akıdır gezi şehitleri...

alnımın akıdır güneydoğuda hayatını veren gencecik fidanlar...
polisim askerim kurban olayım ben onlara kurban olayım..... 

alnımın akıdır gezi de meydana çıkmasam yüzüne nasıl bakardım  diyen kadın.



orantısız bir hüzün içindeyim.

 

8 Mart 2016 Salı

MİSKET LİMONLU GOFRET...

şimdi güzide arkadaşlarım...

bir gadınlar günüyle yine karşınızdayım...
gadın nedir
evet gadın nedir?

dünya üzerinde her coğrafyada her dilde tarih boyunca bu tartışıldı yazıldı çizildi...
bizim coğrafya da kadınlar anadır bacıdır yatakta aşcıdır sokakta hafif meşreptir gibi değerli deyimler üretildi...
yatakla sokağı karıştırmış olabilirim.

evet kıymetli arkadaşlarım gadın nedir diye bana da sordular...
dedim ki
nerden bileyim ben
nerden bileyim ben
herkesin gadını kendine kardeşim.

bugün her günkü gibi bakkal eröl abiye giderken ben de gadınıma dedim ki 
gadınım ben bakkal eröl abiye gidiyorum çikolata alayım başka ne istersin
gadınım da limonlu goftret dedi.

eröl abi emekli öğretmen mahallemizin saygın bi büyüğüydü...
fakat benle tanıştıktan sonra
hele biraz vakit geçirdikten sonra eröl abinin gözleri bi başka bakmaya başladı
mahallenin çocukları eröl abiyi görünce kaçmaya başladılar o derece
hafif mala bağladı eröl abi...

neise kıymetli arkadaşlarım...
alışverişimi yaptım gofretler nerde eröl abi dedim...
eliyle işaret etti.
baktım baktım...

portakallı var muzlu var mandalinalı var kakaolu var kiwili bile var limonlu yok ulan...

eröl abi dedim burda herşeyli var limonlu yok...
mal gibi baktı eröl abi bana yine

bak eröl abi dedim benim gadınım bunu yemeli anlıyor musun...
anlıyorum absalom dedi.

saçlarımı savuşturdum şöle sağdan sola çıktım bakkaldan...

aradım gadınımı...
gadınım dedim herşeyli var limonlu yokmuş fırça attım eröl abiye dedim...
canım benim dedi
bu arada çok güzel canım benim der gadınım...
ben seni uğraştırmayım diye limonlu dediydim misket limonlu aslında dedi. 
haydaaa

hemen eröl abiyi aradım...
eröl abi dedim limonlu değilmiş misket limonlu olacakmış...
karşıdan bi süre ses gelmedi.
sonra bi mırıldanma duydum tam anlayamadım ama...
eröl abi o gofret bugün bulunsun reca ediciğim dedim kapattım.

allah muhafaza dünya gadınlar gününde misket limonlu gofret yiyeyemzse ve sen bana gadınlığımı hissettirmeiyosun derse ne yapiciğim ben...
bana da yazık değil mi.

şimdi güzide arkadaşlarım...
gadın nedir?

ben size söyleyeyim.
gadın misket limonlu gofrettir...
ama bana en güzel en içten canımmmm  diyen misket limonlu gofret.

bu vesileyle tüm güzide arkadaşlarımın kadınlar gününü kutluyorum...
büyüklerin ellerinde küçüklerin gözlerinden öpüyorum.
hoşgeldim bu arada
ayağa kalktım kendimi alkışlıyorum.

bakkal eröl abiden haber alınırsa sizi bilgilendiririm.

bütün dünya buna inansa bir inansaaaaaa
hayat bayram olsaaaaaa

la laaaaa la laaaaa
la.....