8 Mart 2016 Salı

MİSKET LİMONLU GOFRET...

şimdi güzide arkadaşlarım...

bir gadınlar günüyle yine karşınızdayım...
gadın nedir
evet gadın nedir?

dünya üzerinde her coğrafyada her dilde tarih boyunca bu tartışıldı yazıldı çizildi...
bizim coğrafya da kadınlar anadır bacıdır yatakta aşcıdır sokakta hafif meşreptir gibi değerli deyimler üretildi...
yatakla sokağı karıştırmış olabilirim.

evet kıymetli arkadaşlarım gadın nedir diye bana da sordular...
dedim ki
nerden bileyim ben
nerden bileyim ben
herkesin gadını kendine kardeşim.

bugün her günkü gibi bakkal eröl abiye giderken ben de gadınıma dedim ki 
gadınım ben bakkal eröl abiye gidiyorum çikolata alayım başka ne istersin
gadınım da limonlu goftret dedi.

eröl abi emekli öğretmen mahallemizin saygın bi büyüğüydü...
fakat benle tanıştıktan sonra
hele biraz vakit geçirdikten sonra eröl abinin gözleri bi başka bakmaya başladı
mahallenin çocukları eröl abiyi görünce kaçmaya başladılar o derece
hafif mala bağladı eröl abi...

neise kıymetli arkadaşlarım...
alışverişimi yaptım gofretler nerde eröl abi dedim...
eliyle işaret etti.
baktım baktım...

portakallı var muzlu var mandalinalı var kakaolu var kiwili bile var limonlu yok ulan...

eröl abi dedim burda herşeyli var limonlu yok...
mal gibi baktı eröl abi bana yine

bak eröl abi dedim benim gadınım bunu yemeli anlıyor musun...
anlıyorum absalom dedi.

saçlarımı savuşturdum şöle sağdan sola çıktım bakkaldan...

aradım gadınımı...
gadınım dedim herşeyli var limonlu yokmuş fırça attım eröl abiye dedim...
canım benim dedi
bu arada çok güzel canım benim der gadınım...
ben seni uğraştırmayım diye limonlu dediydim misket limonlu aslında dedi. 
haydaaa

hemen eröl abiyi aradım...
eröl abi dedim limonlu değilmiş misket limonlu olacakmış...
karşıdan bi süre ses gelmedi.
sonra bi mırıldanma duydum tam anlayamadım ama...
eröl abi o gofret bugün bulunsun reca ediciğim dedim kapattım.

allah muhafaza dünya gadınlar gününde misket limonlu gofret yiyeyemzse ve sen bana gadınlığımı hissettirmeiyosun derse ne yapiciğim ben...
bana da yazık değil mi.

şimdi güzide arkadaşlarım...
gadın nedir?

ben size söyleyeyim.
gadın misket limonlu gofrettir...
ama bana en güzel en içten canımmmm  diyen misket limonlu gofret.

bu vesileyle tüm güzide arkadaşlarımın kadınlar gününü kutluyorum...
büyüklerin ellerinde küçüklerin gözlerinden öpüyorum.
hoşgeldim bu arada
ayağa kalktım kendimi alkışlıyorum.

bakkal eröl abiden haber alınırsa sizi bilgilendiririm.

bütün dünya buna inansa bir inansaaaaaa
hayat bayram olsaaaaaa

la laaaaa la laaaaa
la.....

20 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Ne kadar özlemişim yazılarını absalom, hoşgeldin. :) Umarım böyle uğrayıp gitmezsin yine...devamı gelir yazılarının. Misket limonlu gofret:)))inşallah Eröl abi bulur:)))sevgiler....

absalom dedi ki...

müjdeeeeee:))

hoşbuldummmmm

çok ara veridm çok...
hemen bu açığı kapatmalıyım.

valla ben de seni özledim bücürüğü...
emin çölaşan yazılarını:))

ay hoşbuldummmm

:))

çok mutlu oldum

SESSİZ PRENSES dedi ki...

Merabaaaa:):) hoşgeldiiinnn...:):)

absalom dedi ki...

hoşgeldimmmmmm:))

alkışlıyorum kendimi sessiz prensessssss

:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

Aaaa bende alkışladım:):):)....çok tatlısın sen çooookkk sevgiler...

absalom dedi ki...

tamam beraber alkışlayalım ozaman:))

gelicem en kısa zamanda ne drumdayız sessiz prenses neler yapmış ben yokken bi değerlendirme bi ktritik yapalım ama dimi

ahahaha

G.o.D dedi ki...

Ne güzel kadınlar günü yazısı olmuş =)
Şenlendik özlemişiz yaaa 😊

kahve telvesi dedi ki...

Okudum ama okumamış gibi yapcam ... Küsüm ben sana ....

Zeugma dedi ki...

Hoşgeldin absaloommm :)
Gadınının gadınlar günü kutlu olsun. Misket limonlu gofreti yiyebildiyse afiyet olsun.
Özledik neşeli yazılarını yahu..
Taklitlerin de çıktı bu arada söyleyeyim :)
Öyle böyyük aralar verirsen olacağı bu...
Hahaha :)))

absalom dedi ki...

goddddddd

ben de özlemişim yahu yazmayı böle sohbet etmeyi...
ben bu kadar ara vermeyim en iyisi.

evet evet vermeyim:))

absalom dedi ki...

telveeeeee
neden küssün yahu...
ne ettim yine

:))

hadi gel barışalım...

absalom dedi ki...

zeugmaaaaaa ahahahahaa

hoşbuldum hoşbuldum...
benim taklidim mi çıktı:))

aklından zoru vardır yahu o arkadaşların ede ede beni mi taklit etmişler yani:))

a aaa adres ver de okuyayım merak ettim bak:))

vay anasını sayın seyirciler:))

cerenmus dedi ki...

İşte böyle erkek lazım ya :D Ne oldu o misket limonlu gofret bulundu mu sonuçta? Gizemli kalmış..

absalom dedi ki...

cerennnnnn:))

yazının altına ekledim...
o kedi buraya gelecek
o gofret yenecek ahahahaa
allah muhafaza mahvolurum sonra:))

naber...
yannız bişi dicem ben bizimkilerin hepsini depresyona sooktum ora kar kış kıyamet burdan denize giren insanların fotoğrafını çekiyorum gönderiyorum habire ahahahaa

ne fenayım ben ya...

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldin.....
Yazilarin sayesinde gulmeyi ozlemisim....

absalom dedi ki...

nazlıgül merhaba:))

vallahi aslında ezdiler bizi yireğmizi gülecek gülümseyecek halimiz kalmadı diyorum önce...

sonra...
inadına diyorum
inadına.

devam edicem ara verdim...
deva edicem.

arayı açtık senle de...
açmayalım.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Hoşgeldin Absalom.
Arayı bir daha böle açma emi.Hıımmmm.

absalom dedi ki...

mahmut mesajı aldım özellikle ımmmm kısmını:))

tamam açmayayım tırstım abi.

:))

SESSİZ PRENSES dedi ki...

Allah seni naapmasın emi, fotoyuda koymuş:):) Sen bu fotoyu koymadan önce yani yazıdan bir hafta sonra falan bakkala gittim aaaa bi baktım absolomun gofreti :):) kendi kendime ne güldüm :):)

Zuhal dedi ki...

İçeriğiniz son derece güzel olmuş. Bir de üstüne sizden düğün fotoğrafıdüğün fotoğrafı bekliyoruz.